Kotona ollaan! Kaikki menikin ihan erilailla kun kuvittelin
Olin ihan hädissäni, kun sanoi käsikopelolla että "2,5cm kanavaa", ultralla katsottuna se 3cm (2 vkoa sitten oli hiukan yli 4cm). Kun mulle sillon viime kerralla sanottiin, että jos kontrolliin mennessä lyhenee yli 5mm niin joudun tarkkaan seurantaan ja osastolle. Nyt lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, et kyl toi 3cm riittää ihan hyvin ettei kontrollironkintaa varata enää, kun kohta vauva kuitenkin on täysiaikainen. Sitten lentoasiaan sanoi vain, että se on sinun päätettävissäsi, tiedät että riski on aina, mutta lääketieteellisesti ei sitä ole syytä kieltää. Ei ottanut kantaa siihen olenko auennut enemmän, kun hän ei edellistä tutkimusta ollut tehnyt, hieman varmaan mutta ei hälyttävästi. Hänen mielestään siis tilanne oli ennallaan, mitä nyt tuon sentin verran lyhentynyt kanava, ja se on kuulemma ihan ok. Tosi outoa, kun mulle nimenomaan sanottiin et jos lyhenee niin ei enää saa lentää ja vuodelepo. En kyllä valita, olen enemmän kun tyytyväinen! =) Näillä näkymin siis 3 vkoa ja pari päivää, niin olen matkalla kotiin! Jes
Vauvalla oli kaikki mainiosti, lapsivettä edelleen hyvä määrä, painoa jo huikeat 2189g (lekuri kyseli jo et onko tehty sokerirasitukset ja onko suvussa diabetestä, mutta kun sanoin molempiin ei, ei enää kommentoinut). Edelleen RT:ssä onneksi, ja tuo painoarvio kun on niin hyvä niin luultavasti ei vauvalla ole hätää vaikka koneessa syntyisikin. Luultavasti painaa lentopäivänä kuitenkin jo yli 2,5kg, eikä mun käsittääkseni enää silloin ole "keskonen", vaikka menkkojen mukaan päivää vaille täysiaikainen sillon onkin.
Talvikselle piti kommentoida et kai siellä neuvolassa isä yleensä jossain vaiheessa piipahtaa
Meillä kai lähinnä ihmetelty, et miksi mies on joka kerralla ollut mukana. Mut tervetulluthan se sinne on niin usein kun sä sen sinne haluat ottaa
Ja kiitos masukuvakehuista! Kyllähän se masu kasvaa niin kauan ku vauvaki, ja nyt se vauva kasvaa huimat 200g joka viikko
Kiitokset myös isyyspakkauskehuista! Erityisesti
Suukolle kun sanoit niin kivasti
Olihan se nopeasti kyhätty, mutta yllättynyt isi oli hyvin tyytyväinen penkoessaan lahjaansa :heart: Vaippavapaalla-isäopastakin on lukenut jo melkein puoliväliin ihan innoissaan! Ainakin naurun määrästä voisi päätellä että on ollut hauskaa luettavaa
Toiviskin jo poksuu, vkon päästä säkin pääset kolmenkympin paremmalle puolelle
DD ja potkurineiti 33+1 :heart: