*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

No jopas on ollut läheisyyskeskustelut sillä välin kun kattelin Sacrlettia videolta. Ostin Tuulen Viemää ja Scarletin tässä joku aika sitten ja heitin töissä ihan läpällä, että nyt tarttis sairaslomaa, niin ehtis ne kattookin. Ja nyt kun sitä sairaslomaa on, niin ei oo kiva :(

DD En saanut kyllä viestiini mitään vastausta mieheltä, että tuoko se vai ei. Toisaalta soitin tuohon sen matkan varrella olevaan kauppaan ja siellä ei ollut. Eli sen pitäisi tehdä koukkaus ja katsotaan kuinka uhrautuvainen se tänään on :) Tein kyllä makaronilaatikon just uuniin, että vähän sille kiitosta siitä, jos haki :)

Tulipas taas huono olo, kun on hetken aikaa ylhäällä. Taitaa olla parempi mennä takasin sohvalle ja laittaa uusi levy pyörimään.

Nanakuu Meillä ei neuvolassa ainakaan ilmoittauduta mihinkään. Eli istutaan vaan ja odotetaan, kun kutsutaan. Neuvolalääkärille mennessä pitää ilmoittautua.
 
Talvikselle, EM:lle ja SS:lle onnittelut hyvistä ultra kuulumisista. :heart:

Täällä on pidetty tiukkaa keskustelua parisuhteen läheisyydestä. Kannanpa minäkin korteni kekoon!
Me ollaan yöllä niitä takiaisia. Nukutaan todella tiiviisti toisissamme. Näin on ollut aina.
Meidän sänky on vain 120cm leveä ja se menee aivan mainoisti. Vuosi sitten hommaattiin yhteinen paripeitto, että päästään vielä lähemmäksi toisiamme. Me molemmat olemme sen verran kiireisiä ihmisiä, että saatamma vasta tervehtiä toisiamme saunanlauteilla tai nukkumaan mennessä, joten sen takia tuntuu niin luonnolliselta nukahtaa toisen kainaloon.
Ja aamu alkaa pusulla, sen jälkeen jaksaa painaa koko päivän töissä, tanssi treeneissä yms..
Viikonloput pyhitämme aina toisillemme ja aika usein lähdetään mökkeilemään, jotta päästäisiin rauhottumaan kunnolla.

Mutta nyt mieheni on armeijassa, joten vietämme siis joka ilta puhelimessa tunnin verran. vain jutellaksemme ne asiat, mitä olisimme perinteisesti saunassa käyneet läpi.
 
Ei miul oo ny ultraa ollu vaan sydänäänten kuuntelu vaa nlassa :p mut kiitti onnitteluist silti =)

Meil on 160 levee sänky ja mie tukehtusin varmaa jos oisin liki miestä yöllä :D Mä en vaa osaa.. Ko haluaisin kyl, mut en mä saa koskaa unta jos en käänny toiseen suuntaan eli et se toisen kuuma hengitys ei osuis naamaa.. Ku osaiski sillai saada unta ni ois ihanaa mut ko ei vaa osaa :/
Ja mä en kyl osais kuvitellakaan semmosta suhdetta, et ei pussailtais päivittäin. Me sanotaan rakastavamme toisiamme myös päivittäin. Joidenki mielestä se menettää merkityksensä ko liia usein sanoo mut mu mielest ei :heart: Ois kyl tosi vaikeeta olla suhteessa jossa ei ois läheisyyttä... hrr.. Tulee iha kylmät väreet pelkästä kauhuajatuksestaki..
 
iltaa kaikille!
Ompas ollut outoja putkilo systeemejä teillä. Mä olen saanut mukaani ihan tavallisia valkoisia pissa purkkeja joissa kannet. Miksi niihin putkiloihin pitää pissata?Onko jokin erikois juttu?

