°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

mul ei oo rinnat koskaa ollu kipeenä mut tärppikierrossa mun nännit kyl kipeenty ja välil ol oikein kunno vihlaseva kipu ku niihi koski mut seki ol vaa harvoin, muutoin rinnat ei ollu kipeet, ainoastaa siis nännit ja pingottuneena ne ol aina koko ajan ja se oliki mulle aika uutta :)
 
mullakaan ei oikeestaa nyt oo rinnat kipeet... välillä vaan vihlasee ja sit jos esim muksujen kans tulee peuhattua ja ne pomppii esim sylis, niin hetken kihelmöi ikävästi.. :eek:
Ja jos on tosi kylmä... Yleensä on ollu ennen menkkoja viikon kipeät....
ja mun mies sano tänään, et "sun nännit nöpöttää nykyään koko ajan..."
 
On muitakin kipeätissisiä ;) Mulla aina alkaa kipeytyy n. 5 päivää ennen menkkoja niin alkoi taas.. eli menkkoja odottelen, tää on selvä merkki... en tiedä sit jos raskautuis niin jäiskö tissit kipeytmättä ja nää perinteiset menkkaoireet pois poikkeen...
 
juu eiköhän se rintojen kipuilu oo aika yksilöllistä et joillaki kipeytyy aina ja joillaki vasta sit ko menkkoje tulis alkaa ja toisilla vast sit ku raskautuu ja joillaki ei olleskaa :)

Apuva, tuntuu iha oudolta!!! Mä meinaa palautan opparin maanantaina! JÄIKS!!! Meinaa on sitä työstettyki syksyst asti :) Ja ny loppu häämöttää.. iha outoo :D sit ois kypsyysnäytteen teko johon jo maanantaina ilmottaudun mut se on sit vast 23.5 ku 9.5 ois kans ollu mahis tehhä se mut sillo tullaan just poies sielt tunisiast ni ei se käy :D Ja ja.. mitäs viel... sit ne loput härvelit ja kulu selvitykset ynnä muut tietty kans :p Sit oisin valmis restonomi :heart: eli paperit saan kesäkuussa :)
 
Juiliiko teillä menkkojen aikaan kummankin munasarjan kohdalta, vai vain toiselta puolelta? Mulla vuorottelee (samojen menkkojen aikana) ja olen vähän kummissani kun ei mielestäni ennen ole noin nippaillu. Vai tunnistaako nippailut nyt herkemmin kun on alkanut tähän vauvantekoyritykseen ja seuraa itteensä suurennuslasilla.. :snotty:
 

Yhteistyössä