ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Siniviuhka: :hug:

HaLPe: No, hyvä jos se testaaminen illallakin onnistuu.. minulla tosiaan vaihtelee niin paljon noi työajat, että muulloin ei ole aikaa.. en viitsi kuitenkaan töissä juosta vessassa testaamassa.. :)

Tänään pitäis tehdä eka testi.. nyt vain pitää muistaa, että ei juo enää 7 jälkeen mitään.. siinä onkin muistettavaa, koska en ole tehnyt testejä moneen kuukauteen..
 
Huomenta päivää!

HaLPe en oo testanu tänään, emmä aatellu nyt testata muutamaan päivään. Ehkä maanantaina...

Tervetuloa Rosetta ja masuku! Laitan teidät listoille =)

Minä täällä iltavuorossa istun, en siksi ehtiny koneelle aiemmin aamulla, käytiin miehen kanssa hulluilla päivillä ostamassa edullista kalaa ja lihaa :LOL:

muoks. unohdin sitten puolet mitä piti kirjottaa :D

Pepille oviksen metsästysonnea!

Sinikka, :hug: Tuuhan ens kierrossa meidän seuraan takas =)
 
siniviuhka höpö höpö täällä turhaan roiku :) jossaki kierrossa yritetää vähä aktiivisemmin ja toisessa ei. Älä anna periksi nyt vaan. :) Ei meilläkää tässä kierrossa varmaa ovulaation aikoihi paljoo pupuiltu.... Nyt jälkikäteen kyllä... :kieh:
Ja yhdyn toho mitä sanoit duffylle et ens kierros taitaa olla hiljast täällä. Mut sehän on HYVÄ JUTTU! tais tää pino olla sellanen plussapuhuri pino. :) Kyllä se meidänki aika koittaa... Mulla mitää oireita. EI MITÄÄ. Joten tätiä odotellessa... viikko noin sen saapumisee..

Tervetuloa uusille! :)
 
Pyh, täällä mitään hiljasta ens kierrossa oo, siis ainakaan mun osalta! Minä en o plussaamassa, saa nähdä plussaanko koskaan...mulla on varmaan keltarauhashormonin kans häikkää...aattelin että jos menisin työterveyslääkärin kautta gynelle (sano keväällä, että voi laittaa lähetteen) niin ottaskohan se multa verikokeet ton hormonin määrittämiseksi..
 
baby katos vaan no nyt pitäs toimii :D

Duffy mä olin sellasessa. gyneltä sai semmoset nätit paperit ja ne piti ite kustantaa ne verikokeet. samalla katottiin se maitorauhashormooniverihäikkäsysteemi. olisko ollu joku 30 ? :)
 
nibberi, no ei oo paha hinta! Tosin mä saatan saada ne työterveyden kautta ilmatteeks ;) ;)

Jep, mä taidan lähteä nukkumaan! Oon huomenna kans iltavuorossa, eli tuun varmaan puolen päivän aikaan aikasintaan koneelle, että elkääs hermostuko, jos mua ei näy :D
Hyvää yötä naiset!
 
Ompas palstalla nykyään hiljasta, en viiti yksinäänkään jutella.. :/

on: edelleen hurjat sykkimiset ja pistelyt nivustaipeessa..luulin kyllä, et ovis ois ollu eilen..jos on tänään, ni tuskin simpat tänne asti on jaksanu..mies tulee vast huomen illalla ja sit on varmaan myöhästä..:kieh: mä olin tänään taas aamuvuoron jälkeen niiiiiiiiin poikki ja nukuin kolmen tunnin päikkärit..

Missäs fiiliksissä itse elelette tällä hetkellä??
 
Heps!

Taitaa olla kaikilla kierronoppuvaihe tai muu välivaihe menossa ku tosiaan aika hiljasta täällä.

HaLPe toivotaan, että sulla ois jo ollu ovis tai, että simpat elää siihen ovikseen asti, jos se onki vasta tänään.

