*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

No niimpäs hävitti sen mun viestin :eek: Alkaako meidän sivut tökkii :D
Joo, varsinainen ennustajaeukko, joka tuli kaapista ulos :D :p :LOL: Tiä vaikka satutaan vauviksen kanssa yhtä aikaa synnyttämään ;)

Tuskin se sua koneeseen päästäis, jos kaikki ei ois ok edelleen :/
Se ultra on kasvu-tarjonta, sit vkoilla 37-38 on viel se synnytystapa-arvio =)

Jaa-a, ultraisko ne viel siel :/ Voihan se olla, et haluavat nähdä ihan itse, ku kerta auttavat sit maailmaan sen teidän prinsessan =)
 
Ihana masu toivis! :heart:

Hieno DD et kaikki olkii paremmin ko luultiin! :heart:

Tänne ei kummosempia. Jos menis kauppaan ja sen semmosia.. Sain vaippoja postissa! Jeeeeeee! Ja sit saan postareide hinnal varmaa muutamia sisävaippoja ja kuoria :heart:
 
Zoe-F
toiveilija82 ormi tunnin käynti sekin oli, tossa oli vaan tiivistettynä se kaikki :D
Daadeli Onnea hyvästä neukkatädistä, mulla oli alkuun aina "kylmä" täti. Mut onneks vaa kerran ja se oli joku sijainen. Nyt on oikeen ihana täti joka selitti miehellekkin kaikkea viimeksi.
 
DD mahtavaa että kaikki on hyvin ja sait matkustusluvan! :flower: :) Hieno homma! Nii mitä se sanoi siitä isyyspaketista?

toiviksella on söötti pallukkamassu. :D

Tota vauhtia suukkis hukkuu vaippoihin ennen ku lapsi tulee... ;) hihii.. musta on kivaa vähän kiusoitella sua, en mä oo ihan tosissani. B) Eiku noi on oikeesti hyviä hankintoja ja hyvä se on hankkia pikkuhiljaa kaikkea niin ei mee kerralla sitten paljon rahaa. Mä en oo vielä päässy oikein tohon fiilikseen, oon mä muutaman vaatteen jo ostanu.. :p

Dadde muutama viikko ja kyllähän siellä sitten se pallukkainen näkyy. :) Nyt oli vielä niin aikaista... mutta hienoa että sait mukavan neuvolatädin.

 
EM juu nii mä hukunki, mut ei se haittaa :LOL: Ja mul o niille jo pesupussi ni ne pyssyy siel hyvin aisoissa ja tallessa :p Jospa mä koht hillitsen itteeni.. Tuol ois vaa nii kivoja vaippoja/villiksiä, et haluis ostella vaiks mitä :D Ja tottakai mä otan aina vastaan postikuluja vastaan jos vaa saa. Ne ku ei paljoa maksa =)
 
Iltoja!Mie tulin just saunasta, ja mies töissä.Hih hii,mies oli tänään kertonut vauvasta töissä.Meil on muuten seuraava ultra joulukuussa,joka on KYS:llä.oma lääkäri on juuri niillä viikoilla lomalla,jolloin on ultra.
Mutta juu,mie alan syömään jätskiä ja katsomaan telkkaria :heart:

Sannya ja Nuppu 13+2 :heart:
 
Np-ultrassa käyty. Jännitti kyllä ihan pirusti etukäteen, eikä viimeyönä tullut pahemmin nukuttua kaiken maailman kauhuskenaarioiden pyöriessä päässä. Kuten odotettua, la vahvistui 15.5 ja viikkoja siis nyt 12+0. Niskaturvotusta oli 0,9mm ja kaikki oli ok. Vihdoin tähän alkaa itsekin uskaltaa uskoa :)
 
Huomenta :wave: ...Muuttopuuhat pitäs aloittaa :ashamed: ...väsyttää kyllä, mutta onneksi on koko v-loppuvapaata :D

EM..Kyllähän tuo on ihana päästä jo ootteleen vauvan tuloa ihan rauhassa :xmas: ..Eipä olis enään ku 7 työpäivää jäljellä :D :D
Mistäs sitä tietää vaikka toiviksen kanssa oltais yhtäaikaa hommissa :D ...
Ja DDlläkin oli hyviä uutisia...onneksi kaikki on kuitenki paremmin :hug:
emiliana...hyvä, että ultrassa oli kaikki hyvin :heart: Siellä se pikkunen kasvaa... =)

Ei se auta ku juua kahvi pois ja alkaa ehkä jotain hommaileen :D

vauvis neiti 31+5
 
hittolainen kun vilkaisin tiliä tuossa äsken ja siellä olikin vähän pankkikorttiveloituksia tapahtunut sitten viime kerran... :whistle: :snotty: hups. :LOL:

No onneksi on laskut maksettuna ja maanantaina tulee lisää rahaa.. :) siippakin karkasi juuri ouluun. Töihinhän se meni... taitaa olla kotiviikonloppu tiedossa. Tai sitten menen mamman luo syömään huomenna. ;)

vauvis tsemppiä muuttopuuhiin, se on inhottavaa mutta ajattele miten ihanaa on sitten olla uudessa kodissa! =) Nojaa... kait sitä vois mennä johonki töihin jos nyt joku paikka sattuu tulemaan eteen... mut en ota siitä ressiä nyt. :D Kyllä sitä pärjää sitten vähän vähemmälläkin.

