°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nyt ois vähän taas aiheen vierestä, mutta tarvitsen apuanne :)
oon kattelu ristiäisiin vaatetta ja löysin nätit valkoset suorat housut ja valkoisen jakun ja sit sellaisen hopean värisen topin, joss iso rusetti :)
mut kengät tuottaa onglemaa... onkohan balleriinatossut (hopeanvär.) huono. Laittaisin linkit, mutta ei ne pirkule toimi.... :o siis balleriinatossut suorien housujen kanssa? en voi sietää korkkareita...

voi laittaa ballerinat, toivottavasti ei vaan lahkeet mene mustiksi kun kerran valkosista housuista on kyse. nyt kun on monentyyliset kärjetkin muodissa ja kesän tullessa en edes pohtisi sitä jalakpöydän näkymistäkään. terävä kärkiset kengät vaan pidentää jalkoja vaikka niissä ei olisikaan korkoa. Eli ihan vaan jos sinusta tuntuu hyvältä niin pistä menemään:).

:wave: :wave: Pikakäynti :) maanantaina sit viimestään vähän pitempää stooria :D
Tervetuloa uusille ja tärppionnea kaikille :D:D

Te ootte typyt kirjottanu taas niin paljon etten pysy mukana :) Mutta mahtavaa viikonlopun jatkoo kaikille ja oikein suuren suuret ryhmä :hug: :hug: sen kunniaks :D:D

*Hmm.. sekoittaisko tuo aurinko vähän tuota pääkoppaakin*

mä taas leikin noilla ovistikuilla.. :D
kun ei ollut muutakaan tekemistä...
viiva ei ole yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta HUOMATTAVASTI tummempi kuin ne ovistestit, joita tein muutamia päiviä ennen kp28:aa.... :o

Muakin jollain tavalla nyt jänskättää enemmän, ku on noita "menkkamaisia" oireita ollu, ku ennen ei ikinä oo ollu mitään :o ja yli viikko kuitenki mahdolliseen Tädin vierailuun.Tai sit mä nyt jännään niin paljon, että keho tekee noi oireet :D
Mutta ei saa toivoo liikoja, nii ei oo sit nii kova isku :ashamed: :ashamed:

r-testillä testasin eilen.. siinä oli se sama viivanpaikka kun niis aiemmis r-testeissä... jos hakis apteekin oman maanantaina, niin sit testaus ois ke...
eikä kuulu menkkojakaan, tosin nyt vast kp29...

Asty sullahan on jännät paikat!! :o :laugh: ja Vauvis kanssa!! voi että!

mulla tässä vast alkaa nää piinaviikot. 24 pvä pitäis menkat alkaa et just ennen vappua saa tietää!! sit vappuna joko juodaan vain simaa ja alkoholitonta skumppaa (onks sellasta?) tai vedetään kunnon lärvit!!! :laugh: :laugh:

Mä aattelin tehä testin kyllä tuossa viikon päästä sunnuntaina jo...
h080.gif
silloin olis 10 päivää oviksesta. Koska mä petyn pahemmin jos ne menkat yllättää ilman negatestiä! Musta se pettymys on pahempi et jos ne vaan tulee kun se et on testannu ja sit osaa odottaa niitä. Mielummin niin päin. Taidan olla erilainen nuori!
d020.gif

voisko joku jolla se täti on kylässä sillon 24 päivä niin pitää siitä tiukasti kiinni eikä päästäis sitä mun luo!!! Asty, mä kolkkaan sen muijan matkalla jos nään!!
c045.gif

Astya miekiin jännitän... paljon helpompaa näin kuin miettiä omaa tilannetta. :/ Tein elämäni ekaa kertaa ovistestejä kuluvalla viikolla ja vahvimman viivan sain eilen. Tänään oli sitten jo paljon heikompi. Ja sen mukaan ovulaatio on eilisestä laskien 24-48 tunnin kuluttua. Eli tänään tai huomenna. Ja ukko tulee kotiin vasta huomenna illalla, myöhään. Onkohan tässä mitään mahiksia enää tälle kierrolle... :( Noh, ensi kierrosta sitten. Lykkyä muille!

apsu Mulla on menkkoihin vielä reilu viikko aikaa :D Mutta luin tosta mammaksin testiohjeista että voi näyttää jo positiivisen tuloksen 6 pvä hedelmöittymisestä =) ..en taija kuitenkaa viel tohtia testata :ashamed: jos ens v-loppuna sitten..piinaviikko alkaa =)

Plussa puhureita testaajille :whistle:
Itsellä oli hirveä vihlaisu alamasulla puolisen tuntia sitten. Maattiin sängyllä ja juteltiin. Makasin kyljelläni ja yks kaks tuntui kauhea vihlaisu. :o :( en tiedä mistä kyse.

Yhteistyössä