ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

mitähän sitä keksis, että sais oikeesti ajatukset ihan pois tästä vauvailusta? meikä loppukierros ja jo fiilikset tavalliseen tapaan tärppäämättömät.. ei oikein tohtisi teitäkään jättää pidemmäks aikaa *halaus kaikille* :hug:

sit pitäs pupuilla vaan sillon kun oikeesti kiinnostaa ja olla menemättä paniikkiin kun huomaa jotain ovisoireita :D

pitäs saada tukku rahaa jostain ja mies suostuteltua jatkamaan remppaa. sillon saisin kyl ihan muuta ajateltavaa B)

onko kukaan teistä pitänyt ihan täyttä taukoa yrittämisessä?
 
Oih..ihana oli nähdä talviksen plussakuvia.. :heart:

tervetuloa hempukka! :flower:

johanna, mul oli viimekierron alussa toi sama fiilis, ku ahisti niin älyttömästi..nyt on jotenki, niin levollinen olo, ku mies lähtee oviksen ajaks töihi, ni mä pidän hermolomaa tän kierron..seuraavan kierron ovis ajoittuu just meidän ulkomaan matkaan, jos sillo ois jotain mahkuja...
 
Tervetuloa Hempukka! Laitoin sut listoille =)

Talviksenkin tajusin laittaa plussanneisiin kun sanoit, että voi laittaa, en ois ite hokannu :D :D

Tytöillä taas ollu villit jutut yöllä :D Hauskoja oli nuo nibberin kännökset :D

Ens viikolla ois hullut päivät! Mä tietty taas sorrun ostamaan sieltä Bogin bodyn :D Viime vuonna oltiin käyty mun kaverin kans lounaalla ja otettu pari drinksua niin sitten niiden vauhdittamana menin ostamaan bodyn ja nyt tietty oon ihan varma, että se body on kironnut mut lapsettomaksi :/ Mä oon niin taikauskonen, etten oo uskaltanu ostaa ikinä mitään lasten vaatteita tms tavaroita :D Ihan pöhköä, tiedetään.

Ei näy tätiä vieläkään :eek: mä aloin miettiin että jos mulla onki ovis vasta nyt! No siinä tapauksessa ei oo miestä täällä kiksauttamassa, että persiilleen meni :D
 
Duffy ja muut oviksen pähkäilijät... kyllä se ovis voi löytää perille myöhemminkin kuin oppikirjoissa... nyt on kokemusta :wave: tänään tein tarkempia laskuja kun en yhtään tie mitä se neuvolassa solkotan ku kierron mukaan mentäis pian rv 6 mut oikeesti voi olla viel rv 3... ovis on ollu jossain vaihees kp 23-33 kieppeil :whistle: vajaa kaks viikkoo sit olin kipeä tai luulin olleeni, ku vilu ja lämpöö ja sillee... tais olla oviksen jälkeistä aikaa :D voiko ihminen olla hölmömpi :heart:
 
Ensiksi haluan onnitella Talvista. Ihanaa, että pitkä odottamisen odotus palkitaan hienolla plussalla :flower: :heart:

Mutta sitten hieman ikävämpiin asioihin...Nyt näyttäis siltä, että tässä parisuhteessa on mennyt sukset niin pahasti ristiin ja tulevaisuus yhdessä näyttää aika epätodennäköiseltä. Tämän viikonlopun aikana on tullut sen verran taas paskaa niskaan. Enkä usko, että toinen osapuoli pystyy sellaseen muutokseen mitä nyt tarttettais. Joten siirryn syrjään ainakin toistaiseksi... :'(

Kamala ikävä mulle tulee teitä kaikkia ja tulen varmasti seuramaan teidän matkaa kohti plussalaisten pinoja. Onnea matkaan :heart:
 
Heinu voi ei... :( no mutta koittakaa vielä jutella, josko asiat jotenkin selviäisivät... jaksamista ja tsemppiä :hug: :hug: :hug:

juu eli ajattelin nyt varovaisin askelin siirtyä odotuspuolelle. tänään taas vahvempi plussa. :heart: tuntuu vaan niin haikeelta jättää teidän kaikki tänne!! |O tulkaa pian sinne kanssa. kp ja nibbler ainakin ihan heti. =) muita yhtään väheksymättä :hug:

:wave:
 
tein muute eilen ihan huvikseen illalla ovistestin. normaalisti siihen ei oo edes haamuja piirtyny, mut tuli kyl ihan selkeä viiva (ei kuitenkaan ovisplussan olonen ) jostain oon lukenu, ett näyttäs tulevia menkkojakin? kyllä on yks tikku aika viisas :D
 
täällä yritys vaan jatkuu ja kahden vuoden rajapyykki lähestyy edelleen :(
tänään siis töissä yllätti kovat vatsakivut ja nyt kun tulin kotiin, niin tätihän se siellä odotti... :(
alkaa hymy hyytyyn kohta.. :(
 
täällä pärähti tänään täti sit kunnolla kylään. Talvis no musta kans tuntuu et kun kaverit kertoilleet raskausuutisiaan niin ovat tulleet kyllä raskaaksi ihan eri aikaan kun ovis. Eikai täs auta ku harrastella pupuilua koko kierto joka toinen päivä?? :D kokeilen miehen kans oikeesti ja jos ei plussaa niin sit en tiiä enää mitään...
 
voi harmi Asty ja Hempukka :hug:
tuntuu pahasti siltä että täälläki alkaa kohta :( eilen oli jo aika ajoin alavatsa kipeenä ja nyt on ollut koko aamun. outoo et kello kuitenkin jo yli kolme eikä mitään verta näy missään. en uskalla buranaakan ottaa ennenku ne alkaa.

mut mähän olin täysin varautunu tähän uusin arsenaalein että oikeestaan aika "kivaa" jos ne menkat alkaakin :D
 
Moikka tytsyt!

astylle ja Hempukalle :hug:

Heinulle myös tsemppihali :hug: toivotaan, että saatte vielä asiat puhuttua halki ja ei tarvisikaan erota.

