ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Kiitos haleista..

papaijalle :hug:

Siniviuhka: toivotaan, että täti pysyy sieltä pois..

ON: aika oudot menkat täällä menossa.. vatsa ei ole kipeä, usein viimeisen vuoden aikana olen joutunut ottamaan särkylääkettä, et olen voinut olla töissä.. vuotokin on aika vähäistä normaaliin verrattuna.. :|

Minullakin on ollut aikaisemmin aika tarkkaa 28-30 päivän kierto, mutta nyt viimeisen vuoden aikana se on siirtynyt tohon 26-28 päivän kiertoon.. nyt kun tää kierto taas vähän venähti, niin alkoi raskaus-toiveet kasvaa..
 
Duffy joo söin tossa keväällä (lääkäri määräs) pari kuuria teroja ja sit taukoo et nähää onko niist mitää apuu. Ne autto vaan sen aikaa ku söin niit mut sit alko taas kierrot venyy. Nyt vetäsin sitten vika kuurin pois kaapista lojumasta jos vaik menkat alkas..
Eilen sain viestiä yhdeltä ystävältä että on saanut pienen pojan :heart: Täytyy mennä hypistelemään sitä tässä joku päivä ja kasvattelemaan vielä lisää vauvakuumetta( mahtaako olla mahdollista enempää kasvattaa :D )
 
duffy joskus tuntuu et ne tulee raskaaksi ketkä ei sitä ansaitse. Sit ne tekee abortit samaa aikaa kun me itkuu väännetää kun toivotan kauheesti vauvaa. :( :ashamed: Jotenki alkaa oleen sellane olo että turhaanpa tässä oottelee varmaa tärppii :D Mut täytyy ottaa positiivisin mielin kaikki ja löytää huumoria aina jostain. Siksi tää pino on kivempi kun joka kuukausi ei tule niitä plussauutis vyöryjä! ja täällä aidosti ihmiset on pahoillaan kun tietää miltä se tuntuu...
 
Johanna, Duffy ja bb, vaikee ajatella, et ne kaks kunnon muhkeeta plussa viivaa tulis just mulle..toiveet on korkealla, vaik tiedän, et sieltä se täti taas kuitenki tulee..ristiriitaiset tunteet..mut mä kyl uskon, et vaava tulee just sillo, ku se on meille tarkotettu..:)siis jos tulee

Mä ostin tos just viikko sitte auton ja nyt miehen auto hajos ja sen pitää seuraavat kolme viikkoa käyttää mun autoo työmatkoihin..et se siitä lomasta, ku joutuu TAAS kyyhöttää täällä neljän seinän sisällä.. :kieh:
 
sinikka voi sinua. :hug: Tuntuu niin pahalta sun puolesta kun joudut taas pettymään... :hug: :hug: Tässä kierrossa nyt sit tikutat sen oviksen ja pöllytätte peittoja minkä kerkeette! Positiivisin mielin hei eteenpäin. :)

halpe No varmasti on vaikee uskoo, mut toivotaa nyt parasta ja pelätää pahinta. Itte aina kun kierto lähestyy loppuu koitan olla ajattelematta ja otan kannan suoraa et no en usko kyl tippaakaan tärppiin... Siten joskus pääsee siit pettymyksestä ohitse. Mut aina kun ne menkat sit alkaa niin itkuhan siinä tulee. Toivotaa että nyt olis sulla lykky mukana! :)

anu Toivotaan että tärppi kävis. :)

Jee tänää taas autokouluun. Pitäis saada teoriakokeesta täydet pisteet niin sais pimeeajo kokeen ilmaiseksi se kun muute maksaa sellaset 97 euroa.. Nyt täytyy koittaa pänttää siihe kovin.
 
kivaa, kun olette esitelleet itsejänne =)

Siniviuhka ja Peppi pahoitteluni... :hug: jos oli vielä joku muukin niin hänelle myös...

itse pläjäytin haamun testiin tossa reilu tunti sitten... todella kummallinen olo, en haluu et mua huijataan taas. siispä teen uusintatestin huomenna ja sit taas parin pvän päästä, aamupissoista.. toi oli vaan tommone testi ku piti tehdä, oisin soittanu huomen tk:hon töiden jälkeen...

normi-esikkopinoon sanoin et ei onnitteluja sitte.. halusin vaan kertoa ja jakaa tätä MASSIIVISTA epäuskon tunnetta. varsinkin kun se viiva on haalea, mut kuiteski selkee ettei tartte tihrustaa... kaks pvää mulla on tuntunu pystysuoraa kipua kohdussa ja ihme menkkakouristuksia.. :/
 
talvis toivottavasti se ois sitä..varovainen onnittelu :flower:

Mä tipuin tosi korkeelta :'( :'( mä oon ihan hajalla...ja yksin tääl kotona.. :'( ELI YK9 Paska Pregnyl..anteeks niille, jotka on yrittäny jo paljon pitempään..
 
talvikki se vaan porskuttelee... vai on clearbluessa viivanpaikka. PYH! :D No en onnittele viel. Jännäillää. Huome heti TK:ho ja ilmoitat meille!

anulle ja Talvikselle IIIISO :hug: Tuntuu pahalta teijän puolesta kun tiputaa kovaa ja korkeelta. Mutta hei uusiin tuuliin vaan kasvot käännetää ja paremmin mielin seuraavaan kiertoon. "Kuis halpe paska pregnyl?"
 
Käytii muuten leffassa tuon ukkoni ja parin kaverin kanssa. Käytii kattoo se HellBOY 2 - the golden army niin siin yhes kohtaa se yks ihmee kalamies sanoo sille ihmeen tulitytölle "sä oot raskaana" niin tuli samantien miehelle sanottua että "voi miten ironista"... Jotenki alkaa kirpasee tollaset asiat kun ne tulee KOKO ajan vastaan. Nyt sen vasta huomaa...
 
:wave:

täälläpä on paljon :hug: :hug: tarvitsevia tänään.. ja totta on lause, että pettymykseen turtuu.. täälläkin kun alkoi turhuttelemaan, niin vessasta kuului vaan kovaan ääneen V***UUUU!! ja sit sen jälkeen painoin sen taka-vasemmalle. en jaksa enää itkeä, en surra. ainakaan tässä kierrossa. siivousvimma on täällä jatkunut huimasti, ja kuntosalileskenä täällä taas oon illan istuskellut.. itse kävin hiukan lenkkeilemässä, ettei ihan sohvaan kuoppaa tule :LOL:
 

Yhteistyössä