ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

moikka, eilen en käynyt palstailemassa, kun ryvin itsesäälissä. Olipa hassua kun täällä oli ollut ihan samanlaisia fiiliksiä kuin itsellä tän yrittämisen ja toisten plussailujen suhteen. Eilinen oli aivan kauhea päivä, tänään jo vähän helpottaa. Ymmärrän hyvin teidän kaikkien fiilikset.

Onko kukaan kokenut katkeruuden tunnetta? Mulla on se tosi voimakkaana ollut jo jonkin aikaa ja se on kauhea raskasta. En siedä silmissäni vauvaperheitä, tosi säälittävää. olen esimerkiksi vähentänyt yhteydenpitoa niiden ystävien kanssa, joilla on lapsia. Ainoastaan läheisimpien ystävien kanssa niide lapset ei tee mulle ihan kamalaa oloa. Mulla tää siis tosiaan vaikuttaa jo arkipäivään ja sosiaalisiin kontaketeihin.

Päällimmäisenä on myös epäusko siihen, että me koskaan saataisiin vauvaa. Onko teillä vielä usko raskautumiseen? Musta se, että meillä joskus olisi vauva, ei tunnu yhtään realistiselta. Jos ei ole nyt tärpännyt, niin miksi tärppäisi myöhemmin...tiedättekö? Onneksi nää fiilikset yleensä menee menkkojen jälkeen taka-alalle ja ovisaikana jaksaa uskoa, että jospa tää kierto olisi erillainen. Me ollaan miehen kanssa päätetty mennä tutkimuksiin jo ensi kierron jälkeen, ihan vaan mun mielenrauhan takia. Jospa sieltä ainakin näkisi, että kehittyykö mulla edes folleja ollenkaan.

Mieli maassa...
Kaikille oikein rutkasti jaksamista ja haleja.
 
tytti, minä tunnen katkeruutta ja on ainaki yks kaveri, jonka kans en pidä yhteyttä tällä hetkellä juurikin sen takia, että hällä 3 lasta ja mulla ei yhtään :ashamed: hänellä on kaikki tulleet melkein heti ku ovat saaneet ja muistan joskus lukiossa, ku hän oikein suunnitteli, että ensimmäinen lapsi sen ja sen ikäsena, kakkonen sitten ja kolmonen sit ku oon sen ja sen ikänen. No ne lapsethan tuli justiinsa ku neiti ne halus. Meinasin tulla johtoja pitkin kurkkuun ku se pisti mulle fb:ssä, että joko teille on tulossa vauva!

Sinikka, mä muistelen että oisin lukenu jostain palstalta, en muista oliko vauva-lehden vai helistin, että ovis saattaa viivästyä, jos tulee kipeeks oviksen aikaan. Mut nytk u yritin googlettaa niin en löytäny siitä mitään juttua eli voin muistaa taas mitä sattuu :D

Jeps, meikä se telo jalan tänään töissä, on hiukkasne kipeä. Pitää vissiin mennä lääkäriin huomenna jos ei asetu. Voi, että ärsyttää!
 
Tytti itse olen todella katkera. varsinkin niitä kohtaan, joiden tiedän tulleen heti raskaaksi. pari ystävää ko. tapauksia, enkä siedä heidän seuraa vauvahehkutuksen takia. eräs rakkaimmista ystävistäni ilmoitti eräänä aamuna tekstiviestillä odottavansa toista vauvaa. luki vielä: "ethän suutu, mutta..".. :/ joo, ei siitä voi suuttua, että toinen saa vauvan, itkettää vaan harmituksesta. viime viikko oli taas yhtä painajaista, kun kuulin niin monen vihaamani ihmisen odottavan lasta. itse olen 100% varma, että minulla on huono karma ja, että tämä muiden ympärillä lisääntyminen on seurauksena omasta huonosta käytöksestä..minua rangaistaan omista teoistani nyt tällä tavalla. :|

onneksi kukaan ei ole minulta tullut kysymään, että joko meille tulee vauvaa. moni "aikuinen" on vitsaillut jotakin siihen suuntaan, mutta eivät ole kyselleet.

Duffy "hienoa" jos ovis nyt siirtyisikin, miehelle en edes kertoisi siirtymis epäilyksestä, niin olisi aktiivisemmin ja enemmän seksiä yrityksen vuoksi :LOL:
 
tytti, Duffy ja Sinikka :hug:
mä oon katkera-akka, lähiaikoina vähemmän..ehkä siks, ku välttelen niitä ystäviä, kavereita, tuttuja, jotka on paksuna tai saanu vaavan..yks kehtas kysyy vähän aikaa sitte, et miks te ette vois tehdä hänen vauvalle kaveria..no mä siihen, et ei niitä tehdä vaan niitä saadaan!!
 
unohdin muuten kysyä teiltä mielipidettä. Mulla nimittäin alkaa nykyään noin 5-6 päivää ennen menkkoja pieni alaselkäkipu, sellainen mikä on aina menkkojen aikaan. Onkohan se ihan normaalia, että tulee jo noin ajoissa kuukautisoireita vai pitäiskö huolestua?Voiko noi pienet kivut siis alkaa jo noin aikaisin ennen kuin varsinainen vuoto?

