ESIKOISESTA HAAVEILEVAT VOL.4

Huh. Vihdoin parempi olo. otin tuohon viereen ison lasillisen punaviiniä.. Koko päivän on vaan ketuttanut ja itkettänyt ja vaikka mitä.

Onnea Miracle. Toivon kovasti pikkuiselle tarrasukkia ja vauvaliimaa ja vaikka mitä. :flower:

Gallup: haluan tietää sukupuolen! Molemmat on tervetulleita!
 
Tuo galluppi homma menikin aiemmin ihan ohi. Meidän kohdalla taitaa olla niin että itse olisin kyllä utelias tietämään lapsen sukupuolen, mutta mies on sitä mieltä että pitäisi odottaa. Mutta eikös nuo miesten mielipiteet ole suhteellisia :D Tai olisihan se toisaalta kiva odottaa loppuun asti. Mitenkäs ne sitten laittavat lastenhuoneen jotka eivät tiedä kumpaa merkkiä tulossa? Jollain neutreilla väreillä varmaan... Ois niin ihanaa päästä oikeasta pähäkäilemään tälläisiä asioita :)
 
Mä en haluis tietää kumpaa sukupuolta lapsi on... pääasia että se on terve..

Olin eilen sit gynellä ja se sano vaan et ei kannata ottaa mitään stressiä yritykseen ni paremmin onnistuu... ja eilen alko sit menkatki.... jihuu... nyt pääsee taas kunnol yrittää... eli nyt menossa kp 2/?? en osaa sanoo nyt enää mikä mun kierto on ku se on ny heitelly niin paljon mut toivotaan ettei tarvis tän jälkee enää tätiä kattella... =) nyt täytyy lähtee töihin ettei myöhästy :heart:

Paljon onnea miracle ja tarrasukkia mukaan =) Kyllä me täältä perässä tullaan kovaa vauhtia =)
 
Täällä tultiin pilvilinnoista alas sellaisella ryminällä, ettei tosikaan..

Oireet sen kun pahenee, joten uskalsin ottaa asian puheeksi miehenkin kanssa. Aiemmin ajattelin odottaa siihen, jos/kun menkat olisivat olleet myöhässä. Mies sitten rysäytti, että töissä on ollut ongelmia eikä hänen mielestään nyt olekaan oikea aika lapselle :'(
Lisäksi hän vetoaa siihen, etten meinaa välillä jaksaa koiraamme (1,5v dobermann), joka on todella haastava ja elämä sen kanssa on yhtä taistelua joka päivä. Mies sanoi, että "kun et jaksa koiraakaan, niin miten muka jaksaisit lapsen kanssa?" Olen kuin puulla päähän lyöty. Mies itse otti perheenlisäyksen puheeksi, minä olin ollut asiasta hiljaa jo pitkään kun en halunnut painostaa. Ja nyt hän sitten nykäisi maton alta pahimmalla mahdollisella hetkellä, kaikki ilo jännäilystä meni samantien. Nyt toivon vain, että menkat alkaisivat :|
 
TanjaK: Voi ei.. Toivotaan, että mies vain liian stessin takia möläytti asioita, joita ei loppuen lopuksi tarkoittanut. Se, että vertaa lasta koiraan(!), kertoo jo ehkä jotain, ettei kommentit ollut ehkä ihan loppuun asti mietittynä.. Toivotaan parasta.. :hug:
 
jee! onnea diodium ja miracle!! toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa :heart: :heart:


tanjaK: meillapäin oli myös rankka päivä eilen. ovis oireet tuli aikaisemmin kuin tarkoitettu tässä kierrossa, ja miestä ei yhtään huvittanut pupuilla sillin. kun kaikkeni oon tehnyt tän kierron eteen minkä ihminen pystyy tekemään ja kovasti satsannut oli mieskin ja tuntui kun kaikki olis menny hukkaan. olin tosi itkuinen koko eilisen päivän.sain myös kuulla vähän samaa kuin sinäkin että "miten sä jaksaisit että lapset huutaa ja juoksee ympäri taloa kun et sä tykkää kun kissatkaan niin tekee"

illalla makoiltiin sängyssä ja mies sano että " musta tuntuu että on ollu paljon vauva-puhetta ja vähän sligi-puhetta" tarkoitti että sen mielestä mä oon unohtanut sen ihan kokonaan ja että mä syytän sitä kun ei onnistu.
se on vähän teatraalinen ja on tajunnut ihan väärin asioita. selitin sille että en missään nimessä halunnut että siltä tuntuis niin vaan mä halusin saada sen mukaan koko jännäykseen koska sen pitää olla mukana raskaudessa ja lasten elämässäkin yhtä paljon kuin minä.

saatiin asiat jotenkin puhuttua ja molemmat oltiin paremmalla mielellä sen jälkeen. mutta jäi vaivaamaan tosi paljon että miten mä saisin miehen mukaan tähän ilman että se tuntee ittensä unohdetuks. mun tarkoitus saada sen lähemmäks mun tunteita saikin sen tuntemaan ittensä nurkaan heitetyks.
sori pitkä vuodatus mutta halusin vaan sanoa että et oo yksin!
miehet on tollasia että ne ei aina ymmärrä mitä me yritetään tehdä ja me naiset ei tajuta miten miehen kaa pitää olla, mitä sanoa ja tehdä, niin että ne tajuaa mitä me tehään....
 
Minä sain, niin kuin oli puhetta, toissapäivänä roskishaamun. (Itseäni puolustaakseni sanon, että tarkoitus ei ollut etsiä roskishaamua, vaan tapani mukaan halusin vielä tihrustella näkyisikö siinä sittenkin jotain. En ajatellut roskishaamun mahdollisuutta, koska en ole sellaista koskaan saanut. Kumpi on sitten säälittävämpää haamun tihrustelu vai roskishaamun toivo, en tiedä.. :LOL: )Kuitenkin testasin sitten eilen ja tänään negat, mutta molemmissa oli viivanpaikat. Sellaisiakaan en ole koskaan saanut. Tiedän tietty, että ne on negoja, koska niissä ei ollut väriä. Mutta miten voikaan kuumeilijaa kohdata näin huono tuuri, että saa kolme epämääräistä negaa peränjälkeen!? :eek: Siis yksi selvä värillinen viiva testausajan jälkeen ja sitten kaksi viivanpaikkaa.. Kyllä tässä kuumeilijaa koetellaan.. :p No mulla on tänään viimeinen Terolut-päivä ja sitten saan (ihan oikeasti SAAN) ne menkat vihdoin.. Ehkä saan ihan idiootin maineen, kun tälläisiä edes mietin, mutta eiköhän täällä saa välillä olemattomia jahkailla, kun yhteistä "sairautta" podetaan. :D
 
nibbler: Vaikuttaa siltä, että miehet kokee tän vauva-asian jotenkin niin eri tavalla. Se on hämmentävää. Yleensä kuitenkin on tottunut ymmärtämään toista (no ei aina, mutta ainakin tälläisissä isommissa jutuissa..). Meillä siis molemmat ehdottomasti haluaa nyt vauvan, mutta silti odottamiset ja jännittämiset (tai sen puutteet!) on hyvin erilaisia..
 
Täältäkin näin x= :heart: =x suuret onnittelut Miraclelle ja Diodiumille!! Ihanaa että kuullaan välillä plussauutisia... Mä hajosin eilen illalla miehelle, kun on NIIN kova pelko ettei siellä ultrassa nyt kp 13 sitten mitään kuitenkaan näy, vaikka mennään tupla-annoksella... Luulen et on osittain hormoonien syytä, kun toissailtana rähjäsin äidilleni ihan ilman mitään syytä... :snotty:
Mutta siis jos mut listaan lisätään, niin voipi laittaa että Daizy, kp7/28-32, yk 12 ja ekaahan sitä odotellaan.

Ja galluppiin sen verran, että mä haluaisin tietää, jos sen pystyy lääkäri varmuudella sanomaan, esim. lapsivesipunktiossa jossa tiedetään 100% varmuudella, mutta muuten kyllä en tiedä luottaisinko siihen vaan että mitä lääkäri näkee... Toivon tietenkin etten mihinkään punktioon joudu...!!
 
Moikka kuumeilijat :wave: eilen tuli käytyy kattomassa Anna Erikssonin konserttii..oli ihan sika hyvä =)
Linna elä luovu vielä toivosta..testaat vielä uudemman kerran :hug: noi roskis haamut on petollisia :kieh: ne saa mielikuvituksen liikkeelle..sain itekin haamun pari pv sitten(älä edes kysy miksi testasin..vissiin järki hukassa kun kp.10/35 :LOL: ..) ja tänään testasin uudestaan eikä haamun haamua..eli minun roskis haamu oli kummitus haamu :whistle:
TanjaK ja nibbler voimia teille niiden miesten kanssa..miehet osaa olla joskus tosi ajattelemattomia puheidensa kanssa.. :/
 
ElinaMaria: Punaviinilasillinen auttaa kyllä kummasti suruihin! Jaksamista sulle kovasti, en voi kuvitellakaan mitä joudut käymään läpi. :hug: Tosi hienoa kuitenkin, että pääsitte ja haluatte heti kuumeilla uudelleen.

