ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Päivää!

Joo ei näy tätiä vieläkään :mad: iltaisin on nyt ollu menkka juilimisia, mut ei sitä tätiä vaan näy.
Tilasin just kotitestistä pari puikkotestiä, tulevat maanantaina, eli testaan varmaankin sillon =)
 
Mulla ois yk ovistestipaketti, serkku anto. En viime kierrossa tikuttanu, enkä tässäkään, mut mietin et pitäskö ne käyttää ens kierrossa pois kuleksimasta...Apua, mun täytyy lähteä töihin, palataanpas myöhemmin!
 
maaginen viiva on vahvistunut kahdessa päivässä :heart:

nyt teen vielä sitten sunnuntaina ainaski uusintatestiä, onhan mulla vielä kaksi tikkua. mut lääkäriin tarttee olla yhteyksissa sitte ens viikon puolella, ei oo meinaan hajua mikä vois olla laskettu aika!! :D :heart:
 
HaLPe me tehdään sellasta pintaremonttia. Olohuoneessa yks seinä ollaan tapetoitu, pari seinää maalattiin ja sit on sellasia pikku seiniä mihin ollaan laitettu sellasta erilaista tapettia. Alkaa olemaan jo loppusuoralla onneksi =) Makuuhuoneisiin on ajateltu jossain vaiheessa vahtaa tapetit, mut ei jakseta vielä, ku se vie oman aikansa ja on myös hermoja koettelevaa :D
 
Talvis: Onneksi olkoon.. =) :flower:

Mie tilasin äsken 24 kpl ovistestejä.. aikaisempiakin oli 6 jäljellä, mutta koska en tiedä miten tää kierto menee, pitää varautua että niitä menee enemmän kuin 6..

mun mies haki sellaiseen työhön, jolloin hän joutuu todennäköisesti olemaan ainakin viikot muualla, joten saa sit nähä, jos hän saa sen paikan, kuinka meidän yrittämisen käy.. no, se ei ole kovinkaan pitkä kestoinen työ, joten pieni preikki voi tehdä hyvääkin.. toivottavasti saamme kuitenkin ne tarvittavat kokeet käytyä ennen sitä ja pääsemme sinne lääkärin puheille.. pääsemme sitten niihin hoitoihin ensi vuoden aikana.. :)
 
Nonnii talvikki! :heart: Mehän sanottii et alas uskoon vaa! :) Hii olipas kivaa uudessa työpaikassa. Ja nyt kun pääsyt kotii ja rauhottuu pikaseen nettiin käyntiin ennen unia niin pääsen tänne kirjoittelee. Tais olla hyvä juttu perustaa Duffy tää pino kun heti alkaa pitkää kuumeilleille plussia tippuun :D

No meillä pöllytelty peittoi minkä keretty ja minä varjellu ylisuojelevasti noita miehen simoja mun sisällä kun mieskin nauroi eilen että "voi kulta kyllä ne tais perille mennä jo" kun makailin jalat kattoa kohden! :D (ostain luin että se saattais edesauttaa?) Tänän 4.10 pitäis olla ovis jos on 33 päivän kierto! MITÄÄN ovis oireita en oo huomannu et tuleekoha se nyt ollekaan sitte? :ashamed: :/ :(
 
ettei mun käännökseni menis ihan hukkaan niin laitan tän tänne.
tästä voi olla lohtua jos alkaa menkat ja tarttee saada jonkunlainen kuukautissuoja joka oikeesti auttaa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1187647
ei siis mikään tyrkytys ketju vaan ihan tajuttoman hauska käännöskukkasketju.

softcupista on ollu puhe ensin englanniks, sitten se on huonolla käännös ohjelmalla käännetty ruotsiks, ja nyt mä sitä teidän iloks käännän tossa ketjussa suomeks. ja kukaan ei naura koska on keskiyö ja kaikki vaan nukkuu ja mä oon ihan tajuttoman hysteerinen tällä koska mä join kupin kahvia joka oli niin vahvaa että sitä sai lappoa lusikalla.*huh* :LOL:
 
Heippa! Pääsiskö mukaan tänne ketjuun? Eli itsellä yritystä n. 2vuotta, välillä tjottailua ja välillä oikeen kunnon yritystä, mut ei vaan oo napannu.. Nyt on (la) kp 30/26-30 ja kp 28 tuli vähän punertavaa vvuotoa, mut nyt ei oo tullu mitään, vaik kyl se täti tunkee kylään... :ashamed:
 
baby b kiva että viihdyit uudessa työpaikassa :heart: mä vaihdoin työpaikkaa maaliskuussa ja oon NIIN tykänny uudesta paikasta. vaikka vanhakin oli ihan jees mut 1½ vuotta samat immeiset ja tökkivä työnjohto ni olin välil aikast stressaantunukki.
 
Hempukka tervetuloa =) tsemppiä, josko siellä olisi salamatkustaja :heart: :heart: Duffy laittaa sut listoille. meillä ei oo täällä pidetty kp:itä kyllä ylhäällä... toisessa esikkopinossa ne on listattu..
 
ai niin, kauhea ku meinas oma napa unohtua :LOL:

mä voisin olla tän pinon eka plussaaja? =) on se viiva jo niin selkeä. katotaan jos saan kuvan siitä laitettua. sain kännyllä parempia kuvia ku kameralla ku pysty ottaa lähempää ilman zoomii, mut en osaa laittaa niit koneelle. :/
 

Yhteistyössä