ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

en mä ainakaan osannu ajatella sitä niin :) mutta mäpä oonki "sillä toisella puolella" niin en osaa ottaa itteeni.
tai siis.. no ehkä joku huomaa mitä ma tarkotan :D

onhan se hienoo jos kerrasta tärppää tottakai. mutta varmaan raskauteen suhtautuu sitte erillä lailla kun tosiaan on useita kuukausia yrittäny ja ei millään tärppää. se ei varmaan meillä tuu olemaan niin "tietenkin" homma se raskaus sitten kun se tapahtuu. niinku tai siis tavallaan niinku...

äh ei tätä osaa sanoo niin ettei se kuullostais törkeeltä :D
 
mulla on taas heikko hetki...itkettää ja vituttaa koko "vauvaprojekti". :'( :'( v-tun mies pihtaa vaan, on muka niin väsynyt töiden jälkeen. EI VOI olla niin väsynyt, etteikö edes kerran tällä viikolla saisi seksiä aikaiseksi.. huoh....sama ois varmaan luovuttaa koko yrityksen suhteen, ei näillä pupuilumäärillä voi oikeasti edes olettaa, että joskus raskautuisin.
 
:hug: Sinikka meillä kans seksi joskus tosi vähissä, miestä väsyttää, mua väsyttää, molempia väsyttää. Vuorotyö on ihan syvältä...ja sit meillä on se, että lopetetaan pupuilut liian aikasin, mies vissiin väsähtää ku pupuillaan ahkerasti kierron puolivälissä. Mulla alko vituttaan kans tänään ku tuntuu että kaikki muut sikiää. Tuossa toisessa esikkopinossa se uusi tyttö kävi pari päivää oleilemassa ja plussas samantien, veti mulla ainaki mielen matalaksi. Eikä siis tosiaan mitään henkilökohtasta tätä ihmistä kohtaan!
 
Joo tosiaan ne mun menkat alko silloin 30.9 ja kesti ruhtinaalliset kolmepäivää joka aivan outo juttu että niin vähän aikaa... Mulla oli maanantaina soitto aika lääkärille, ei kirjoittanut mulle clomeja vaikka nyt lähtee jo 13:sta yrityskuukausi ja kun sanoin että en ole edes varma että ovuloinko... Vaan laitto lähetteen seinäjoelle. Ei kuulemma kirjoita niitä koska annostus oltava niin tarkka.. Kyllä alko ottaa niin päähän et mikä lääkäri tuollane edes on... Saa nähdä kauanko saan odottaa sinne aikaa! Oliskohan yksityinen kallis tässä asiassa.. Kun mä en tarviis kun sen pirun reseptin!
 
taas sama juttu ku eilen, että heräsin menkkakipuihin. kävin vessassa tarkistamassa tilanteen ja tuli vähän (Limajuoru: ) ruskeeta tuhrua pönttöön ja paperiin.
laitoin kupin. otin buranan ja menin nukkumaan takasi. kaks tuntii myöhemmin menin tarkastamaan kupin sisällön ja siellä oli lisää ruskeeta. pyyhkiessä ei tullu mitään.

saas nähä... mutta toivo ei oo kovin korkeella.

Siniviuhka meillä kans on mies se joka pihtaa. jos se ois musta kiinni niin harrasteltais joka päivä ja joka välissä. mies on joskus kertonu että siltä tuntuu kuin seksi ois "taas yks juttu joka pitää hoitaa alta pois" kun on kotona niin paljon tekemistä ja työssäkin pitää käydä.
oon koittanu sitten hoitaa kotia niin hyvin ku voin että miehen ei tartte siitä huolestua, mutta kyllähän nuo miehet tekemistä keksii.

mutta on se hankalaa kun ei tuohon tilanteeseen oikein voi vaikuttaa mitenkään kun eihän miestä voi pakottaakkaan. mut yks temppu jota oon aatellu kokeilla on antaa miehen ymmärtää että en minäkään jaksa. mutta se että mies kieltäytyy seksistä tekee mulle ainakin sen että kun sitä kerran on tarjolla se pitää ottaa kun ei tiiä millon seuraavan kerran mies haluis :(
 
anu sama juttu meillä ton pupuilun kanssa, vaik kummalki on vuorotyö, mies kyllä jaksaa..suurensuuri ;hug: Siniviuhkalle ja Duffylle, voin vain kuvitella miten tuo asia turhauttaa kaiken muun lisäksi..

voi, ku se täti ois hukannu Nibblerin ja Duffyn osotteen, pienen kyytiläisen takia..peukut on pystyssä kummallekkin! :)
 
paskinta siinä pihtaamisessa onkin se, että oon ite todella "halukas koko ajan" :p sen kyllä huomaa, että jos ei oo ollu petipuuhia sanotaan nyt vaikka kolmeen päivään, niin oon todella äreä ja kärttyinen kurppa.. harmittaa, että silloin kärttyisenä puhun vähän "ohi suun" ja lipsauttelen sanoa semmoisia ilkeitäkin asioita joita en edes tarkoita :p :|
noh, itsepähän ukko pihtaa, siinähän saa tutaa sitten.
 