Mä mahdan testata vasta maanantaina, ellei tuu huomenna käyntiä kaupunkiin, ku eihän näissä pikku kunnissa apteekit sunnuntaisin oo auki :kieh: En tajua miten tää kierto on venähtäny ku tää oli menossa säännöllisempään suuntaan.

Mä en oo oikein jaksanu kirjotella tuolla toisessa pinossa mitään, mulla vaan niin ottaa päähän nuo ekasta tärppääjät ja siis vaan sen takia ku itellä omassa kehossa kaikki päin peetä.
 
Duffy mä jo eilen ajattelin ,et se yks ois ollu provo, mut odotuspuolella näyttää jo olevan..sehän se just ottaa päähän, ku itellä tai monilla muilla joilla yk:t kasvaa ei tuu tärppiä ja joskus tuntuu, ku ne ois suolaa haavoille, kesken jonku vakavamman keskustelun..mut ihana heille! onko sulla muuten oireita suuntaan tai toiseen tullu nyt?
 
Ja sitä oon monesti miettiny, että miksi tonne kuumeilu-puolelle tullaan jollain kp:lla 20-30! Sit viikon päästä vaihdetaan odotus-puolelle, eikö oo sama jännätä kotona ja sit siirtyä odottajiin! Tietenki kukin tyylillään ja täähän on tällasta katkeran lapsettoman tilitysä ;) mut kuitenki.

Välillä ollu ihan menkkaolo ja valkkison vähentyny ja muuttunu valkoseksi, mut ei sitä tätiä näy siltikään. Emmä oikein voi raskaanakaan olla enää ku ei tosiaan harrastettu sitä seksiä sen kp19 jälkeen ja mies lähti sit reissuun ja sillai...nyt kuitenki kp46
 
Duffy tiedän mitä tarkotat ja samaa mieltä..mä ainaki oon tällanen kateellinen ja katkeroitunu akka :D :p no ei, mul on kyl kaikki muut elämän osa-alueet onneksi todella kunnossa, sen takii mua rangaistaan tällä asialla :(
voih, ku ärsyttävä tilanne sulla...tulis nyt ratkasu suuntaan tai toiseen!:)
 
duffy samaa mieltä että se on välillä jotenki hassuu kun tulee et "mulla menkat myöhässä ja paljon oireita. Sit "mä plussasin" en ois ikinä arvannu! Hienoaha se on että plussailee... Mä luota yhtää omaa plussaani.
Mulla kans vähä lyhyeks jääny tonne toisee pinoo kirjottelut. :D jotenki tuntuu et täällä ymmärretää paremmi :)
 
Mie olen tehnyt nyt parina iltana testin.. eilen ei näkynyt mitään, tänään tuli se viivapaikka jo selvästi esille, mutta väri oli vielä todella haalea.. eikähän se kohta ovulaatio kohta tule.. minun pitää sitten soittaa tonne erikoissairaanhoidon puolen labraan ja kysyä siitä S -Prolaktiini-testauksesta.. kun saimme tossa muutama viikko sitten ton lähetteen, siinä sanottiin tosta testauksesta.. en ole nyt saanut vain soitettua, mutta ens viikolla pitää.. ei kait se ole kuin verikoe, jonka voi käydä antamassa vaikka aamulla ennen töihin menoa.. jotenkin, kun kierto on sekaisin, en osaa soittaa tonne sairaalaan, et jatkuis toi lapsettomuus-tutkimus.. helpompi soittaa, kun on saanut ovistestistä positiivisen tuloksen ja tietää missä mennään..

