Huomenia
ONNEA
Emby ihanista ultrakuulumisista :heart: ja juu, laskettu aika varhaisultrassa on toooosi epätarkka, koska millin heitto heittää jo päivissä
muista se! ja siehän et tikuttanu ovista yms niin et tarkkaan voi tietää! eli älä sitä sitte mieti turhaan =) kaikki hyvin!
Myylle tosi paljon tsemppiä tämänpäiväsee ultraan, mie ootan sun kuulumisia täällä kovasti!!!!!!! mut mie uskon et kaikki on hyvin =)
Epa nyt tosissaan lepäät ja otat rauhaksiin jotta saat supparit loppumaan!!! koita olla aloillas siis ja tee hissukseen sellasta mistä tykkäät, ei sekää oo kyl kivaa maata pelkästee, mut mitäpä sitä ei pikkasen eteen tekis!
koita jaksaa! ja tsemppiä tämänpäiväseen!
Namppis oij oij :heart: mieki haluun jo!!! koska te täyttelitte niitä kelan lappuja neuvolassa? kuinkas muuten hurisee?
Hötö täällä toinen jolla on kovastikki mielialanvaihteluja, onneks mies heittää ne samantein romukoppaan eikä ota itteensä! mut mie ymmärrän sua,
me ollaan aikanaan käyty samat taistelut, ja mä tein ihan niin, että otin paperia ja kynän, istutin miehen pöydän ääreen ja sovittii aikataulut koska kuka tekee ja mitä!!!! ja lappu oli jääkaapin ovessa josta voi tarkistaa omat tekemiset
tää toimi meillä, ja nyt menee rutiinilla! mies aluksi ei tykänny ajatuksesta, mutta aina se väitti ettei muka "muistanu imuroida" yms. niin sanoin että ehkä tää pikkulasten lista auttaa sua muistamaan
Sokruli mie pidän peukkuja jotta sairaus pysyy kurissa
myös synnytyksen jälkeen! nää on ikäviä.. ittellä on suoli nyt tosi hyvässä kunnossa, ja tiiän kyllä jo valmiiks että se varmaan räjähtää synnytyksen jälkeen, mut en toki murehdi sitä vielä
ja eihän se tietty aina niin mene! mut mie lähetän sulle onnenpipanoita, jotta saat nauttia loppuodotuksesta täysin siemauksin ja vauva-arjesta ilman sairauden oireita :kiss:
synnärille matkaa sellaset 35 km vissiinki, ja en oo ihan varma joudunko kättärille synnyttään niin sitte se on melkein triplasti tuo
mut sen näkee sitte kuinka käy! ajallisesti toi 35 km matka menee noin puolessa tunnissa.. varsinki yöllä
eli ei hätää sinällään!
(.) tiuhti tosiaan on ihan hukkunu töihin, flunssa iskeny.. eli kamala v*tutus :kieh: ja viikonlopuksi töihin!!!! kui mie jaksan : / pakko kai.. eli kahden viikon putki tulee ja päivät on muutenki sellaisia puoli 7 - 16.30 suunnillee.. onneks saa rahaa, meinaan joka ikisen ylitöpennin laittaa säästöön pikkasta varten
ja osan toki joululahjoihin
turvotus on hävinny ja tilalle on alkanu tulee ihan oikee vauvamaha jo
mulla on jopa 3 kg siis lähteny pois sen myötä ku turvotus on hävinny :O mä meinaan iha säikähin ku menin vaa`alle et mitä hittoa, en uskonu ja menin toiselle sitte niin kyllä oli 3 kg hävinny
musta aika paljon!!!! mut hyvä vaan ku viimeks tosiaan neukkutäti kuittas ettei tarvii 2 eestä syyä! vaikken ollu syönykkää ku paha olohan mulla oli..
mun on pakko nostaa hattua mun miehelle, eli oon tosi kiukkunen ja turhautunu kotonaki ollu tämän viikkoa, ja siis ihan kuoleman väsyny! mies kuuntelee mun kiukut, ei suutu kun kiukkuan sille typeristä asioista vaan sanoo, et yritä kulta rauhottuu, huomenna on uus päivä :heart: ja mä onneks rauhotun sitte, hetkeks
ennenku alkaa uus kiukku.. mut siis oikeesti, normaalisti mun mies olis kans sotatantereella valmiina asemissa, mut nyt se pistää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos
niinku pitääki! oon kyllä niin onnellinen :heart: ja mä en siis normaalisti oo kyl näin kiukkunen! ollu edes koko raskauden aikana, vaan huomaan itekki et se jothuu väsymyksestä ja kiukku lisääntyy jos on kova nälkä vielä päälle
kai tää tästä, alan olee niin väsyny et varmaan en jaksa enää edes kiukkuu kohta
mut silti..
***POKS 14+0 POKS***
tiuhti ja Pikku T puupponen :heart: