*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Suukkis, niin sanoit :D Osaishan se riidellä, jos mie sille äksyilisin ja haastaisin riitaa. Ja mieki kyl suuttuisin kunnolla, jos se kävis mulle huutamaan. Kumpikaa vaan ei osaa alottaa riitaa, nii meille sopii paremmin se et keskustellaan ne erimielisyydet rauhallisesti, ja niin toimitaan. Niiku teidänki täytyy toimii siten mikä teille parhaiten toimii. :) Kohta tuut sit kertoo hyvii uutisia sinäkin!
 
Sanoppas muuta DD :D :heart: :heart: Tykätään vaan niin kovasti olla toistemme lähellä :heart: :heart: :heart:
Muistan miten meidän seurustelun alkuaikoina kaverit sano, et joo, oottakaapa vuosi, pari, ni ette tuolla tavalla kiehnää toistenne kyljessä kiinni... Pyh, kiehnätään ihan samalla tavalla :heart: :heart: :heart:

SS, säkin tuut varmasti takas hyvien uutisten kera :hug: :hug: :hug:
 
DD Juu, lepäilty on. Just pistin miehelle viestin, että käy ostaan mulle Sinkkuelämästä 2. tuotantokauden. Saan huomenna katsella :)

Meillä ollaan kanssa takiaisia. Ollaan kyllä työvuorojen takia niin eri aikaan kotona, että viikonloput menisi ihan vain kahdestaan kotosalla. Ei meilläkään kumpikaan liiemmälti mene omia menojaan. Siis baariin. Aika harvassa ne kerrat on ollut. Meille kanssa sanoi yksi miehen tuttava, että meidän suhde ei kestä tällaista kiehnäämistä. Lupasi meille jonkun summankin. Olisiko siitä aikaa 2 vuotta, kun sanoi, että jos 4 vuotta ollaan, niin maksaa meille 400 ?. Tai jotain sellaista. En ole sitä muistanutkaan, että täytyy siltä sitten rahat nyhtää :)

Meillä oli se pissapurkki nimenomaan labraan. En ole vielä neuvolassa käynyt kuin sen ekan kerran. Jatkossa sielläkin pissataan aina ennen neuvolaan menoa ja kai se ihan tavallinen purkki on eikä tuollainen hieno näyteputkilo-purkki.

Huomenna ensimmäinen neuvolalääkäri :) Se oli mulla keskellä työpäivää ja ehdin jo pyytää vapaaksi, mutta nyt oonkin sitten sairaslomalla, että ei olisi tarvinnut töissä kertoa. Tai kerroin vain meneväni erikoislääkärille, jolle en aikaa saanut muuten. Onhan tuo erikoislääkäri :)
 
Heippa!

Np-ultra takana ja kaikki hyvin!!! :heart: Siellä meidän rakas Dodo riehkasi niin vilkkaasti että!!! viuhtoi käsillään ja potkiskeli ja pyörähteli. :) Niskaturvotusta ei yhtään, lapsivettä hyvin, molemmat munuaiset näkyi selvästi ja virtsarakko. Viisi sormea löytyi molemmista käsistä.... :heart: :heart: Dodo vastasi täysin viikkoja.

Nyt oon NIIN iloinen!!!!! :D

EM ja kultarakas Dodo 11+6 :heart:
 
Onnea EM!!! :heart: :flower: :hug:

Ja te ette ny tajua ko takiainen voi olla muutenkin ja tykätä olla toisen seurassa. Mut mulla on vaa semmone, et joskus tartten sitä omaaki aikaa ku saan vaa olla eikä tartte olla kenenkää kans. Mut se onki se noin tunti vkossa :D Eli en mäkää tykkää semmosest et ei halittais ja pusuteltais koko ajan, totta kai semmost pittää olla ja onkin, mut mul järki lähtis jos yhtää en vois yksin olla :p

Ja neuvolas oli kaikki hyvin!! :) Koht tuun kertoo enempi ko pitää syödä täs välis :D
 
hei vaan kaikille pitkästä aikaa.. Olette taas kirjoitelleen hurjaa vauhtia. Keskityn myöhemmin lukemaan juttujanne. Nyt ajattelin keskittyä vain omaan napaan :)

Perjantaina n. neljän aikoihin nevolatäti soitti minulle ja antoi jo pikaisen ajan 29. 10 keskiviikolle. Hän epäilee, että olisin jo pidemällä, kun kuuli viimekierron menkoista.
Ja ne todellakin oli oudot. Ne kestivät ainoastaan kaksi päivää ja vuoto oli erittäin niukkaa..
Joten nyt keskiviikona tutkii nopeasti tilanteen ja sen mukaan antaa sitten ensimmäisen neukka ajan.
Hui pelottavaa, jos olenkin pidemmällä. En ole edes sitä mahd. miettinytkään. :D :/ :eek:

Neuvolatädin puhelun jälkeen keksimme sitten lähteä viikonlopuksi mökkeilemään.
koirat ja tavarat viskasimme autoon ja ajoimme 150km luonnon rauhaan. Tänään vasta raaskimme tulla sieltä pois. (mieskin lähtee vasta illalla takaisin armeijaan)
Nyt täytyy mennä purkamaan tavaroita ja syömään palaan myöhemmin taas asiaan..

