*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

huomenta! :wave:

mitäs suukkis leipoi? :p Mä en yleensä oo mainosten uhri, mutta meidän äiti on. :D Se aina kokeilee jotain ja sit kertoo mulle et toimiiko ne. :) Yks mitä mun pitäis koittaa on se vanish -tahranpoisto. Mulla on yks sellanen valkonen tunika missä on grillistä roiskunutta mustaa noen ja öljyn sekaista mönjää tahra ja ei lähe millään...

TA ok, täytyykin sitten tänään vilkuilla sitä sun kuvaa. :) Mä otan joka tiistai kuvan ku sillon poksuu aina viikot. :)

(.) siis mä nukuin viime yönä pitkästä aikaa ihan tosi hyvin! :D heräsin vaan yhen kerran ja seuraavan kerran aamulla. Eikä edes aamulla ollut pahaa oloa! =) ihanaa! Tänään olis suunnitelmissa mennä vanhempien luo kyläilemään ja ehkä jään sinne yöksikin... kun muru on taas töissä koko viikonlopun. Ja mun tilin saldo on melkein nolla niin on hyvä mennä mamman lihapatojen ääreen! :LOL:

EM ja Dodo 12+4 :heart:
 
EM ja SS Mä kanssa olen aina syönyt itse ne korvapuustitaikinan jämäpalat. Eilen sitten aloin miettimään, että siinä on raakaa kananmunaa yms., että voikohan sitä raskaana syödä... Aika hermoheikko ruokien suhteen.

Tänään mennään mun porukoille ja siellä on tosi usein kuhaa ruokana. Tai siis kun ne ite kalastaa ja mä tykkään kalasta, niin äiti usein laittaa sitten kalaa. Mutta kun se kuha on vältettävien kalojen listalla, ja tuo järvi on tosi saastainen, mistä ne kalastaa. Eihän se yhden kerran syöminen haittaisi, mutta kuitenkin... Kun ne ei siis tiedä vielä. Ehkä tänään kerrotaan, tai sitten ei...

Sompio ja nuppu 10+0 (poks) Mihin se aika menee?
 
sompio ne ohjeet noitten kalojen välttämiseen onkin tarkoitettu ettei niitä kannata popsia paljon niitten raskasmetallien (?) takia.... mutta jos sä tänään yhden kerran syöt sitä niin siitä ei oo mitään haittaa. Ja juu, periaatteessa raakaa kananmunaa ei kannata syödä, mutta kyseessä on salmonellan riski. Ja se riski on silloinkin kun et ole raskaana... mutta on kai se parempi olla saamatta sitä salmonellaa. :D Joo ja mä rakastan niitä häränsilmä-kananmunia... et paistaa vaan toiselta puolelta ja toinen puoli jää raa'aksi et se keltuainen möllöttää siinä... niitä en kyl oo enää syöny.

Mä tein sellaisen päätöksen että meen tasan neuvolan ohjeitten mukaan enkä kuuntele enkä usko mitään mitä täällä palstalla muut höpisee... muuten sitä tulee sekopäiseksi ruoan suhteen. Normaalisti ja terveellisesti kun syö niin pärjää oikein hyvin. :)

 
Tässä minun massuni, jonka perusteella olen saanut onnitteluja .:heart:
Kuva on tosiaankin otettu aamupäivällä, sitten kun syön se kyllä
tuosta vähän kasvaa ja illalla lisää turpoaa...ainakin minusta:D :heart:

[/URL]

TinyAngel&Pikku Pirpana 14+2
 
ElinaMaria munki piti mennä tasan neuvolan ohjeiden mukaan, mutta kuinkas kävikään kun luin sen metukka jutun täältä palstoilta...sen jälkeen en oo pystynyt syömään.Ällöttää koko meetfursti.
Ja siksi nyt päätinkin että jos jossain lukee joistakin ruoka kielloista niin en lue enempää...
muuten en kohta pysty syömään mitään. :D
 
TA en mie kyl uskaltais ton perusteella onnitella jos en tietäs ootko raskaana. Ellet sit muutoin oo iha tikkulaiha :p Ko miul tommone pömppis ois sillonki ku en oo raskaana :kieh: Mut oha siin jo vähäse kumpua =)

En mie sit jaksanu mittää leipoa :p Ja mie en kyl niit jämäpaloi koskaa syö ku tekisin korvapuusteja.. Lapsena söin mut ei kyl enää maistuis. Kakkupohjan taikinan jämiä taasen kyllä söisin :D Ja oha niis toki salmonella riski mut onneks se on nii pien.
 
masukuvia täällä jaeltu =) suloisia :heart: TinyAngel en minäkään uskaltaisi tuon kuvan perusteella onnitella, onhan se vasta orastava vauvakumpu :) mut voi olla et masus on luonnossa erinäköinen... paha sanoa kuvan perusteella vaan..

mä järkytyin eilen ku katoin mun mahaa ku päästän sen ihan rennoks. Jäätävä!! siis mulla on muutenkin ollu vähän ylimäärästä tossa navan seudulla ja en muutenkaa oo mikää luuviulu, mut jos rennoks päästää ni makkaran reunat häviää ja alavatsalle muodostuu samanlainen kumpu kuin Suukkiksella :eek: eikä oo turvotusta

DaylightDancer kysyn sulta yhtä juttua mut ei tarvii vastata jos koet tungettelevaks.. ootteko pystyny harrastaa normaalisti seksiä? tai siis meinaan nyt niinku yhdyntöjä? jos oot niin paljon auki niin eikös ne käske ottaa rauhallisemmin... vai.. :snotty:

Talvis ja Pallero 7+4 :heart:
 
SuukkoSuulle ja Talvis en mie ihan tikkulaiha oo, mutta ei mulla
mitään isoa vatsaa oo koskaan ollut.ehkäpä tuo kuva hieman
vääristää, mutta minulla siis alkaa tuo massu jo ihan rintojen
alta, ei kukaan uskaltanut onnitella silloin kun minulla
oli vain semmoinen alkuraskauden alavatsa pömppis. :D

alkuraskauden massu ketjuun laitoinkin vanhan kuvan vertailun vuoksi,sieltä pääsee näkemään millainen mulla oli massu alkuraskautena.Silloinkaan en enää farkkuihin mahtunut. (ilman kumilanka virityksiä )
 
tässä nyt uutta kuvaa, kun olen pukeutuneenakin.
(edellisessä kuvassa yö vaatteet )
Ehkäpä tästä kuvasta näkee massun paremmin. :heart:
Kuvassa minullaon päälläni anopilta saatu mekko, tykästyin siihen tosi paljon. :heart: :heart:

[/URL]
 
EM Juu, kyllä mäkin enemmin neuvolan ohjeiden mukaan menen, kuin palstan. Tietoa tulee joka tuutista ja oikeesti ei voisi kohta syödä mitään, jos kaikki ohjeet ottaisi tarkasti. Oli kalaa, mutta en syönyt :D Oli myös lihapataa, joten söin sitä. Kuhahan on tavallaan petokalana vältettävien listalla. Hauki kai oli kokonaan ainut kielletty. Mutta mies sanoi, että se oli ehkö ahventa, että se nyt ei olisi ollut niin paha...

TA Juu, kerroin. Äiti enemmän innostui kuin isä. Vaikka kyllä sekin myhäili siinä :D Sitten siellä oli mun veli vaimonsa kanssa. Ja niitten reaktio oli aika laimea. Mutta sitten veljen vaimo kertoi myöhemmin, että heillä oli kesällä keskenmeno. En tiennyt siitä ennen ja ei ole siitä monelle puhunut.

Kohta mä en kerro kenellekään. Naapurille kerroin ja hän kertoi, että he eroavat. Toiselle siskolle kerroin ja hän kertoi, että he melkein erosivat, mutta yrittävät vielä yhdessä. Ja nyt veljen vaimon keskenmeno.
 
Sompio joo meilläkin äiti oli innostuneempi, mutta johtuu sen luonteesta.
Isäkin ihan onnellinen, mutta ei se osaa samalla tavalla tuoda tunteitaan esille.
Harmillista että muilla ei nyt mene kauhean hyvin, Toivottavasti
veljesi vaimoineen vielä saa kokea saman onnen kuin sinä.
 
TA Siskojen lapsia kun on seurannut, niin se isä on sitten innokkaampi hoitamaan yms. Se on kanssa sellainen jäykkä, josta ei oikein ota selvää. Ei äitikään halannut. Taputti vain olkapäille. Mutta en mä muista, koska mä olisin vanhempien kanssa viimeksi halannut. Kai ne häissä halasi?

