ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Heinu: Mulla menee niin että limasuus alkaa 4-5 päivää ennen ovista ja liman määrä lisääntyy oviksen lähentyessä. Pari päivää ovisplussan jälkeen alkaa kuivakausi, joka kestää menkkoihin asti =). Sunnuntaina pitäs taas menkkojen alkaa, masentaa jo valmiiksi :p. Onneksi on kuitenkin tutkimukset alkanut niin toivottavasti saadaan pian apua =) .
 
Rosetta Kiva kuulla sinunkin ovis-limoista. On aina mukavaa kun voi verrata kokemuksia jonkun toisen asiaan vihkiytyneen kanssa. Äläkä masennu, ainakaan kovasti. Kyllä teille vielä oma nyytti annetaan ja varsinkin jos olette päässeet jo tutkimuksiin. Toivotan onnea ja ehkä se täti ei tulekaan sunnuntaina, kuka tietää... :hug:

Miten teidän asia on muuten edennyt? Mitä kaikkea "piti" tapahtua, että pääsitte tutkimuksiin?
 
itse kommentoin nuita limajuoruja sen verran, että oon nyt eilisen ja tän päivän vuotanu kirkasta,venyvää limaa kuin seula.....oviksen bongailin jo tossa viimeviikolla, ja limat loppui välillä.. ihmettelenpä vaan itse tätä liman määrää mitä on oikeasti niin paljon, että pöksyt märkänä saa jatkuvasti kulkea :p :p
 
Siniviuhka Mulla on tässä kierrossa ollut ihan tolleen samalla tavalla. Mulla oli siis kanssa viime viikolla oletettavasti ovulaatio. Kaikki merkit viittasivat siihen, en kuitenkaan tikuttanut. Sen jälkeen oli kuiva kausi ja nyt tulee melkeen samalla tavalla kun sulla. Siis paperia menee aina vessassa käydessä käsittämättömiä määriä. Voisko olla meidän aika :saint:
 
Heinu: Meillä on tähän asti tutkimukset julkisella puolella edennyt yllättävän nopesti ja kitkattomasti.Kävin ekan kerran terveyskeskusessa lääkärillä toukokuussa epäsäännöllisten kiertojen takia. Otettiin papa ja klamydiatestit. Sain uuden ajan parin kuukauden päähän, jonka sitten jouduin perumaan. Syyskuulle sain sitten uuden ajan jolloin ultrattiin taas ja sain lähetteen lapsettoomuuspolille. Nyt on tasan kuukausi tuosta lääkärikäynnistä ja ollaan jo päästy lapsettomuustutkimukset aloittamaan polilla. Mies kävi perjantaina viemässä simpat tutkittavaksi ja kun niistä saadaan tulokset ruvetaan minua tutkimaan. Eli täällä ei onneksi ole polille hirmuisia jonoja. Mie olin varautunut siihen että jonnekin joulukuulle ois mennyt tutkimusten aloittaminen, mutta hyvä tieysti näin =) .

ps. kierrot on nyt tainnut tasoittuavälille 33-34, eikä megakiertoja ole enää tullut. Helokkikapseleita ja kalaöljykapseleita aloin syömään muutama kuukausi sitten liekö niillä ollut vaikutusta.
 
:wave:
tää pino on kyllä hyvä olla olemassa, täällä voi aivan turhassa purkaa tuntojaan, ja kaikki tietää sen pettymyksen määrän tädin tullessa..
ai että miten voi päiväkodissa töissä oleminen välillä olla raskasta.. takki aivan tyhjä töiden jälkeen, ja kiva rötkähtää tähän sohvalle hetkeks läppäri kainalossa.. miten sitä sit jaksaakaan kun on omia lapsia ja vielä päivät kaitsee toisten..
mies on tänään taas töissä, ja mä yksin..ollaan tehty pientä pintaremonttia, ja nyt pitäs sit mun saada aikaiseks raahailla huonekaluja paikoilleen.. jotenkin vaan niin vetämätön olo, flunssaa vissiin työntää päälle, ainakin viluinen olo on.. miu-mau- papaija valittaa.. nari nari.. :( kyllä se taas tästä.. :saint:
 
Positiivinenhan sieltä verinäytteestä tuli...!!Nyt pitäis odottaa viis viikkoa ekaan neuvolakäyntiin..Ei malttais millään!

Mitäs ehdotatte että mitä mun kannattais tehdä, kun työpaikan pikkujoulut ois tulossa enkä tiedä kannattaako mun mennä ollenkaan sinne,koska en tietty ota mitään siellä Ja sitten kun muut huomaavat niin arvuuttelevat ihan varmasti että odotan,jätänkö juhlat väliin vai mitä vaihtoehtoja tai selityksiä olisi...??
 
Heissan!

Minä se viiletin kaupungilla taas koko päiväm, hain miehen töistä ja tehtiin pizzaa :p
Tervetuloa Dadde, mä jotenki muistelin, että olit meidän joukossa, mut etpäs sittne ollukkaan :D lisään sut listalle =)

Meitähän alkaa olemaan täällä jo ihan mukavasti! Parempihan tietty olis, että kaikki oltas tuolla odotus-pinossa.

masuhalle onnea varmistuneesta plussasta :flower: autollahan se kannattaa mennä, niin voi sanoa ettei voi juoda kun pitää ajaa.
 
Mä lopetan noiden terojen syönnin nyt toistaseksi ja toivon että luomu menkat tulis.. Sain tänään tietää että aika vasta lapsettomuushoitoihin on maaliskuussa. Ja mä en tarviis ku ne clomit! nyt kaks kiertoa menny niin että en ovuloi ja pidän niitä ihan terojen syynä. Oon niitä nyt 4 kiertoa syöny ja varmaa 15kg lihonu ja naama alkanu kukkia, en jaksa tälläistäkään!!! On niin helvetin voimaton olo kertakaikkiaan.. Ei auta kun toivoa että vauva tulis luomusti!!! Mitään ylimääräsia en syö ja harrastan ratsastusta vähintää 2 krt viikos ja muuten lenkkeilen joka päivä ja turpoon vaan ku joku hemmetin pullataikina!
 
Masuha1: Onneksi olkoon! =)

ON: Sain sitten sunnuntaina aika vahvan viivan ovistestiin.. eilen, kun tein vielä testin, jonka kyllä unohdin tunniksi :whistle: , ei tullut sitten enää niin vahvaa viivaa.. tänään en sitten alkanut tekemään sitä ollenkaan.. laskin, että se positiivinen tulos tuli joko 12. tai 14. kiertopäivä..

Mie olen joskus miettinyt, kuinka ihanaa sitä olisi, kun vasta olisi alkanut yrittämään ja sitä jaksaisi olla positiivinen tämän yrittämisen kans.. odottaisi ovulaatioaikaa ja sitten sitä, että tuleeko täti vai ei.. nykyään, kun sitä on liiankin pessimistinen.. miehenikin ei pahemmin enää usko luonnolliseen raskautumiseen.. viime kierron lopulla kysyin häneltä, että ajatella, jos mie olisinkin raskaana.. mieheni vastasi siihen jotenkin näin, että mutta kun et ole.. ei se mukavalta kuulostanut, mutta toisaalta ymmärrän miestäni..

Minulle tämä ketju on ainoa mihin Vauvakuume-puolella kirjoittelen.. joskus kirjottelin tohon esikois-ketjuun, mutta sitten en enää jaksanut lukea niitä juttuja ja kirjoitella.. onneksi sitten perustitte tämä ketjun, joten on taas paikka missä voi purkaa ajatuksiaan.. :)
 
Testailin tänää sen negan... Tätiä odotellessa... Ellei kierto veny ihan älyttömäksi taas...

No lisää vettä myllyy vaan. Kaveri sai perjantaina lapsen. Oli dokaillu ja polttanu röökiä KOKO raskauden ajan. Eikä MITÄÄ hajua ennen synnytystä ees että olis ollu raskaana... Ko henkil on AINA sanonut jopa ettei ikimaailmassa haluis lasta... :ashamed: Nyt hänellä sitten on suloinen pieni tyttö. Ja pääsevät sairaalasta huomenna kotiin... Että jotenki kirpas kovasti... :'( Meillä alkaa koht yk 5 mut ns. epävirallisesti yk 6... Ollaa Toukokuun alus jätetty ehkäsy pois mut sillo ei viel ns."yritetty"
*huokaus* anteeks napanöyhtien puiminen.
 
Minua suututtaa juuri toi, että sellaiset ihmiset, jotka eivät edes halua lasta, tulevat raskaaksi.. kuulin muutama vuosi sitten nuoresta, joka tuli raskaaksi ja joi sitten koko raskaus ajan.. oli synnytyksessäkin humalassa ja lapsi joutui heti vieroitukseen.. en tiedä sitten miten on siinä käynyt, toivottavasti se lapsi ei ole kuitenkaan saanut mitään pahoja vammoja siitä alkoholista..
 
Joo.. Tuollane ärsyttää niin tottavielailla.. Munkin tuttavapiiristä on kaks toine 16 ja toine 17 tulleet nyt ihan hiljan paksuksi ja ei edes isästä varmaa tietoa.. Niin ottaa päähän ettei mitään järkee...
 