Sannya: Kiva juttu kun saitte asiat sovittua. :heart:


Novelle78:
Onnea, Onnea, Onnea :heart: :heart:

ElinaMaria:
ihania ultra kuulumisia. :)

Suukkosuulle:
Ihania neuvola kuulumisia. Meilläkin tosiaan pitää joka kerta antaa pissa näyte neuvolassa.Mulla se ei oo mikään ongelma kun tunnin välein ravaan vessassa :D
Millä tavalla sulla katsottiin noi klamydiat ym. kun ei multa oo semmoisia
katsottukkaan tai ei oo ainakaan mulla mitään kerrottu.


TinyAngel&Pikku Pirpana 13+4
 
suukkis mulla on ihan sama ongelma!!! :eek: siis mä en voi nukkua sillai että joku hengittää mun naamaan. Mun on siks melkein aina pakko olla kääntyneenä toiseen suuntaa ku mihin musu hengittää!! :LOL:

Joo, kyllä mullakin on niin ihana mies! ja kaikkea paskaa on meidänkin suhde tämän 6 ja puol vuotta kestänyt ja yhdessä ollaan edelleen. Ja tiukemmin ku koskaan. :heart: Ja oisitte nähny mikä hymy sen naamalla on tämän päivän ollut kun se näki pikkuisen siellä ultrassa. :heart: Ja sit se on ollu ihan ihmeellinen loppupäivän; unohdellut kaikkea ja ollut vähän hömelö muutenkin. :D Miun Musu. :heart:

KIITOS onnitteluista kaikki!!!

Ihmeellinen olo nyt. :) Vähän hassu ja epätodellinen, kai mä oon koko tän ajan ajatellu ettei raskaus mee loppuun asti ja et jotain pahaa tapahtuu... voihan sitä vieläkin tietty mut jotenkin ihan ku NYT vasta olis tehny koko raskaustestin. Tiiättekö mitä tarkotan? :D se mahtava olo tuli nyt vasta, ei sillon ku plussas. :)


 
nanakuu Meillä ei ainakaan ilmoittauduta mihinkään neuvolaan mentäessä eikä neuvola lääkärillekkään...istutaan vaan odottamaan kun joku tulee noutamaan. :D
ennen sitä voi käydä ottamassa pissa näytteen, näytteen otto vessassa, ja sitten vie sen sinne tiskille. mutta meillä ainakin se onnistuu, että antaa sen neuvolatädille suoraan.Varsinkin minä olen sen suoraan antanut kun kotoa asti ne näytteet oon raahannut. (ihan vain siksi kun en jaksa pidätellä, n. tunnin välein vessaan mentävä )
 
TA eli ekal kerral piti viedä labraan kaks näytettä. Toinen ol klamydiapissa, joka otetaan alkuvirtsasta ja sit ne muut pissanäytteet, jotka otetaan keskivirtsasta pesun jälkeen. Ja hivin sun muut toki verestä =) Eli neukkutäti vaa otti pari putkiloo verta sillo ekal käynnil.

Ja meil kans vaa istutaan oottaan "joukkopapat" huoneeseen :D Ja sielt se neukkutäti sit hakkee ja pyytää huoneesee. Sitä enne ain kahton painon siinä vaa'alla mikä o likellä sitä neukkutädin huonetta=)
 
Luinpas huonosti, oliko siis joku muu käynyt ultrassa kuin SS? Kun olikin neuvola.

Anyway, onnittelut kaikille, joilla on hyviä uutisia :)

Meilläkin on paripeitto, mutta välillä nukutaan eri peiton alla. Koska mä kuulemma rohmuan peittoa yöllä :D. Ja liki ei voi nukkua, tulee kuuma eikä saa unta!
 
SuukkoSuulle meillä ei viety ekalla kerralla neuvolaan kun yksi pissa ja se oli ns. keskipissa.
eli täällä päin ei näköjään ole tapana sitä klamydiaa testata. ja vertahan multa tosiaankin otettiin vasta erikseen labrassa kun neuvola täti ei saanut musta verta...ja neljä putkiloa verta otettiin en tiiä sitten mitä ne niistä kaikista tutkii ku eivät kertoneet muuta kun että tutkivat toksoblasman ja vesirokon.
Pitäis aina itse muistaa olla utelias ja kysellä...pitää kysyä seuraavassa neuvolassa. siellä sitten saan ainakin kuulla ne tulokset.

niin ja meillä tehdään kaikki toimenpiteet neuvola tädin huoneessa siis punnitaankin...
 