SS onnea neuvolaan!!!
 
Dadde hurjaa jos oisitki pidemmäl :D tuuha sit kertoo mikä on "tuomio" :heart:

Eli tosissaan neuvolas on käyty eikä se ollu viimeks ohjeistanu mittää, ni en tienny et ois pitäny ny antaa pissanäyte sinne. Eli täälläkin siis on tapana antaa näyte sinne, mut alussa oli vaa noi erikoisemmat jutut ku otettiin klamydianäytekin.

Siel sillä neukkutädil oli opiskelijaharjoittelija mukana ja se kuunteli sydänäänet. Tosi hyvin het löys ne! Pienen sydän jyskytti koko ajan 166 :D :heart: Koitti pidemmä aikaa mitata, et rauhottuis ja laskis, mut ei laskenu 164 alle ollenkaa :p Pissa oli puhas edelliselt kerralt ja ny ens kerralha ei siittä tuukaa merkintää. Paino 65,5 eli muutosta -1,2kg.. B) Neukkutäti pisti tosin korttiin painon muutos -133... Et tiiä sit mitä se sillä tarkottaa.. Koska viime kerral painoin 66.7kg.
Hemppa 122. Paineet 128/80. Klamy plus hivit sun muut negatiivisia totta kai :heart: Eli kaikki varsin hyvin! Vähä sain siittä syömisest sanomista ko mies heitti suunnillee et syön leivän ja mandariinin pväs... Ja neukkutäti sai senki kuvan eka, et en tee mitään kotona, oon vaa. Ja alko jo selittää siittä kuinka pitäs jottai kehitellä, ettei ajatukset ala kulkea samaa rataa :D Noh, sanoin mä et oon ikkunoitkii pessy ja sen semmosii ni kai se sit vähä peru puheitaan :LOL: Sano et hää ei oo pessy ni mähä oon sit ollu tosi energinen B)

Ny pittää sit vaa muistaa ens kerralla se pissanäyte antaa sinne. Ko ny kävin siin just veskis. Eikä ois kyl kunno näytettä ees saanu ku mua vaa pissittää mut ei tullu juur mitää ku olin puoltoist tuntii sit käyny jo veskis. Semmosia..
 
Eli senki vuoks mulle tuli tost kiehnäämisest typerä olo ko tul semmone olo, et juu mä en muka sit vaa tykkäis miehestäni nii paljon eikä mies ois nii ihana ku ei voi olla pitämät näppei eros (Eli täysin semmosen kuvan teist sai ku kaikki het tulee todisteleen et no kyl me ainaki takiaisii ollaan ja ollaan koko ajan yhes). Se ei hirmu mukavalle tuntunu. Itse ku tiiän paremmin mite asia on.
 
Voi olla, mut sanoin vain miltä tuntui.. :ashamed:

*muoks enkä mie oo ny teit vastaa hyökänny tai muutakaan. Mu mielest o vaa hyvä olla avoin tunteistaan jne. ni sit voi toiset sanoo miten asia ei oo jos ite oon jonku kuvan saanu. Eli ei sen kummosempia :heart: :hug:
 
suukkis onnea hienoista neuvolakuulumisista! :flower: Joo tapanahan on joka neuvolakerta käydä pissaamassa purkkiin ennen ku menee sinne sisälle. :) Eihän tuota voi tietää ellei joku sano! :)

Ja tuosta kiehnäämisestä mä en voi sietää sitä että jos ollaan isossa porukassa ja siinä yks pari nuoleskelee vaan toisiaan. Kyllä siihen on aikaa omissa oloissaankin.. mua ahistaa ja nolottaa niitten puolesta. Liian kiihkee meininki kuuluu mun mielestä ovien taa. :) Mut kukin tyylillään, yleensä poistun sitten seurasta vähäks aikaa tai koitan olla kiinnittämättä mitään huomiota. :LOL: Me ei todellakaan kiehnätä! Tottakai rakastetaan toisiamme ja pusutellaan joka päivä, mutta ei julkisesti kovin paljon. Ja mä myös kaipaan sitä omaa aikaa ja omaa rauhaa. Välillä nautin yksinolosta ja samoin mies. Me kun ollaan kaksi yksilöä eikä vain "me". Ollaan sitäkin, mutta myös erillisiä ihmisiä jotka tykkää eri asioista. Eli suukkis mä ymmärrän sua tässä oikein hyvin. ;) Ei kaikki oo takiaisia! Ihmiset on erilaisia! Höh. :D
 
Suukkis: me ei ainakaa olla mitää takiaisia. tärkeää on se yhteinen aikakin, mutta ehkä vielä tärkeämpää se oma aika. molemmat ollaan tästä samaa mieltä ja mä ahdistuisin ihan sikana jos mulla ois koko ajan mies kimpussa :D -ja silti tykätään ihan hirveesti :heart:

Onnea myös neuvolakuulumisista :flower:
 
Juu en mie ainakaan noin ajatellut SS. Kuten sanoin, kaikki pariskunnat ovat omanlaisiansa, omilla säännöillään ja tavoillaan. En pidä yhtään siitä että toista toimintatapaa arvostellaan paremmaksi kuin toista. Kuulostaa kuitenkin ehkä siltä että et ole tyytyväinen teidän tilanteeseen? En usko että kellekään muulle olisi tullut mieleen, että sinun miehesi olisi jotenkin vähemmän ihana tai sinulle vähemmän rakas, siksi että kaipaat omaa aikaa ettekä jokaista hetkeä vietä toistenne kainaloissa. Nämä taitaa olla omia ajatuksiasi/pelkojasi. Ei kannata rivien välistä lukea jotain mitä siellä ei ole :) Minä en, enkä usko että muutkaan, tarkoittivat mitenkään pahalla tai todistelumielessä sitä "kiehnäystä". Jos tarkkoja ollaan, kukaan ei teidän tapojanne arvostellut, toisin kuin sinä jatkuvaa yhdessäoloa. Tiedän ettet pahalla tarkoittanut, halusit vain kertoa mitä mieltä olet ja millainen suhde sinusta on hyvä. Suo sama oikeus omaan mielipiteeseen meille muillekin, eläkä pahoita siitä mieltäsi sillä mekään emme pahoittaneet mieltämme sinun mielipiteestäsi. =) Kiva kuitenkin kuulla että saitte sydänäänet kuuluviin ja mytty voi hyvin. :heart: Sitä sf-mittaa ei siis katsottu? Se on varmasti sitten seuraavalla kerralla :)

Sompio
, noni :) Hyvältä kuulostaa, otat sitten rennosti sen dvd-boksin kanssa etkä turhaan hermoile huomista lekuria. Tsempit sulle sinne, eiköhän kaikki ole mallillaan =)

Daddeko voisi olla pidemmällä? Jännää :D Kerro ihmeessä miten käy, kyllähän nuo kovasti valemenkoilta kuulostavat.

EM valtavasti onnea mahtavista ultrauutisista! Nyt vaan shoppailemaan lisää vauvakamaa hyvien uutisten kunniaksi :D On kyl ihana kuulla miten oot nyt selvinnyt tästä pahimmasta riskiajasta (huomenna jo toka kolmannes!) ja saanut nähdä ihan omin silmin että teidän Dodonne voi mitä parhaimmin. Toivottavasti loppuraskaus menee yhtä hienosti :hug:
 
DD juu ei se näi aikasil vkoilla mitannu, ens kerral sit :) Enkä mäkään siis tarkoittanu arvostella. Itse en tosin tykkää myöskää semmosesta nuoleskelusta toisten seurassa (varsinkaan jos toisella vaiks ei ookaa kumppania tms) kuten ei EM:kään. Mut kuten sanottua, jos on itselle semmone ok ja hyvä ni sehän on pääasia =) Ja missä vaihees mä oon sanonu tai antanu ees ymmärtää, et en ois tyytyväinen omaan suhteeseeni ja tilanteeseemme? Aika rankasti arvosteltu/vedetty aika rankka johtopäätös. Näin se ei todellakaan ole enkä kyllä ymmärrä mistä sen kuvan voi saada. Eli jos mä luen rivien välistä jotain mitä siel ei ole, niin niin säkin ja aika pahastikin.

Mut juu, se siittä aiheesta =) Mul ei tuossa ongelmaa ole ja kukin tekee miten tykkää tehhä ja kute on omalle kohalle parasta :heart:
 
No en minäkään nyt sentään tarkottanu, et koko ajan jossain yleisillä paikoilla nuoleskellaan :eek:
Ei se tarkoita, et jos jos tykkää kiehnätä ja olla toisen lähellä, et sitä ollaan ihan joka paikassa, ihan joka hetki, ja kieli toisen kurkussa...
 
