ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Siniviuhka, Anulle ja Halpe: :hug:

Talvis: Pidetään peukkuja, että se viiva vahvistuu..

ON: Nää on oudot menkat.. varmaan kestää ikuisuuden, jos se jatkaa tätä rataa.. toinen päivä ja vuoto on vähempää kuin normaalisti tähän aikaan.. aamulla sentään kramppasi vatsa vähän aikaa, mutta siihen sekin loppui.. en tiedä pitäisikö sitä huolestua.. :/
 
TOOOSI ISOJA voimahaleja kaikille :hug: :hug: :hug: :hug: Täällä on taas ollut joku ihmeellinen tädin vierailu kausi. Miksi se ei ymmärrä pysyä poissa!!! Kyllä täällä nyt jonkun täytyy aina välillä plussata, prkl todennäkösyyksienkin mukaan!!!

Ja Talvikselle, toivotaan toivotaan, toivotaan... :heart:

Omaa napaa: Mulla on kyllä nyt jotain vikaa tässä mun kropassa. Siis mun kierto on lyhentynyt niin ku valitin tuolla aikasemmin. Mutta ei siinä vielä kaikki, vaan kaupan päälle olen siis saanut lyhentyneet menkat ja kauheat kivut. Mulla on normaalisti ollut kunnon vuotopäiviä joku 3 kpl ja nyt oli ehkä yksi kunnon vuotopäivä. Ja sitten mulla ei enää tule sellasta kirkkaan punasta vuotoa vaan sellasta rusehtavaa vuotoa. Ihan kun se veri olis muhinut jonkun viikon kuivumassa jossain ja sitten se olis kasteltu uudestaan. Missä on vika?!?! Mulla menee hermo tähän toimimattomaan kehoon |O
 
Anulle:hug: :hug:

Vitsit, että jännittää Talviksen puolesta, ku itellä toivo menny..

Ompa Heinulla oudot menkat..hmm..varmaan joku hormooni ei toimi kunnolla..en tiiä..mut mulla ainakin tulee ja kunnolla ja viis päivää ja kipujen kanssa..

bb sen Pregnylin mä pistin sillo, ku mul oli ovis, irrottamaan sen muniksen ja tukemaan luteraalivaihetta..ei auttanu..nyt mies syyttää omaa kroppaansa tästä, vaik vikahan voi olla tai olla olematta kummassakin..

Eilen taas hoidin mun ystävän vauvaa (melkee joka päivä näen sen), se oli niin haikeeta..ja ystävä hehkuttaa koko ajan miten onnellinen hän on siitä vaavasta (olen onnellinen hänen puolestaan) ja aina mulle tulee sellanen olo, et mä en oo sitä onnea ansainnu, vaik mä tiedän, et me oltas tosi hyviä vanhempia..miks yläkerran ukko ei oo sitä viel tajunnu?? Kaikkia näitä kysymyksiä mä mietin illalla ja itkin ja itkin..Tein myös sellasen kirjan: odotuksen odotuksesta, mihin piirrän ja kirjotan tuntojani..se on paksu kirja johon mahtus kirjottaa myös odotuksesta ;)

Minä voimaton toivon teille kaikille voimia ja jaksamista! :hug:
 
Huh, nyt mie voin vähän relata.. alkoihan se vuoto kunnolla ja vatsakin on kipeä.. nyt mie en vain tiedä mikä päivä on nyt se eka kiertopäivä.. onko se torstai, kun tuli vähän vuotoa vai maanantai, kun tuli vielä enemmän vai sitten tämä päivä, kun vatsa on kipeä ja vuotaa kunnolla.. hankala laskea sitä ekaa päivää, kun aloitan ovulaatiotestien tekemisen, koska meni näin harakoille nämä menkat.. voiko ihminen vaikuttaa vuotoon tahdon voimalla?? mie kuitenkin toivoin niin paljon sitä raskautta, että olisinko mie voinut vaikuttaa, että nää alkoi näin oudosti?

Tosiaan ajattelin monen kuukauden tauon jälkeen aloittaa taas testien tekemisen, koska saimme sen lähetteekin sinne jatkotutkimuksiin.. viimeksi tein loppukeväästä.. haittaakohan jos sen testin tekee aina ilta yhdeksältä? onko teillä tietoa, mihin aikaan se pitäis tehdä? aikaisemmin olen tehnyt siinä aamupäivästä tai 12 maissa, mutta minun työajat vaihtelevat niin paljon, että helponta olisi tehdä aina illalla.. pääsen kuitenkin töistä aina viimeistään kahdeksalta, jos ei ole jotain erikoista, joten yhdeksän maissa olisin sitten kotona..

Mieki olen monesti ihmetellyt, että miksi me emme saa lasta, vaikka varmasti olisimme hyviä vanhempia.. tietty mie olen välillä aika itsekäs ja tempperamenttinen, mutta luulen, että niistäkin voi kasvaa yli.. minun kaveriporukassa on kaksi saanut lapsia sen aikana, kun me olemme yrittäneet ja veljenikin sai toisen reilu vuosi sitten.. sitten, kun eräät sukulaiset odottelevat, että koska me alamme hankkia niitä lapsia.. vuosi sitten minun tätikin kysyi meiltä suoraan, että koska me alamme hankkia lapsia.. veljeni oli juuri tuonut kuopuksen näytille ekan kerran.. mie vastasin siihen, että emme ole vielä miettineet.. täti siihen, että eihän sitä tarvitse miettiä vaan tehdä.. teki niin mieli sanoa, että kyllä kuule tässä on yritetty jo pari vuotta, mutta niitä lapsia ku ei tule niin vain.. olin sitten vain hiljaa.. niin, meidän yrittämisestä tietää vain minun neljä kaveria ja sitten mieheni meni siskolleen joskus mainitsemaan.. pelottaa, koska muutkin sukulaiset alkavat kyselemään ja katselemaan vatsan seutua siihen malliin..

Nyt tuli taas kirjoiteltua aikamoinen sepostus.. :whistle:
 
HaLPe ja Peppi Mulla on myös käynyt samankaltaiset aatokset mielessä oikeastaan koko kesän ja syksyn ajan. Ehkä toi yk 12 lähestyminen vielä on voimistanut niitä. Olen vielä sanonut miehelle kotona, että me oltais niin hyviä vanhempia ja varmasti molemmat nautittais siitä lapsesta (mielellään usemmasta) täysin rinnoin. Mutta miksi tälläsille tasapainoisille ja mukaville ihmisille ei suoda vauva-onnea...? Olen kyllä pyytänyt sitä epätoivoisimpina hetkinäni sedältä tuolta yläkerrasta ja luonto-äidiltä täältä lähempää. Haikarallekin olen yrittänyt lähettää osoitetta, mutta ei... :'(

Peppi Mä olen päättänyt avautua seuraavalle kyselijälle ihan tämän todellisen tilanteen mukaan. Hittoako tässä enää panttaamaan ja kantamaan taakkaa yksinään. Mä oon päättänyt, että jos joku on niin ikävä ihminen, eikä osaa suodattaa omia kysymyksiään niin se voi sitten kärsiä seuraamuksista. Ja seuraamus seuraavalle kyselijälle on aivan mahdoton vuodatus :kieh:
 
voi Halpe :hug: ja anulle ja Siniviuhkalle kanssa halaukset :hug: :hug:

eipä ollu mitenkää selkeesti vahvemma tänä aamuna.. odotellessa mitä tulee tapahtuu... vatsas vaan suppaa ikävästi aina jonkin ajan välein...
 
Tänne ei kuulu ihmeempää..

:hug: sitä tarvitseville.. Koittakaa jaksaa..

Mä alan olemaan jo "turtunut" tähän pettymiseen jatkuvasti... Nyt en edes elättele toiveita ennenkuin menkat on ainakin 2 viikkoa myöhässä.. Koska se täti voi tulla vaikka viikon myöhässä..

KP
 
Sinikka :LOL: hyvä termi tuo veripersejuoru :D :D

Tein testin, puhdas nega :( ja kivasti mulla kans supistellu tää maha koko päivän, että viimesetki toiveenrippeet meni siinä. Tänään on kp35, eli me lopetettiin nusuttelut taas liian aikasin. Nyt täytyy ens kierrossa petrata ja kuksia melkeen loppukiertoon asti ja käyn kyllä siellä gynellä itekki, jospa minäki saisin sitä pregynlia :D
Minäki jotenki turtunu tähän pettymykseen. Ja jollain tavalla oon tyytyväinenki ku olin oikeassa.
 
Unohin aikasemmin--->Kiitos kaikille halauksista!

Heinu tottakai saat tehdä oman kirjan:) siitä on mulle ainakin paljon hyötyä tän asian käsittelemisessä:)

Duffylle :hug: negasta

peppi en mä usko, et sä oisit voinu vaikuttaa noin paljon niihi menkkoihi...mulla ois kans ihan sekasi jos se olis totta..

talvis toivottavasti se viiva lähtis tummenemaan :)
 
Minullakin yleensä vähenee kirjoittelu kierron ensimmäisillä päivillä, mutta nyt kun kroppa on ollut sekaisin, olen halunnut kuulla, onko muilla ollut tämän tapaisia tilanteita.. nyt sitten odotellaan, että täti lähtee ja pääsee taas yrittämään.. pitää kokeilla niitä ovulaatiotestejä, sais taas selville koska se ovulaatio on.. olen nyt viime kuukausina yrittänyt tuntea oireita ja arvioinut viime keväisten tulosten mukaan sitä oikeaa päivää.. :)

Duffy: :hug:
 
tänään vaihtupi yk 9 käyntiin :'( Entistä enemmän alkaa vaan tuntua siltä ettei meille ihan lähitulevaisuudessa lasta ole tarkoitettu. Noh, olempa tyhmä kun näin "vähistä" yk:sta marisen, mutta nyt en kyllä voi olla myöntämättä kuinka paljon se kirpaisee! Ehkäpä jonain toisena aurinkoisena päivänä voin uskoa myös onnen löytävän meidän osoitteeseenkin..

Anteeksi omanapani tuijotus :ashamed:

Talvikselle tosiaan nyt toivotaan, että viiva vahvistuis ja teille se haikara vihdoinkin löytäisi :)

Ja kaikille :hug: tarvitseville suuri myötätuntoinen :hug: :hug: :heart: Kyllä mekin vielä joskus (ja suluissa suuren suuri EHKÄ ) =)
 
Kuumeilijalle :hug: melkein voisin sanoa, että tiedän miltä susta tuntuu.. :hug:

Talvis taitaa testata vast huomenna..peukut pystyyn sulle! Mitä oireita nyt?

Tosta turtumisesta tuli mieleen, että ei kertaakaan oo tuntunu näin pahalta toi tippuminen, ku nyt oli, koska olin käyny gynellä ja saanu lääkettä ja toivoa..sit viel sain kuulla, et seur. oviksen aikaan mies on neljän päivän työreissussa, et taitaa tää kierto olla sit siinä, ku ei oo tärpänny vaik ollaa just oikeeseen aikaan pupuiltu melkee kaikki muut kierrot..
 
Halpe voihan se olla, että just tässä kierrossa tärppäis sen takia, että ukkos on muualla..oon lukenut niiiiiiin paljon "ihmeraskautumis"-juttuja just silleen, että mies on ollu matkoilla ja juuri se viimeisin lemmiskely on tuottanu tulosta :p toivotaan, että niin käy..
 
moi. täällä yksi pitkään haaveillut. Helmikuusta 2007 asti. Yk:sta en ole enää selvillä, kun muutamat kierrot venyi melkein 2kk pituisiksi, mutta kahden vuoden rajapyykki lähestyy uhkaavasti :(
 
siniviuhka kiitos tsempistä! sillonhan se tapahtuu, ku vähiten odottaa :) sun pitää kans pupuilla miehes kanssa ennen ovista ja lähettää se sit matkoihinsa :D :p

asty tervetuloa!! :flower:

ootteko lukenu ton? koskettava tarina..
http://www.huvitutti.net/vapaa/odotuskertomukset/odotuskertomus1.html
 
kiitoksia tosi paljon kaikille tuesta. ootte ihania :hug:

Halpe no tällä hetkellä oireena on nuo vatsasupistelut/krampit ja kipeät tissit/nännit. välil tuntuu kainaloissaki jottai kummallist oloo. ne onki siin sit.
 
Hei vain naiset!

Tervetuloa asty! Laitoin, että yritystä helmikuusta 2007, sano jos haluat siinä lukevan jotain muuta =)

Eipä näy tätiä vieläkään, alkais jo niin sais tämän kierron päätökseen! kiitos kaikille haleista =)
Täytyy alkaa äidin kanssa nyt tapetoimaan seiniä, eipä hirveesti kiinnosta.
 
mä peesaan sitä mielipidettä, ettei jotenkaan jaksa paljoa tänne kirjoitella silloin ku täti on kylässä.. jotenkin sitä vaan keskittyy kierron etenemiseen, kohti jännittävämpi hetkiä.. ;) täällä ollut ihme tädin kyläily.. vuoto ei oo kestänyt niin montaa päivää mitä normaalisti.. toivottavasti muutenkin niukentuisi vuoto, ku normaalisti on tullut saavista kaatamalla :x
mä oon ihan ihmeissäni kun mulle ei nykyään maistu kahvi.. oon kyllä innoissani ottamassa sitä, mutta aina se jää kuppiin, kun ei maistu.. ja tänään teki tupakoivan työkaverin haju tosi pahaa :x kumma mitä ihme oireita sitä itselleen kehittelee, vaikka haikara vielä etsii oikeaa osoitetta...
 
kuumeilijalle haleja :hug: kyllä se on ihme, mistä me ne toiveen rippeet kerätään toistuvien tätivierailujen jälkeen.... :hug:

(.) ärsyttää! jotenkin kiree olo ja haluun vaan olla yksin. ärsyttää toi ukkokin. menkkanipistelyjä :$

tän kierron jälkeen antaa olla mokomat tikut sun muut vippaskonstit :kieh:
 

Yhteistyössä