*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

moiks!! ööh kyl olitte puhunu paljon.

Zoe joo mä näin silmissäni ihan samal taval sen otsalamppu-kohtauksen... :LOL:

kestoista meilläkin kokeillaan... :wave: luonnon vuoksi, ja sitten niiden iho-ongelmien takia, kun mulla on atooppinen ja herkkä iho ni ties sit jos vaikka vauvallakin ois, ni helpottais sekin... yäk voin kuvitella milt tuntuu olla joku side perseen ympäril 24/7 ku ite en kestä sitä menkkojen kans vaan meen lähes koko aika tulpan kans...

Sompio sun kysymykseen vissiin vastattiin jo. eli ei sillä mitään väliä oo mihin kulmaan kohtu on asettunut. mut selkeehän se on et raskaus näkyy helpommin niillä kenellä se kallistuu eteenpäin... mulla kuulemma selkeesti eteenpäin kallistuva kun siitä kaks lääkäriä sanoi heti ensimmäiseks kun olin näytillä...

hei mä huhuilen mun kysymykseen taas vastausta ku viimeks se hukku takiais-keskusteluun. :p eli mitä kaikkea ensimmäisellä neuvolakäynnillä kysytään? mitä kaikkea mun pitää tentata mieheltä kun se ei tule mukaan?

Talvis & Pallero 7+1 (ai miten ni viikot vaan vilistää :eek: )
 
Talvis no niimpäs hukkuikin! Mu piti toho höpistä mut sit unohtu. Eli ei siel juuri muuta kuin kysellään esim. miehenki suvun sairauksista. Eli vanhempien/sisarusten lähinnä. Ja sit juomatottumuksista ja polttaako/millo lopettanu yms. Iha perusmeininkiä vain =) Ei mieheltä kauhee paljoa ees kysellä, ainoastaa noi oli niis lapuissa.
 
Talvis juu kaikki miehen suvun sairaudet ja mitä mies on sairastanut... esim. onko vesirokkoa, astmaa tms ollut lapsena. :) Mut yleensä jossain vaiheessa neuvolassa halutaa tavata tuleva isäkin, mutta ei se haittaa jos ei ekalle kerralle pääse. :) Nuo sairaudet on siks kanssa tärkeitä et jos suvussa on esim. downin syndroomaa tms niin voi olla että tutkitaan tarkemmin... en tiiä..

me huhuiltiin suukkiksen kanssa DD:tä tuolla ihan väärässä pinossa äsken... :LOL:
lahopäät. :D

Nyt tää lahopää lähtee kävelylle kun aurinkokin paistaa! Soon moro! :wave:
 
Talvis Kiitos vielä kommentista :)

Meille lähetettiin ennen ekaa neuvolaa ne laput kotiin täytettäväksi. Kysyttiin tosiaan niitä omia ja lähisuvun sairauksia, juomista ja tupakointia äidiltä ja isältä, äidin liikuntaa ja syömistä koskevia kysymyksiä oli monta jne. Oli aika pitkä lomake, että oli ihan kiva saada se kotiin etukäteen.

Muuten juteltiin aika paljon terveellisestä syömisestä, mitattiin paino ja verenpaine, sain ekan neuvolalääkäriajan ja pinon lähetteitä labraan.
 
Hei kaikille!Kävin ultrassa ja tässä kuulumiset :)

Pää-perämitta: 72mm
B-mitta:25mm
Istukanpaikka:Taka.s
Niskaturvotus: 1.3mm
Lapsiveden määrä:Normaali
Liikeet:++

Ja tässä vielä pikku vilkuitus :heart:


Sannya ja Nuppu 13+1
 
mä en oo ikinä ostanu huutiksesta mitään.. :x Mä oon niin epäileväinen et en usko että saisin ne tuotteet tai luulen et mua jotenkin huiputettais... :LOL: Mut mä tykkäänki ihan liveshopailusta enemmän... :p Just suunnittelin että täytyy ennen joulua tehä shoppailuretki helsinkiin. :D
 
EM juu no mie oon 75 kauppaa tehnä oikein rehelliseen tyyliin =) Eli ostajana oon ollu noissa kaikissa, kerran olin myyjänä. Pittää vaa kahtoo tarkkaan niide muiden palautteitakin, ne kertoo jo paljon ihmisestä. Ja aina oon saanu tuotteet ja miltei aina on ollu sitä mitä pitikin. Kerranhan r-testistä (yhe ainoon kerran oon yksityiseltä ostanu) oliki avattu siit se foliopäällyste. Ni sain sit ne villikset (oikee hinta 15?) hyvitykseks ku myyjänä oliki yritys :LOL: Eli ERITTÄIN tyytyväine oon ollu kaikkeen. Ja kaiken on ain saanu sovittua jos täysin ei oo ollu sitä mitä piti. Eli sieltä todellakin kannattaa käytettynäkin vaippoi ostaa, ne ku on vähällä käytöllä olevat parempia ku uudet. Kestiksissähän se imukyky pesujen myötä vaan paranee :heart:
 
suukkis ok... =) voisinhan mä kokeilla jotain ostaa sieltä jossain vaiheessa. Just vaikka noita kestoja. Jos alottais ihan halvalla ja pienellä ostolla niin ehkä sit uskaltais ostella enemmänki. Mut hienoa kuulla että sulla on noin hyviä kokemuksia!! =)
 
EM juu siinä on kummiskii kaikkei tärkeintä ne palautteet. Jos on vähänkin epäilyttävä myyjä ni ei kannata riskeerata. Ite oon ostanu aika pieniä, max 10? juttuja. Mut kerra ostin vaatepaketin ja siin meni 60? ja kaikki oli tosi ihania vaatteita =) Mut toki sinne huutisjoukkoon mahtuu niitä epärehellisiäkin..