Eiköhän se elämä muillekin ala hymyilemään. Ilmeisesti vaan, kun itse avauduin, niin heidän oli helpompi avautua minulle. Veljen vaimo oli vähän, että ei heille taida lasta tulla. Mutta en sitten oikein saanut tilaisuutta kysyä, että ovatko kauan yrittäneet yms. Supateltiin vain äidin korvilta hetki piilossa.
 
TA no tuossa jo sentää vähä paremmi masua näkkyykin :heart:

Me tehtii miehen kans just ite tekemiä jauhelihapihvejä, muusia valmisjutuista ja sit kastiketta. Oikeammin mies teki noi pihvit kokonaa itte ja kastikkeenki ku mie kahtoin vieres, et tekkee oikein. Ny osas jo tosi hyvin sen kastikkeen teonkin (toine kerta vast ko harjotteli) :heart: Ja mie sit tein korvapuusteja!! Ny sain viimein aikasiks ja ny on uunissa :heart: :heart: B)
 
ompa suloinen massu, TA! :heart:

(.) tänään eka päivä, etten ole oksentanut ja ollu kohtuu hyvä olo. Mutta iltaa kohden on alkanu ahdistaan masun kohdalta. en kyl tajua mistä tää turpoominen tulee, kun syön aika vähän kerralla ja hitaasti. oli tosi noloa, kun mies oli tehny tosi ihanaa kotiruokaa ja mä kykenin syömään 1,5 lihapullaa :( masu on tosi pinkee rintojen alapuolelta lähtien.

Zoe onkin tehnyt ihania hankintoja :heart:
 
kiitos massu kehuista :D :heart: :heart:

SukkoSuulle:
Sinulla noita viikkoja alkaakin olemaan sen verran paljon, että liikkeitä saattaa
tuntea jo useimminkin. Ai että, minäkin odotan innolla miltä se tuntuu... =) :heart:
 
johanna83 toivottavasti olosi kohenee pian. Minullakin on vasta nyt alkanut olemaan hyvä olo
ja minulla on rv 14+3 vieläkin tosin tulee kuvotusta jos en muista syödä pitkään aikaan. Tämä ongelma on vain viikonloppuisin koska silloin en muista syödä ja sitten tuleekin paha olo, menee kyllä ohitse kun syö jotain.Tänään olin fiksumpi ja söin heti ennen kun tulin koneelle. :D
 
mä ajattelin mennä tänään jumboon. Voisin katsella äippä vaatteita ja muutakin. =)
Tosin tänään pitäis varmaankin vaihtaa autoon talvirenkaatkin...mmm...ainakin tuo maisema ulkona
on aika talvisen näköinen, en sitten tiiä onko liukastakin???
 
Zoe-F
Suukkis ja TA Kyllä ne liikkeet vielä alkaa tuntumaan ihan kunnolla. Tietenkin jos on etuseinässä istukka, niin saattaa mennä myöhemmäksi.
Mä oon heränny aamulla (ja kerran yöllä puol viis) niihin monotuksiin ja illalla saattaa mennä tuntikin ennen kuin nukahtaa kun toisella on niin kova meno päällä.
 
Mä ihmettelin illalla, kun SS laittoi, että TA:n maha näkyy paremmin. Ja kun mä en nähnyt mitään. Nyt kun selasin ylöspäin, niin näin vasta TA:n toisen masukuvan. Olinko illalla niin sokea, vai eikö se näkynyt... |O

Mutta ihana masu :heart:
 
huomenta! :wave: ...pikasesti tulin käymää :wave: ...en lueskellut tarkemmin tekstejä läpi, joten en ala kommentoimaan =)

Vielä on paljon tehtävää, mutta täytyy oottaa keskiviikkoon, että tulee uudet huonekalut.
nyt pitäs lähtee katteleen jotaki lipastoa yms...Onneksi sunnuntait on nyt auki :D Eiköhän tää asunto tuu viikon sisällä täysin valmiiksi :D

vauvis neiti 32+0 POKS!!! :heart:

*MUOKS. Täällä on jo täys talvi :eek: Perjantaina sato lumi maahan, ja vielä on ja pysyy. Ei vaan olis ihan vielä tarvinnu sataa :ashamed: ...

Ja hokasin tuossa äsken, että mulla on laskettuaika ENS KUUSSA :eek: :eek:
 

Yhteistyössä