Suukkis, mie lähinnä sitä pelästyin kun kerroit mitä luulit että me "kiehnääjät" ajatellaan teistä ja teidän parisuhteesta. Ku ei ois tullu mieleenkää, et jotenki vähemmän toisianne rakastaisitte tmv! Se ei siis rivien välistä ollut, kun selkeesti kirjotit kyllä noin. Hyvä kuitenkin jos et itsekään ajattele noin :) Ku monesti just kuvittelee muiden ajattelevan itsestä niitä omia alitajuntaisia pelkoja, mitkä ei sit ookaan johdonmukaisia, eikä oikeesti tule kellekään muulle mieleen kuin itselle. Se mut sai miettimään, että miksi ihmeessä kuvittelisit että joku ajattelisi teidän suhteesta tuollaista, ellet itse ajattelisi niin jollain tasolla. Mut tosissaan, se siitä. :D Eiköhän me kaikki naiset tiedetä omat asiamme itse parhaiten, ja tiedetään myös millaisiin suhteisiin sopeudumme parhaiten.

Tuo nuoleskelu ja sekstailu muiden edessä onkin rasittavaa ja huonotapaista! Me kyllä kuljetaan käsikädessä, halaillaan, silitellään ja pussaillaan ihan missä siltä tuntuu, mutta kielen kanssa nuoleskelu ja kähmiminen jää kyllä väliin sillon kun on muita ihmisiä paikalla. :)
 
taas on hurjasti kirjoiteltu viikonlopun aikana.. minäkin lukeudun noihin takiaisiin. kaikki aika vietetään yhdes melkein.mukava vaan olla yhdes. hui huomenna eka neuvola klo 13.00 vähä jänskättää. ja se kun en tiedä miten siel toimitaan et pitääks ilmoittautua jonnekkin vai vaan istua odottamaan tai joain.. mutta eiköhän se huomenna selviä :)
tuola aiemmin taisi olla puhetta pahoinvoinnista. mulla on iltaisin tosi etova olo ja ei oikeen meinaa pystyä syömään mitään kun meinaa oksu tulla :/ ja se on musta outoa että mulla puutuu nyt helpommin kuin ennen kädet ja jalat. mut nyt ruuan laittoon
Nanakuu & möhkylä 8+4
 
DD juu no ny et ota noit psykoogisii juttui tähän :D Eli ei tosiaankaan pidä paikkaansa :D Mä en oo koskaan ollu yhtä varma suhteessa ku tässä, enkä koskaan niin varma rakkaudesta ja sopivuudesta :heart: Eli ei ainakaan oo tosissaa kyse siittä, et ite miettisin, et ei ny oikee mee niinko haluisin :LOL: Eli se tuli vain siittä se ajatus, ku itse laitan et no en tykkää aina olla liki ja tarvii omaa aikaa. Ni sit sult tulee het, et no mä ainaki tykkään ja luonnollistahan se on ku toista rakastaa eikä voi näppejään eros pitää. Ni mitä tuosta ny yleensä ottaen vois aatella ja millasen johtopäätöksen vetää? :D Eli ihan olematta mitään pelkoja/omia ajatuksia siitä ni mu mielest toi o iha luonnolline johtopäätös :p Ja mu mielest muutes se on sitä vastarakastuneena olemista jos on sen reilun vuoden ollu yhes. Enkä sano et teil meno muuttuis tuosta yhtään 10vuoden päästäkään. Mut tul vaa mielee, et ei se naimisiinmeno mul itelläni ainakaan nii mullistavasti elämää muuta. Mut juu, jospa se ois jo käsitelty tuo aihe B)
 
JA mul ei oo mitenkää ollu tarkoitus arvostella muiden toimitapoja. Jos mun jutuista semmone kuva tuli ni pyydän nöyrimmästi anteeksi :ashamed: Mul o vähä ain ollu, et must helposti saa vääränlaisen kuvan kuin mitä tarkoitan :p Mut aina oon koitannu petrata senki asian suhteen =) Ja kyl mä uskoisin, et jokkaisella on just se oma suhde semmone ku on unelmoinuki olevan. Tuskin sitä lastakaan ois yritetty jos ei varma suhteestaan ois/ei ois hyvä olla omas suhteessa :heart:
 
Suukko, en mie sanonu et se ettei saa pidettyä näppei eros on luonnollista ku toista rakastaa, vaan että meille se yhdessä olo jatkuvasti on luonnollista. Iso ero :p En siis itsekään missään vaiheessa tarkoittanut arvostella teidän suhdetta, ku ei mun mielestä läheisyyden määrästä voi päätellä mitään. Jokainen pari kuitenkin omaa sitä juuri heille sopivan määrän, ja tää määrä voi olla sit mitä tahansa väliltä 0 ja 24/7. Ja ihan oikeessa oot, et juuri tässä vaiheessa kun lasta ollaan tuomassa suhteeseen, niin varmasti ollaan punnittu sen oman suhteen luonne tarkasti ennen yritystä :) Rauha maassa siis, tulkitsisin :D
 

Yhteistyössä