°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

ElinaMaria Kyllä tässä alkaa kaikkea konsteja kokeileen, JOS niistä sattuis olemaan jotain merkittävää hyötyä raskautumiseen :D :D Ja eihän siinä menetä mitään, kun kokeilee...vaikkei raskautumiseen vaikuttaiskaa, nii saapa elimistö ainaki hiukan hemmottelua :LOL: :LOL:

huomenta siskot :) mitäs teille kuuluu?

näin sit taas tosi hurjia unia. yhdessä unessa mun käly uhkas mua veitsellä (salkkareista varmaan= Laura) ja juoksin sitä pakoon.
Ja toisessa unessa mun tuli nänneistä maitoa... :D ja se sattui... :eek:

Juu ja illalla vessassa käydessä huomasin hiukan vaaleanpunaista vuotoa paperissa ja aattelin että yön aikana alkaa menkat, mutta ei...

Noh joo. Mies lähtee tänään dokaileen, mä meen varmaan hengaileen mun ihanan veljentyttöni kanssa. Ajateltiin niiden perheen kanssa lähteä kävelylle, kun on niin ihana auringonpaiste... :) taidanpa mennä ennen sitä parvekkeell juomaan aamukahvin tuohon paisteeseen:)

huomenta vaan asty!
Mäkin olen viikonloppuleskenä... siippa läks töihin koko viikonlopuks ja oon täällä ihan yksikseni. Noh, ajattelin siivoilla oikein urakalla (jos pääsen ikinä irti tästä koneesta... :p )ja siivota lakana- ja pyyhekaapin. Siis heitän sieltä vanhat ja huonot roskiin.

Oulun seudulla ei ainakaan paista aurinko. :| höh.

nanniina tervetuloa mukaan :wave:

vauvahaaveita mä syön multitabsin raskausmonivitaa ja sitten viellä foliren. foolihappovalmistetta yhden päivässä otan molempia. greippimehua menee ainakin kaks lasia päivässä se on hyvää :p

juup, eipä paista aurinko täälä tampereellakaan :( ja se meijän auto oli huollossa eikä edes maksanut paljoo ja eilen se moottorivalo sytty sit taas :kieh: elikkä viikonloppu ilman autoo, kun ei sillä nyt viitti ajaa :headwall: en varmaan tee sitten viikonloppuna yhtään mitään :/

Täällähän on jo pinokin vaihtunu.. :wave: saitte naikkoset toisen pinon tilttiin :D
En kyllä jaksanu lukee kaikkee teijän kirjotuksii..silmäilin vaan et eipä oo vielkää plussii tullu kelleen :/ ja uusiikin on tullu muutama mein pinoon =)
Mie siis kotiuduin mihen luonta tänään..nyt vaan mietityttää et sain äsken vahvan ovisplussan testiin ja pupuiltiin eilen illalla..et näinköhän on mitää saumaa tärppiin :ashamed: kun ei enää päästä laittaa simppoja eteepäi..miula tulee ovis heti 24h sisäs ovisplussasta..

Tyty, ihan varmasti on mahkut. kyllä ne simpat voi elää sen pari-kolme vuorokautta siellä... :hug:

Mä sain torstaina taas selvät ovislimat jes! Ja ke ja pe-aamuna touhuttiin. Torstaina oli liian väsyjä molemmat... :) et eiköhän se oo napannu kun joka toinen päivä touhuaa, vaikka ei just ovispäivänä touhuukkaan. Ei se oo niin kellontarkkaa ;)

pakko yrittää ottaa vähän rennommin. stressaamalla ei ainakaan raskaudu. niinhän sitä sanotaan. vaikee vaan on olla stressaamatta... ja tästä palstailusta en kyllä luovu. Täähän on mun henkireikä!! :D

ElinaMaria joo oon lukenu et kyl ne sen 3vrk pitäs elää jos on reippaita simppoja...mut silti vaan kaihertaa mieltä :| noh jos ei tärppää ni ei maha mitää..on nii paljo kaikkee kivaa muutakii et ei se oo maailman loppu jos ei nyt tärppää..pääsen muuttaa miehen luo :heart: se on kaikkein parasta..oli kiva olla siel uues kämpäs siivoilee ja sisustaa ilman tavaroita :D ei vaa jaksas nyt lähtee duunii illaks..väsyttää..

Huomenta!
Täällä etelässä on kyllä mahtavat kelit. Istuin pihalla juomassa aamukahvit koirien kanssa ja mukavata oli.
Täällä ei tietoa menkoista ja kn on jossain ylhäällä ja kiinni. Toivottavasti se meinaa hyvää:). Viime kierto oli 35 päivää että vielä on mahkuja tädin alkamiseen ja siksi en vielä tohdi testailla. Rinnat on vieläkin arat ja turpeat. Olisi se uskomatonta jos heti ykkösestä plussaisi.
Toivotaan että ne simpan on Tyty siellä hyvissä ajoin särmänä osottelemassa!!

voi että apsu toivotaan että nappaa! :D mullakin on hyvät vibat tästä kierrosta, mutta niinhän ne on varmaan kaikilla! :LOL: ei auta kuin odottaa - onneksi täällä on näin ihania ihmisiä jotka jaksaa lukea painointia ja jaksavat tsempata ja kannustaa eteenpäin.

Kiitos ihanaiset! :heart: :saint:

Nyt pukemaan ja ulos kaupungille. kaveri on käynyt kampaajalla ja pyysi kahviseuraksi sen jälkeen. täytyypä mennä tsekkaamaan sen uusi lookki! :wave:

Hei kaikille!

Terveisiä Tukholmasta!

En nyt ehdi lukemaan teidän tekstejä, kun en ole ollut koneella tiistain jälkeen. Kun to aamulla lähdin Helsinkiin risteilylle ja nyt olemme miehen kotona, enkä vielä ole ehtinyt käymään kotona.. Oli kivaa olla koulutusristeilyllä. Mutta nyt on ihanaa olla miehen luona kotona kolmen päivän jälkeen. Olimme päivän Tukholmassa shoppailemassa. Joten nyt on riittävästi reissattu vähäksi aikaa.
Mutta ei mitään ihmeellistä. Joten kuullaan kunhan ehdin ajan kanssa koneelle...

KP

Chamorphis
Moikka kaikille! Mä syön ite Multitabsin Balance tableteita, ku niissä ei oo A-vitamiinia eikä rautaa, mut taas on maitohappobakteereita. Sitten tulee juotua sitä greippimehua vaikkei se mitään herkkua ookkaan...

Yhteistyössä