ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

huomenta täältäki vaikka keskellä päiväähän tää nyt tulee :)
tässähän tää on lähteny, vähä yli kuus lähin käppäilee töihinpäin ja täällä sitä taas ollaan enempi tai vähempi hereillä ja skarppina. mietin kaikkee kroppajuttuja ja sitä miks kumpikaan mies tai sen sisko oo onnistunu lisääntymään. sen sisko on koittanu neljä vuotta ja ei mitään, ei edes vähän raskaana... aattelin että oiskohan täs joku juttu..?

Papaijaa ja BB :hug: halit negoista. oottakaa pari päivää ja testaatte sitte, sitte se näkyy :)


uff... nyt soittaa vaikee asiakas....
 
joo tiedän että oon liian aikaisin testannut.. en vaan tosissaankaan ymmärrä tätä pahaaoloa, ja varsinkin kun pystyn syömään ihan normaalisti, esim suklaa teki vaan ololle hyvää :LOL: :saint:
kyllä mä ajattelin silti tänään juhlia, tosissaankin jos ovis oli vasta sunnuntaina...
mut kertokaapas, voiko mulla oikeesti olla oireita jo nyt, vaikka mahdollisesta tärpistä on noin vähän aikaa..

toi trendi-sana "haastava".. mä käytän kans töissä sitä.. mähän olin päiväkodissa.. toinen on "aikaansaava lapsi.." tai "tunteita herättävä lapsi".. on ainakin positiivisia sanoja.. :saint:
 
papaijaa, jos se ovis on ollu viime sunnuntaina niin näihin aikoihin se alkio vasta kiinnittys ja siitä lähtienhän niitä oireita voi tulla..yritähän nyt malttaa mieles ainaki dpo10 asti =)

Meillä kans käytetään haastavaa asiakasta, mut sit työkavereiden kesken löytyy muun muassa mulkero-asiakas, vakiovalittaja jne :D :D
Muutettiin puolitoista kuukautta sitten tähän uuteen kämppään niin on kyllä aika paskasti hoidettu loppusiivous, mies pesi eilen saunan, niin oli kuulemma irronnu oikein mustaa ja paikoin keltasta (!) likaa :x siis yäk....tuo sauna on haissukki ihan hirveelle. Ei kai siinä jos ite tykkäsivät, mut kyllä mun mielestä pitäs seuraaville asukkaille pestä kunnolla.
 
"haastavat asiakaspalvelutilanteet" on ainaki tuttu käsite :LOL:
nyt on inside juttuna tullu "miljoonavelkaset asiakkaat" ku joskus eräät soittelee vaihteeseen asiakaspalvelu ja laskutus asioita niin päätettiin ruveta sanoo jokaiselle että "joo teillä on tällaset m iljona velat tänne" sääli että ei ollu pokkaa koskaan oikeesti :LOL:

Duffy tollasta nöhnää mä kaivan meijän pesukoneesta aina välillä. oonkohan mä jo kertonu mitä kaikkee me löyettiin meijän kämpästä ku muutettiin. :x ootteko koskaan vetäny lattiakaivosta toisen tamppooneja ja siteitä? entäs löytäneet noin miljoona käytetyä topsia piilotettuna ympäri kämppää? :x :x
 
Mä oon nin raivona! Perjantaina kipeänä kun tulin lääkäristä ensimmäisenä naapur tuli mulle kiljuu että "TEIDÄN ASUNNOSTA VALUU VEDET MEIDÄN KaTON LÄPI!!" Tosiaa joo meillä on kaiketi joku putki revennyt eikä voida nyt sitten pestä pyykkiä,käydä suihkussa tai käyttää tiskikonetta kun ne kaikki kuuluu jotenki samaa putkistoo eikä tiedetä mikä niistä vuotaa... Edellinen asukas ei oo noteerannu paskan vertaa siitä että se kylppäri on tollases kunnossa mitä on ja nyt sitte tulee putkimies maanantaina. se välikatto, siis meidän lattia on toden näköisesti homeessa jo kun siihen menee aikaa kuitenkin ennen kun se vesi alkaa menee kokonaan kaikista eristeistä läpi... Nyt sitte meiltä tullaa repii puol kämppää auki lattioista toden näköisesti ja siin menee aikaa et ne remppaa... Ja voi olla et meidät joudutaa evakuoimaan täältä... Toivotaa ettei siis olis hometta... Kiertoki venyy... Tätiä ei kuulu eikä näy ja negaa näyttää...
Anteeks purkaus... :/

Mites muiden viikonloppu lähtenyt käyntiin??
 