Linna: Sulla on kyllä käynyt tosi huono säkä! :eek: No, toivottavasti ei täti anna odottaa itseään liikoja. Mulla on alkanut aina neljäntenä päivänä viimeisen teron jälkeen.

nibbler: Toi on kyllä vaikeaa, mistä puhut. Miten ottaa mies huomioon, niin ettei hänelle tule tunnetta, että on pelkkä spermakone. :/ Meillä se on vielä toistaiseksi onnistunut, en kyllä oikein edes miten... :ashamed: Meillä ehkä on "auttanut" se, että vika on minussa, joten en vahingossakaan pysty syyllistämään muita kuin ehkä itseäni. Tämä siis vain omaa pohdintaani, enkä todellakaan väitä, että olisit nibbler syyllistänyt miestäsi tms! :hug: Onneksi saitte asioita puhuttua, se on tosi tärkeää!

toiveilijalle synttärionnittelut! :flower: Saitko lahjoja jo tänään? Mä sain aamiaisen sänkyyn ja äiti ja isäpuoli soittivat onnittelupuhelun. Mieheltä en saanut lahjaa, kun on raukka ollut yhtä kipeä kuin minäkin tämän viikon. Taidan leipoa kakun tänään ja tilaamme varmaan ruokaa kotiin, sillä tässä kunnossa ei tee mieli lähteä ulos syömään. :snotty:
 
täällähän on aamuvirkkua porukkaa :D

Pantalaimon, synttärionnittelut taitaa olla sinnekin paikallaan :) :flower: toivottavasti teille tulee mukava ilta! Mun miehelläkin on synttärit ens pe, ja oon koittanut miettiä ylläriä. kakun taidan leipoa, tilasin jo sille Kylmä Rinki-sarjan vielä julkaisemattoman uusimman DVDn (toivottavasti tulee ajallaan, julkaisupvä on 12.3, synttärit 14.3, postitusaika 1-2pvä :D)... mut jotain spesiaalia pitäis vielä keksiä, rahat tosin vähissä tässä kuussa, joten hiukan hankalaa :( Ideoita?

Aijai. Huomenna äidin luo meidän kihlajaisiin. Mun ja miehen vanhemmat ja sisarukset tapaa siis ensimmäistä kertaa :D äiti ei oo ees nähny mun sormusta vielä :eek: Vähän jänskättää, kun itse kokkaan sen 3-ruokalajin illallisen :D
 
Ench: Tsemppiä huomiseen tapaamiseen! :) Mäkin muistan kuinka hermostunut olin, kun meidän vanhemmat tapasivat. Hyvin se menee ja ruokakin onnistuu varmasti! :hug: Onko sulla erikoinenkin sormus? Me otettiin ihan sileät valkokultaiset kun mentiin syksyllä kihloihin. Vihkisormukseen aion sitten panostaa. :D Niin ja kiitokset onnitteluista! :saint:
 
Mulla on valkokultainen kans, mut se on timanttileikattu. kimaltelee joka puolelta, tosi nätti :D millasta vihkisormusta ootte ajatelleet? mies on varmaan teettämässä mun :eek: Oon salakavalasti näytellyt sille lehdistä kuvia mun mielestä kauniista sormuksista, toivottavasti on tajunnut ottaa vinkkiä :D Haluan nimittäin, että nään sormuksen ensi kertaa kirkossa alttarilla. Sit ei oo kiva jos on ruma :p Mut ei se oo, kysyin siltä minkälaista se on suunnitellut, ja kuulosti just sopivalta :)
 
Kiitos Pantalaimon :hug: ! Välillä sitä aina repeää ja tulee huonoja päiviä... :ashamed: Nyt tänään parempi olo.

AINIIN JA ONNEA SYNTTÄRISANKAREILLE!
:flower:

Nibbler: aika inhottavasti mieheltä sanottu. Mut se voi olla et on aika vaikeeta ymmärtää mitä naisen päässä liikkuu tällaisina hetkinä... :LOL: ainakaan mun Siippa ei aina tajua... B)

ON: mulla on eilen ja tänään nippaillu tuolta kohdun seutuvilta. Vaikka täti tuli sunnuntai-iltana ja lähti eilen!?? Mitäs tämä on? Ei kai merkki mistään tulehduksista? :kieh: minen ala. |O

Enchantress onnea kihlauksesta! :flower: Menin itsekin vasta kaksi viikkoa sitten kihloihin!! :D
 
Ainiin, mie aina unohdan että näin suomessa. Kulttuurieroja. Miut oon kasvatettu siihen et kihlat tarkottaa sitä et on hääpäivä jo lyöty lukkoon :( Tai siis sitä, että häät on tulossa pian. En ikinä muista :D

Kiitos ElinaMaria, samoin sulle! me ollaan oltu kihlois nyt vajaa 2kk, häät 25.7.08 :)
 

Yhteistyössä