ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

niin joo ja myö ollaa oltu yhes reilut kolme ja puolvuotta, kihloissa vuoden :)
Mies oli kyl ihana, ku mä ihan nälässä heräsin tos reilu tunti sitte, ni se oli tehny ruokaa..nam, et oli hyvää...mä otin eilen muutaman kaljan, ku oltii saunomassa, kauhee olo tuli tuli niistä :$

Mun mies ei tehny tänään mulle aamiaista, vaikka oisin kaivannu kunnon rapula-mättöä. Tahallaan ei tehny, no ei se haittaa. Se tuo aika usein aamiaisen mulle sänkyyn, ihanaa =) Mulla ei oo mahassa sellasta tätituntemusta, niin ku yleensä on tässä vaiheessa, perhana jos mun kierto venyy taas |O

oih..ihana mies sullakin Duffy! Mä lueskelen taas jälleen kerran "plussanneiden raskausoireketjua", oisko siel jollain tällasta, ku mulla..se pregnyl teki hurjat raskausoireet ja sit, ku sen vaikutus loppu, tuli jotenki niin oireeton olo.. :/

mäkään en kanna huolta tuosta kaljasta enää. mieski valitteli mulle ku mä otan nykyään niin paljon ja vahvoja kun otan, mut sanoin että se johtuu vitutuksesta ja siitä että tosiaan vuoden päivät nyt eläny "raskaana" ja ihan turhaan vieläpä.

mä oon psyykkisesti härö. mulla on nimittäin kuppi ikävä :ashamed:
melkeen että odottaa menkkoja että sais olla kaiket päivät kupin kanssa, tää on ihan sairasta :LOL:

kiitti kaikille tasapuolisesti haleista ja lohdutuksista.. :flower:
BB: teroja olen syönyt kolmen kierron verran ja nyt oli taas eka kierto kun en syönyt.. lopputulos oli taas pitkä kierto...

Mulla on sellainen olo etten tiedä noiden pitkien kiertojen takia koska ovuloin ja sitä myöten se jää varmaankin jossain välissä hyödyntämättä.. Osaisiko joku auttaa et onks jotain pillereitä tai jotain mikä tekee oviksen tiettyyn aikaan?! Olen ajatellut heti huomenissa soittaa terkkariin ja varata lekuri ajan kun menee oikeasti hermot... Ja sit toisille vaan sattuu vahinkoja ja me jotka oikeasti yritetään ja tahdotaan niin ei onnistuta sitten millään..

Sorry tämä valitusvirsi mut kun v...ttaa!!

eikös siihen oo joku lääke olemassa, nyt en muista nimeä.
sitten on olemassa kaiken maailman poppaskonsteja millä saa oviksen "selkeämmäks".
esim. greippimehu, mutta se taas saattaa heikentää lääkkeide toimivuutta, että älä sitä ota.
aiheeseen liittyvä Limajuoru:
eräänä kertana huomasin ovislimat vähän liiankin hyvin, ja se oli bisolvon kierrossa :eek:
sitä tuli pitkin kinttuja.

Hei!

Eli hieman meistä.. Nyt on vain tuo edellinen työputki vetänyt mut vähän väsyneemmäksi, joten en ole jaksanut paljoa koneella istua..
Minä olen kohta 25 ja mies kohta 27, yhdessä ollaan oltu 02.02.07 lähtien, yhteen muutettiin 4 kk:n seurustelun jälkeen.. Kihloista ollaan puhuttu, sormukset on valittu; kiinni enää siitä, että mies ostaa sormukset ja kosii....
Mies on aivan ihana, vaikka mekin aika paljon riidellään ajoittain..
Lapsi meille olisi tervetullut ollut jo reilun vuoden..
Ajoittain veetuttaa oikein paljon kun ei tärppää..
Nyt ollaan jo muutettu toisen kerran naapurikuntaan..
Saatiin tarpeeksemme keskustassa parkkipaikka ongelmasta 11 kk:n aikana, viimeiset 2 kk saatiin etsiä kahdelle autolle parkkipaikkaa..
Jos ei pian ala lasta kuulumaan, niin sitten varmaan vaadin mieheltä, että hankimme meille koiran..
Me ollaan molemmat vuorotyössä, joka antaa oman haasteensa tähän parisuhteeseen.. Mies tekee ma-pe kahta vuoroa ja mä teen hoitoalalla 3-vuorotyötä...
Mä olen täksi syksyksi hankkinut vapaa-ajalle tekemistä.. Joka tuottaakin tuossa viikon päästä ongelman, kun olisi kolme eri menoa samoihin aikoihin ja kahdella eri paikkakunnalla, välimatkaa n. pari sataa kilometriä..

Tuli vähän pitkä esittely..
Ja en ole vielä valmis mihinkään tutkimuksiin.. Saa nähdä saadaanko koskaan meille omaa nyyttiä.. Eli yk 13 menossa..

