ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Varasin tänään ajan varhaisultraan..!Tasan kahden viikon päästä pääsee sinne katsomaan että mitä siellä näkyy...!

Ja pikkujouluja varten mulla on jo sotasuunnitelma... Silloin keskiviikkona kun menen lääkäriin niin jos joku kysyy miksi kävin niin sanon että se oli vuositarkastus..Pikkujouluissa voin sanoa että on antibioottikuuri(jos tarkemmin joku kysyy niin pissatulehdus!) joten en viitsi paljoa juoda,jos mulla on esim. siideritölkki kädessä,niin kastan kieleni ihan kun joisin siitä,sitten mennessäni vessaan,kaadan viemäristä siiderin ja vaihdan sen veteen..Baarin puolella otan alkoholittomia juomia ja siinä se toivottavasti on sitten hoidettu..!
 
:wave:
joo mä tykkään kans noista sairaalasarjoista, ja tosissaankin tippa linssissä aina kun siellä syntyy vauvoja..
mä oon jaksanut olla positiivisin mielin kavereiden vauvakuulumisista, vaikkakin pieni ajatus välähtää aina, että koskas on meidän vuoro.. niin kovasti kun sitä myttysen odotusta odotetaan.. :) mä en tiedä mikä meitä tällä hetkellä vaivaa, kauhea ostosvimma, ja vielä kummallakin.. harvemmin se miehelle tulee :LOL: ja tietysti mä naisena oon ottanut siitä kaiken ilon irti.. mies sai uuden auton, ja nyt on kaikkea muuta pientä hankittu.. :saint:

niin.. ja masuha.. :flower: :heart:
 
Heippa tytöt!

Minä olin aamuvuorossa niin vasta nyt sain kiskotua itteni sohvan pohjalta koneelle :D
Minäki katon Sairaala-sarjaa ja joskus sitä Sairaalan sykettä. Tulee kyllä tippa joskus silmään kun niitä uusia pikku ihmisiä syntyy :)
Ei muuten näy tätiä vieläkään, mut mulla on ennenki ollu pitkässä kierrossa tällai, että käynnistelee kroppa selkeesti niitä muutaman päivän ja sit ne alkaa. Huomenna ois se lääkäriaika, toivottavasti joko ei menkat ala vielä tai sit toivottavasti se lääkäri ei halua tehä sisätutkimusta :D
 
mitä hittoa siis, mistä tätä limaa riittää :eek: :eek: en voi käsittää! menee "melkein rulla" paperia joka reissulla vessassa kun pyyhkiessä tarttuu kunnon liisterit. sori, vähän ronskia kielenkäyttöä :ashamed: :ashamed: en vaan käsitä, siis hmm....
 
kopsaan tuolta toisesta pinosta: mul on ollu vähän erilainen ovis tässä kierrossa: ke pupuiltiin ja to mies lähti reissuun..toivoin, et ovis ois ollu pe, et simpat ois jaksanu siihe asti..to alko kosteet kelit ja pe nivustykytykset ja himotus, la samat, mut vieläkin voimakkaampana ja su, kun mies tuli kotiin oli tosi kiukasta ja nivusta nippaili ja hyökkäsin miehen kimppuun, ku oisin ollu vuoden selibaatissa :LOL: ma kuivaa ja halutonta...KYSYNKIN, nyt arvon naiset onko mahdollista, et noin selvät ovis oireet voi kestää noin monta päivää ja, et sunnuntain simpat ois viel kerenny hedelmöittää??

siniviuhka voisko sul ovis olla vast tulossa?

masuha monesko yk oli nyt ku raskauduit? toivoo utelias :p
 
Sehän voi HaLPe olla, että se ovis on ollu sillo maanantaina ku alko kuivat päivät, eli onhan sulla hyvinki simpat eläny siellä sen vuorokauden ja toisneki, jos vaikka eilen oli ovis! Nyt toivotaan, että ne simpat yhyttää sen muniksen ja hedelmöittää sen :D Kyllähän noita liukkaita kelejä voi olla viikonkin ennen ovista.
 
Duffy kiitos ja lohdutuspalkintona on se(jos ei taaskaan tärpänny) , et lähetää afrikkaan sit, ku täti on lähteny eli 7.11 voi siel sit ottaa drinksuja ;) ja pupuilla kovasti, ku ovis ajottuis myös sinne matkalle :D
 
Kp juu toki:D Kävin tänään shoppailemassa kaupungissa ja ostin ihanat bikinit :p , ku me lähetää sinne "kesälomalle"

Mitäs touhuilette/touhuilitte tänään? Mä ootan Idolsia ihan intopinkeenä.. :ashamed: :D

on: taas olen VARMASTI raskaana :headwall:
 
Heps!

Kävin siellä työterveydessä tänään ja sain lähetteen gynelle, nyt sit laskeskelin, että se on vasta melkeen 3vkn päästä se aika! Eli mulla ois sillon joku kp20 tjsp niin enhän mä sitten mitään Teroja voi enää alkaa syömään!! Paskanmarjat, mulla menee taas yks kierto "hukkaan". Ai niin siis, täti tuli tänään :)
Se lääkäri sano, että tää rupinaama johtuu todennäkösesti siitä ku hormonit sekasin kropassa niin sellanenki voi jo rasittaa ihoa. Mietin, että pitäsköhän mun pommittaa mehiläistä ja soittaa aina välillä jos joku oiski perunu ajan :kieh:

HaLPe, nyt sitten kato päätetään, että varmasti olet raskaana tässä kierrossa :D kerro se sille tädillekkin, että turha yrittää tulla käymään, ei olla kotona vaan Afrikassa :D :D
 
josko päätetään että ollaan kaikki raskaana!! :D mulla oli kans aamulla vankka olo että oon raskaana, oksetti, kun laitoin pyykkejä kuivumaan, ja pyykkien haju ällötti?! :x se olo kyllä meni ohi, ja nyt taas tuntuu että täti kurvaa aivan tuota pikaa paikalle.. ja jos kerran ovis oli vasta vkl, ja tärppi olis käynyt, niin.. ei mitään pahoinvointia heti ekana nyt jo olis... taas papaijaa, ja nämä iänkaikkiset raskausoireet.. |O

ja YKS MATKA AURINKOON MYÖS TÄNNE!! :LOL:
 
halpe On lapsilla isä kun ei se ihan pyhäst hengestä sikiäny. Isä vaan on osoittautunut täydeksi kusipääksi sen tytön odotusaikana. Siksi kaveri sano et älä ees kuvittele ilmaantuvas paikalle esittää hyvää ja innostunutta isää... Nostan hattua kun pärjää kahden pienen kanssa hyvin. Masuha Onnee pikku vuokralaisesta. :) Paljo sulla oli YK:eek:ita??

ON: Tätiäpä ei näy mut en usko kyllä jakaantumismahdollisuuksiini koska tissit ei oo YHTÄÄ kipeet. Paha olo on ja julmetun kova väsymys. TÄnäänki pahoinvoinu koko ajan ja masu ollu kunnon pallona turvoksis ihan ku ois ahminu ittensä ähkyksi. Vaikka oon syöny hiljattai vaa pussin nuudeleita(iso pussi MAMA) ja juonu lasin limua ja syöny pari palaa kismetistä... Outoo... Maha ihan pinkee kans... Huomenna viimeistää tädin pitäis kurvaa kylään. Masussa sellanen ihme tuntemus, ei ihan menkkakipuja kuitenkaa. SEllanen alavatsalle keskelle nippailee ja sillee "juilii" mut se säteilee kyl munasarjoihinki et voi se tätii olla.. Edellispäivänä testailin negaa et en kyllä varmaankaa raskaana oo. Mut sit mennää uutee kiertoo vaa leuka pystys jos ei...
 

Yhteistyössä