Sompio meillä taas mies on semmoisen peitto rosmu, ja mä oon se joka palelee ja kärsii ilman peittoa...tai siis en enää nyt minulla on oma untuva peitto. :D on ollut siitä lähtien kun muutettiin samankaton alle asumaan.
 
Mulla on ollut tänään ihan hyvä olo, jee!
Ainoastaan näin iltasella tuntuu kuin nahka mahan kohdalta kävis liian pieneksi,
kiristää inhottavasti.Taitaa johtua tästä illalla tulevasta turvotuksesta???
Onkos muilla vastaavia oireita?

TinyAngel&Pikku Pirpana 13+4
 
SuukkoSuulle: Mitäs sinulle muuten sanottiin neuvolassa kun paino oli tippunut noin paljon?

Mulla oli tippunut 233g ja heti kauhee kysely oksentelenko? maistuuko ruoka normaalisti? syönhän terveellisesti ja monipuolisesti? tyytyi sitten vastaukseen kun sanoin että oon jättänyt ylimääräiset pullat ja keksit syömättä muuten syön ihan normaalisti...
 
Zoe-F
Maanantaita!
Vihdoinkin sain äänioikeuteni takaisin viikonlopun bannin jälkeen.
Mutta oli se sen arvoista.
Solvasin siis nimellä yhtä henkiöä, jonka kanssa tein kauppaa, ja hänestä ei yhtäkkiä kuulunut enään mitään.
Sain kuin sainkin maksamani tavarat tänään, monien erilaisten selitysten kera.
Olo hyvä.
Yhdeksän päivää työharjottelua jälellä, ja sitten valmistun.
Ensi viikon torstaina rakenne ultra.
Kyöhnäämisestä: Ollaan varmaan aina yhdessä kun mies töiltään ehtii, jos ei oteta lukuun kun mies on jossakin saunomassa tms. Ei oo mikään "nössö" mutta kyllä se mua ajattelee :)
Juo kaljaa sillon kun siltä tuntuu enkä mä oo pahemmin kieltäny, tossa toi nytkin juo isoo olutta.
Ei pussailla eikä kävellä käsikädessä "julkisesti" ja ollaan alusta asti nukuttu eri peittojen alla.
Zoe ja Öttiäinen 19+3 :heart:
 
Mä en osais nukkuu samalla peitolla :D Jos se ois nii iso peitto, et pystyis ni semmost peittoo ei varmaa ois olemassakaan. Ku must tuntuu aina siltä, et jos mies on saman peiton alla (ei oo isoo peittoo kylläkään meil) ni se ikäänkuin tuottaa sinne kylmää ilmaa :D En osaa selittää kai.. Mut siis sillai ku siihenhä jää semmone rako ku kahestaa nukkuu.. Ni mun taasen pitää aina saada oma peitto ja pistää se kylkien alle sinne, et ei pääse mistää rakosesta kylmää, mä oon aika vaikee :LOL:

Testeistä Juu meil tosissaan neukkutäti kyseli, et onko lemmikkieläimiä. Ku JOS ois ollu kissa, ni kuulema pyynnöstä ne sit testaa sen toksoplasman vai mikä lie. Ja klamydianotto raskauden alussa on kuulema tän vuoden heiniä, eli tää käytäntö on suht uus. Ja nykysin uus käytäntö on myös se, et tuberkuloosirokote annetaan VAIN jos on riskiryhmässä. Sillai kyl iha hyvä mu mielest. Eli jos ei oo asunu tuberkuloosialueilla eikä tuu asumaan ni sit ei rokoteta.

