Huh, nyt mie voin vähän relata.. alkoihan se vuoto kunnolla ja vatsakin on kipeä.. nyt mie en vain tiedä mikä päivä on nyt se eka kiertopäivä.. onko se torstai, kun tuli vähän vuotoa vai maanantai, kun tuli vielä enemmän vai sitten tämä päivä, kun vatsa on kipeä ja vuotaa kunnolla.. hankala laskea sitä ekaa päivää, kun aloitan ovulaatiotestien tekemisen, koska meni näin harakoille nämä menkat.. voiko ihminen vaikuttaa vuotoon tahdon voimalla?? mie kuitenkin toivoin niin paljon sitä raskautta, että olisinko mie voinut vaikuttaa, että nää alkoi näin oudosti?
Tosiaan ajattelin monen kuukauden tauon jälkeen aloittaa taas testien tekemisen, koska saimme sen lähetteekin sinne jatkotutkimuksiin.. viimeksi tein loppukeväästä.. haittaakohan jos sen testin tekee aina ilta yhdeksältä? onko teillä tietoa, mihin aikaan se pitäis tehdä? aikaisemmin olen tehnyt siinä aamupäivästä tai 12 maissa, mutta minun työajat vaihtelevat niin paljon, että helponta olisi tehdä aina illalla.. pääsen kuitenkin töistä aina viimeistään kahdeksalta, jos ei ole jotain erikoista, joten yhdeksän maissa olisin sitten kotona..
Mieki olen monesti ihmetellyt, että miksi me emme saa lasta, vaikka varmasti olisimme hyviä vanhempia.. tietty mie olen välillä aika itsekäs ja tempperamenttinen, mutta luulen, että niistäkin voi kasvaa yli.. minun kaveriporukassa on kaksi saanut lapsia sen aikana, kun me olemme yrittäneet ja veljenikin sai toisen reilu vuosi sitten.. sitten, kun eräät sukulaiset odottelevat, että koska me alamme hankkia niitä lapsia.. vuosi sitten minun tätikin kysyi meiltä suoraan, että koska me alamme hankkia lapsia.. veljeni oli juuri tuonut kuopuksen näytille ekan kerran.. mie vastasin siihen, että emme ole vielä miettineet.. täti siihen, että eihän sitä tarvitse miettiä vaan tehdä.. teki niin mieli sanoa, että kyllä kuule tässä on yritetty jo pari vuotta, mutta niitä lapsia ku ei tule niin vain.. olin sitten vain hiljaa.. niin, meidän yrittämisestä tietää vain minun neljä kaveria ja sitten mieheni meni siskolleen joskus mainitsemaan.. pelottaa, koska muutkin sukulaiset alkavat kyselemään ja katselemaan vatsan seutua siihen malliin..
Nyt tuli taas kirjoiteltua aikamoinen sepostus..