Voi apua bb! Onhan teillä kotivakuutus kunnossa??

Meillä kävi vieraat ja eipä ne mitään syöny ku olivat syöneet pizza buffetissa :D Syötiin sit pihvit miehen, mun äidin ja kummitytön kanssa. Nyt sitten illalla ois tarkotus miehen kans herkutella mädillä, slurps :p

Minä meen ensi viikolla vyöhyketerapiaan, äidin ystävä on luontaishoitaja ja lupas hoitaa mut raskaaksi :D :D on kuulemma saanu aika monet lapsettomat naiset raskaiksi!

muoks. nibberi, joo sulla astetta pahempia kokemuksia asukkaiden jättämistä jäljistä :x
 
papaijaa peukut on pystyssä, et ois tärpänny:) mä oon kans niiiiiiiin malttamaton aina:ashamed:

Duffy Voihh! kumpa munki mies pesis joskus saunan!! se vaa työpäivän jälkeen menee suihkussa käymättä lauteille ja likaa lattiat ja lauteet :kieh: :headwall:
se nainen tekee sut raskaaksi :eek: wow :p toi on kyl siistii..mun ystävän vauva kävi mahakipujen takia sellasessa kans ja itkut loppu siihe :)

Nibbler hyiiiiiiiiiiii :eek: yök, yök..
bb no voi helkkari :/ suosittelen muuttamaan pois.. :hug:
 
HaLPe, on siinä toinenki puoli tossa miehen siisteysintoilussa, se nimittäin sit valittaa ku minä en siivoa :kieh: en jaksa siivota, se on ärsyttävää, varsinkin imurointi! Se älykääpiö imuri jää joka paikkaan jumiin ja sit kun sitä vetäsee kunnolla, se kaatuu, no mä en koskaan jaksa sitä kääntää takas ympäri ja raahaan sitä sit perässä sillai että se on väärinpäin :D :D
Joo mä oon joskus käyny niskojen takia vyöhyketerapiassa ja ainakin siihen vaivaan tepsi! Toivottavasti myös tähän vauva-asiaan =)
 
^kyl munki mies valittaa jos keittiö ei oo siisti..kaikki muu on sille ykshailee..keittiö on sen valtakunta, ku se tekee meil ruoat ja se on niin pirun kiinnostunu aiheesta..ois kyl hyvä jos se sit joskus tekis vauvallekkin soseet ite..sillo keväällä se just puhu, et kai sitä pitää lapsia alkaa tekee, et ois joitain joille tekis sitä ruokaa, ku akka on niin nirso ja kaverit ei kehtaa tulla vaik kutsus...oih..lähetti mulle just sulosen viestin..aahh.. :heart: öitä!
 
Duffy joo on kotivakuutus kunnossa et se korvaa. Mut viel kun ei olis ees meidän syy se että täällä on joku vesivahinko käynyt. Sen on täytyny vuotaa kauan et on läpi menny. Ja me muutettii vasta kesäkuussa.

Halpe Joo olis tarkotus muuttaa sit kun vauva tulee ni isompaan. Mut täällä espoossa kun ei kasva asunnot puissa. Ainakaa halvoilla vuokrilla. Ja halutaan asua rivitalossa. Maksetaa nyt 48 neliöstä 640 euroo kuussa ja se on viel Espoossa hinnoiteltuna halpa... :/ Ja ollaa asuttu täs vasta tosi vähän aikaan. ja mä en enää kerrostaloon muuta. Ei oo mun juttu mua jotenkin ahdistaa se... :/ Inhottava tilanne :ashamed: Ihanat miehet sulla ja duffyllä !!

Nibbe hyi kauheet mitä oikee oot löytäny! :O

Oireilua senkun lisääntyny. tuntuu et olis alavatsassa ilmapallo... Jotenkin se on turvoksissa ja sielt tuntuu sellasta "paineen" tuntusta. Sellasta et joku venyttäis alavatsaa... vaikee selittää. Ja sit närästää... :/ Tänään nännit ollu vähä arat... Huomen testaan TAAS... Toivotaa et ees täti tulis jos ei oo mitää muuta... :eek:
 
Duffy mä sanoinki miehelle, et kaikista maailman miesehdokkaista se ärsyttää mua vähiten(kohteliaisuus), ku sanotaa aina toisillemme, et "oot ärsyttävä"! On kyl just eikä melkee räätälöity mulle luonteeltaan ja näyttää ihan samalta, ku mun haaveissa ollu aina unelmamies :heart:

bb kiitos:)
Kamala mitkä vuokra hinnat :eek: täällä lyhentäs omaa tolla samalla hinnalla...
Jospa se huomenna näyttäs jo haamua b :) d
 
Huomenta!