KP

esittelen minäkin lyhyesti, eli itse olen 19 ja mies 24..taidan olla tällä hetkellä porukan nuorin? :p yhdessä ollaan oltu 05/2006 lähtien, eli ei kauaakaan vielä. tällä hetkellä yk 8, mikä todennäköisesti vaihtuu 9:ksään tuossa tiistaina, luultavammin jo maanantaina..
hirveästi en viitsi itsestäni kertoa, tunnistamisen pelossa :D meidän yrityksestä kun ei tiedä, kuin muutama kaveri ja eräs sukulainen. eikä tarvitse tietääkään ennen kuin varmistuu, että vauva tosiaan olisi tulossa.

kylläpä oikeasti on hyvä, että tälläinen pino on tehty..paha mieli tahtoo useastikin tulla tuolla esikkopinossa, vaikkakin rakas pino onkin. täällä ei tarvitse ainakaan pelätä eikä pahoittaa mieltään, että taas joku plussaa ekalle yritykselle..

olette näköjään täällä esitelleet itseänne, joten jos minäkin sit..

Olen 25 vuotias ja mieheni 27v. Neljä vuotta yhteistä taivalta takana ja kolme niistä kihloissa ja saman katon alla. Häistä haaveillaan,kunhan sais rahat jostain niin ensi kesä olisi tavoitteena=)
Kertalleen tässä muutettu, Nyt tälläinen lapsiystävällisempi rivitalo/paritalo malli. Vanha oli kerrostalossa 3.krs ilman hissiä.
Itse tällä hetkellä teen kahta puolipäivätyötä ja avokki suht normia päivävuoroa plus lauantait. Onneksi sain kokopäiväpaikan joka alkaa marraskuussa. Et sellaista meistä...

Koen kuuluvani tähän pinoon, kun täällä kaikki olemme samassa tilanteessa, eikä ole niitä jotka vaan käyvät kääntymässä. :)

Täällä tätiä odotellaan.. olen jo neljä päivää juossu vessassa, kun koko ajan tuntuu, että nyt se tuli, mutta ei.. torstaina, lauantaina ja tänään on aamulla tullut vähän jotain rusehtavaa, mutta ei sen enempää.. puhuin jo tänään miehelle, et jos ei loppuviikkoon menessä ole menkkoja tullut, teen testin.. yleensä jo testin ajattelu on aiheuttanut sen, että menkat ovat alkaneet, joten luultavasti, kun nyt sanoin sen ääneen, ne todellakin tulevat viimeistään huomenna.. vatsassakin tuntuu nyt siltä.. varmaan huomaa, että minusta on tullut aina pessimistinen tään yrittämisen kans, kun sen verran usein olen joutunut pettymään.. viime päivinä olen kyllä miettinyt raskauden mahdollisuutta, mutta koitan samalla toppuutella itseäni, että en sit pettyisi niin pahasti..

Niin, mie olen 26-vuotias, mieheni on 25.. olemme olleet yli 3 ja puol vuotta yhdessä, josta yli kolme vuotta kihloissa ja asuttu yhdessä.. eli aika pian aloimme yrittämään lasta.. olemme sitten tämän yrittämisen aikana kerenneet tutustua toisiimme.. nyt haaveilemme omasta rivitalo-asunnosto, mutta mieheni työjutut on aika epävarmat, joten saa sit nähdä, koska saamme sen oman asunnon.. kovasti kyllä katselemme asuntomyynti-ilmoituksia.. muutamme kuitenkin viimeistään sitten, kun tulen raskaaksi, tästä kerrostalosta rivitaloon, koska tässä ei ole hissiä ja me asumme ylimmässä kerrostalossa.. ei tässä voi oikein vauvan kans liikkua, ku vaunut pitäis jättää tohon alakertaan..

Kiva kun on saanut pientä infoa kanssa kuumeilijoista =) en oo tuolla toisessakaan pinossa tainnu kaikkien esittelyitä nähdä, niin ihan kiva saada lisäinfoa.
Musta tää pino on kans kiva siksi, että sitten kun joku plussaa niin on aidosti ilonen ja onnellinen toisen puolesta. En välillä oikein osaa iloita noiden yk1:sten plussista.

Pitänee lähteä suihkuun ja nukkumaan. Aamuvuoro odottaa, viideksi töihin, voi helkkari.... :/
Hyvää yötä!

muoks. papaijaalle :hug: tädistä. Paitsi, että pidän kyllä vähän vielä peukkuja, että jos oliski väärä hälytys =)