mua alkaa haluttaa sillo, ku mies ei haluu (harvoin), ni sit mies esittää tahallaan vaikeasti tavoiteltavaa, ni johan alkaa heruu :LOL: käänteispsykologiaa..jos mies on liian kiimasen oloinen, ni mua ällöttää se ja sanon, et lopeta tuo ja taas se alkaa esittää, et ei haluu, ni johan taas heruu.. :D joo ollaa outoja.. :p
myö eilen illalla pupuiltii viimesen kerran, ku mies lähti aamulla aikaseen työreissuun..mulla tänään kp10 ja lyhyen kierron mukaan ovis vois olla nyt ja meillä saattais olla vielä toivoa tän kierron suhteen..
 
Helou!

nibbler, päivitin tuon listan ja oli tosiaan tuossa anun kohdalla virhe, hyvä ku huomasit :D ja :hug: sinne paskapää tädistä!

Tänneppä ei sen kummempaa, ei näy tätiä, enkä oo jaksanu testatakkaan..
 
SEksikaupan kautta kotii ja sellaset vetimet päälle että miehet meinaa housuunsa laueta! Eiköhän sillä saada taas pupuilut kuntoon... SIniviuhka tosta halukuudesta niin meillä vähän sama että mä vähän liiankin halukas välillä. Viime yönäkin piti mies oikee herättää sitä varten :D Duffy ootkos varma et viivanpaikka? Niihä se talvikkiki selitteli clearbluen viivanpaikoista... JA kuis kävi?
 
Täällä onneksi täti lähti maanantaina.. jotenkin tämän kertainen vuoto loppui kuin iskusta.. sunnuntaina tuli vielä, mutta maanantaina ei sit tullut enää.. huomenna aattelin tehdä ekan ovistestin.. sain sen ison satsinkin tossa tiistaina, joten nyt niitä riittää.. onnistuukohan se testaaminen, koska ajattelin tehdä sen testin aina 9 maissa illalla, mutta testin ohjeissa suositellaan, että se pitäisi tehdä 10-20 välillä?
 
Ärsyttää tää oma liika-ajattelu et tärppäispä,tärppäispä...Kun se ei ainakaan edistä sitä et sit oikeesti tärppäis..!Miten te pystytte oleen ajattelematta tätä kaikkee;kuukautiskiertoja ja ovulaatiopäiviä yms...??Mietin niitä ihan liikaa mut sit toisaalta niitä pitää seurata kuitenkin et koska ovuloi ym. Jätin pillerit pois 2005 syyskuussa,toukokuussa 2006 tuli keskenmeno ja sen jälkeen ei oo kuulunut vaikka viime vuonna pidettiin n. 3 kuukauden tauko kondomilla..Ärsyttää kun ei tärppää jo!!!!!
 
Huomenta!

Mites Duffy?? huhuu?? ootko testannu vielä?

peppi mä tikutin yhessä kierrossa ovista just tolleen illalla, ku ei ollu muullon mahollista...eka ei näkyny mitään, sit haalean, vähän tummempaa, mut ei plussaa ja sit taas haaleampaa..eli en nähny sitä parasta Lh-piikkiä...kuitenki pahimmat oireet mul oli just seuraavana päivänä siitä, ku oli saanu sen tummemman viivan:)

masuku mulla auttaa se, et touhuan kaikkee muuta mikä viel ajatukset pois tästä vauva-asiasta, välillä ei onnistunu mitenkään, kun taas nyt se on ihan järkevissä mittasuhteissa toi asian ajattelu..MUTTA me ei olla yritetty, ku vasta maaliskuusta, eli en oikee pysty vastaamaan tohon kunnolla.. Jaksamista teillekkin :hug:

on: mulla tais olla viimeyönä ovis..selkeet oireet ja ja näin eroottista unta (mulla aina oviksen aikaan halut kymmenkertaistuu) EIKÄ mies ole kotona!! prkl!!
 
Miekin voisin tulla tänne yritys alkanut 07/07 ja yk13 menossa. Lapsettomuustutkimukset on alkamassa, mies kävi tänään viemässä simppanäytteen lapsettomuuspolille eli julkisella puolella ollaan tutukimuksissa.

Masuku: Ootteko harkinneet tutkimuksiin menoa, kun yritystä kuitenkin jo noin kauan =)
 
Masuku: Mulla on stressi helpottanut tutkimusten alkamisen myötä ja toivottavasti saadaan apuakin jos tarvis :). Ovistikut vähentää mulla myös stressiä, kun ei tarvitse sitten kun ne pari päivää kuusta tykittää, loppu kierron voi sitten ottaa ihan rennosti =)
 

Yhteistyössä