Heippa taas!
Kiva kuulla että
Talvis selvisi säikähdyksellä, normaaleilta kasvukivuilta kuulostavat nimittäin minunkin korvaan :hug: Yritä nauttia, kaikki vaikuttaisi olevan kuitenkin mallillaan
Kyselit muuten tuolla aiemmin siitä, että mitä lääkärit ovat meille sanoneet seksistä. Minkäänlaista kieltoa ei ole tullut missään vaiheessa, mitä ollaan ihmeteltykin. Mut mulla ainakaan ei se supistuksia ole saanut aikaan, et varmaankin ihan vaaratonta avautumisesta huolimatta. Ja onhan tämä pieni jo 2 vkon päästä täysiaikainen, joten pahin vaara on kai ohi, ja siksi ei multa erityisemmin mitään ole kielletty =)
Chamille haleja, varmasti tuntuu ikävältä. Vauvalle he ovat kuitenkin aina olemassa, vaikkakin sitten suojelusenkeleinä :heart: :hug:
Isänpäivänä hemmottelen oman mieheni piloille
Isoisää minulla ei koskaan ole ollut, ja oma isäni on tietysti kaukana (ja isänpäivä on muutenkin eripäivänä kuin Suomessa).
Raikuvat onnittelut haamusta
kukkaiskeijulle, ilmoittelehan kun haluat listoille
:flower:
Lupasin päivittää masukuvaa, tässä olisi otos paidalla ja ilman
:
Tänään viimeksi kommentoitu ettei ikinä kuulemma uskoisi että mulla on LA ens kuussa
Olen kuulemma edelleen niin hehkeä ja hoikka! Hoikaksi en oloani tunne, mutta pakko se on kai uskoa kun anoppikin kommentoi mahani kokoa viime vkonloppuna. Hänenkin mielestään olen kovin siro. Mä ite vaan töllään sitä lukemaa vaa'alla, mikä tuntuu ihan tuhottoman suurelta omaan korvaan, ja unohdan sen et miltä näytän. Pitäisi kuitenkin olla tyytyväinen siihen, et omat tyköistuvat farkut tuntuu vielä mukavilta, ei ole turvotuksia, jopa XS-koon normitunikat mahtuvat, ym ym ym. Tätä mantraa mä itelleni rupeen hokemaan. Ihan tyhmää multa miettiä sitä miten laihdun takaisin omiin mittoihini, ku järjellä ajateltuna tiedän kyllä että jokainen gramma mitä mulle on tullut on tullut vauvasta, ei mistään omasta mässäilystä tai liikunnanpuutteesta. Joten nyt lupaan teille käsi massulla, että alan olemaan tyytyväinen omiin mittoihini! Lupaan myös parhaimpani mukaan nauttia näistä jäljellä olevista viikoista, sillä enää ei tarvitse pelätä ennenaikaisuutta tai muutakaan ikävää. Mitä todennäköisemmin saan ihanan terveen tytön, ja haluan nauttia viimeisistä hetkistä kun neiti vielä kasvaa mun sisälläni :heart: Mut tää lupaus pitää vasta yliaikaan asti! Sen jälkeen en ota vastuuta niistä ärräpäistä
DD ja potkurineiti 34+0
*POKS* :heart: