°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi voi.... teilläpä on oireita!! :D mut mäkin jo tunnen kuinka se hedelmöittynyt munasolu liikkuu siellä munanjohtimessa... :p

Jee jee.... testatkaa pian mä haluan nähdä täällä paljon plussia!
a050.gif

Nonni. nyt syömään. Tein janssoninkiusausta!

Mulla polttaa clear blue kaapissa reikää pohjaan. Pakko se on huomenna koittaa vaikka "pahimmassa" tapauksessa se ois dpo11 ku tossa laskeskelin. Hirveesti olen kyllä huonoja lukenut ton antamista tuloksista. Eikä se edes ole testeistä herkin.

juu, oon yrittäny selittää sille, että olen täysin normaali. Se nauraa kun löytää mut vessasta tutkimasta tissejä tai kun mittailen lämpöä tiuhaan tahtiin :)
kyllä sillä vieno hymy oli kasvoilla, kun sanoin, että musta tuntuu, että nyt olis jotain saattanu tapahtuakin :) vaikkei sanonu mitään, tiesin, että se pakahtuu onnesta kunhan tärppää. Se vaan on luonteeltaan sellainen, ettei innostu liikaa ennenku asia varmistuu, ettei joudu pettyyn. Sellainen asenne munkin kai pitäis ottaa...?

Mun miehellä sama juttu, ei ota mitää stressiä, eikä elettäkää ennenku asia varmistuu...
Ite on kokoajan tutkimassa jotaki :laugh: :laugh: Viimeksi tänää tiirailin nännejä, oisko niissä jotain "merkkejä", ja tissejä on tullu puristeltua kans, että sattuisko jostain kohtaa arastaa :laugh: :laugh: :laugh: Voi meitä! :D :D

Tjena bönar! Ihanaa, uusi pino =)

Nautin tänään suunnattomasti kevätauringon paisteesta ja miehen kanssa vietetystä ajasta :heart:. Ensi viikon lopulla saattaa pettää hermo ja testailen (ellei menkat ehdi ensin). Testisuosituksia? Kaapissa on muutama väriä vaihtavalla näytteenottopäällä varustettu Clearblue. Alavatsan vihlaisuja on edelleen (erit pupuilun jälkeen :o ); satunnaisia, lyhytkestoisia mutta sitäkin äkäisempiä päänsärkyjä; väsyttää, nipukka tuntuu sellaisena selkeänä, ehkä hieman kovettuneena pötkylänä (siitä, kuinka tiukasti sen suu on kiinni, en osaa sanoa). Tää taitaa olla luulosairautta jo :laugh:, todellakin pitäisi laittaa jäitä hattuun, mutta ei olekaan ihan niin helppo juttu.

Kävin äsken vessassa ja nyt kyllä bongasin semmoset ovis limat et oksat pois.. :whistle: veny ja veny ja veny... :laugh: ei oo koskaa ollu tommosii limoja..valkkari ollu ku vettä vaa..nyt on tommosta kanamunanvalkuaista todellakin..nyt vaan toivon et miehen simpat on iskukunnossa ja pystyy elää sen 3vrk..muuten :kieh:

Iltaa!

Jokos kaikki on nukkumassa täällä? :wave:

Punkkulasi tyhjenee ja mietin että joisiko vielä toisen? Eihän se varmaan haittaa? Ja senhän sanotaan parantavan verenkiertoa ja siten auttaa siinä kiinnittymisessä? :p

Täällä ollaan hereillä..kuten edellisestä limojen tutkimisesta voi päätellä :D On kyllä nukuttanut koko päivän..
a015.gif
mut ei oo päässy nukkuu ku on pitäny duunissa olla..ja nyt ku sais nukkuu ni ei malta..Taitaa kaikki olla v.loppua viettää jossain..

Joo hereillä ollaan. Mies kattoo Lohikäärmeen vuotta tellusta ja mä kukun tässä hereillä ihan vaan seurana. Ja mulla muuten tyhjenee viskilasi B) Yritän hätistellä tätiä. Huomenna hänen pitäisi lähteä. Saa kai sitä tätsyn aikana vähän vähän ottaa. Noin muuten kierron aikana saatan joskus ottaa lasillisen punkkua juurikin sen verenkierron takia :saint:

Louvre joo tosiaan on hyvin ovis bongatuna..mietin vaan et jos tänään tuli vahva ovisplussa ni voiko se "oikee"ovis tulla jo tänää..periaattees joo..sehän tulee 24-48h sisäs/kuluttuu plussasta..ja miulla on alkanu aina 14pv kuluttuu menkat ovisplussasta.

Vai siellä viskiä nautitaan
a060.gif
miustahan se on niin myrkkyä :D ainoastaan iris coffeessa se on namia :p

Kyl se ovis munkin mielestä voi jo tänään olla. No onneks sulla on simot valmiina =)
Harvoin siemailtuna menee 4cl. Muutoin pysyttelen viinissä ja oluessa. Sidukka ei oikein passaa mun hipiälle

Eilen yritin saunan jälkeen juua karpalo/puolukka lonkeron..mut siitäkii jäi osa juomatta :/ ei taija oikee maistuu tuo alko tälle tytölle..ruoka onkii sit se pahe :D taas tuntuu et on nälkä ku on kotona..sit ku on miehen luon ni ei mittää..taitaa rakkauden kaipuu nälättää vaa :p

Yhteistyössä