ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

johanna juu huomasin etteivät mun kuvat aukee enää... mut se ovistesti-plussa oli just semmone et se testiviiva oli paljon selvempi :heart: sinä taidat olla raskaan ku r-testikin näytti viivaa :heart: :heart: just keep on testing :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
Pistetäänpäs galluppia pystyy: Ketä tuntee kateuden KOVAN pistoksen kun kuulee kaverinsa saaneen lapsen tai plussanneet? JA kenelle tulee sellainen typerä ajatus että hän ei ansaitse sitä niin paljon kuin ite, tyyliin "miksi se mutten minä"?
Itse vastaan että olen kateellinen kyllä kun kaverit saa pienokaisia tai plussailee ja tulee ajatus että miksi ne mutten minä.
Minä ainakin tunnustan! Olen välistä niin katkera kun yks kaveri tuli raskaaksi "vahingossa" kahdesti ja nykyään molemmat tenavat sijaiskodissa (1 ja 2v.) kun haluaakin elää nuoruuttaan. Ja nyt toinen kaveri ruhtinaallisella toisella yrityskerralla tuli raskaaksi. Oikeestaan kaikki kaverit jotka lasta yrittäneet, tulleet melkosen nopeasti raskaaksi. No yks ystävä on sellanen jolla reilu vuosi yritystä eikä tärpännyt ja hällä vielä sellanen ongelma ettei ovuloi ja käyvät tutkimuksissa. Hänen kanssaan välillä itketään tätä epäreiluutta...
:'( Tuntuu et olis miehen kanssa niin paljon rakkautta annettava... :|
 
Nyt vastaan tohon omaan galluppiini vähän enempi aikaa käyttäen ettei ihan väärää kuvaa tuu. siis TIETENKIN oon kavereiden puolesta onnellinen. Aina ja nyt oon lupautunut menemään yhden kaverin synnytykseenkin mukaan. Tuntuu vain sellainen pistos rinnassa,sellanen haikea että "miksi mulle ei käy noin". Kateuttahan se on mutta minkäs teet. Jos kaveri on yrittänyt pitkään niin olen tottakai tosi onnellinen ja senkin puolesta ketä heti tuli. Kuten eräs ihminen minulle sanoi "ei se ole mitään minulta pois"niin se on ihan tosi. Ei olekaan. Välillä kuitenkin vaan vihlasee. vaikken ihan hirveen kauan ookaa yrittänyt. =)
 
Iltaa!

Nyt sitten vasta pääsin koneelle takas. Joo puhdas negahan sieltä tuli :'( ahdistaaaaaaa!!!
Tosi hailukka roskishaamu näkyy, mut se nyt ei meinaa mitään. Aloin miettiin sitä, että mulla saatto olla ovis vasta nyt, tai siis tossa viime viikolla tai sitten en oo ovuloinu ollenkaan :( Voi paska! Mulla räjähtää pää!

G: Todellakin oon kateellinen helposti raskautuville ystäville, tällä hetkellä mua niin ottaa päähän, etten ite oo raskaana ja kaikki muut on :kieh:

Jooh, alkas nyt ees ne menkat pian niin pääsis sinne gynellekki..
 
OIh ihanaa Johanna! Varovaiset onnittelut multakin :heart:

Voi Duffy :hug: negasta..niin kauan on toivoa, ku tätiä ei näy:)

bb G: Häpeän niitä tunteita, joita mulle tulee jos kuulen, jonku plussanneen..haluan tavallaan sulkea sen kaiken pois mielestäni, ku on itellä välillä niin toivoton olo..
Pahin oli just nyt se, ku exä sai lapsen(ei halunnu mun kaa) ja se anto sille sen nimen, jota mä oon aina suunnitellu lapsen nimeks!! :eek:
 
HaLPe törkee exä! Joo mäki jotenki yritän sulkea monesti mielestäni tuttujen vauvajutut. Pitääpä pistää sulle nyt yv:nä yks juttu, en viitti sitä täällä kertoa...
Toivo on mennyttä mun plussauksen suhteen, mä laskeskelin että pupuiltiin viimesen kerran 15. tai 16.9., eli tuskin on simpat eläny viikkoa, jos aattelis että ovis viimestään ollu vaikka 22.9. Mut nyt sitä yv:tä sulle =)
 
halpe TÖRKEE EX!
Duffy niin kauan ku täti ei tuu kylään niin kaikki on vielä mahdollista :hug:
Ittellä vähän sama juttu et häpee niitä tunteita mitä tulee kun muut (ekakertalaiset) plussailee saman siliän tien. Mutta hei tähän nyt sitten voi niinki sanoa et ainakin osaa arvostaa enempi. :)
 
Kiitti bb ja HaLPe joo kaikkihan on mahdollista ehhehe :D en oikein ite usko, mut jospa teidän usko auttas :D

Mulla ainaki tästä pidemmästä yrittämisestä on ollu se hyöty, että jotenki oon nyt valmiimpi äitiyteen (oon saattanu kertoa joskus saman asian, mut kerrataan vielä :D)
Jos se kemiallinen oiski pysyny kyydissä sillon ekalla yk:lla niin oisin saattanu olla aika hukassa, aluksi ainakin. Nyt on ehtiny funtsia kaikkia asioita ja toivottavasti on valmiimpi :D
 
katsoittekos eilen Tukka auki mtv3selta? aika mukava ohjelma. :)

bb kuulostaa ihanalle nuo miehesi puheet! :) voi kun mun siippa myös joskus olis tollalailla. hyvin harvoin sanoo jotakin vauvajuttuja, mutta ne tulee todella sitten sydämestä kun sanoo :)

limajuoru: meitsi se limailee jo tässä vaiheessa.
 