Iltaa Leidit :wave:

mulla jokunen esittely onkin tuol esikkopinos ja ainakin kerhossa.. joten olen laiskis ja jätän täl kertaa väliin :) tai musta tuntuu, että toistan vaan itseäni. jos jollakulla on kysyttävää, niin vastailen kyllä mielellään =)

toi juomisasia on rajottunut kyl täälläkin. tosin en oo ikinä ollu kova ottaan kuppia, mutta kyllä tää vauva-asia on vaan niin mielessä... aion kyllä olla tulevana viikonloppuna rairai, mutta järki matkassa. mulle tulee kyl muutenkin ihan sairas krapula kun vähän enemmin juon :x

samaa mieltä olen Duffyn kanssa siitä, että täällä tulee plussista sitten aidosti hyvälle tuulelle toisen puolesta :heart: mä ainakin olen ihan tietosesti yrittäny vaan sivuuttaa kaikki yk.1 plussauutiset. ei siis mitään pahaa heitä kohtaan, vaan kun se tekee itselleen niin toivottoman tunteen :ashamed:

mä olen muuten huomannu, että paljon herkemmin tulee kivahdettua miehelle... pääasiassa siis on onnellista haaveilua ja uskoa tulevaan, mutta välillä oikein itsekin ihmettelee ku yks kaks vaan vatuttaa... nii, eikä siis miehessä ole se vika =) olipa taas sekavaa selostusta :/ no mut taidan painella petiin ja katsella teeveestä jotain "turhaa".

johanna, sama juttu mullakin, et kivahtelen paljon herkemmin nykyään, mut onneks mun mies on tosi ymmärtäväinen ja monesti toteaakin vaan, et taitaa hormoonit pistää tytön pään sekasi :D

Mä tykkään kans lukee kaikkien esittelyitä..enkä mä enää pelkää sitä, et mut tunnistetaan, ku oon kertonu parhaalle ystävälleni vihdoin tästä "yrityksestä"...

Huomenta rakkaat!

Tää pino on kyllä niin huippuhyvä idea! Mä lukeudun myös niihin ihmisiin, joita "pikkasen" harmittaa yk 1 plussaajat, joten nyt voi huoletta pinoilla täällä ja olla vilpittömästi onnellinen jokaisesta plussasta, mikä tähän pinoon tulee.

Meillä alkoi nyt siis eilen virallisesti yk 12. Tavallaan mä oon aika onnellinen. Tää on tosi friikkiä, mutta ei oltu silleen lähekkäin tässä kierrossa kuin kerran, niin oishan sellanen plussa-uutinen ollut varsinainen ihme. Meitä on vaivannut pienimuotoinen työuupumus :LOL:

Nyt mä oon vaan ihan ymmälläni yhdestä asiasta. Miksi mun kierto on lyhentynyt?!?!? Mulla on ennen ollut yleisin kierron pituus 29-30 päivää ja nyt se on 26-27 päivää. Mitä on tapahtunut...Onko kellään ollut vastaavasta tilanteesta kokemusta?

Niin ja sitten se esittely. Eli olen itse 26v ja avomies on 25v. Ollaan oltu yhdessä sellanen 4,5 vuotta, joista reilu 3,5 vuotta siivottu samaa asuntoa. Nyt siis asutaan pk-seudulla omassa 3h+k kerrostaloasunnossa ja kovasti haaveillaan omakotitalosta. Mies kun on ihanan taidokas noissa rakentamisasioissa ja itsellä on työn puolesta noi raha-asiat hyvin hallussa. Ollaan molemmat niin onnekkaassa asemassa, että tehdään töitä ma-pe ja 8-16 meiningillä. Kihloista tai häistä ollaan keskusteltu, mutta ne on vähän jääneet tän vauva-projektin jalkoihin.

HaLPe Mulla on vähän samanlainen tunnelma kuin sullakin ton tunnistamisen suhteen. Mä oon muutenkin kertonut jo aika monelle todelliselle ystävälle, että ei sillä ole mitään väliä. Ja jos loputkin bongais jostain kumman syystä mut täältä, niin aivan sama :D

johanna ja HaLPe mäkin oon välillä aika huonolla tuulella, mutta mulla se purkautuu enemmänkin itkuna ja raivona tai sellasena sohvalla istumisena ja seinän tuijottamisena.

Huomenta!

Jeejee, meikä se täällä silmät ristissä yrittää pysyä hereillä |O

Pepille :hug: :hug: täältä, paska täti ku ei tajua pysyä pois!

Mulla kans ton tunnistamisen kanssa vähän se ja sama. Aikasemmin olin aika tarkka mitä kerron tunnistamisen pelossa, mut meilläki niin moni tietää jo tstä yrittämisestä, että ihan sama vaikka joku tunnistaski. Emmä usko ees, että täällä paljon mun kaverit/työkaverit ees pyörii.

Ihania valeoireita tuppaa tulemaan, tissit ihan julmetun kiåeät, mut joo eipä oo ennenkään tarkottanu mitään. Tyhmä kroppa ku lähettelee vääriä signaaleja :kieh:

Duffy mulla kanssa kroppa lähettelee niin omituisia viestejä, että en usko raskautuneeni ennen kuin omin silmin nään ison plussan testissä. Ja testiähän mä en tee ennen kuin oon aivan sata varma tilanteesta. Mikä tarkoittaa mun kierroilla kp 32, siis vähintään :(

Yhteistyössä