Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta ei saa sitten koskaan noin pirteää ja energistä kuin tuosta sinun uusimmasta ystävästä. Oon nykyään niin hidastempoinen, että moisia nähdessäni mietin vain että onko se jotain piristeitä vetänyt vai voiko jotkut olla luonnostaan noinkin pirteitä. Varmaan olisin sulle nykyään tylsää seuraa. Joskus olin pirteämpi. Nykyään tuntuu että jopa ajattelustakin puuttuu entinen terä. Kunhan jotain haahuilen.
 
vierailija
Mitä "luodolle"?
Olen vanhemmiten alkanut ymmärtää Tove Janssonia ja sitä miten se viihtyi luodolla kaikki kesät. Siellä missä on luonto ja etenkin meri on viihtyisämpää kuin siellä missä on massoittain ihmisiä. Unelma ois oma mökki, jossa olisi suuret ikkunat merelle. Työskennellä siellä jopa vuoden ympäri. Sinut voisin ottaa sinne kaveriksi kyllä.
 
vierailija
Olen vanhemmiten alkanut ymmärtää Tove Janssonia ja sitä miten se viihtyi luodolla kaikki kesät. Siellä missä on luonto ja etenkin meri on viihtyisämpää kuin siellä missä on massoittain ihmisiä. Unelma ois oma mökki, jossa olisi suuret ikkunat merelle. Työskennellä siellä jopa vuoden ympäri. Sinut voisin ottaa sinne kaveriksi kyllä.
Kuulostaa hyvältä
 
vierailija
Iltahehkulle sellaisia terveisiä, että yritän pysyä toisesta ketjusta erossa. Se vei liikaa aikaa, kun luin illalla kaikki päivän aikana tulleet viestit.
En ole Iltahehku, mutta itsekin olen alkanut pitää tästä ketjusta enemmän. Ei turhaa jankkausta eikä ilkeitä ihmisiä ja ehtii hyvin lukea vaikka kaikki päivän viestit. Lisäksi voi kirjoittaa kaikessa rauhassa ennen nukkumaanmenoa silloin kun siltä tuntuu. Ei ole mitään klo 22.59 deadlinea ja kellon vahtimista sen suhteen.
 
vierailija
Sain illalla niin ahdistavia uutisia, että en ennättänyt laittamaan hyviä öitä toiseen ketjuun. Onneksi muistin tämän ja kaipaus näyttää olevan voimissaan. Ei kukaan kuollut tms., mutta suhteellisen iso rahaongelma. Täytyy yrittää saada nukuttua, mutta tiedän etten saa kun mieli askartelee tuon asian selvityksen suhteen koko yön. Vasta sitten jos ja kun löydän ratkaisun niin asia helpottaa. Näitä asioita kun on ollut elämän aikana niin tiedän ratkovani sitä mielessäni niin kauan kuin löydän ratkaisun.
Hyvää yötä täysin anonyymisti eräälle. Olisitpa vieressäni sanomassa mulle, että tottakai mä osaan hoitaa tän asian ja olen täysin oikeassa päätökseni suhteen. Osaisit ehkä ottaa kantaa joihinkin asioihin, joita itse mietin. Sitten nukahtaisin tyytyväisenä kainaloon.
 
vierailija
Olen vanhemmiten alkanut ymmärtää Tove Janssonia ja sitä miten se viihtyi luodolla kaikki kesät. Siellä missä on luonto ja etenkin meri on viihtyisämpää kuin siellä missä on massoittain ihmisiä. Unelma ois oma mökki, jossa olisi suuret ikkunat merelle. Työskennellä siellä jopa vuoden ympäri. Sinut voisin ottaa sinne kaveriksi kyllä.
Minulla on sama unelma. Mökki sileiden kallioiden keskellä karulla luodolla ja ympärillä auringossa välkehtivä meri. Tietyllä tavalla askeettinen unelma, mutta kuitenkin valitettavasti vain rikkaimpien saavutettavissa.
 
vierailija
En ole Iltahehku, mutta itsekin olen alkanut pitää tästä ketjusta enemmän. Ei turhaa jankkausta eikä ilkeitä ihmisiä ja ehtii hyvin lukea vaikka kaikki päivän viestit. Lisäksi voi kirjoittaa kaikessa rauhassa ennen nukkumaanmenoa silloin kun siltä tuntuu. Ei ole mitään klo 22.59 deadlinea ja kellon vahtimista sen suhteen.
Hirmu hankala seurata, koska näkyy vain edellinen viesti, johon vastattu. Vauvalla on nukkuma-aika klo 23, joten se hyvä, ettei jää kyttäämään mitään juttuja myöhemmäksi. Kokeilin joskus tätä ketjua, mutta osoittautui liian hankalaksi mulle ja poistuin takaisin vauvalle. Sivusta.
 

Yhteistyössä