Nyt olisi siis hyvä hetki toimia.
Niinku chili?Polttelet minua, molemmista päistä.
Aika tulisesti.Niinku chili?
Olen vanhemmiten alkanut ymmärtää Tove Janssonia ja sitä miten se viihtyi luodolla kaikki kesät. Siellä missä on luonto ja etenkin meri on viihtyisämpää kuin siellä missä on massoittain ihmisiä. Unelma ois oma mökki, jossa olisi suuret ikkunat merelle. Työskennellä siellä jopa vuoden ympäri. Sinut voisin ottaa sinne kaveriksi kyllä.Mitä "luodolle"?
Kuulostaa hyvältäOlen vanhemmiten alkanut ymmärtää Tove Janssonia ja sitä miten se viihtyi luodolla kaikki kesät. Siellä missä on luonto ja etenkin meri on viihtyisämpää kuin siellä missä on massoittain ihmisiä. Unelma ois oma mökki, jossa olisi suuret ikkunat merelle. Työskennellä siellä jopa vuoden ympäri. Sinut voisin ottaa sinne kaveriksi kyllä.
En ole Iltahehku, mutta itsekin olen alkanut pitää tästä ketjusta enemmän. Ei turhaa jankkausta eikä ilkeitä ihmisiä ja ehtii hyvin lukea vaikka kaikki päivän viestit. Lisäksi voi kirjoittaa kaikessa rauhassa ennen nukkumaanmenoa silloin kun siltä tuntuu. Ei ole mitään klo 22.59 deadlinea ja kellon vahtimista sen suhteen.Iltahehkulle sellaisia terveisiä, että yritän pysyä toisesta ketjusta erossa. Se vei liikaa aikaa, kun luin illalla kaikki päivän aikana tulleet viestit.
Minulla on sama unelma. Mökki sileiden kallioiden keskellä karulla luodolla ja ympärillä auringossa välkehtivä meri. Tietyllä tavalla askeettinen unelma, mutta kuitenkin valitettavasti vain rikkaimpien saavutettavissa.Olen vanhemmiten alkanut ymmärtää Tove Janssonia ja sitä miten se viihtyi luodolla kaikki kesät. Siellä missä on luonto ja etenkin meri on viihtyisämpää kuin siellä missä on massoittain ihmisiä. Unelma ois oma mökki, jossa olisi suuret ikkunat merelle. Työskennellä siellä jopa vuoden ympäri. Sinut voisin ottaa sinne kaveriksi kyllä.
Hirmu hankala seurata, koska näkyy vain edellinen viesti, johon vastattu. Vauvalla on nukkuma-aika klo 23, joten se hyvä, ettei jää kyttäämään mitään juttuja myöhemmäksi. Kokeilin joskus tätä ketjua, mutta osoittautui liian hankalaksi mulle ja poistuin takaisin vauvalle. Sivusta.En ole Iltahehku, mutta itsekin olen alkanut pitää tästä ketjusta enemmän. Ei turhaa jankkausta eikä ilkeitä ihmisiä ja ehtii hyvin lukea vaikka kaikki päivän viestit. Lisäksi voi kirjoittaa kaikessa rauhassa ennen nukkumaanmenoa silloin kun siltä tuntuu. Ei ole mitään klo 22.59 deadlinea ja kellon vahtimista sen suhteen.
Mulla on vastaava homma. Eräs vuosia sydömessä ja ajatuksissa. Emme kohtaa enää tämän elämän aikana.En mä kykene olla ajattelematta sua. Ei kukaan muu oo saanut semmosia tunteita aikaan mun sydämessä.
Mulla sama homma. Yksi ja sama ajatuksissa.Mulla on vastaava homma. Eräs vuosia sydömessä ja ajatuksissa. Emme kohtaa enää tämän elämän aikana.
-R
Laita sitten minihame ja kumarruEn mä kykene olla ajattelematta sua. Ei kukaan muu oo saanut semmosia tunteita aikaan mun sydämessä.
Nuku hyvin rakasHyviä unia! Olet ihana ja rakas.
Hirmu hankala seurata, koska näkyy vain edellinen viesti, johon vastattu. Vauvalla on nukkuma-aika klo 23, joten se hyvä, ettei jää kyttäämään mitään juttuja myöhemmäksi. Kokeilin joskus tätä ketjua, mutta osoittautui liian hankalaksi mulle ja poistuin takaisin vauvalle. Sivusta.
Eihän ole kuin ikivanhat.Ketään ei kiinnosta. Jotkut uudet ketjuissa heiluvat hullut