Mulla on ollu koko päivä töissä yhtä kiirettä, nyt ehdin hetkeksi koneelle. Kerroin tuossa joku aika sitten että 4 mun lähipiirin pariskuntaa odottaa lasta, no ei niitä ole enää ku 3 :( keskenmenon sai yksi kaveri :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
Moikka tytsyt!

astylle ja Hempukalle :hug:

Heinulle myös tsemppihali :hug: toivotaan, että saatte vielä asiat puhuttua halki ja ei tarvisikaan erota.
Rankasti lainaan duffya! :D Ja sunriselle onnee jos en jo onnitellut! Noonnii työrupeama takana ja sit lomaillaa taas pari päivää. Mitään ovistuntemuksii en tuntenut MISSÄÄ vaiheessa joten sinne meni haaveet plussasta taas... :/ Noo leukapystyy ja tulis nyt sit se kp.1 taas nii pääsis uuteen kiertoon!

Ikävää kun ihmisillä menee nyt sukset ristiin :(... Täällä muutamallakin jo esikkopinossa mennyt. Aina kurjaa kun ihmiset eroo. Toivoo vaan että itte osais jotenkin sormia napsauttamalla korjata kaikkien välit ja estää eron kun kauheaa kattoa kun toinen kärsii :(

Iloisempiin uutisiin! Johan plussia rytisee se onki hyvä niin me pitkää haaveilleetki saadaa jotai aikaseksi! :)
 
huomenta tytöt!

huii, mie oon saanu h-a-a-m-u-n....! tein just kotitestin erittäin herkällä liuskalla, kyllä siin on väriä mut tosiaan ihan hailakka. aattelin tos pöntöl et tähänkö on menty, että saan ajatuksen voimalla itteni näkee tikussa jotain :LOL:
menkat voi alkaa ihan minä hetkenä hyvänsä, mutta eikö tuo kuitenkin tarkoita edes jonkunlaisen hedelmöittymisen mahdollisuutta? ( tässä vaiheessa pelkästään siitä tiedosta oisin hyvillä mielin )

anteeksi aamuinen omanapaisuus, mutta olen niin kovin toivonut edes sitä viivanpaikkaa :D
 
Huomenta!

johanna eihän se haamu tuu, jso ei oo sitä hormonia veressä! Varovaiset onnittelut :flower: testaahan huomenna/ylihuomenna uudestaan vielä.

Jepjep, kp:t on 40 eikä tätiä näy. Nyt on tullu sellanen ihan pikkunen ajatus ja toive, että voiskohan olla....apua, en uskalla ajatella enempää!! :D
 
Duffy: varovainen kiitos.. :heart: ei tässä viel uskalla ajatella enempiä, muuta kun et jos huonosti käy niin lisäpontta tää antaa yritykseen.

Sen kyl haluun sanoa, että jos tästä jotain tulee, niin ei ole ollut mitään tavallisesta poikkeavaa oiretta. Testin tein siitä syystä, että alko kiinnostaan miksi ovistikut antaa kahta viivaa.

Joten peukutukset myös Duffy sulle!
 
No täällähän haamuillaa kovasti! :D Onnee johannalle vaarovasti,ei se haamu tuu jos siel ei mitää oo! Mullaki oli ihan hirmu hailakka haamu sillo pari kuukautta sitten ja raskaana olin tosin en kauaa. JA Duffy koskas sä päästät meidän piinasta ja testaat? :heart:

Anteeks nyt omaanapaa..: Mulla on ollut sellanen ihme olo pari päivää sellanen jännitys. ihan kun olis perhosia vatsassa mut ei oikeestaan jännitä mikää ollenkaa ja silti on perhosia vatsassa. Mies sanoi siihen että "Ettei sulla olis pikkunen perhonen masussa?" Muutenkin vähän outoja tunne purkauksia. Eilen heitin miestä lasagnen palaneella juustokuorutuksella kun se paloi kun mies ei vahtnut sitä kun olin koiralenkillä" :D Mut sit toisaalta en tuntenu mitää ovulaatioon liittyvää... Limoja luulin bonganneeni jo ennen oletettuu ovulaatiota mut en oo kyl varma! :/
 
Pistetäänpäs galluppia pystyy: Ketä tuntee kateuden KOVAN pistoksen kun kuulee kaverinsa saaneen lapsen tai plussanneet? JA kenelle tulee sellainen typerä ajatus että hän ei ansaitse sitä niin paljon kuin ite, tyyliin "miksi se mutten minä"?
Itse vastaan että olen kateellinen kyllä kun kaverit saa pienokaisia tai plussailee ja tulee ajatus että miksi ne mutten minä.
 
bb:n gallupiin vastaan jo toistamiseen, että se tuntuu todellakin pahalle, jos joku sellainen plussaa, jota vihaan ihan hirveästi...ja varsinkin jos se on semmoinen ihminen, josta tietää, ettei se koskaan tuu huolehtimaan lapsestaan kunnolla..
 

Yhteistyössä