ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Varovaiset onnittelut masuha1 :flower: :heart:
Mun muistaakseni jostain rv6 eteenpäin on mahdollista nähdä se sikiö, et ei kauheen aikasin ainakaan ultraan kannata mennä kun ei sitä sikiötä nää.Tosiaan kannattaa eka pyytää verikokeeseen lähete terveyskeskuksesta/neuvolasta ja nimenomaan siihen, jossa katotaan HCG, se ainaki kertoo sen, paljonko sitä raskaushormonia on veressä.
 
:wave: :wave:
pitkästä aikaa tulin tänne kurkkimaan.. ollut aivan ihana viikonloppu.. miehellä vapaata, ja käytiin ostamassa uus auto :heart:
kaiken lisäks ollaan käyttäydytty kuin teinit, et josko se tärppi tulis kun pupuilee ties missä.. hiukan hävettää, :ashamed: mutta kivaa on ollut =)
 
Moikka ja anteeksi hiljaisuuteni!
Olen ollut viime aikoina aika kiireinen, ja siitä hiljaisuuteni. Toisaalta kiertoni on siinä vaiheessa että toivomme harjoituksen tekevän mestarin eli pupuiltu on ahkerasti. Ajoissa aloitettu ja jatketaan pitkään, kun on ne pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Muuten samaa tasapaksua elämänmenoa...
 
Suotta sitä häpeilemään papaijaa, sehän on hyvä että viriiliyttä löytyy :D Toivotaan, että tärppää!

Meille tuli uus työvuorolista tänään ja mulla ois 4 viikon päästä ehkä mahdollisuus vaihtaa vuoroja niin että tulis 5-7 päivää vapaata. voitas miehen kans kyl lähtee jossain käymään, viimeks kesällä ollu reissussa.
 
masuha onnee... kyl se on tärppi käyny. Eipä se mitää muutakaa oo! onnea :flower: :heart:

Huomen koko päiväks töihi... EEEI jaksais. mut rahaa sillä tekee... Taas venyy niin paljo kun menee joka päivä nii myöhää töissä.... tuli kyttää mitä teille rakkaille palstasisarille kuuluu! :)
 
kaz
Minäkin haluan tulla tähän pinoon. Mulla siis Yk 4 nyt alkanut.. Alkoi tuossa vajaan viikon työmatkan jälkeinen esikkopalstan luku masentaa niin paljon, ku oli tullu paljon uusia ja ne oli jo ehtiny plussata :ashamed: Itse tipuin perjantaina.. Kiitos Duffy kutsusta =)
 
Hei kaikki rakkaat!

Onnea plussanneille ja paljon haleja kaikille tippuneille. Mulla on ollut ihan mieletön ikävä teitä ja olenkin suhteellisen aktiivisesti seurannut teidän kiertoja, turhautumisia ja onnen hetkiä.

Kiitos viimeisimmän viestini perusteella tulleista tuki-haleista ja kanssa-elämisestä

:heart: :heart: :heart:

Onko mahdollista palata tänne palstailemaan? Saatiin avokin kanssa asiat juteltua halki ja päätettiin vielä jatkaa yhteistä taivalta. Oli kyllä työn ja tuskan takana, mutta päätettiin melkolailla yhteistuumin, että ei kannata heittää melkein viiden vuoden suhdetta romukoppaan. Eli näillä mennään nyt sitten ja aikahan sen näyttää kannattiko antaa vielä mahdollisuus...Ja tietysti yksi isoimmista asioista, mikä antoi aihetta jatkolle on tämä vauva-projekti. Kun molemmat niin kovasti toivotaan perheenlisäystä, että ei haluttu luopua tästäkään haaveesta.