Joo samaa mieltä kyllä siinä että on se niin väärin että ihmiset jotka ei ees halau lapsia saa niitä ja me sitten kierrosta toiseen tahkotaan niitä memenään, eikä mitään!
Mulla on täti nurkan takana, tänään ollu sellaset kivut että kohta läsähtää japanin lippu salkoon :LOL: näin kahten viime yönä unta, että menkat alko :D :D yleensä sitä näkee unta että testaa plussan tai synnyttää vauvan, mut minä se nään tädistä unta hihi!
bb, pahoittelut negasta :( mutta ei heitetä toivoa vielä menemään =)

Apua, pakko lähteä nyt nukkuun, aamulla viideks töihin, voi hitto...
Öitä naiset!
 
Anteeksi suunnattomasti. kun vingun että alkaa toivo hiipuu vaikka oon yrittäny vasta näin vähän aikaa.. Mut jestas että mulla meinas pimahtaa tänää kun yks kaveri alkoi valitella pokkanaan et "meillä on hei meneillää jo toinen kuukaus" Tajuskoha se ittekkää mitä se sano?? Ne on seurustellu kolmisen kuukautta anyway. ja muuttamas nyt yhtee ja tekee vauvaa... EI siinä mitää pahaa oo jokanen tyylillää siis en sitä meinannu. Mut sanoin vaan et "meillä kuule paukuteltu menee jo puolisen vuotta." ja pysyttelin sen jälkee hissuksee... Miten tän pystyy sivuuttaa tän armottoman katkeruuden ja pahan mielen? vai oonko ainoa ketä on näi herkkis? :ashamed: |O
 
Terve tytöt!

Aika hurjia kohtaloita tiedät bb :eek: ! Mä asun täällä "maalla", enkä tuollasta onneksi joudu todistamaan..
Mun hyvä ystävä sai maanantaina pojan :heart:

peppi toivottavasti miehes saisi pian jymy-yllätyksen, kun plussa oikeasti pärähtäisi testiin :heart:

Duffy tulis sit, se täti jo, et saisit alkaa keskittyy uuteen kiertoon...:)

Anu jospa se kroppa pelittäs ihan ilmankii, eikä alkais venyy kierrot..:) ja puoles vuodes kerkee tapahtuu vaik mitä ja meet maaliskuussa toivottavasti äitiysneuvolaan, etkä hoitoihin..:)

tervetuloa daadeli! :flower:
 
kaz
Ähh :kieh: tuli tuosta katkeruudesta taas mieleeni, kun kaveri kertoi viime viikolla, että he olivat onnistuneet pillereiden jälkeen kolmannesta kierrosta, niin eiköhän minulla seuraavana päivänä täti pärähtäny kylään. Niin ei kyllä yhtään naurattanut.:( Sitä aina pitää toivoa yllä, jos jollakin toisella on onnistanut. Minä olen kyllä päättänyt, että olen raskaana vasta, kun mitään oireita ei ole, että saa nyt nähdä, miten sitten joskus loppuunsa käy..

Oletteko seuranneet Sairaalaa ja Sairaalan sykettä? Minulla nousee aina vedet silmiin, ku siellä syntyy vauvoja :heart:
 
kaz joo oon kattonu! ihania ohjelmia ja sama vika et tulee kyyneleet silmiin... Mulla oli just samana päivänä eli eilen testattu nega ilkeenä mielessä niin eiköhän sitten kaveri soittanut ja kertonu että kaveri synnytti tytön vaikkei edes tienny olevansa raskaana... kaveri tietää että ollaa yritetty pitkää niin sit sanoi viel et "On se kumma kun ne jotka tosiaa haluu ei saa mut ne ketkä ei halua saa näköjää"

halpe Joo Kai tääl pk seudulla sattuu ja tapahtuu... Kaveri tänäänki taas sano kub mainitsin ett vähä harmitaa se nega et tulis vaa uus kierto niin pääsis taas uutee yrityksee. HÄn siis mainitsi että: "No arvaa ärsyttääks mua ku joutuu jo toisee yk:n etee jos en tuukkaa ikinä raskaaks?" Kaveri parka pelkää niin kovin vaikka on ihan perusterve.. :/
Täytyy koittaa vaan tukee jos tuntuu kaverista pahalta.

Mites tyttöjen päivä lähteny käyntii?
 
kaz kyl mä katon sillo, ku kerkeen ja sairaalan sykkeen voi katto netistä:) ne synnytyksen on ihania, mut muu on vähän tylsää, ku oon ite hoitsu, ni en haluis töitä ajatella kotona

Mä tääl asentelen verhotankoa keittiöön porakonetta käytän..hullua touhua.. :eek:
 

Yhteistyössä