Täytyy sanoa, että kyllä se minullakin vähän sattuu, kun pinoon, missä kirjoittelen, tulee henkilö jolla on kaikki oireet raskaudesta ja sitten lähteekin samantien odotus-puolelle.. myös se mietityttää, kun joku suunnilleen itkee, että on yk.2 ja miksi ei tule raskaaksi.. kyllähän se tietty itselläkin harmitti, kun luuli, että tulisin raskaaksi helposti ja silti se täti tuli kylään kierto kierron jälkeen, mutta en mie vielä siinä vaiheessa itkenyt.. muutaman kierron jälkeen itketti, mutta nyt sit osaan ottaa jo vähän kevyemmin.. kyl se joskus, kun muutkin asiat tuntuvat kaatuvan päälle, itkettää tää lapsettomuuskin, mutta muuten koitan ottaa rennosti..
 
peppi sieltä se tulee ja eikun pupuilemaan..:) oviksen pongaus onnea sulle!!

on: noh..ovis meni, ku tissit kipeyty eilen illalla ja on nyt jo aika arat..pieni polte vain jäi tonne nivuseen..nämä kaikki niinku aina oviksen jälkeen..:)nyt sit vaa ootellaan..ja toivotaan..:)
 
Huomenta!

Peppi ja HaLPe molemmille peukut pystyyn tärpin puolesta b:)d

Minä istun täällä aamuvuorossa ja meinaan nukahtaa pystyyn, piti ottaakki pikku torkut tuossa joku aika sitten ;) onneksi kohta pääsee kotiin!
 
Heippa naiset!
Sori kun en oo paljon kirjotellut viime aikoina.. Mä oon niin turhautunu tällä hetkellä kun ei tätiä näy vaikka söin sen tero- kuurinki, mä en tajuu! rinnat ollu kipeet jo toista vkoa ja pari r-testiäkin oon turhautuneena tehny, no negaahan ne tietty näytti.. :headwall: en ymmärrä tätä mun kroppaa enää ollenkaa.. Sit eilen mulle nous yks kaks illalla 38 asteen kuume ihan ilman mitään muita oireita.. :eek: Mistä ihmeestä tässä on kysymys?? Anteeksi oma napani mutta pakko purkatua tätä turhautumista jollekkin :ashamed:
 
santtuli saa olla omanapainen. niin me kaikki joskus ollaa ja puidaan ne napanöyhdät läpi :)
Ens viikolla pitäis testailla.. Täytyyhän se pari negaa tehä ennen ku uskoo taas et tulee täti kyläilee...

ja peppi juu toi et yk kaks ja missä se viipyy... tuntu se ittestäki pahalta ku luuli kyllä et heti tulee ku muutki. Mut nyt sit viime kierros vast tuntu oikeesti pahalta kovin...
 
Ihana HaLPeku jaksat mulle edelleen sitä plussaa toivoa =) mä oon niiiiin luovuttanu.

Mietin tässä kun syön samalla kylmäsavustettua lihaa, että miten mä pärjään raskausajan (jos se vauva nyt joskus tulee!!) ilman kylmäsavulihaa kuivalihaa :eek: tai no, tietty oon kyllä niin kiitollinen siitä vauvasta jos tosiaan sellanen joskus saatas alulle, että kyllähän sitä nyt ilman vois olla, mut ikävä kyllä tulis :D oon niin lihanhimonen :LOL:

Ai niin, Santtuli! Mulla kans vissiin eessä Terojen syönti :( voidaan sitten niistä turista täällä :D Tuleeko niistä jotain sivuoireita?
 
Tein kaks testiä eilen,molemmista tuli haamuviiva,tein tänään iltapäivällä kolmannen ja haamu tuli taas melkein heti..Osaako kukaan neuvoa millä/missä vaiheessa saan parhaiten varmistettua että on tärpännyt?En jaksais odottaa varmistusta kauaa...!Ajattelin soittaa neuvolaan huomenna ja pyytää lähetteen verikokeeseen vielä että tiedän varmaksi et siellä masussa on jotain..Koska on mahdollista nähdä vauva ultrasta...?Pääsisin varmaan sitä kautta varmistamaan sen jos haluan koska on yks km takana..Tällä hetkellä on meneillään jos oikein laskin niin 4+4...
 

Yhteistyössä