ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Heippa leidit! takaisin tultu nyt anoppilasta ja autokouluileen tänää menossa ekaa kertaan. Ja kuule siniviuhka et sä se juniori ole.
Eli esittely tässä:
Minä olen 18 vuotias ja mies 24. Ollaan seurusteltu 21.4.2006 lähtien ja yhdessä asuttu 25.10.2007 asti. Kosia päätti mies tossa viime kuun 28 päivä ja hää kellot kumisee sitte ens kesänä. Meillä tosiaa yhteinen 10kk vanha koira iines mikä on meidän molempien sydänkäpy ja asutaan rivitalo kaksiossa vuokralla. Kun lapsi tulee rakennetaan talo miehen omalle peritylle tontille koska Espoossa niin hurjat vuokrat isommista asunnoista niin mielummin lyhentää lainaa sen n.850 euroa kuussa kun maksaa vuokraa. :D Jätin pillerit pois kesäkuun alussa tyjennysvuodon jälkee en enää pillereitä jatkanutkaan. Nyt sitten yritystä ollut jo siitä lähtien eli nelisen kuukautta... Alaa ottaa jo päähän noi yk 1 plussanneet MYÖS.



Siinä se oli lyhyesti.
 
:wave:
kyllä se täti tulla rymisteli kylään, pullakahvia en kyllä aio keittää, jos vaikka sit seuraavaks tajuais olla tulematta kyläilemään :LOL: kumma kyllä, en jaksa yhtään olla masentunut siitä.. harvinaista, sillä normaalisti on ollut ihan siipi maassa.. mulla on sairaslomaa tällä viikolla, kun selkä on hiukan reistaillut, ja ollaan nautittu yhdessäolosta täysin siemauksin. koko päivä oltu hurvittelemassa kaupungilla, syöty hyvin, ja ostettu pientä kivaa itsellemme :)
eli hyvä päivä kaikesta huolimatta.. niin,..
ja se esittely.. itse oon vuosimallia 81 ja mies 78, ja samaa polkua ollaan tallattu parisen vuotta. joulukuussa tulee virallisesti vuodet täyteen.. ollaan ennenkin jo tunnettu, mutta silloin tiet veivät eri teille, ja parisen vuotta sitten tavattiin uudelleen, molemmilla oli juuri suhteet loppuneet, ja sehän oli sitä rakkautta taas ensi silmäyksellä :heart: :heart: ehkäisy jäi miltei heti suhteen alussa pois..
yhdessä asustellaan kerrostalossa, ja tarkoitus olis muuttaa lähes uuteen omakotitaloon, mikä on jo valmiiks katsottu.. ja siihen asuntoon muuttaakin sitten miehen koiruus meidän kanssa :heart: mä olen päiväkodissa töissä ja mieheni on palomies. niin... ja täällä etelä-suomessa asustellaan.
 
moikka,

Onpas meillä aktiivinen pino =) Ja hali kaikille tädin yllättämille... on se aina niin tylsää, oli niitä yrityskertoja sit enemmän tai vähemmän.

Mulla on vielä kai tää viikko piinailua, kp:t taitaa olla kai 32/32, mut ovisoireista päätellen täti tulee vasta ens sunnuntaina ja tästä tulee ylipitkä kierto.. pöh. Masua mukamas vähän kolottaa ja nälän tullessa tulee huono olo. Joopa joo.. niin tekee meikäläisellä aina. Sitä on NIIN kytännyt MUKA oireita tän 2v aikana ettei tosikaan. Enää ei kyllä uskalla luotta amihinkään muuhun kun plussaan testissä.

Kukas meillä muuten seuraavaks testaa ja koska..?????
 
Piti sitten nukkua melkene 4h päikkäreitä työpäivän jälkeen :D tuli kyllä tarpeeseen, mä inhoan noita aamuja.

Heinu mulla tänään kp31, mut emmä meinaa vielä testata, viime kierto oli 39pv. Kaiken lisäksi tätä mahaa nippailee menkkamaisesti, että eipä tosiaan oo toiveet kovin korkeella.

Siniviuhka elähän luovuta vielä!

papaijalle :hug: tädistä.

bb mä sain korttini vajaa 2v sitten ja pitäs tässä kohta käydä kakkosvaihe. Mä olin aluksi ihan torvi sen auton kanssa, sammuttlein sitä joka risteyksessä, mut heti ku sain oman auton ja aloin sillä ajeleen, niin oli ihan erilaista!

Pitäs alkaa vääntämään ruokaa, tylsää...
 
Voisin kans lyöttäytyä tähän pinoon jos otatte mukaan :D :wave:
Elikkäs vuos sitten pillereistä luovuttu, yk:t jääny kuitenki aika vähäiseks kun kroppani ei oikein toimi niinku pitäs.. :headwall:
Niin ja sit kait jotain esittelyä, elikkäs oon 23v. ja avomies 33v. Yhdessä ollaan oltu pari vuotta ja kihloissa muutaman kuukauden. etelä-suomessa asustellaan ja ja.. mitäs vielä... en nyt muuta keksi =)
 
Tervetuloa Santtuli :flower:
Tehdään vaikka niin, ettei laiteta sulle yk.ta näkyviin ollenkaan. Mulla on ollu kans kropan kans vähän onkelmia. Kierrot vähän mitä sattuu ja pillerit jätetty jo helmi-maaliskuussa pois.
 
Duffy just kävin lunttaamassa tuolta toisesta pinosta että yk 4 nyt niinku menos :eek: Mut ei tarvi joo laittaa näkyviin..Ihan pöhköltä tuntuu.. ja kp:t huitelee nyt jossain 60 paremmalla puolella, hui! Ootkos sinä muuten saanu jotain 'apuja' noihin kiertohäiriöihin, esim. teroja ym?
 
terppa! B) täällähän on kuhistu päivän aikana hyvään tahtiin :D

sinikka: elä sie ronki vaan laita jalat visusti ristiin ettei se tätsy tuu! mutta aika monilla on tainnu olla jotain hyvin pient vuotoa ennen plussausta.... :whistle:

Pepille paljon jaksamista ja toivoa tulevaan :hug:

bb: autoilusta sen verran, että vaikka mulla on kortti ollu 7-vuotta niin olen ihan tonttu sellasissa uusissa ympyröissä ja inhoon kaikkia ahtaita paikkoja :D

(.) täällä ehkä jotain beigeä valkovuotoa... menkkoihin pitäs olla kyl viel viikko aikaa et kait mä nyt sit haaveilen jonkunsortin kiinnittymisvuodosta.
 
mies sano, et se ei nyt kestä mua.. :D oon ollu ihan kauhee..siivonnu, itkeny, käyny koirien kanssa lenkillä, itkeny, käyny kaupassa, itkeny, tehny ruokaa, itkeny, syöny, itkeny jne.. :LOL:
alavatsaan polttelee, vihloo ja selkä on kipeenä varpaisiin asti..oon ihan rättipoikkiväsyny ja lomalla..

Tervetuloa Santtuli! :flower: voin vaa uskoa, miten raivostuttavan ärsyttäviä on tollaset pitkät kierrot :hug:
 
Santtuli, en oo Teroja ottanu, kun nyt ollu kaks viime kiertoa alle 40pv ja tuntuu, että alkaa asettuun kohdilleen. Saa nähdä minkä pitunen tästä kierrosta tulee. Noissa pitkissäkin kierroissa vo muuten ovuloida! Mulla oli eka kierto 59pv ja olin sit ovuloinu ku r-testi näytti plussaa, mut mulla alko samantien menkat.

Muistin muuten mun kp:t väärin, ne onki jo 33 :eek: torstaina ehkä uskaltaudun testaamaan.
 
Duffy hyvä että sulla alkaa kierto asettumaan =) Jaa mä en ookkaan tiennyt tai oikeastaan ees ajatellut että näinkin pitkässä kierrossa vois ovuloida, oon jotenki aatellu ettei kropassa tapahu mitää.. :/ Nyt tuli heti toiveikkaampi mieli, kiitos :D :hug:
 
Täällä yritetty nyt vuosi ja 2kk. Viimeset 4 kk:tta olen syönyt teroja..

Pidetääs peukkuja mulle... Huomenna pitäis menkat alkaa jos alkaa.. Toivotaan ettei ala.. Ensinnä viime perjantaina otin hiukan olutta la niin hirveä rapula ettei ikään.. Jouduin oksentamaan melkein kolmeenasti päivällä mitä en ikinä oo joutunut tekemään...
Eilen alkoi rintojen turvotus ja arkuus mitä en myöskään muista että olis aikaisemmin ollut.. Sitten tänään on tehnyt vain mieli juoda jaffaa ja muuten sellainen jännän etova olo, mitä ei myöskää ole ennen kuukautisia ollut normaalisti... Tänään oli pakko tehdä jo testi ku en malttanut odottaa mutta negaa ainakin vielä näytti... Mutta pidetään peukkuja ettei ne menkat huomenna alkais!!!
Ja taas hetki sitte alko tosi ällö olo... Nälkä on, mutta tuntuu ettei mitää kykene syömään.. Ja olo ei tunnu siltä et mitää oksennustautia olis!
 
halpe sullahan on hyvän kuulosii oireita. Ollaan me ihan pimeitä kun kaikesta oksennuksesta ollaan iha riemunkirjavina et se olis raskausoire. Samoi pää-,sekä- ja alavatsa kivut! :D Normaalisti niistä vaan valitetään niin me ollaa niin toivoikkaita! :D

Huoookaaaus mulla kiertolaskurin mukaa jos on kierron pituus 33 päivää niin viel 5 PÄIVÄÄ oviksee... ja mitää takeit ei ees oo onko ovista kun ei ollu tähä kiertoo varaa ostaa ovistikkui kun tuli saatua pesukone. :D ens kierrossa sitten. Mä usko TIPPAAKAAN että tässäkää kierrossa tärppäis. Vaikka mulla ei noita yk:eek:ita paljon ookkaa mutta jotenki alkaa turhauttaa. Kertoisko joku mulle miten tästä turhautumisesta selviää? Olo alkaa olee niin surkuhupaisa jo pikkuhiljaa.. 10.10 meen kaverin ultraan kattoo kun heidän vauva siel on viikoilla 12... :( Kamu alkoi yrittä meidän jälkee ja sillä sitte tärppäs heti melkee... No hänellä toinen lapsi jo tulossa. Mutta ainakin osataan arvostaa me täällä vielä enemmän sitä raskautta kun se tulee pitemmän odotuksen jälkee!
 
Pidetään sulle anu84 peukkuja. Laitanko sut listoille?

Sun Rise heh niin muuten oltiinki samassa tilanteessa :D Mä pidän sulle kans peukkuja b:Dd

Santtuli, joo kyllä se ihan mahdollista on, mut ei välttämättä joka kierrossa. Mä oon nyt ovuloinu joka toinen kierto sieltä keväästä lähtien, siis todennäkösesti. Huomaan eron aika selkeesti ovuloimattomaan. Ootkos muuten vielä aatellu Teroja ottaa avuksi? En muista, puhuitko niistä edellisellä sivulal jotai, sori :ashamed:

bb, hyvä kysymys tosta turhautumisesta! Mulla sama mielessä, että miten tästä selviää. Oon miettiny, että onkohan tää jotenki takrotettu opetukseksi mulle tai elämän kouluksi, että täytyy odottaa, mut emmä kyllä oo valaistunu yhtään mitenkään, jos se on tarkoitus!

Mun kaveri kerto vknloppuna, että se on kaks kertaa tullu kortonkien läpi raskaaksi sen exälle, molemmilla kerroilla oli aika varattu aborttiin ja molempina kertoina se raskaus meni itsestään kesken...mä oon sanaton...
 

Yhteistyössä