Mutta siis asian ytimeen. Meillä on on nyt kyllä yritetty hyödyntää mahdollinen ovis, mutta tuloksia pystyy tarkastelemaan vasta parin viikon päästä. Ja tiedä häntä onko tässä nyt sitten oikeesti osattu hyödyntää. Pupuiltu ollaan suht ahkerasti, mutta riittääkö se sittenkään... :/

Vielä voisin oman mielipiteeni kertoa noista "yk1 ja siis käsittämätöntä, mutta se on plussa!"-ihmisistä. Olen hyvin onnellinen, että kaikkien ei tarvitse mennä tätä kivisintä tietä pitkin, mutta kyllä se silti kirpaisee kun itsellä yk 12 menossa ja ajatukset pyörii sellastenkin juttujen ympärillä, kun entäs jos me ei koskaan saada omaa lasta? Ainoa millä olen tätä yrittänyt järkeistää on se, että vain vahvat ihmiset kestävät tämän ja heikoille tälläistä taakkaa ei voi edes antaa kannettavaksi. Eli kai me kaikki taidetaan kuuluua vahvojen naisten ryhmään.

Siniviuhka toivon teille voimia ja jaksamista kotiin. Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen asioista. Meillä keskustelu auttoi ja tuntuu siltä kuin olisin helpompi hengittää kun sai samalla purettua kaikkia muitakin parisuhteeseen liittyviä ajatuksia. Ja lohdutukseksi vielä sellainen, että ei meilläkään joka kierrossa olla kovinkaan aktiivisia. Ja itse ainakin onnistun jotenkin pilaamaan tunnelman juri oviksen aikaan. Mutta suuren suuri :hug:
 
Huomenta rakkaat!

Tottakai Heinu pääset takaisin! Ei sitä tarvi ees kysyä =) Hyvä että saitte asiat miehen kanssa kuntoon, se taitaa tuo 5v rajapyykki olla sellanen pikku kriisin paikka monelle pariskunnalle, mutta uskoisin, että aika moni siitä selviää keskustelemalla ja se kommunikointiyhteys mun mielestä muutenkin on parisuhteen a ja o.
Tärppionnea teille =) muoks. en oo ees ottanu sua pois listoilta :D taisin aavistaa, ettei teidän suhde ollu vielä tässä :D

kaz, laitan sut listoille =)

Mun mielestä tuo yk4 on sellanen hyvä raja tähän pinoon, tietty jos on tosi pitkä kierto niin voipi tulla aikasemminkin tänne. Hirveetä diktarointia :D

Heinun kanssa samaa mieltä siinä, että kyllä tämä yk:sta toiseen yrittäminen vaatii luonteen lujuutta ja ainakin se kehittää sitä!

Nyt täytyy lähteä viemään mies töihin, että saa itelle auton :D mulla tänään vapaapäiväeli notkun varmaan täällä aika lahjakkaasti :D :D
 
Kiitos Duffy tervetulotoivotuksista. Kyllä on taas mukava ajatella näitä vauva-juttuja, kun tossa meno tovi vatvoessa noita suhde-kuivoita. Mä olisin myös todella mielelläni tällä hetkellä vapaalla, ei huvita yhtään tää työnteko :(

Ja oon tosta samaa mieltä, että yk 4 on jo tosi hyvä aika tulla tähän pinoon. Siinä on tullut koettua jo ihan tarpeeksi monta pettymystä. Ja kyllähän tämä pino aina uusia kaipaa, kun (toivon mukaan) täältä lähtee myös tonne odottavien puolelle.

Kävin muuten viime viikolla kurkkimassa odottavien puolella niitä masu-kuvia... Ne oli aivan mahdottoman ihania...Huoh...Toivottavasti me kaikki plussataan pian ja saadaan laittaa omat kuvat muiden joukkoon...
 
Onnittelut masuhalle! :flower:

Ihanaa Heinu, kun tulit takas ja saitte selvitettyä asiat..:)!

tervetuloa Kaz! :flower:

papaijaa mageeta, et osaatte rikkoa rajoja ;) Meillä oli "hiukan" kiihkeetä eilen, kahdesti, kun mies tuli työreissusta :D huhhuh, et se on sexy mies.. :heart:

Luin, kyl kaikkien kirjotukset, mut en tajuu nyt vastata ehkä kaikkiin..sorry :ashamed: olin yövuorossa ja ens yöks meen kans, sit kolme vapaata!!
 
