°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Tyty... :hug: halaan vielä täälläkin. Sinut olisin mielelläni ottanut mukaani odotuspuolelle...

Omanapa: KIITOS onnitteluista!!! en oikein osaa uskoa tätä... :LOL:
Kävin ostamassa uuden testin ja varmistelin ku tulin kotiin... viivahan se sinne tuli! :heart: :D aloin jo jossain vaiheessa päivällä miettimään että kuvittelinko koko viivan aamulla!!! =)

Nyt lähen vähän kävelemään kaupungille ja meen ostamaan raskausajan vitamiineja...
Huhhuh. B)
 
Maiza veit sanat näppiksestäni.

Jotenkin sanapari "syntymän ihme" on avautunut ihan uudella tavalla. Se, että saa terveen lapsen syliinsä, on jo sinällään yksi maailman hienoimmista asioista ja ihme, mutta se, että kaikki menisi jo ennen sitä täysin nappiin.. Täytyy vain yrittää jaksaa, toivoa ja uskoa.

Tarrasukkia ja :hug: kaikille tarpeen mukaan
 
tos äske ol pientä riitaa miehen kans, saatii se kyl sovittuu aika nopeesti ja muuteskii oli iha turha riita :) Mut sit sen lopuks rupesin itkee... Ja mä en oo juurikaan koskaa itkeny ellei mul todella oo paha olla (sillo pitää kyl aika paljo tapahtuu ja km ei oo ollu mieles kyl vähään aikaan) tai sit raskaanakin oon itkeny. Mies sit sano et no nii, testejä ei tarvita, sä oot raskaana! :LOL: sit mä nauroin ja taas itkin ja nauroin.. sit se et aurinko paistaa ja vettä sattaa, taitaa tulla muksu! :LOL: se ol nii kiva :) Se sanoki et ei se ny nii tajuttomasti pety jos tuleekin menkat mut et ei kyl ymmärrä sit yhtään tätä jos en ois raskaana. Ja sama olo mullakin! Sit ko nauroin sillai kovasti ni alko vihloon mahaan kunnol ja piti olla vähä kaksin kerroin. Et kyl mä uskosin et täs kovaa vauhtia ollaa odotuspuolelle taas menossa :heart: :saint:
 
miracle... mä olin tosi kiukkunen tämän viikon!! Ja siippa rukka sai tuta mun kiukkuani... :ashamed: luulin että mulle on ilmestyny PMS oireet jostain, niin ne olikin raskausoireita!!! :LOL: :D Hahaa... Voi mä toivoisin että sun oireet pitäis paikkansa...toivotaan että tuut mun kanssa tuonne plussapuolelle! Siellä ei vielä ole tammikuisten pinoa.... taidan olla niin ensimmäisten tammikuisten joukossa ettei muut vielä tiedä olevansa raskaana! :heart:
 
voi tyty paljon halauksia :hug: :heart: :'(

täällä jo hiukan parempi mieli, töissä oli onneks muuta ajateltavaa.
sain jutella työkaverin kans, joka sairaanhoitaja ja on ollut koko tän vauva"projektin" ajan tosi hyvä tuki mulle. Selvis tuo olkapää/rintakipukin... ilmeisesti ilmaa vatsanpeitteissä ja siitä kipu.... :eek: pitäis mennä ohi jossain vaiheessa.

kyllä mä tiedän ihmeitäkin tapahtuneen. harjottelupaikassani oli sellainen nainen, jolla endometrioosi. Olivat miehensä kanssa monta vuotta yrittäneet ja olivat menossa keinohedelmöitykseen. Edellisenä päivänä ennen keinohedelmöityspäivää sai plussan. Eli ei tarvinnutkaan mennä. :)
Eli kyllä mä tiedän että toivoa on. Aina kun menkat alkaa, menee sen mukana toivo. Hetkellisesti. Sit siitä raivosta ottaa jotenkin energiaa ja päättää, että nyt mä sen teen. En vaan tiedä kuinka moneen kertaan tuota energiaa vielä riittää.
Kun oppis vaan elämään päivän kerrallaan, eikä stressais kaikesta niin kauheesti......
 
toiveilija, mie jo kahtoin innoissani ko luulin et ois ollu r-testi ko kahtoin et ihanaa, testikuvaa, joku plussannu! :whistle: no mut toivotaa et tulee tommost sit r-testiinki kierro lopus!! :heart: tosin eihän tuo kerro ovulaation tapahtumisesta vaan ajankohdasta jollon se tapahtuu, jos tapahtuu. Mut tsemppiä ja hyvält näyttää! :)
 
Ne varmistelun varmistukset on kaikista kivoimpia :) sit vaan jalat taivasta kohti ja sormet ristiin :) loppu on jonkun muun hallussa :)

Me taidetaan ton toiveilijan kans päästä ehkä jännäileen samoille päiville.. (jos t-k-k pysyy lukkojen takana) =)
 

Yhteistyössä