°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Toiveilija82, juu pidetään :) jos ei oo täti tullut sitä ennen, pitäis mun matikkapään mukaan tulla sit to tai pe :) Jos lauantaina ei oo alkanu niin kyl sit testaan aivan varmasti :) yritätte mua hillitä sit keskiviikosta lähtien jo :) :LOL: :LOL:
 
Hyvä homma :) jos torstainkin selviän ilman tätiä niin sit voi kyl alkaa oleen jo tukalaa. :) jos vaikka pistän noi testit johonkin lukolliseen kaappiin ja annan ukolle avaimet ja se antaa ne lauantaina sit mulle :LOL: :LOL:

Voi kumpa ne plussat nyt meille tulis :heart:
 
Lisäys vielä :) Mua toiveilija naurattaa ku kahessa pinossa pölötetään :D:D tuleepahan ainakin ajatuksia vaihdettua :) Hyvää ruokahalua :D:D

muoks. ja miraclellakin on kyl hyviä tuntemuksia, toivottavasti maanantaina sen plussan saisit :heart:
 
Maiza en oo yllättyny.. Omia tuntemuksia seuraten oon pystyny oviksen bongaamaan, tikuilla vaan vähän varmistellut :) ja nauttinut ku johonkin tikkuun ees plussa tulee :) Kun oviksen bongaa niin siitä on helppo laskeskella sit kierronpituuttakin juuri tuon luteaalivaiheen pituuden avulla.. Mulla se on 12-14, nyt viimesimmässä muistaakseni ollut tuon 14...
 
okei, eli se ei voi olla 28pv? :eek:
kun jos ois ollu muka ovis silloin kun tunsin niin, niin sit siitä menkkoihin ois ollu tuo 28pv.. :eek:
ei se varmasti oo sillon ollu.
ajattelin kans tässä kierrossa testata ovista... mistähän päivästä kannattas alottaa....?
 
epäilen tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa, eli en ole ovuloinut ollenkaan... kun noin pitkä kierto... no, aloitan testailun vaikka kp12... ehkä se riittää... ja kauankohan pitääs testata... jos kierto on 42, niin sit ovis olis kp 28... :eek:
 
Luulis et ei se kiinnittyminen nyt voi olla kii siit liian ohuesta kohdun seinämästä..kun ei sitä tuhruukaan tullu tässä kierrossa :/ mikä hitto tätä miun masua vaivaa :ashamed: kaikki mikä menee sisää tulee myös ulos..
harmittaa ihan sikanaan.. :ashamed:
 
Maiza käyhän tuolla sivustolla, siellä alhaalla on tietoa ovistesteistä yms ja sit se taulokko mistä näkee kierron pituuden perusteella minä päivänä aloittaa tikuttaan.. ja muutenkin paljon tietoa löytyy.. osoite siis : http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php
 

Yhteistyössä