Mie oon taas vähän ollut poissa: sama vanha syy, tuo opiskelu pitää kiireisenä
Pikaselailulla kuitenkin kommentoin nyt hiukan ja sitten huomenna paremmalla ajalla palailen poksuen masukuvapäivityksen kera.
Oikein kasoittain onnea
toivovalle! :flower: Millonkas sulla on laskettu ja missä meinaat synnyttää?
Ja muille plussatsunamin "uhreille" myös toivottelen rohkeutta siirtyä tänne puolelle! Se onkin hauskaa miten tuntuu aina välillä iskevän oikein aalto tuonne kuumeilupuolelle, eihän siitä ole kauaakaan kun eka kunnon plussatsunami iski ja aloitti minun,
vauviksen, Jiven ja Juli05:sen masunakasvatuksen :heart: Ensi kuussa jo synnytellään! Yritetään ainakin kovasti saada joulutontut pihalle joulukuun aikana
EM: Kyselit noista kolmanneksista. Molempia rajoja käytetään, jotkut sanovat että eka kolmannes on ekat 12 vkoa, mutta "oikeammin" (tieteellisessä kirjallisuudessa useimmin) se on kyllä ekat 14. Makuasia oikeastaan =) Me myös ollaan miehen kans katottu paljon noita ohjelmia, tuo se aina hieman todentuntuisemmaksi sitä muutosta mikä on edessä.
:heart:
Synnytykseen turtumisesta tulikin mieleeni, että nyt kun ekaa kertaa kunnolla asiaa mietin, tajusin etten mitenkään voi synnyttää letkuissa (tippa kädessä, epiduraalikanyyliselässä ym)! Hirvittää ja ällöttää se että ois just joku tippa kii :| En oo ikinä ollut mikään piikkien ystävä, varsinkin kun multa on perinteisesti otettu 20 tuubia verta parin viikon välein (ei onneksi enää!) ja kaikki selkäydinpunkiot sun muut tehty moneen kertaan. Luulempa siis että yritän pärjätä synnytyksen kokonaan ilokaasulla, koska ilmeisesti tippaa ei yleensä laiteta ellei halua epiduraalia? Sit tietty jos verta vuotaa liikaa ja on pakko jtn laittaa, niin otan itseäni niskasta kiinni. Mut muuten en usko et sellasta kipua on, mikä sais mun pääni tässä asiassa kääntymään. Mies sanoi hulluksi kun kerroin et pyrin synnyttämään pelkällä ilokaasulla
Oma äiti taas sanoi että kunhan sitä hyvin hengittää, riittää vallan mainiosti. On synnyttänyt pelkällä ilokaasulla kahdesti ja täysin luomusti kerran. No, saa nähdä miten selviän
En mä sitä ilokaasuakaan ajatellut optiona ottaa, vasta sit kun tuntuu ettei mitenkään muuten pysty Tiedän kuitenkin et haluan tuntea kipua, et muuten en saa sitä vauvaa pihalle, mut en mä halua kokea halkeavani kahtia tuskasta..
Muita ketkä ei halua epiduraalia? Muistan kyllä että tästä oli galluppia, mut en muista et kukaan ois puhunut siitä ettei sitä kivunlievitystä tahdo :ashamed:
Chamille onnittelut kivasta neukkakäynnistä ja tsemppiä valmennukseen! :heart:
Suukko on reissussa, toivottavasti rouva nauttii
Toiviksen kuulumisia myös odotan, mut oon kyl ihan varma et poika on loistavassa terässä niinkun on ollut tähänkin asti! =) Tuu kuitenki kertoo asap. Tai no, ei niin kiire ole, nauti ajasta hotellissa miehesi kanssa
Se kun ei vauvan syntymän myötä olekaan enää itsestääselvyys, se kahdenkeskeinen aika. :heart:
DD ja potkurineiti 33+6 :heart: (17 päivää matkaan!)