HaLPehan on aikasin heränny :D me herättiin miehen kanssa 11 pintaan. Mun mies on kans ihanan yhteensopiva mun kans, se on sopivan rauhallinen ku ite oon aika äänekäs ja puhun paljon :D :D

bb, toivotaan, että haamua pukkais jo =) Jokos muuten oot testannu??
 
Heipä hei vaan!
kp 31 meneillään eikä tädistä tietoakaan! :saint: toiveet alkaa olla aika korkealla.
oireita ei ole sen enempää, kuin mahan nippailua ja tunne, että täti tulee milloin tahansa.
maha on myös turvoksissa. lämmöt korkealla ja valkovuoto kirkasta ja juoksevaa.
huomenna menen apteekkiin ja ostan testin ja tiistaina meinasin testailla, jos täti pysyy poissa!
 
Sinne meni nekin haaveet nyt sitte. EIpä tullu ees haamua tai ees viivanpaikkaa tai yhtää mitää muuta ku niin puhdas nega kun vaan olla ja voi. Nyt mulle riittaa mä menen huomenna lääkärii ja ne saa luvan antaa jotkut nappulat millä saa vuodon alkaa... vituttaa vaan niin paljon koko juttu nyt...
Tästä lähtien mä en testaa nyt sit enää ollenkaa... turhaa rahan hukkaa. testaan sit kun on oikeesti paljon myöhässä...
 
baby butterfly,on tää vaan hieno tunne kun se vihdoin tärppäsi!! En sitä oikein vielä usko koska ei tunnu paljoa mitään oireita,vaikkei niitä välttämättä tarvitsekaan olla...:)Helpolla varmaan vaan pääsen.. :)

Miehelläni on ollut jo pitkään varmaan kovempi vauvakuume kun mulla itselläni,joka päivä kertoo kuinka ihanaa olis jos siellä vatsassa oikeasti on joku asukki... :heart: Kysyy joka päivä että onko mulla kaikki hyvin ym..On niin ihanan huolehtivainen!
 
bb voi sun kanssas.. siipi maassa?joo mä oon samaa mieltä sun kanssa, alan välttelee tota testailua kokonaan, kun rahaa menee hukkaan hirmuisesti.. ja pahoittaa mielen kun hosuu testailulla..

mä sain äsken puhelun, mies soitti, että oli meinannut ajaa hirven kanssa yhteen tosi pahasti.. onneks oli ehtinyt jarruttamaan.. tais olla joku enkeli auton kyydissä, kun mitään ei ollut tapahtunut..ens viikko tulee olemaan tosi yksinäinen, isäntä on paljon töissä, siis remontoi uutta taloa loppuun, sit on yhden vuoron töissä, ja sieltä suoraan laivalle |O joo joo.. mitä mä sitten teen?!
siitä mun pahasta olosta.. tänään on ollut vaikea päivä arvioida sitä, jatkuuko huonovointisuus, kun eilisillan tyttöjen ilta on kummasti vaikuttanut tämän päivän oloon.. on oksettanut ihan ilman mitään raskausoireita :x
 
Dadde, tuuhan sit kertomaan mitä testi näytti, peukutuksia! b=)d

bb :hug: negasta, muista, että toivoa on jos ei tätiä näy!

papaijaa, kyllä varmaan jonkunnäkönen enkeli ollu mukana. Mä pelkään aika tavalla noita hirviä näin syksysin :/

Sinikka, mitä on tapahtunut?? Kyllä tänne saa purkaa myös paskoista asioista. Ootteko riidelleet miehen kanssa?

Mulla on nälkäääää!! Ei oo oikein mitään järkevää syötävää, mietin että pitäskö käydä grillillä :p en välttämättä jaksa lähteä ku oon niin laiska :LOL:
 
Ensinnäkin bb:lle ja Sinikalle suuren suuret halaukset :hug: :heart:

Papaijan miehellä on todellakin ollut enkeli mukana.. mun isä ajoi pari vuotta sitten hirven kanssa kolarin. onneksi isälle ei käynyt kuinkaan. auto meni lunastukseen, mutta niitä saadaan uusia ihmis henkiä ei saada.

 

Yhteistyössä