EM ja Dodo 12+3
 
Huomenia kaikille!!
Auttakaa mä näin viimeyönä niin kauheeta unta, et vieläkin puistattaa ja on huono-olo.
Siinä unessa olin synnyttänyt terveen pojan ja olin kotiutumassa sairaalasta vauvelin kanssa.
Eli aivan ihana uni siihen asti, kunnes se muuttui karmivaksi.
Astuin sairaalan ovista ulos ja ulkona oli kauhea pakkanen ja todella pimeetä.
Vauvalla oli päällään vain ainoastaan vaippa. Olin siinä unessa mukamas, etten tiennyt edes olevani raskaana, joten en ollut osanut varautua ollenkaan vauvan tuloon. Ja päivittelinkin sitä asiaa monesti siinä unessa.
Hyppäsin jonkun kolmen randomin miehen kyytiin ja pyysin heiltä kyytiä kotiin, koska vauva voi paleltua. No yllätteän en päässytkään kotiin asti sillä kyydillä vaan jouduin kävelemään loppu matkan. Vauvalla oli edelleen päällä ainoastaan se vaippa ja minä edelleen päivittelin, kuinka tämä oli tapahtunut liian nopeasti. Harmittelin myös, kun lapselle ei ollut vaunuja, vaatteita, äitiyspakkausta ei mitään...
Kävelyn ja päivittelyn lomassa polttelin tupakkaa ja kuinka ollakkaan poltin tupakalla vauvan käteen pahannäköisen palovamman.
Eikä siinä vielä kaikki, loppu matkasta vauvalta pääsi ainoaan vaippaan kakka ja jouduin viskaamaan sen pois. Eli siis loppu matkan hän olikin alasti.
Tätä kävely matkaa kesti siihen asti, kun heräsin herätyskellon soittoon..
Siis todella kauhea uni
:eek: :ashamed: :/ :x :$ :(
 
Emilianalle suuret onnittelut hyvistä ultra kuulumisista :heart:

Vauvikselle jaksamista muuton kanssa :hug: Se on todella väsyttävää... Meilläkin se on varmaan edessä, jossain vaiheessa.

G: Oletteko nähneet raskauden aikana, todella omituisia unia?
 
Chamorphis
Emiliana onnea!
Dadde ei kannata murehtia turhia tollasista unista. :hug: Se kuuluu asiaan, että näkee mitä omituisempia unia raskauden aikana. Se vaan heijastaa niitä pelkoja ja juttuja mitä pääs miettii ja ne purkautuu tolla lailla... Kamala uni joo, mutta se oli onnex vaan uni. =)
vauvis tsemppiä muuttopuuhiin! :D
 
Chamorphis
Daadeli aika puistattava uni... mut toihan on vaan selvästi sitä että sä ehkä alitajuisesti pelkäät että osaatko sä huolehtia siitä lapsesta ja että oleko sä oikeasti valmis äidiksi tuloon. Ei kannata huolehtia. :)

G: Mä näin yks yö sellasta unta että olin uimahallissa Danny DeViton kanssa ja me keskusteltiin sen kaljuuntumisongelmasta. :LOL: Sit mä sukelsin ja siellä uima-altaan pohjalla oli irtonaisia päitä joissa oli kamalasti mustaa tukkaa. Ei ne päät ollu mitenkään pelottavia, mä vaan kattelin niitä siinä unessa että jaahas, tuolla on tuommoisia.... :LOL: Unikirjasta katoin niin uiminen liittyy jotenkin seksuaalisuuteen ja uima-allas symboloi kohtua. Et onkohan mulle syntymässä lapsi jolla on paljon mustaa tukkaa? :LOL:
Mut siis mä nään ihan friikkejä unia aina. Seikkailu-unia joissa mä oon aina joku james bond tai sankari. :D

Cham hieno masu! Ei kyllä oo mikään kovin iso, tuollainen söötti pallukka. :) täällä sataa vettä.... kaatamalla.
 
