ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Voi ei bb, ikävä tilanne kyllä tuommonen! Toivottavasti ei hometta löydy ja negaki muuttuis plussaksi! Tuntuu kyllä pahasti kaikki vastustavan sulla nyt. :hug: Mullakaan ei oo tätiä näkyny ja torstaina testasin negan. Tiiän kyllä kui turhauttava fiilis se on. Tänään kävin hakemassa uuden testin, mut ei oikee innosta testata ees jos taas nega sieltä pamahtaa... minnehän se täti on meiltä eksyny?

Duffy Kuulosti tuo sun imurointi iha meikäläisen touhuilta. Miten se imuri voiki aina olla nii hankalana? :D Mullaki tuo mies aina useemmin meillä siivoaa ja tuntuu et seki aina naputtaa mun sotkusesta elämäntyylistäni. Varsinki nyt ku oon täällä yksin asustellu ku se on töissä eri paikkakunnalla, nii täällä on aina ku hävityksen jäljiltä. :ashamed:

Rosetalle :hug:
 
HaLPe Mä olen pariin otteeseen käynyt kilpirauhaskokeissa just tuon väsymyksen takia. Ja kun on suvussakin taipumusta, mut mitään ei ole. Toivotaan et tää väsymys tästä menee muille maille tai löytyy joku positiivinen syy asiaan =)

Se olisi iltavuoro tänään... parin tunnin päästä pitäis aloittaa... Onneksi jo kahden viikon päästä alkaa tuo vakituinen työ eikä tarvitse enää tehdä kahta työtä.
 
Heissan :wave:

Voikohan miut lisätä tähänkin pinoon? Yk 4 olis "vasta" meneillään.. Menin enste tuohon the esikoisesta -pinoon, mutta miun annettiin ymmärtää että mieluummin tänne.. (Oli huono pv kun kirjottelin, tuli vähän tihrustettua itkua kun yhtäkkiä taas 2 kaveria plussas.. eilen kuulin että serkkuni plussas.. hohhoijaa.. Ei tää nyt enää tunnu niin pahalta, lähinnä kohtalon ivalta, että tällä hetkellä 10 kaveria/sukulaista poksahtanu paksuks!? Taisi päästä melkoinen vuodatus kun menkat alkoi samaan aikaan..) |O
 
Tervetuloa Henuliini ja Mii26! :flower:

Sinikka voimia ja halauksia sulle! :hug:

Rosetta :hug: no voi harmi...onneks ei oo sit enää pitkä aika polille... :hug:

Daadelille ja Ouskalle peukkuja pystyyn, et tulis nyt se plussa testiin! Olikos vielä muita jännääjiä?

on: mulla nyt dpo8, eilen pisti tonne kohdun kohdalle ilkeesti, ku olin töissä kuuntelemassa raporttia..jos nyt tärppäs, ni se oli varmaan jotain kiinnittymiskipua..joo..pelkkää toiveajattelua.. mä meen tänään ja huomenna yövuoroon..sit vaa yks päivä vapaata! :eek: onks KP sul ikinä näin? ei kyl mitenkää kerkee palautua..
 
Nyt tyttäret näyttäisi siltä, että perheeseemme tulee yksi lisää.. Niin komia ja vahva plussa pärähti noin kaksi tuntia sitten testiin :D Olo on aikasten sekava ja mahtava samaan aikaan.. en voi oikein uskoa tätä itsekään. :eek: :D :p
 
Tällä hetkellä ei ole muita oireita, kuin:
- Rinnat perhanan kipeät
- Maha on turvoksissa siis todella turvoksissa
- Lämmöt aamulla 36.9 ja illalla 37.5
- valkovuoto kirkasta ja juoksevaa
- menkat kolme päivää myöhässä
- ja ainainen närästäminen

Muita ei ole kerennyt vielä siunaantumaan... :xmas:
 
Halpe Todellakin tämän kierron aikana, emme harrastaneet seksiä, kuin vain ja ainoastaan yhden kerran.. ja tämä taisi tapahtua kp 8-10 paikkeilla. en muista tarkkaan.
Sitä ennen tai sen jälkeen ei meillä olla makuuhuoneessa harrastettu, kuin nukkumista :LOL:
 
kaz
Minä voin sanoa, että varmaan ikinä onnistuta miehen kanssa saamaan lasta... Ette usko mutta viimeiset kaksi kiertoa+tämä kierto on ollut sillä tavalla että toisella aamuvuoro ja toisella iltavuoro tärppiviikolla.. Ei koskaan jaksa touhuta ilman että toiselta menee seuraava päivä nukuksissa... :ashamed: Minä en ala :kieh:
 
Heissan!

Dadde, ihania uutisia!! Onnea ihan hirmuisen paljon! :flower: :heart: Aivan mahtava homma kertakaikkiaan =)

Rosetta, :hug: tädistä, onneksi ei tarvi enää kauaa ootella hoitoon pääsyä :)

Mii26, tervetuloa, lisäsin sut listoille =)

Ai niin, täytyyki Dadde laittaa plussanneisiin. Voi kun itekki plussais pian.
 
onnea daadeli :flower: :heart: tollaisia meille muillekin!!!
ai että oli raskas duunipäivä.. töiden jälkeen suoraan peiton alle ja vetelin kahden tunnin pienet unet.. pahaa oloa ei kai enää ole, eli se tais olla vaan vatsapöpöjä.. kai.. tänään aamupäivällä vihlas niin pahasti tonne jonnekin alas, että oikein sattui..tää vaan taitaa olla taas yhtä oireiden etsimistä mulla..
kyllä se miehen läheltä piti-kolari hirven kanssa pisti miettimään tuolla pimeällä ajamista, ja on huomattavasti varovaisempi liikenteessä.. varsinkin kun kakkosautona on sellainen pieni kännä auto..
tänään olin taas palluttelemassa meidän kummilasta, ai että miten suloinen poika hän on.. melkein voisin laittaa taskuun ja tuoda kotiin :saint:
 

Yhteistyössä