*~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

Ihanaa, ku oot noin hyvällä mielellä DD :hug: :hug: :heart:
Sä oot kyl ollu ahkera, kerrassaan, hatunnosto sinulle siis :hug: :D
Vai että anoppilaan =) Pitääx pitkäki matka istua autossa? Meille selvis, et ultran jälkeen lähetään ajeleen Lahteen, ku miehellä on joku koulutusjuttu Heinolassa. Et hotelli just varattiin :D Toisaalta kiva päästä reissuun, mut toi matka vähän mietityttää :/

Niin, ja mukavaa reissua :wave: Ajakaa varovasti, kyydissä on kallis lasti :heart:
 
Toivis: 3h sinne on matkaa suurinpiirtein, muaki vähän jänskättää, mut hyvää treeniä lentoa varten :D Unohtuikin kommentoida sulle, et aika jännä et teil on semmonen ultra! Ei täälpäi vaan. Mut kiva ku teillä on ja pääsette poikaa ihailemaan :heart: Ja sitten siitä vielä yhdessä hotelliin! Oi :) Nauttikaahan sitten illasta ja toisistanne, kyhnätkää erityisellä tarmolla :p Eiköhän se matka teilläkin hyvin mee, jaloittelette vaan heti kun susta siltä tuntuu. Iisisti ja varoivaisesti tekin =)
 
suukkis ahaa... meillä kun ei kuulu muuta kuin yks ultra, se np-ultra, täällä... no minä onneksi saan rakenneultrankin poikkeussyistä. :)

DD ootpas ollut reipas! Hienoa!! :)

(.) minäkin imuroin!! jei! Mä niin haluisin sellasen tv-tason mut eipä oo varaa ainakaan just nyt... kun tuntuu että noi erilliset tasot on niin isoja ja mustia ja jotenki vie paljon tilaa... me saatiin sellainen hieno funkkistyylinen kattokruunu jonka on tehny joku siipan tädin eno tms. Sitä pitäis vähän tuunailla ja ripustaa kattoon. Ollaan asuttu tässä jo kesäkuun alusta ja vieläkin makkarissa ja olkkarissa on vaan sellaset hehkulamput katossa... ei siis mitään lamppua!! :eek: Alkaa tympimään jo. Hirvee sisustusvietti... ei kai se pesänrakennusvaihe vielä ala? :LOL:
 
Chamorphis
Kiitoksia masukehuista! :D
Hih... aika jännä tuo sää täälä Pohjanmaalla. Kävin Vaasassa törsäämässä rahaa ja sielä sato niin märkää lunta kun vaan voi olla ja sit kun tuun kotia (n. 20 km Vaasasta) niin meillä on lunta ihan maas asti! JEE!! Harmi vaan kun toi lumi ei varmaan pysy kovin kauaa...
 
Mäki aattelin, et pitäskö tehä taas sämpylöitä tai sit jos tekaisis pullia.. hmm.. Tekis niin mieli tehä korvapuusteja, mut ku ei oikein oo tilaa :headwall: Ku siin tarvii kummiski ison tilan ku kaulii sen taikinan isoks ja meidä pöytä ei oo hirmuse hyvä siihen juttuun :/ No, pittää kahtoo jos tekis silti pienemmissä erissä sen, et tekis kaks pientä levyä ja tekis niistä.. mut sit niist kyl jää ne jämätaikinapalat päistä ni sekkää ei ioo hyvä.. dämet!
 
Zoe-F
Perjantaita!
Viis päivää työharjottelua enään jäljellä.
Huomenna täytyy lähteä markkinoille, ehkä lampaan taljaa ja tuulikelloa katsomaan.
Kivoja masuja täällä taas, itte en oo osannu ottaa ittestäni kuvaa, ehkä joskus.
Liikkeitä tuntuu paljon ja voimakkaasti, tuleva isukkikin on jo saanut monosta, tai nyrkistä.
Tänä aamuna nousin viiden aikaan ylös, kun alkoi olemaan jo niin railakas meininki ettei nukkumisesta tullut mitään.
Zoe ja Öttiäinen 20+0 :heart:
 
Meil o ihka oikea lampaantalja Tunisiasta ostettu :heart: Ei maksanu paljoa! Saatii tingittyäkin 25 dinaarista 10 dinaariin :heart: Ennee en tosin sitä kurssia muista :LOL:

Taas mahakuvapäivitystä vkojen poksumisen kunniaks :heart:


Ehk se hitusen on pyöristyny, en tiä...
 


Hyvää viikonloppua ja hauskaa Halloweenia!

Eilen kerroin pomolle raskaudesta. Pomo onnitteli moneen kertaan
ja sanoi että olihan se jo aikakin, että oli jo odotellutkin tälläistä
uutista. Oli kyllä helpottavaa kertoa, enää e tarvii salailla. :D :heart:

Tänään töissä huomattiin raskauteni. Yksi mies puolinen
työkaveri onnitteli minua, maha on kuuleman sen näköinen että
uskalsi jo onnitella. Ihanaa, vihdoinkin mulla on se ihan oikea
vaavi massu. :D :heart:

ainiin...saatiin kuulla ihania uutisia. Mieheni serkkukin on raskaana.
Laskettu aika on 11 päivää ennen minun.=)



TinyAngel&Pikku Pirpana 14+1
 
ElinaMaria ja SuukkoSuulle Ompas tosiaankin eroja kuntien välillä.
Mullakin on rakenne ultra ihan kunnan puolesta.
Siihen on kyllä vielä aikaa, koska se on vasta joulukuussa.
Onkos se sinulle ElinaMaria sitten maksullinen?
 
suukkis söpö massu, onhan se ihan selvästi pyöristyny! :D

zoe meillä on kans ihan aito suomalainen lampaantalja. Puolison lapsuudenkodissa vuosia sitten oli lampaita ja tämä on vissiin yksi niistä... :D me ei sitä kyllä tarvita kuin vasta vuoden päästä!!

TA ihana pomo sinulla! :) Ja mukavaa kun uskaltaa jo muutkin onnitella... onhan se vähän kiusallista jos onnittelee raskaudesta jotain ja sit se onkin vaan lihonu... :D

Suukkis aina siit korvapuustitaikinasta jää ne jämäpalat. Ne pitää syyä raakana... :LOL:
 
ElinaMaria joo mulla on kyllä ollut tuuria kun olen saanut
todella hyvän pomon.ja tosiaankin ihanaa olla vihdoinkin raskaana
olevan näköinen eikä vain sen näköinen, "että ompas tuo lihonnut"
Nyt on kyllä aivan mielettömän ihana fiilis,ihana tää massuni :heart:
 
TA ny masukuvaa kehiin, et me uskottais! :D Must ei tunnu yhtää et mul ois vaavimahaa.. Ehk tost iha allaalta noussu/turvonnu mut ei muuten juuri eroa:p mulla ku on muutenkii aika pömppis ollu. Mies tosin sanoo, et kyl se jo vähä vaavimasulta vaikuttas :whistle:

Musta muute tul mainoste uhri.. :ashamed: Ko on se mainos et "harpic max, mitä vessasi kertoo sinusta" ni sit mie koitin sitä veskipyttyyn. Ko siin oli ollu semmone pinttyny viiru mikä ei lähteny aiemmilla wc puhdistus aineilla. Ni ny lähti!! :heart: Ja Cilit Bang on toinen jonka uhriks jouduin aiemmi ja seki toimi :saint:
 

Yhteistyössä