Mut pitäs aina vaan kahtoo tarkkaa kehen luottaa. Joku kuulema kerra osti 300?:lla jotkut kaiuttimet tms elektroniikka juttua. Ni sai kuulema pelkkiä isoja kiviä postissa :LOL: Mut siinä vaihees mä en kyl sääliä juuri tunne, en ainakaa ite ikinä uskaltas tommosia summia toisen tilille lähettää ja luottaa. Ite sit ostasin, et meen hakeen ja maksasin paikan päällä tai en ollenkaan. Kerra ostettii kolmensaan sänky ja oli oikeen koree. Se sit haettiin ja maksettiin ku sinne päästiin eka tarkastamaan, et onhan sänky sellainen, mitä on luvattukin! Ja tuos se ny nököttää kauniina miu selän takana :heart:
 
Sannya: voi kuinka ihana kuva! miten voi olla noin selkeä tuo vilkutuskin? :p

(.) tänään on pari kertaa aamupäiväl lentäny mehut kaaressa... mutta muutoin vointi ollu parempi ku olen jaksanu siivoillakin. tänään kerroin vanhemmillekin ja olivat mielissään uutisesta. äiti sanoikin, että jos yhtään häneen tulen, niin olen kyllä tosi kipeänä täs alus.

huomenna kokeilemaan, pystyykö töissä olemaan.
mie taidan kans tehä makaronilaatikkoa :p
 
Chamorphis
Hui kauhistus kun tullu monta sivua tekstiä heti kun meikäläisellä netti pari päivää kaatuneena! :eek:
Okei katotaan muistanko puoliakaan lukemistani...
Sannya onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ihana pieni pallero! :heart: =) Ja tais olla toi EM, jolle onnittelut samasta syystä!
Suukkis sulla tais olla hyvät neuvolakuulumiset eli onnittelut siitä! =)
Muillekkin tasapuolisesti onnitteluja jos jonkun unohdin! :D
Omaa napaa: Mä nyt sitten virallisesti oon sairaslomalla äitiyslomaan saakka. Toisaalta ihanaa kun ei tarvi stressata töihin menemistä, mutta toisaalta vähän harmittaa. Nyt saa ainakin täysillä keskittyä vauvan tuloon. Viimein ja vihdoin vaunutkin on nyt sitten hankittuna. Ostetaan ne miehen kaverilta ja sen vaimolta. Emmaljungat vuodelta 2002. Sitten vielä turvakaukalo tarvittas...
Ai niin Suukkis sun innoittamana ja monen muunkin, tilasin netistä kaikkee kivaa isyyspakkaukseen. Sainkin ne jo, joten annan ne varmaan isänpäivänä sitten! :D

Chamorphis ja Nasu 28+1 *poks myöhästyneenä nettikatkon takia* :heart:
 
Heippa :wave:

EM ja Suukkiksen lahopäisestä huhuilusta huolimatta vielä en ole jakaantunut :LOL: Perjantaista asti joka ilta on kyllä supistellut tunteja säännöllisesti, että on oikeesti luullut et nyt tulee lähtö, mut nukkumaan mennessä rauhoittuvat. Huomenna on se ä-poli kontrolli, saa nähdä millaisia tuhoja nämä supparit ovat tehneet. Ovat olleet nimittäin tosi kipeitä ja pitkiä :|

Yritän muistaa mitä täällä on tapahtunut, mutta taas ihan mahdottomasti tekstiä ja olen erittäin väsynyt. Sannya oli käynyt ultrassa, onnittelut kivasta kuvasta ja hyvästä nt-lukemasta! :flower:

Johanna kärsii pahasta pahoinvoinnista, tietäisit miten paljon myötäelän tuskaasi. Koita jaksaa :hug:

Cham, ihan hyvä tosissaan et nyt pääset lepäilemään ja rakentamaan pesää vauvalle :hug: Nauti omasta ajasta, vielä kun sellaista on ;) Tsemppiä myös isyyspakkauksen kyhäykseen, miehesi tykkää varmasti :)

Mie kävin tänään ystäväni avustuksella shoppaamassa loput kamat isyyspakkaukseen. Tarkoitus oli piilottaa ja antaa vasta isänpäivänä, mutta eihän se tänne minnekään mahdu ja kaverikaan ei sitä nyt valitettavasti voinut erittäin hyvästä syystä ottaa. Annan sen siis nyt kun mies hetken päästä tulee töistä :D Kortin välissä on sitten erillinen "lahjakortti" 1. isänpäivän hemmotteluun: sis. vohveliaamiaisen, kokovartalohieronnan, lempi-illallisen ja paljon pusuja sekä haleja. Eli sillä kuittaan sitten varsinaisen isänpäivän :) Tässä kuva pakkauksesta mikä odottaa oven eessä (sisäpuolella :p) pian kotiin saapuvaa isukkia:



Tässä sitten myös vkojen poksumisen kunniaksi masukuvaa:


Aika iso jo, vai mitä? :D Kyllä se siltä tuntuukin.

Toivon todella että pääsen huomenna itse kertomaan hyviä uutisia sieltä ä-polilta, mut jos ei niin käy niin tieto lähtee tekstarilla Suukolle ja sieltä sitten toivottavasti tähän pinoon :)

DD ja potkurineiti 33+0 *POKS*
 
DaylightDancer Oih,on kyllä sievä pakkaus isukille :heart: Ja ihana masu sinulla.
Ai niin,kiitos onnitteluista. :) Mie rupeen nyt väkertää akvaarion kanssa,kävin hakemassa kiviä sinne äsken ja muutenkin kävin kävelyllä :D
 

Yhteistyössä