kaz
Mukavaa kuulla olevansa tervetullut tähän pinoon. Ja koska en nyt sitä plussaa saanut vaan täti tuli kylään, niin pystyin toisella tavalla saamaan itseni hyvälle mielelle. Kävin nimittäin tuossa päivällä verta luovuttamassa ja toivon että siitä olisi jollekin apua. Haluaisinkin tietää, että luovuttaako tästä pinosta kukaan verta? :heart:
 
masuha, en oo käyny, mut vastauksen saa samana päivänä iltapäivällä tai aikasemmin

tosta painoasiasta tuli mieleen, et se gyne sano mulle, et pitäs lihottaa, et tulisin kuulema paremmin raskaaks..pituus 157cm ja paino 47, ni pitäs kuulema painaa 50 :eek:
 
Iltaa kaikille :wave: !
Jee kauan kadoksissa ollut tätini tuli tänään, elikkäs kp1/ millon mitenkin! Oon vissii melko harvinaisuus kun iloitsen tädin tulosta :D Mutta olen iloinen :D
Duffy niin ei mulle ainakaan oo teroista tullut mitään sivuoireita.

Niin ja onnea masuhalle :heart: !
 
Kiitos Santtuli! Huominen on kyl jänskä päivä,oon inttänyt koko ajan vastaan ettei siellä masussa mitään ole,vaikka oon kolme haamutulosta saanut...Jos sitten pikkuhiljaa alkais uskomaan että siellä jotain ois kun saa verinäytetuloksen..!! =)
 
Santtulille onnea tädistä :D harovin tosiaan näin voi sanoa :D :D minäki kyllä nyt ihan odotan sitä tätiä, että alkas uus kierto.

HaLPe, minä oon 163 pitkä ja mulle on sanottu, että 50 ois hyvä painaa. Nyt oon 48kg ja se kai on ihan ok. Täytyy gyneltä kysyä sitten kun sinne meen.

masuhalle tsempit verikokeeseen! =)
 
Me tapletii miehen kanssa tossa pari päivää sit ja vitsit että kävi hulina ja vilinä sen jälkee peiton alla ku sovittii! Sovintoseksi tosiaa on parasta. tuli mielee tosta papaijjaan seksihurjasteluista...

Kyllähän meitäki harmitti sillo kun alettii yrittää et hitto ku ei tullukaa... Mielenkiintoista kun sitä ajatteli että kyllä se on helppo juttu. Nyt sen vaan on tajunnu et vauvojahan ei tehä ku niitä saadaan.(tiesin kyl jo mut nyt sen vasta kunnolla tajuaa) :) Ja me ollaa vahvoja naisia! Varsinki ku meillä on nii hyvö tsemppari piiri! :)

Mutta joo oon duffyn ja siniviuhkan kanssa samoilla periaatteilla. :kieh:

Mitäs rakkaat palstasisaret kuuluu? :) ja tervetuloa takasin heinu! hölmöjä kyselet että kelpuutetaanko takasi! Me ollaa yhtä isoo perhettä kaikki. :)
 
Te ootte kaikki aivan mahottoman ihania :heart: :hug: Miten mä ikinä edes kuvittelin selviäväni ilman teitä.

Mä olen myös baby butterflyn, duffyn ja siniviuhkan kanssa samoilla linjoilla. Käyn toki lukemassa ja tarkastamassa myös kp:t sieltä aina välillä, mutta kommentointi-halukkuus on aika vähäistä.

baby butterfly mulle ainakin kuuluu ihan hyvää tällä hetkellä. Mahassa ollut jo muutaman päivän ihan omituinen tunne, oiskohan kiinnityskipuja... =) Mä oon kyllä tän kierron suhteen hyvin toiveikas. Ja muutenkin elämässä on taas valoisampi kausi. Kyllä se kannattaa aina välillä riidellä kunnolla... Mutta tämä toiveikkuus saattaa tietysti kostautua ensi viikolla.

Kertokaa te oi viisaat palstasisaret, että menikö se ovulaation tulkitseminen limoista niin, että ensin tulee kirkasta ja liukasta limaa. Tämän jälkeen se loppuu hetkeksi (esim. päiväksi) ja sitten se alkaa uudestaan. Kun mulla oli just tollanen tilanne ja muistelin lukeneeni jostain, että ovulaation jälkeen tulee kuiva kausi, jonka jälkeen limakelit voi alkaa uudestaan ja kestää kierron loppuun.

Niin ja Santtulille onnea kadonneen tädin löytymisen johdosta sekä masuhalle tsemppiä testeihin :hug:
 

Yhteistyössä