Zoe hyvä, et pääset ny taas jutteleen ja sait tavarat :D

Mitäs sit piti kommentoida.. nii! TA:lle sitä piti sanoo, et kyl se neukkutäti kyseli kovasti et onks ollu oksentamisia ja mite paljo syön yms. Mut ei se siittä painosta sen ihmeemmin sanonu. Ulkoilusta sano, et ku se on hyvä painonhallinnanki kannalta ja sit viittas et tai niin no, näin alussa se paino toki ei oo ongelma. Eli ei se siit juuri mitään sanonu. Sano siit ruokavaliosta et pitäs monipuolisemmin syyvä... :ashamed: Ja mä oon just tämmöne, et tiiän kyllä kaiken mitä PITÄS tehdä, mut sit en jostai syystä siltikää tee.. Tottumus ku on toinen luonne. Sillo opiskelijana ei ollu varaa syyvä ja totuin usein siihenki, et söin vaiks vaa pari leipää pvässä. Ni siihe sit vaa tottu ja tuntuu syömine joskus TOSI vaivalloiselta.. Se vie nii rutkasti energiaa :LOL:
 
Ny mun on IHAN pakko jakaa älykkyyteni teidä kans! :LOL: Vitsi mie oon pölijä! Ny vast tajusin ton, et miks neukkutäti pisti painonmuutokseen -133... Kai ko se on painonmuutos/ VKO! :LOL: :LOL: Ei vitsi miten sitä osaa joskus iha ittensäkin yllättää tyhmyydellään :LOL: :kieh: B) Juu'u, käyn hieman hitaalla tänään :LOL:

hömelö SS & mytty 16+3
 
Zoe-F
Suukkis Juu, mä kyllä tajusin että se painonmuutos siinä on grammaa per viikko, mutta en silti tajunnut kun laitoit että ihmettelit sitä -133:a :O Ei täällä taida muillakaan olla kaikki inkkarit kanootissa.

 
Juu. Mua vaa itteeni nii paljo huvitti ko tyhmänä tääl viel ihmettelen, et no miks ihmeessä! Painonmuutoshan oli -1200g! :LOL: Noh, en sentäs nii tyhmä ollu, etten ite sitä sit lopulta kummiskii tajunna :p

Vitsit et mie oon iha hurahtanu kestoiluun, vaikkei oo viel mitään voinu koittaakaan! :LOL: Oon ostellu huutiksesta jo imuja, pesupussin sekä kestovaipan! Kaks kestistä sain postareidenki hinnal.. Oonkoha mä vähä hömelö ku jo hankin ties mitä :D Tosin.. Ny ei ainaskaa sit tuu kertarysäyksellä kauheeta rahanmenoo ko hiljakseen ostaa. Ei vaa pitäs innostua liikaa, ku sit pian ostaa monenlaisia vääränlaisiaki sit enne ko kokeilemaan pääsee :ashamed: Mut ostin mie bodyyn jatkopalojakin :heart: Eli kaikenmoista ihanaa tullu huudettua ja se o täl hetkel kuin huumetta mulle ku pääsee huutikseen ihaileen kaikkee kestiksiin liittyvää B)
 
suukkis mä jostain oon lueskellut että raskaus tyhmentää... :whistle: ;) ei vaan. :D Mä oon ainakin huomannu olevani vähän jotenkin hömelömpi nyt raskaana ollessa. :LOL:

mä oon ihmetellyt.... (alkaapa lupaavasti ) et mikä ihme niissä kantoliinoissa maksaa?! Siis jotku on jotain 60-80 euroa mitä on niinkuin uutena kaupoissa!!! Sehän on hemmetti suora kangaspala!!! :eek: Mä ainakin ompelen itte. Siis jopa minä osaan ostaa oikeanlaisen kankaan ja huolitella reunat. :LOL:

Kyllä mäkin nyt alan jo hankkimaan pian kaikenlaista. :) Nyt kun ultrassa kaikki oli hyvin niin uskallan kyllä alkaa ostelemaan kamaa. :D Mä luulen että kestovaipoista helpoin ja kätevin olis se kuorivaippa + harsotaite.... ehkä. Niitäkin on niin sata että kai muutama pitää olla kotona niin voi sit testata et mikä on paras.

EM ja Dodo 12+0 (POKS!!!) :heart:
 

Yhteistyössä