Hei kaikki rakkaat!
Onnea plussanneille ja paljon haleja kaikille tippuneille. Mulla on ollut ihan mieletön ikävä teitä ja olenkin suhteellisen aktiivisesti seurannut teidän kiertoja, turhautumisia ja onnen hetkiä.
Kiitos viimeisimmän viestini perusteella tulleista tuki-haleista ja kanssa-elämisestä
:heart: :heart: :heart:
Onko mahdollista palata tänne palstailemaan? Saatiin avokin kanssa asiat juteltua halki ja päätettiin vielä jatkaa yhteistä taivalta. Oli kyllä työn ja tuskan takana, mutta päätettiin melkolailla yhteistuumin, että ei kannata heittää melkein viiden vuoden suhdetta romukoppaan. Eli näillä mennään nyt sitten ja aikahan sen näyttää kannattiko antaa vielä mahdollisuus...Ja tietysti yksi isoimmista asioista, mikä antoi aihetta jatkolle on tämä vauva-projekti. Kun molemmat niin kovasti toivotaan perheenlisäystä, että ei haluttu luopua tästäkään haaveesta.
Mutta siis asian ytimeen. Meillä on on nyt kyllä yritetty hyödyntää mahdollinen ovis, mutta tuloksia pystyy tarkastelemaan vasta parin viikon päästä. Ja tiedä häntä onko tässä nyt sitten oikeesti osattu hyödyntää. Pupuiltu ollaan suht ahkerasti, mutta riittääkö se sittenkään... :/
Vielä voisin oman mielipiteeni kertoa noista "yk1 ja siis käsittämätöntä, mutta se on plussa!"-ihmisistä. Olen hyvin onnellinen, että kaikkien ei tarvitse mennä tätä kivisintä tietä pitkin, mutta kyllä se silti kirpaisee kun itsellä yk 12 menossa ja ajatukset pyörii sellastenkin juttujen ympärillä, kun entäs jos me ei koskaan saada omaa lasta? Ainoa millä olen tätä yrittänyt järkeistää on se, että vain vahvat ihmiset kestävät tämän ja heikoille tälläistä taakkaa ei voi edes antaa kannettavaksi. Eli kai me kaikki taidetaan kuuluua vahvojen naisten ryhmään.
Siniviuhka toivon teille voimia ja jaksamista kotiin. Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen asioista. Meillä keskustelu auttoi ja tuntuu siltä kuin olisin helpompi hengittää kun sai samalla purettua kaikkia muitakin parisuhteeseen liittyviä ajatuksia. Ja lohdutukseksi vielä sellainen, että ei meilläkään joka kierrossa olla kovinkaan aktiivisia. Ja itse ainakin onnistun jotenkin pilaamaan tunnelman juri oviksen aikaan. Mutta suuren suuri :hug: