ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Tervetuloa uusille minunkin puolesta.. :)

Daadeli: Onneksi olkoon.. =) :flower:

Kiharapää: :hug:

ON: Täällä ei mitään ihmeempää.. tavanomaiset oireet ovat taas ilmenneet, joten paljoa en uskalla toivoa.. toivottavasti tällä kertaa vain täti tulee ihan normaalisti, ettei tarvi arvailla niitä kiertopäiviä.. :)
 
Voi vitsit, onnea daadeli :flower: Mahtoi tulla yllätyksenä, jos tosiaan yhden kerran pupusitte tällä kierrolla! Wau! Monesko yk oli meneillään..? Menenpä vakoileen listaa :p

Ja kiitos duffy kun lisäsit miut listalle :)
 
Heippahei!

Enpäs ole ehtinyt koko päivänä kunnolla koneelle. 10 tunnin työvuoro kohta loppumassa, huomenna lupauduin tekemään 12 tunnin vuoron, apuaa...no on niitä sellasia ennenki tehty :D onneksi sitten on pari vapaata.
Mulla oli taas sellaset ruskea/musta-tuhru kuukautiset. Mä oon alkanu miettimään, että todennäkösesti toinen munasarja ei toimi kunnolla. 4v sitten kävin gynellä ultrassa vuotohäiriöiden takia ja sillon oli kuulemma 8 follikkelia oikeassa muanasarjassa! Eikös se ole aika paljon? Ei kuulemma kuitenkaan ole pco:ta, koska siinä on enemmän. Täytyypä nyt kysyä kun on se aika sinne.
 
KP :hug: tyhmä täti!!
taas on kukkaroa availtu ikeassa, aivan ihania kaikkia joulujuttuja jo tullut.. joo joo.. on liian aikaista miettiä joulua, mutku... :ashamed: ne oli niiiiin kivoja!! :saint:
tohon alavatsaan, siis ihan alas, on kummasti välillä jomotellut, ja päätin, että jos tätiä ei aikaisemmin näy, testipäivä on 1.11, koska silloin on seuraavaks tarkoitus lähteä ulos.. olis Jenni Vartiainen esiintymässä, ja haluttais sitä mennä katsoo.. eli silloin selviää, juoko tää tytteli vaan limpparia vaiko ottaako pohojanmaan kautta..toivotaan parasta.
 
Kp halit tädistä! :hug: Sun olis kyl tosiaa jo aika saada se oma nyytti!
Duffy älä nyt hukata itsees työhön! :D
Papaijaa Mäkin tänään ihastelin joulujuttuja. jospa me saatais kaikki vaikka joululahjaks etukätee vauvauutisia. :) Se jomotus on hyvä merkki! :)

Tänään kattelin ihania vauvan vaatteita hm:stä mies oli kans ihan innoissaa. VÄhä eksyttii. Sit se kiersi kädet mun ympäri ja sanoi "ei viel toivo oo menetetty kun ei menkatkaa alkanu ja sulla oo ikinä ollu näin pitkä kierto" joo viikolla mennää jo yli kp tänää 37/28-30... jöösses... viimeistää kp 33 olis pitäny alkaa et periaattees ei viel paljo yli mut mulla KOSKAA ollu näin pitkää kiertoo. Oliskohan joku hormoni häiriö kun testi näyttää negaa ja nännit on ihan jumalattoman kipeet ja niiden ympärille on muodostunu sellaset tummemman väriset rinkulat... :eek: Onks kellää teist ollu tällästä oiretta ennen tätii? Mä kovasti odottelen et se täti ees tulis... :/
 
Täällä se täti nyt pamahti aamulla paikalle, et kp 1:stä mennään nyt. Ei mullakaan oo ikinä ollu näi pitkää kiertoa, mut tais olla sitte vaan joku liiallisen jännäyksen heitto tai jottai semmosta. Nyt on hyvä alottaa uus kierto, ku ei enää oikee jaksanu uskoa et ois tärpännykään...
++++++++++ :whistle: teille kaikille muille! =)
 
Daadelille paaaljon onnea plussasta :heart: :flower: !
Ja pahoittelut tädin yllättäneille :hug:
bb Mul saattaa parikin vkoa ennen tädin tuloo muuttua rinnat tosi kipeeks ja jotenki 'ulkomuotoki' muuttuu.. Must se on tosi outoo kun mulla ei koskaan ennen oo sellast ollu (tarkotan sillon ku söin viel e-pillereit), ja outoa myös sinänsä et kuitenka joka kierrossa ei oo tollasta 'rintavaivaa'... :/ Mut mun kroppa toimii kyl muutenki vähä sillon ku sitä huvittaa :kieh: Sulla kuitenki noin säännöllinen kierto ni jospa sieltä se plussa viel pärähtäs, piän peukut pystyssä :D
 
paljon halauksia tädin riivaamille :hug: :hug: saatte ensviikolla sitten muakin halailla, kunhan täti taas tulla rymistelee tupaan.. ;) ;)

heh, kokeilin eilen foliopatukoilla tehdä kiharoita ja idiootti kun oon, niin rullasin sen patukan tavallaan väärään suuntaan, niin nyt mun koko tukka on ihan pystyssä kikkaroilla niinkuin ois joku afro :LOL: :LOL: töissä hieman hilpeitä katseita saanut :LOL: :LOL:
 
siniviuhka tuttua! siis noi foliopatukat :Dniitä ei ihan puolipitkillä hiuksilla kannata tehä kun ne tosiaan afrottuu ja jos koitat korjata jotenkin niin pahemmaks menee :LOL:
vinkkinä että niitä patukoita ei kannata rullata ihan ylösasti (tai ylhäältä asti, miten päin nyt tekee) ja kannattaa varata aikaa ainaki 2 tuntia enneku laittaa mitään aienita niihin että ne kerkee asettua vähän.
 
Heikun keikun kiireen keskeltä :D!

Henuliinille pahoittelut tädistä, päivitin uuden yk:n :hug:

Sinikka, joo mulla kans joskus vähän tökkiny noiden foliokiharoiden kanssa :LOL:

bb, toivotaan, että sulla ois siellä pikkunen matkassa ja testit vaan näyttää negaa. Aiotko millon testata uudestaan?

Täällä alkaa täti kerätä kamppeitaan, tuhrua vielä tullu ja tulee varmaan vielä pari päivää.
Miehellä ja mulla kaks seuraavaa päivää vapaata, harvinaista herkkua :D
Mulla huomenna se vyöhyketerapia, apuaaa se käy välillä kipeetä :| mut kuulemma sillon se elimistö parhaiten reagoi, kun vähän sattuu.
 
:wave:
huh huh.. kotona.. :heart: vihdoin!! kauppareissuilla on mulla tapana venyä kummasti.. vielä pyykit odottaa koneessa, ja tiskit keittiössä :$ ei kivaa... mun tissit oli niiiiin kipeet tänään töissä, ja välipalan jälkeen alkoi yököttää, mut nyt taas kun täällä kotona ihmettelen, on olo sellainen, että täti tulee pian, ja aloitetaan miljoonas yk.. hitto miten mieli muuttuu sen tuhanteen kertaan olojen suhteen.. :eek: ja kaiken kukkuraks mua alkoi pelottaa.. mitä jos meille tulee vauva?miten mä pärjään?miten parisuhde, mikä oli jo hetki sitten katkolla? mitä mitä mitä?? APUAA!! :LOL: pää räjähtää!!
 
kiukutellaan nyt tännekin samat kiukut ku toho toiseen pinoonki :D
siis en kyllä taas yhtään ymmärrä tätä kroppaani.
kp18 ja NYT JO rinnat kipeet. Ne kipeytyy aina vaan aikasemmin ja aikasemmin.
Pah. Sanon kohta sopimukseni irti tästä typerästä kropasta, joka ei voi toimia missään suhteessa normaalisti :kieh:
 
papaijaa elä hermoile. Kyllä sen aika näyttää. Oo iloinen jos tulee vauva! Kyllä asioilla on tapana järjestyy :hug:
Santtuli Nii säännöllinen kierto tähän asti :D
asty Toivotaa toivotaa et joku pikkuvuokralainen olis sielä mikä saa tissei särkemää
Duffy testasin tänään TAAS NEGAN hermo tässä menee.Nännit ne muuttuu vaan kipeemmäks ja kipeemmäks... Toivottavasti ens viikkoo mennes jotai tapahtuu... ylihuomenna mennää uudelle kymmenluvuille jo KP:issa...

Anteeks ku oon vähän vähä sananen. Toi työ rupeama kohta loppuu ni sit on taas aikaa kirjotella enempi. Tässä IIIISO PLUSSAPUHURI MEILLE KAIKILLE ++++++++++++++++++++ :whistle:
 
asty Mä oon kans aika kyyninen tässä asiassa itseni suhteen. Esimerkiksi tänään kun testasin sen negan niin petyin niin paljon mut tätiä ku ei kuulu ja nännit kipeet ku perkeleet. Voiko kysta aiheuttaa raskausoireita? Vai oisko kuitenki kyse myöhäisestä plussaamisesta. Paa asty toho haku kenttää vaikka odotuspuoli ja sitte "plussa" sillee löysin pinon myöhää plussanneist ja se ainaki herätti vähä toiveita.

Kai mun nännit nyt sit on eri näköset kun mieski tuijotti niitä ja sano "noi on kyl jotenki erinäköset kun niis on tollasii "finnin" näkösii näppyjä ja ne on tollee töröllää ei sul koskaa noi oo ollu" miehen nyt se viimeistää pitäis huomata kun se niitä tissejä aina niin mielellää tuijottaa... :D

Papaijaa kaikille varmasti tulee sellanen hetken hämmennys joskus. Varmasti ittelle tulee sit ku plussaa et "APUA MITÄS NYT?" Mut kuten sanoit se on vaa se kysymysmerkki otsassa hetken. Pelkoa uuteen asiaan. :) Toivotaa kauheesti et ois pikkunen kyydissä!
 

Yhteistyössä