ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

:attn: Onpas täällä väkeä!!!! :wave:

Hyvä vaan. Itse lueskelin tuota toista esikko pinoa, mutta enpä jotenkin kirjoitella rohjennut kun tuntui, et paljon plussauksia lyhyel ajalla, vaikka pahalla en aattele näistä. Itellä vaan alkaa hermo mennä ja toivottavasti täältä saa tukea kuumeeseen, kiertojen kasvaessa :headwall:

Mut nyt takas sorvin ääreen =)

Tervetuloa Ouska! Ja :hug: sulle. Mulla on kans pitkät kierrot ollu nyt, reilu puoli vuotta yritetty, mut yk:ta ei oo ku 5, kohta yk6 alkaa.

Kivasti tullu porukkaa tosiaan! Jotenki helpottaa kun tietää, ettei ole ainut tässä tilanteessa. Musta on välillä tuntunu, että oonko mä ainut joka ei heti tuu raskaaksi kun tuntuu, että porukkaa sikiää ympärillä jo pelkän m*nan näkemisestä :LOL:

Duffy: toi on niin totta! on vaan pakko laittaa taka-alalle noi omat yk:t ku muuten alkaa ahdistaan ja ajatukset kiertää kehää.

(.) mulla on tosi nuhjunen olo. viluttaa, väsyttää, posket punottaa mutta kuumetta ei kyllä ole. tämmöset olotilat on ärsyttäviä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
riittääkö mun 16? :D
Niin, onhan se aika vähän tuo 16, että pistetäänpä harkintaan...no todellakin riittää :D Ihan pahalta tuntuu kun teillä ja kp:lla venyny nuo yk:t niin suuriksi :(
no mut onhan täs sumpliminen :D katokku mä eksyintänne palstalle ensin epätoivoisiin haaveilijoihin jossa pääsin kp:n siipien hellään huomaan. sitte me melko samaan aikaan päästiin esikoisista haaveilliisiin. nyt tuo yläkerran säätäjä koittaa kattoo koska se sopii plussan tulla sekä mulle että kp:lle.

kato yhessä tänne tultiin ja yhessä täältä lähetään :D

nibberi juuuust juust :D

Talvis joo kyl se ihan kivaa on, varsinki oviksen aikaan :D :D

Täytyy kyl sanoa, että mulla vähän väljähtyy halut oviksen jälkeen, mites teillä muilla? En sitten tiedä johtuuko hormoneista vai mistä...

G en osaa sanoa tuohon haluihin oviksen aikaan... mut kyllä vaihtelee hurjasti muutoin!! kaks viikkoo sit harrastettii seksii joka päivä ja välil kakski kertaa, nyt taas sit viimeks ollaan sekstailtu sunnuntaina... :whistle: ei oo jaksanu ku oon ollu kipeäki..

Moi!
Voinko liittyä pinoon? =) Täällä on yks pitkään kuumeillut.. aloimme yrittämään tossa syyskuussa 2005 ja laskin äsken, että yk. on 40 ja hetkellä millä hyvänsä alkaa taas uus kierto.. minullakin sen verran heittää toi kierto, ei siis mitenkään hirveän paljon, että tää odottaminen on ärsyttävää.. nyt on kp. 28/26-30.. tänäänkin olen joutunut juoksemaan vessassa, ku kokoajan tuntuu, että täti tulee hetkellä millä hyvänsä.. :/

En ole vielä siirtynyt tonne lapsettomuus-puolelle, vaikka olemme pitkään yrittäneet, koska en tunne sitä paikkaa omaksi.. saimme viime viikolla vihdoin sen lähetteen tonne erikoissairaanhoidon puolelle, mutta meidän pitää vielä käydä parissa testissä ennen kuin pääsemme lääkärin puheille.. tosiaan kaikki ne termit, mitä tuolla lapsettomuus-puolella pyörii, tuntuvat niin vierailta.. olen hankkinut yhden esitteen niistä hoidoista ja kolme kirjaa lapsettomuudesta, mutta en ole vielä kerennyt niitä lukemaan..

moi..
tää pino tuntuu jotenkin läheisemmältä.. ennen pyörin tuolla esikkopinossa, jäin sieltä taustalle, ja jotenkin olis kiva taas palata takaisin pyörimään aktiivisemmin.. enempi ja vähempi.. täällä on tjottailua takana reilu vuosi, sisältäen niin enemmän tai vähemmän tosissaan yritystä.. nyt tämä kierto taitaa heitellä tosi pahasti, koska täti on myöhässä viikon verran, (kp:ta en oo laskenut ollenkaan viime aikoina..) ovulaatio-oireita oli tuossa viikko sitten, ja siks oonkin ihmeissäni mitä mun kropalle oikein tapahtuu.. olenko ovuloinut ollenkaan, vai oliko kierto ja ovulaatio myöhässä, vai Mitä Mitä Mitä...?! olipas sekavaa tekstiä, annoin vaan ajatusten virrata näytölle sen enempiä miettimättä.. B)

Tervetuloa peppi ja papaijaa =) laitoin papaijaa sulle, että tjottailua takana rielu vuosi tuohon listaan, onko ihan hyvä?

En sitten saanutkaan itteeni irti koneelta ku tulin kotiin :D Pitäs varmaan kohta oikeesti mennä nukkumaan.

Papaijaa peesaan sua... lapsettomuus pinot ei vain jotenkin tunnu omilta ja se sanasto on ihan hepreaa mulle.. hyvä ku tän näis haaveilupinoissa käytettävän sanaston ymmärrän :LOL:

Kaikille mukaan tulleille :wave: multakin... Nyt voisin yrittää sulkea tän koneen ja vaikka lukea kirjaa tai jotain..... :heart:

Öitä |O

Päivää ihanaiset naiset! Tervetuloa kaikille munki puolesta! :flower: :)

G: Heti tädin lähdettyä mun himot kasvaa ja kestää ovikseen, sen jälkeen vaihtelevasti himot pysyy tai loppuu..nyt on siltä ja väliltä..

Testasin eilen herkällä testillä, et näkyykö se Pregnyl vielä, ei näkynyt, eli nega! Jos testailen ensviikolla, ja näyttää viivaa, ni voin uskoa sen olevan raskaudesta johtuvaa..mut tuntuu, kyl nyt tosi kaukaiselta se.. :|

Voimia ja positiivista asennetta kaikille!! :heart:

Helou!

HaLPe kyllä varmasti näyttää raskautta, jos kaksi viivaa saat ensi viikolla ja sitähän täällä sulle toivotaan :D!

Mä mietin, että oisko pitäny varmuudeksi testata ku tänään lähen baariin, mut emmä taida. Kun ei siinä näkys vielä mitään ja mulla on tätioireitakin. Se viime kierron nega-maraton oli niin riipaseva, etten kyllä nyt ihan heti testaile.
Me lähtään miehen kanssa Rossoon syömään, ku ei jakseta tehä ruokaa tänään kumpikaan :LOL:
Siis mulla on ensimmäistä kertaa varmaan kahtene kuukauteen kokonainen viikonloppu vapaa, ihanaa!!
Palataas myöhemmin asiaan naiset! :wave:

Lauantaita!!!

Nyt on suursiivous tehty ja lattiatin vahattu.. ihana fiilis. Vielä koiran kanssa lenkille ja sit suihkuun ja pääeekin nauttimaan lauantai-illasta =).

Mietin että olisko pitänyt vähän esitellä itseämme, kun mulle teistä suurin osa on ihan vieraita... Mä voin vaikka alottaa. Asustellaan uudellamaalla ja ihan maaseudulla =). Kohta alkaa oleen talo valmis ja piha samaten. Ikää on mulle kertynyt 30 ja mies on 35. Naimisissa ollaan oltu kohta 1,5 vuotta ja esikkoa tosiaan toivottu nyt reilu 2v. Perheeseen kuuluu australianterrieri poika joka on kans reilu 2v. Ai niin, yhdessä ollaan oltu miehen kanssa joulun aikaan 3 vuotta, et aika nopeesti on asiat edenneet =).

Aivan äärettömän onnellisia oltaisiin kun saataisiin vielä se oma pieni aarre meidän iloksi.

Hoidot ollaan aloitettu vuosi sitten, ensin kunnallisella ja nyt sitten Naistenklinikalla. Vikaa ei ole todettu, mulla on putket auki , kiero melko säännöllinen 28-32 (mutta nyt taitaa venyä lähelle 40 ovistuntemusten mukaan), clomeja kokeiltiin 4 kiertoa ja yksi inseminaatio on takana, seuraava edessä nyt lokakuussa.

Oikein mukavaa illanjatkoa kaikille!

Duffy juu se käy ihan hyvin..

mä jouduin taas luopumaan miehestäni vuorokaudeksi, ärsyttää toisen työ kun on tollee pois.. :( mut taas toisaalta... mä saan aivan omaan käyttööni kaukosäätimen, ostin kaupasta daim-marabouta, ja aion nauttia olostani.. nähdäänhän me sitten taas huomenna..mulle tuli aamuseksin jälkeen ihme tykyttely alavatsaan, outoa.. :eek: tiedä sit mitä oli B)

Heippa kaikkille!

Mäkin ilmoittaudun tänne pinoon. Nyt on siis hieman epäselvä tilanne ton yk:n kanssa...kun mulla on eilisestä lähtien tullut taas sellasta tuhnua, mutta muuten ei juurikaan ole ollut mitään oireita. Paitsi tänään aikasemmin hieman nippailua mahassa. Mutta uskon, että yk 11 vaihtuu huomiseen mennessä yk 12. Tänään ollut muutenkin vähän hutera olo, kun eilen tuli nautittua muutakin kuin kansalaisluottamusta.

Mutta iso kiitos uudesta pinosta
:flower: =) :hug:

Huomenta!

Huteraa olo podetaan täälläkin...oli kyllä ihan hauska ilta, ei siinä mitään.
Minäpä lisään sut Heinu listalle, laitetaan vaikka suoraan tuo yk12,? Olitko testannu, en muista ootko puhunu tuossa toisessa esikkopinossa testaamisesta, hutera muisti :D

kiitos Duffy! ja sitä toivon myös sinulle ja kaikille muillekkin pian!!

Mä oon 23v. ja mies 29v. Lopetin pillerit ja tupakan helmikuussa ja maaliskuussa aloitettiin "yritys", nyt siis yk8. Meil on oma rivarikaksio ja kaks koiraa.

on:ei tunnu, et ois tärpänny.. :'(

Ai niin se esittely!

Minä oon siis 26v (2kk.n päästä 27) mies on 38v. Yhdessä ollaan oltu puolitoista vuotta, vähän reilu. Asutaan Pohjoisessa, yhdessä Oulun naapurikunnista. Pillerit jätin tosiaan pois helmi-maaliskuun vaihteessa ja mitä luultavimmin mulla oli kemiallinen raskaus ekassa kierrossa. Nytpä ei oo sit tapahtunu yhtään mitään :kieh:
Asutaan rivarissa (vuokra), ei oo eläimiä ku molemmat ollaan allergisia.

Yhteistyössä