°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Chamorphis
Huomenta kaikille rakkaat kanssasisareni! Ensimmäisenä onnittelut uusille haamuille! :flower: :heart: Antaa kivasti toivoia et saadaan heittää sitten oma pino odottajiin, kun muut tulee ryminällä perässä... :LOL: :D
Kuumeisena ootetaan et kiertopäivät menis eteenpäin ja pääsis tosissaan yrittään. Nyt se on sellasta kivaa esitreeniä! :p
Oi mahoton kun on aivan ihana päivä taas tulos! Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta... B)
 
Nonni nyt lähti jo tammikuun vauvapino tuonne odotuspuolelle, pääsisiköhän itsekin sinne :whistle: No jos nyt ei kerkeä tähän ovikseen ukko tulla kotiin, niin sit saa olla tämä ressaaminen, kesän menen/mennään lunkisti, enkä tujota raskautumista. Syssyllä sitten katsotaan, mitä tehdään jos ei vielä ole mitään tapahtunut... tämän kierron jälkeen alkaa TJOTtailu :wave:
 
Onnittelut haamulaisille :hug: toivotaan, et asukkailla on vuokra-asiat kunnossa, niin pystyvät turvallisesti asustelemaan seuraavat 9kk omassa lämpimässä ja vain niille suunnitellussa omakotitalossa. :heart:

Kuumeeni vaan yltyy. Ihanaa on lukea toisten haaveiden toteutumisesta.
 
on kyl ihan tosi et saa uutta puhtia kun huomaa et tosi moni raskautuu toises tai kolmannes kierros... :) yk 1 oli mun osalta harjottelukierto, ja harjotella saatiinki :D

jospa nyt kakkonen :) vaikka meuhkaanki täällä suu vaahdossa, ni oon kyllä paljon rauhallisempi ku ekas kierros... bongasin kaikki nippailut, mittailin lämpöi yms. nyt on vaan menossa mukana enää vitamiinit ja itepuristettu greippimehu. lisään kyllä vitamiineihin omenaviinietikkatabut, eikös tyty86 ja ElinaMaria kumpiki niitä syöny... ja kappas kuinkas kävikään :)
 
Mua masentaa kans.. töihin pitäisi kohta mennä ja koko viikonloppu meneekin siellä sitten. Ja tänään pääse kotiin "tuutikki" äitineen ja mie en nää niitä, kun vasta maanataina. :kieh: ja en taida tännekkään päästä, kuin vasta silloin. Toivottavasti täällä on taas siihen mennessä tapahtunut paljon :heart:

Plussan värittämää viikonloppua kaikille :hug:
 
perskala... :) koska sä alotit niitä syömään? nyt mä vasta tosiaan kiinnostuinki, ku tytyki sano että mahtoko niillä olla vaikutusta... mulla nyt kp3 et tuskin vielä kiire mihkää.. mut hyvä tietää kuitenki =)
 
Mä aloin syömään niitä samaan aikaan ku alotin greippimehun.... otin yhen päivässä niitä ja kaks lasillista greippimehua... :D niitä tabuja pitäis oikeesti ottaa kolme kertaa päivässä mut mä en viittiny alkaa liiottelemaa kun niillä on vähän samanlainen vaikutus ku greippimehullaki...

sit oviksen jälkeen punaviiniä pari lasillista illassa aina kp 17 asti! :LOL: se oli kivaa. harmi kun ei enää saa punkkua juoda.... no ei harmita YHTÄÄN! :LOL:
 
minäki oon päättäny joka kierrossa että nyt tulee plussa... :(
ei vaan pienen ihmisen päähän mahdu, MIKSI meille ei tule lasta?
MITÄ pahaa me ollaan tehty?
MIKSI kroppani ei toimi niinkuin pitäisi?
MIKSI me joudumme kärsimään näin paljon?

Kysymyksiä on paljon. Ei vaan ymmärrä.
Vappuna aion vetää pääni niin täyteen, etten tajua maailmasta mitään, ehkä se tuskakin helpottaa hetkeksi ainakin.
Tämän kierron vielä yritämme (tai siis olemme ilman ehkäisyä, ei pelkoa että raskautuisin), sitten pistän pillit pussiin. Pieni mieleni ei kestä näitä pettymyksiä. Olemme sitten kaksin loppuelämämme.
 
plääh miten tylsää voikaan olla..ukko tulee parin tunnin päästä kotiin ja sit vois vaikka katsoa jonkun leffan..
mä täällä vaan mielessäni sisustan uutta asuntoa ja haaveilen uusista huonekaluista jos ois joskus varaa niitäkin ostaa..
 
asty :'( kuulostaa tosi kurjalta ja on surullinen olo puolestasi :snotty: Koitahan nostaa se pää pystyyn vielä. Toki nyt saat ja pitääkin surkutella surut pois, mutta eikös se kannata teidän mennä lääkärin puheille, ehkä siltä löytyykin helposti apu ja te saatte vielä sen pienen nyytin :heart: Suuren suuri voima halaus :hug: :hug:
 

Yhteistyössä