°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

kiitos miracle!! :D

Toivotaan että tuut perässä!!!

täällä on aika häkeltyneet tunnelmat. oon töissä viimeistä päivää ja sitten vielä tällainen uutinen!!! hui! Ja me vielä kerrotaan kaikille heti... edellinen päättyi ikävästi, niin päätettiin että jos tämä menee huonosti niin sitten kaikki saavat surra meidän kanssa... siksi ei panttailla tietoa vaan iloitaan yhdessä ihan alusta asti!!! :D
 
Voi mahoton! Mä oon töissä mut miten ihmeessä mä voin tänään mitään töitä tehdä?! Viimeinen työpäiväkin tässä firmassa!! :LOL: huomenna on mun läksiäisjuhlat, täytyy varmaan kertoa että miks en juo mitään koko iltana!!!
:D
 
mua ei ollut listassa? miksi? :(
outoa kyllä, enää ei ole menkkakipua, enkä ole juurikaan vuotanut.
menkkakipu kesti eilen varmaan tunnin, sit loppui, eikä nytkään satu. ja verta tulee tosi vähän.... enemmän sellaista liman&veren sekoitusta.... :eek:
 
Louvre mulla kierron pituus on 35pv. muuten kaikki oikein osaltani:).
Onnea EM, Inkaliina ja kaikki muutkin plussanneetTäällähän on paljon jo positiivisempaa porukkaa kuin vii kierroissa. Toivotaan että miraclenkin oireet ovat nimenomaan raskausoireita!!
Täällä menee vielä kierron odottelu vaihe. Mietin että rupeaisin tuossa kp12 leikkimään nuilla ovulaatio testeillä tai ehkä jo aiemmin
 
tää näyttää tosiaan olevan hyvän onnen pino! :heart:

onnea ElinaMaria ja kaikki muut plussanneet joita en ole ehtinyt onnitella. ElinaMaria, käyn joskus lukemassa blogiasi ja olen kovasti toivonut plussaa juuri sinulle. :flower:
 
JAAHAS tänään sitä tarttis mennä taas iltavuoroon kaupalle. Ei houkuttele yhtään, siellä pörrää taas kaikki keskenkasvuiset teinit ja juoksee kaupas koko aika... Mä oon päässy vähän niiden epäsuosioon, ku aloin kerran mäkättää ku yks muija yritti maksaa jätkän kortilla.. Joo. Se muija tuli siihen useamman kerran mäkisee jotain ja siinä vaiheessa oli tullu päähän jo sutkautus "näkis vaan minkä ojan pohjalla sä parin vuoden päästä jaat" mut onneks sain suuni pidettyä. Mua vaan inhottaa kattella noita vittuilevia räkänenäteinejä, ku muistan millasia mun ikäryhmässä yläasteella oli. Osa niist muijist ei pitäny musta ollenkaa, ku mulla oli kaikki niin hyvin, koulu luisti, oli kaverei ja hauskaa vapaa-aikaa. Sitä kovisteltiin urakalla julkisilla paikoilla, ja sit ku näin niitä 17v jossain satunnaisesti, ni tuli juteltua et missäs sitä nyt ollaan ja mitä tehdään. Kaks muijaa siivos laivasa oksennuksia ja yks muija oli ollu amiksessa 2pv. Kyllä nauratti ku ite menin lukiossa melkein 8,5 ka:lla :D

Huh mikä avautuminen. Nää on vaan näitä työn varjopuolia.
 

Yhteistyössä