Täällä tätiä odotellaan.. olen jo neljä päivää juossu vessassa, kun koko ajan tuntuu, että nyt se tuli, mutta ei.. torstaina, lauantaina ja tänään on aamulla tullut vähän jotain rusehtavaa, mutta ei sen enempää.. puhuin jo tänään miehelle, et jos ei loppuviikkoon menessä ole menkkoja tullut, teen testin.. yleensä jo testin ajattelu on aiheuttanut sen, että menkat ovat alkaneet, joten luultavasti, kun nyt sanoin sen ääneen, ne todellakin tulevat viimeistään huomenna.. vatsassakin tuntuu nyt siltä.. varmaan huomaa, että minusta on tullut aina pessimistinen tään yrittämisen kans, kun sen verran usein olen joutunut pettymään.. viime päivinä olen kyllä miettinyt raskauden mahdollisuutta, mutta koitan samalla toppuutella itseäni, että en sit pettyisi niin pahasti..
Niin, mie olen 26-vuotias, mieheni on 25.. olemme olleet yli 3 ja puol vuotta yhdessä, josta yli kolme vuotta kihloissa ja asuttu yhdessä.. eli aika pian aloimme yrittämään lasta.. olemme sitten tämän yrittämisen aikana kerenneet tutustua toisiimme.. nyt haaveilemme omasta rivitalo-asunnosto, mutta mieheni työjutut on aika epävarmat, joten saa sit nähdä, koska saamme sen oman asunnon.. kovasti kyllä katselemme asuntomyynti-ilmoituksia.. muutamme kuitenkin viimeistään sitten, kun tulen raskaaksi, tästä kerrostalosta rivitaloon, koska tässä ei ole hissiä ja me asumme ylimmässä kerrostalossa.. ei tässä voi oikein vauvan kans liikkua, ku vaunut pitäis jättää tohon alakertaan..