ESIKOISESTA HAAVEILEVAT VOL.4

juu, mulla siis se clearblue. mut jos se näyttää n. 80% naisilla jo -2 päivä, et ehkä siihen vois jotain tulla jo lauantaina :D en tosin tajuu miten, jos kerta herkkyys sama kuin apteekin omassa, ja se näyttää vasta sinä päivänä kun pitäis alkaa. ääh.. jännitysjännitys!
 
Ench, noilla erittäin herkillä siis testasin ekan haamun kp 33/34 elikkäs kp 35 menkkojen piti alkaa (tänään). Eli pari pvää ennen! :) Mut eka haamu oli niin hentonen et en ollu uskoa silmiäni ja mietin kovasti et nytkö nään jo harhoja! :D Voi kiitos! Todella hyvät vanhemmat tulee kyl sunkin tulevalle vauvalle joka toivot. kasvaa siel jo! Tätiä emme hyväksy enää!! :D
 
Toivottavasti :heart: Se on toisaalta hyvä kun se mun testi on digitaalinen, et se näyttää vaa +/-. Et jos plussa tulee, uskon sen kerralla, mut jos se nega, niin testailen mun mammaksi-puikoilla. Mut sen verta vihattu vieras se täti on, et toivottavasti ei kehtaa näyttää naamaansa täällä päin :LOL: Ootteko jo muuten kertoneet muille ihanat uutiset? :D
 
kiitos viel kaikille ja LEP, toivottavasti tuuttekin!! =) Mä oon kertonut miehelle, sit yhelle hyvälle ystävälle ja toiselle hyvälle ystävälle.. mut tää toinen hyvä ystävä ei asu tääl ja asuu kauempana ni sit vaikee pitää sisällään tommost ko on nii iloinen ni annoin luvan kertoa sit miehelleenkin , tai no poikaystävälle mut kummiski :D Et vähä turhan moni jo tietää :D mut ei malttais millään! Tekis mieli vain kaikille huutaa et mä OLEN RASKAANA! Me saadaan VAUVA!! :xmas: :heart: :heart:
 
Linna, kiitos! :heart: mä haluisin kiittää teit kaikkia yksitellen mut satelee niin paljon et ei kerkeä:D mut tytylle kans kiitos! :heart: :heart: Oon todella iloinen teidän onnitteluista! On ollu upeaa kuumeilla tääl! Ja onneks ei tarvinnu tän enempää kuumeilla, ja toivotaan kovasti et pysyis matkassa... ettei tarvihe tänne tulla kuin ehk vuoden pääst sit :D
 
Ench, mä oon siel jo :D mut mä yritän olla täälläkin ja kovasti seurailla teidän muiden plussauksia sit! :D Sillä TEHÄN TUUTTE perässä ja PIAN, se on varma!!!! Muuta emme suvaitse!! :kieh: ja tuu siekii etenki peräs nopiaan ko meidänhä piti niit raskausoireita jakaa keskenämme meses sit joskus ko oot kotonaki!! :D
 
Niin piti. Toivon kyl niin kovasti et plussaan kohta, muuten meinaa jo itkettää :'( Luulin ettei mulle tuu vauvakuumeen myötä tällästä yliherkkyyttä. Mut täällä mä jo pidättelen kyyneleitä kun mietin vuorotellen meidän oireidenvaihtoa, ja sitten sen jälkeen sitä et jos täti tuleeki :D Oivoi. Pääsis vaan täst epätietoudesta.
 
Ench, no mut pianhan se selviää sitten! =) tosin tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu, ite olin jo iha ärsyyntyneeks tulossa ko se predictor oli nega.. Mut ois vaa pitänä alukskin ostaa apteekin oma testi, noh, mut ny sä tiedät sit!! Eli testaat apteekin omalla sit samana pvänä ku menkkoje ois pitäny tulla mut eipä ne tullukaa ko plussa pärähtää testiin!! :) :heart:
 
Niin selviää! Kiitos kun valat uskoa muhun :) Kaikille muuten tiedoksi, semmonen ilmeisesti sosiaalisesti pahasti rajoittunut henkilö kuin Nyynä palstailee täällä. Pyydettiin yhes keskustelus käännöstä englanniksi, käänsin sen loistavasti (äidinkielelläni, virheettömästi siis). Sitten tää muija rupee aukoo päätään sanakirjakäännöksillään, ja väittää ihan vääriä asioita. Yritin sopuisasti selvittää mihin hänen näkemyksensä pohjautuu, sillä käsitin että olimme samaa mieltä mutta itse ilmensin asian tekstissä erilailla (huomattavasti selkeämmin). Se rupee rähjään että "en oo SAMAA mieltä sun kaa... joko sä nyt vittu tajuaisit.." ja sit vihdoin et "rautalangastako sulle tosissaan tarvii vääntää" ym ym vittuilua. Ei kyl jotkut tajua nettikäyttäytymisetiketistä mitään :eek:
 
Ench, oho, kylläpä hänellä on tosiaan hivenen korjaamista käyttäytymisessä :eek:
Siis viitti vielä alkaa tolleen vittuileen. Ei oo kyl ollu paljoa käsitystä :LOL:
Ja uskon kyl, et sullahan toi enkku tulee ku apteekin hyllyltä, en tiä onx tolla amerikan taustalla mitää tekemistä sen kanssa :LOL: :LOL:
Juu, ja sinulle on postia :D
 
Ihan hurjan paljon onnea Diodium ja Miracle! Toivotaan että pikkuihmiset ovat tiukasti kyydissä! :flower:

Della: kirjoitinkin jo aiemmin tuohon toiseen pinoon (joka lopetti toimimasta) että kuinka olette jo menossa elokuussa lapsettomuustutkimuksiin? Onko teillä jo pitkään yritystä takana vai joku muu syy löydetty? Ihan siis sillä kyselen että meilläkin alkaa pikkuhiljaa tätä yritystä kertymään niin pitääkö sinne mennä jo etukäteen jonoon vai miten se toimii? Toivotaan että tärppi tulisi kummallekin ennen sitä :)
 
Enchantress: Täytyy sanoa, että olipa erikoinen keskustelu.. Minusta oli outoa, että tällä henkilöllä, joka riiteli kielestä, näytti olevan suomen kielen kirjoittamisessa aikamoisia puutteita.. :) Jotenkin se ehkä vähentää tuon oikeakielisyyden uskottavuutta.
 
Veena, kiitos!

Ench
, epäasiallista käytöstä kyllä mutta toisaalta en olisi itse ehkä alkanu haukkua tuolla lailla et jotain pieles jne... Tosin en katsonut koko ketjua läpi niin en tiedä kuinka hän aloitti sinun haukkumisen. Pitäis vaa yrittää pitää pää kylmänä.. Jotkut tosin on semmosia et heti käyvät päälle vaikkei niin mitään aihetta!! Ehk sil oli vaa menkat :D

*muoks ny luin sen viestiketjunkin ja olihan se tökeröä et hän alkoi vain naputtaa et etkö osaa lukea yms. mut oon eri mieltä siinä, et ehkei ois kannattanu laittaa sitä et et ole varmaan täysin terve tms.. kun sehän vain saa aikaan vieläkin pahemman sodan... eikä mielestäni ollut tarpeellista siks. TOSIN oli siinä toisessakin vikaa kun aloitti vänkäämään...
 
heippa! ONNEA Plussista Diodium ja Miracle! Mahtavaa!! Tää on kyllä niin ankeeta, kun oikein toivois jotain oireita, että vois uskaltaa toivoa plussaa itellekin, mutta toistaseks ei oo kyllä yhtään mitään! äh.. No ehkä ei vielä kannata heittää pyyhettä kehään. Mut siis tooosi pian.

Gallup: Kyllä taidan olla sen verran malttamaton, että varmaan haluaisin tietää sukupuolen. Eihän sillä mitään väliä tietenkään ole, mutta olis se kiva tietää. Vaikka ei ne taida kovin varmoja olla kumminkaan, ellei mee niihin 4d tai 3d kuviin.

niin ja anteeks taas kerran, kun on jäänyt väliin monta päivää. :) Palaillaan kuitenkin tod näk hyvin pian, koska alkaa kierto oleen kohta taas paljon mielenkiintosemmassa vaiheessa. =)
 
xAnnax, kiitos!! =)

Galluppiin: kauheesti kutkuttais se et sais tietää sukupuolen mut ei, en sitä halua loppupeleistä tietää vaikka se olisikin kiva sit sisustusta yms miettiä sen pohjalta. Mukavampi yllärinä! :heart:

miracle & äidin kulta 4+6
 

Yhteistyössä