Kiitti kaikille masukommenteista :hug: :heart: :heart:

Onnea emiliana ihanista ultrauutisista :hug: :flower: :heart:

vauvikselle tsemppiä muuttopuuhiin :hug: Ei oo kyl mitää kivaa puuhaa, mut sit on ihana olla uudessa kodissa, ku kaikki tavarat on paikallaan jne... :D :hug:
Tiä vaikka teidän neiti päättäiski tulla myöhemmin maailmaan ja meidän mönkeröinen sit aiemmin ja ollaan yhtä aikaa :D Pitää sit huudella siel, et onko vauvis täällä? :LOL:

Daadeli, noi pahat/ omituiset unet on niin tuttuja :ashamed: Mä olen kans nähny millon mitäkin hirveyksiä :'( Onnex kerran yöllä heräsin aivan kauheeseen uneen, ja itkuhan siinä tietty pääsi :'( Mies sitten lohdutteli yömyöhään takas uneen :ashamed: :heart:
Onneksi siinä mielessä, et ei jatkunu se painajainen koko yötä... :ashamed:

Cham, mukavastihan se on pyöristyny :hug: :heart:
Yx asiakas oli sanonu miehelle, et jaa, jokos se teille kohta on pienokainen tulossa?
Mies oli sit siihen, et ei vielä, tammikuussa. Ja tää asiakas oli ollu, et ahaa, hän kyllä luuli, et ois ihan piakkoin syntymässä, ku on jo niin hyvän kokonen maha sillä sun emännällä :D

Ja sit, näin mun kummitätiä tässä yx päivä... Laitto käden mun mahan päälle ja tokas hetken päästä, et tyttöhän täällä on =) Mä olin vähä et :eek: Et itellä ois vähän niinku pahasti poikaolo, mut tyttö kuulemma, ja voi varautua synnytykseen viimenen päivä joulukuuta :D
Joopa joo... Niinku joku ennustaja :LOL:
 
Chamorphis
Toivis juu onhan se pyöristyny kivasti... Helpottaa kummasti oloa varmaan sit loppuvaihees kun ei täs vaihees vielä oo ihan elefantti kokoa... :D Mulla kans äiti katteli mun mahaa hetki aikaa ja totes et selvä tyttömaha... Kuulemma samanlainen kun sillä on ollu ku mua odotti... Saa nähä sitten...
DD sulle olis yksäriä...
 
Daadeli Se oli onneksi unta vain. Ei sillä ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

Vauvikselle Mukavaa muuttoa! Muutto on inhottavaa, mutta on kiva päästä uuteen kotiin ja laittaa tavaroita paikoilleen.
 
Dadde onneks oli vaa unta =) Miekii oon pahoi unia nähny ja mies joutunu lohdutteleen. Ennee en kyl muista millasia unia. Tosin viimeisin minkä muistan ni se ol se hyvä uni missä harjotin VVV:tä lapsen kans ja se olkii poika (miulla ku o ollu tyttöolo ain enne sitä) :saint:

Chamilla ihana pikku masu!! :heart:

Mie oisin halunnu ties vaikka mitä vaavin vaatteita hommata jo, mut mie ei anna ko ei kuulema mahu mihkää :LOL: No kyl mul o pari lootaa mihi hyvi viel mahtuu :p

Mul poksuu vkot!! Jäiks!! Nyt jo 17+0!!!! :eek: :heart: :heart:
 
Onnea emilianalle hyvistä uutisista, nyt näet että tuolle kamalalle pahoinvoinnille on ollut syynsä, teidän vauva kasvaa siellä juuri niinkuin pitääkin :flower: :hug:

Dadde, mie luulen et hormonitasot vaikuttaa unenlaatuun. Ikävähän se on tuollaisia unia nähdä, mutta onhan se ihana helpotus herätä ja tajuta et onneksi asiat ei ole niin :hug:

VIHDOIN ja viimein saimme siis Chamin masukuvan :D Ja hienohan se on! Minunkin mielestä näyttäisi tyttömasulta ;) Yksäri on sitten bongattu ja vastattu B)

Vauvikselle mukavaa muuttoa, laitas kiva koti teidän pienelle perheelle :)

Mulla on kyllä kertakaikkisen mahtava fiilis! Tenttiviikko on ohi, ja siitä selvittiin kunnialla. Vaikka maanantaista asti oonkin ollut flunssassa. Oon tosi tyytyväinen itseeni, että suoriuduin niistä hyvin, vaikka on tosi paha flunssa ja oon kuitenki 9. kuulla raskaana :p Ja kaikenlisäksi pääsen kuin pääsenkin kotiin synnyttämään. Aivan ihanaa. :heart: Muutaman tunnin päästä lähdetään ajelemaan kauas anoppilaan, pitää nimittäin vaihtaa talvirenkaat jos huomenna tulee lunta :p Anoppikaan ei ole nähnyt kuin kerran häiden jälkeen elokuussa, mahtaa innostua tästä mahasta. :D Kiva kyllä nähdä heitäkin pitkästä aikaa, niin mukavasti ovat olleet tässä odotuksessa mukana ja tukena näiden komplikaatioidenkin kanssa.

DD ja potkurineiti 33+2 :heart:
 

Yhteistyössä