Siniviuhka eilen taiskin olla eka kerta kun mies sanoi vauva asiaa liittyen oikee mitää... :D muuten se tuntuu ottavan LIIANKI iisisti, verrattuna muhun ainakin... JA en ainakaa minä kattonu tukka auki.

Duffy siit selvii onks haamu vai viivanpaikka et jos se on harmaa se on viivanpaikka. Itte en tiiä onks niis viivanpaikkaa, tai siis mulle ei ainakaan oo koskaa tullu sellasel. Vaihoin nyt niihin liuskoihi itte...

Tänään taas autokouluun... Siel on tylsää,mut paremman asian puolesta.
 
mulla on ollu melkee jokases kotitestien testissä viivanpaikka... mut tosiaan vaan liuskoissa, puikoista en tiä.
sielt on melkee joka kerta tullu sellasia liuskoja, et niis on naarmuja tai ne "kankaat" on repsottanu sieltä sivusta... en oo jaksanu tehä reklamaatiota, kai pitäs...
eli mahtaaks olla kuin laadukkaita noin muuten? :eek:
 
Töitten jälkeen olin "kuollut" ja menin nukkumaan..on se vaan prkl rankkaa duunia toi hoitsuna oleminen..kaikki mehut vie niin, ettei jaksa töitten jälkeen liikahtaa ja sitä tulee sit istuttua koneella tai tv:n edessä..huoh..kävin äsken koirien kanssa lenkillä...huomenna vapaapäivä ja nyt maistelen punaviiniä...suklaata ostin myös :D odottelen miestä kotiin..tulee vasta yhentoista aikaan töistä..eilen näin sitä viimeks ja kauhee ikävä jo..

mies on kyllä mukavasti mukana tässä "vauvanteko"-jutussa ja sanoo, nyt ku ei oo vielä tärpännyt, et "osaapahan arvostaa sitä raskautta vielä enemmän ja rakastaa sitä lasta vielä enemmän, ku on niin odotettu".. :'( :heart: se on ihana mies :heart:

Duffy peukut on mulla täällä pystyssä, et se olis muutakin, ku viivanpaikka :heart:

asty mäkii oon jo aika moneen saanu niitä viivanpaikkoja, en kaikkiin..just noita kotitesti.fi:n liuskatestejä
 
Kiitti HaLPe=)

Mä oon kans saanu noihin liuskatesteihin viivanpaikkoja, siksi en niitä kauheesti enää ostakkaan. Joskus saatana rfsu.n liuskatestejä ostaa, ne on ihan ok.

Ihana ku oon olul tänään vapaalla, oon hillunu koko päivän aamutakissa :D Huomenna hulluille päiville shoppaan!
 
noi tollaset vapaapäivät on joskus niiiiiin ihania! munki piti pyhittää lomalla yks päivä pelkästää siihe, mut aika hankalaa, ku on kaks koiraa joita pitää ulkoiluttaa, ni sit pitää vähäks aikaa tehä itestää ihmisen näkönen :D
I just love shopping! voi, ku pääsiskin, mut nyt elän nuukasti, ku lähetää sinne ulkomaille
 
Hain tänään autokoulua varten passikuvat kun korttiin tarvii. Kylläpä nauratti kun näytin aika kauheelta siin kuvassa. :D ilman meikkiä ja toinen silmä näytti siltä et olis musta kun vähän tummat simmu aluset.:D

Mites täällä hei mennään kp:issa? Ittellä enää 10 päivää testaamiseen! (9 oikeestaa ku on jo vuorokaus vaihtunu) tänää huomasin ja alko jänskättää...
 
copypasten tän esikkopisnosta törkeesti vaa tänne. :D

Joka kerta nyt kun täti tulee kylään pyrin ajatteleen että "no ehkä ens kerralla sitten, ollaa viel nuoria kyl se tästä" vaikka se kyl kieltämäti vähä kirpasee se pettymys. Ja ajatellaa asiaa näin että sitten arvostetaa sitä vauvaa ja vaalitaa sitä enemmän kuin jos ois tullu heti. JA äitiyskin sillon o ihan erilaista.

Tosta kun melko monet jotka ekasta plussaa valittaa kaikesta(en sano et kaikki,omalla kohdalla huomannut tämän) että "ai ai ku selkää särkee" "voivoi ku on pahaolo" jne jne. Niin mulla kun meni muutama kuukausi takaperin heti alussa kesken niin oisin voinut läimäyttää yhtä kaveria jolla on ittellää nyt 5kk tyttövauva. Niin se kehtas tulla heti kun sanoin että meni kesken, tulla itkemää (kirjaimellisesti) kuinka häntä sattuu ku ennen lastaan meni kesken... Ei YHTÄÄN ollu onnellinen siitä että hänellä jo ON LAPSI.Ja aivan ihana ilopilleri tyttö onkin! Ja toinen kaveri nyt raskaana ja valittaa koko ajan selkäkipuja ja niin edelleen ja sitä että "herran jestas jos se lapsi onki viis kilonen ni mähä repeen perseeseen asti!" Turhaa valitusta. Pitää olla kiitollinen siitä lapsesta kun "luoja sinulle sellaisen suo" Ja meillä jotka on yrittänyt vähänki pidempää, itteä vasta yk 4 menossa. Niin Se on ihan eri juttu kun raskaaksi tullaan vihdoin niin otetaa kaikki pahanolon aallot yms kiitollisena vastaan ja arvostetaa ja vaalitaa sitä raskauttaki ihan eri tavalla... tulipa taas vuodatettua. Tajusko kukaa mitä tarkotin ees... :D
 

Yhteistyössä