Siniviuhka: minäkin muistan lukeneeni, että kipeänä ovis viivästyy, siis jos on kuumessa jne. pienet flunssat siihen tuskin vaikuttaa.
 
Sinikka, no niin! Eli flunssaa vaan useemmin kehiin :D sen ainaki ono joskus kuullu, että mahatauti voi siirtää oviksen, sen muista varmasti, mut tuota flunssa-asiaa en muista ihan varppi-tietona.

Multa on jotku kyselly, että onko vauvaa tulossa ja riippuu kysyjästä miltä tuntuu, mun kummi kysy, ei tuntunu pahalta. Mut sit ku just joku kaveri joka on on tullu raskaaksi heti ku miehen m*nan nähnykki, niin kyllä se kirpasee :(
Sit kerran yks työkaveri, jonka kans en todellakaan ole läheisissä väleissä, näki että oon kaksplussan sivuilla ja kysyy, että onko sulla vauvakuume ja sit oli kysyny joltain että yritetäänkö me lasta! Ei tasan kuulu sille!
 
Täällä kans yks katkera akka, eli ei syytä huoleen.. meitä on monia :D

Miusta tuntuu aika pitkälti et raskaustumis ongelma johtuu tästä lihoomisesta.. nyt koitan ihan uudella innolla saaha painoa pois! Josko se siitä sitten...

Mikähän siinä on kun ahistaa se, et aika vaan kuluu!? Siis just ressaa hulluna pitkät kierrot ja ei taaskaan ja kaikkien muitten vauvat alkaakin jo syntyä ja myö vaan väännetään ja väännetään ilman tulosta! Grrrr!!! Kyselyitä on tännekin suunnalle sadellut, ikävä kyllä ihan suoraan :( Ja tottakai niitä millonkas mein tytöt saa leikkikaverin??? Että noin. Mitä tohonki sanoa, kun tekis mieli huutaa että haista sie v***u, eksie tajuu mitään!!!??? Haloo!!! |O

Nojoo.. oikeesti mie oon edelleen ihan hyvällä tuulella, vaikka itsenäisyyspäivän plussauutiset otti koville. Mie saatoin saaha pienen sporttailu-kipinän :LOL:

Duffy kuin on mahollista et joku siun työkaveri bongaa siut täältä??? Eikai kukaan voi tietää kuka kukin on? Aivan järkyttävää kaiken kukkuraks mennä muilta kyseleen!
 
Mii, ei se siis sillai bongannu, vaan näki mun olan yli ku surffailin täällä. Onneks en ollu kirjautun, ettei saanu mun nikkiä. Mut siis ylipäätänsä, kuka kurkkii toisen olan yli, että missäs sivuilla se sinä olet!! Jeesus se ihminen on muutenki ihan eri arvomaailmasta ku minä. En viitti täällä palstalla kertoa enempää, mutta sanotaan näin ettei sen toisen lapsen saaminen kovin hyvä veto ollu.
 
Heh, tuli tosta duffyn kirjotuksesta mieleen että meillä siippa nykyään aina piruilee mulle ku oon koneella, että "no mitäs kaks plussan sivuilla tänään sanotaan" tai muuta vastaavaa :D Mistä ihmeestä se päättelee että mä aina näillä sivuilla surffailisin :whistle: :LOL:
(.) Tissit alkaa olla kovasti kipeet.. Muuten kaikki hyvin tässä valtakunnassa =)
 
Santtuli, joo meillä kans mies vinoillee sillai ihan yväntahtosesti, vaikka ku oon tehny jonku testin niin sattaa sanoa "nyt sitten kaksplussalle kertomaan tulokset :D"

Nyt on pakko purnata. Siis voi juma, mulla nousi taas lämpö ja tää jalka on tosi kipeä, äiti ja mies sano etten saa mennä huomenna töihin, mut mua oikeesti hävettää hakea sakkua! Ku ne meidän työterveyslääkärit on aina vähän sillä asenteella että no ei sulla mikään oo. Muutenki kiva mennä kahta asiaa kertomaan sinne työterveyteen, aattelevat että mikä himo-valittaja tuo on :D
 
Duffy Mulla kans jossai vaihees oli niin, etttä sattu kaikenmaailman vaivat/taudit iskemään ihan peräkkäin, sillon alko jo hävettää ku joutu koko ajan hakee saikkua.. Mut joskus sit tehny senki virheen et puolikuntosena menny töihin sitkeesti, ni eihän siitä seurannu muuta ku että tauti vaa paheni..! Mee ihmeessä lääkäriin jos jalka oikeesti kipee! Teetkö muuten mitä työtä? Varmaa ollu tääl joskus puhetta mut oon nii hajamielinen etten enää muista =)
 
täällä kans yks helv.tin katkera akka.! :wave: toisten vauva uutiset tuntuu niin pahalta... ja se jos on vielä sellainen ihminen, joka ei ole toivonut raskautta, tai on muuten jotenkin vahinko. tai se kun kaveri sanoin minulle että älä koskaan halua lasta jaadejaadejaade... ihan hirveetä pskaa.!!! kiukuttaa niiiiiiiiiiiin paljon. ja kyllä, välillä tuntuu siltä että meille ei vaan koskaan suoda sitä onnea että lapsi saataisiin :ashamed: :'( mutta jotenkin kummasti sitä vaan jaksaa aina vaan yrittää uudestaan ja uudestaan...kai sitä on vaan niin periksiantamaton :D

kaz, meilläkin ollut ihan mielin määrin vastoinkäymisiä tässä suhteessa....! välillä mietin itsekin miksi tätä enää jatkaa.. siipan siskokin välillä kyselee että miten voin jaksaa tälläistä touhua. moni tosiaan olisi jo viheltänyt pelin poikki.. ehkä mä vaan rakastan tota hassua niin paljon että en voi olla ilmankaan.! :heart:

hitto... oltiin just suihkussa ja meinas ihan itku päästä ku toi höperö koski mun tissiin vahingossa... mistä ihmeestä tää johtuu.? mulla ei varmaan koskaan oo ollu näin kipeet varusteet......! APUVA
 
sinikka, santtuli, duffy, meillä kanssa tämä kaks plussan touhu on osa arkipäivää :D joka päivä tuo ukkeli melkeen kysyy että "joko olet käynyt lukemassa kuulumiset" ja että "onko jtn uutta tapahtunu", "käyhän purkautumassa" tuon viimesen heittää jos jtn kiukuttelen ku se ei tajuu kaikkee kuitenkaan :D on se niin hassu.!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
.yks kehtas kysyy vähän aikaa sitte, et miks te ette vois tehdä hänen vauvalle kaveria..no mä siihen, et ei niitä tehdä vaan niitä saadaan!!
Katkera akka ilmoittautuu.... tuosta tuli mieleen, että mä yhelle "ammattiauttajalle" tuossa sanoin, että on tehny tosi hyvää olla vähän aikaa pois työelämästä, niin se totesi että "yleensähän naiset hoitaa sen hankkiutumalla raskaaksi". Voihan vee, mä meinasin huutaa että arvaa oonko yrittäny... ja vähän kirosanoja päälle. Mut kun meilläkin on ollut suhteessa kaikenlaisia vaikeuksia ja se on osasyy miks mä siellä käyn, niin en sitten sen takia viittiny edes sanoa että toivotaan lasta.

ON: tätiä odotellaan loppuviikosta, tosin ei toivota... hämmentävää on se, että iho on paremmassa kunnossa kuin vielä yhdessäkään kierrossa tähän asti, ollu oviksen jälkeen ihan priima. Tavallisesti se finnitön kausi on kestäny vaan pari päivää...
 
Huomenet :wave:

Hiukka pitkään tuli taas nukuttua! On vaan niin vetämätön olo, kun on kipeenä :( Pikkusta lämpöä pitää päällä, muttei kuitenkaan kuumetta (oma peruslämpö kun on aika alhainen). Ja dämä dukkoinen nenä! Onneksi kurkkukipu tais jo hellittää..

Illalla nukkumaan mennessä tunsin todella vihlovaa/puuduttuvaa kipua munasarjassa vasemmalla puolen! :eek: Viime kierrossa "alakerran" tuntemukset oli pääsääntöisesti oikealla puolen.. oletan että tämä olis hyvä merkki..? Et miula noi rensselit pelittää ees joissain määrin..? Toivotaan! Sitä mie vaan, et tänään on kp 9! Eli pitäsköhän tuolla olla vielä minkäänlaista happeningia? Varsinkin kun se miu kierto voipi olla kevyesti 50pv? No hö!

Siniviuhka tuliko kuksittua eilen?! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
lupu, jännä ku sulla on naama hyvässä kunnossa.! mulla taas kukkii, vaikka aina ollu tosi hyvä iho.. tää on niin raivostuttavaa :kieh:
Mullakin on ollut aina ennen tosi hyvä iho, mut kun jätin pillerit niin alkoi loputon kukkiminen. Mut tässä kierrossa nyt sitten... hämmentävää....
 

Yhteistyössä