ESIKOISESTA HAAVEILEVAT VOL.4

Eli täällä taas oltais piitkästä aikaa. Viime maaliskuussa hääyönä alettu yritys, joka mutkien kautta johti loppukesällä ensimmäiseen clomikiertoon, jossa tärppäs kerralla, mutta oli kuitenkin kohdunulkoinen raskaus. Laparoskopiasta tervehtyneenä ja muutaman luomukierron mentyä on nyt menossa toinen clomikierto tänä keväänä, kp 6. Ja yk on siis 12, parin viikon päästä tulee tasan vuosi täyteen...

Voisin tulla tähän jännäilemään, kun noilla clomeilla kerta mennään, niin tulee sitten samalla kirjattua oireita ja sen sellasta ylös hiukan tarkemmin... Ja vertaistukea tässä kyllä tarvitaan..

Niin ja onnea kaikille paraikaa plussaa jännääville, toivon todella että tärppää!!!

Piti vielä sen verran taustaa kertoa, että normiannoksella 1/pvä ei tästä tämän kevään ekasta clomikierrosta tullut ollenkaan ovista, eli nyt mennään tupla-annoksella... Oireetkin on sitten sitä luokkaa, siis nuo lääkkeen aiheuttamat... :LOL:
 
miracle: No höh. :( Onko siinä Predictorissa eri herkkyys? Jos vaikka se ei vielä sen takia näyttänyt plussaa? :hug:

Kuumeilija: Pahoittelut negasta! :hug:

Tänne kanssa jouluvauva! :wave: :xmas: Eilen meni viimeinen clomi, joten nyt vaan jännätään. Tänään tuli mammaksin testitkin, joten nyt kyllä löytyy tikkuja! Yskiessä sattuu inhottavasti alamahaan, oikein kaksinkerroin pitää taipua. :/
 
Pantalaimon, ny oon kuullu vähä niin ja näin juttuja predictorista.. et hitsi ko ois ostana het sen apteekin oman testin! Äh.. :headwall: :headwall: no ei maha mitää, ootellaan ja ostellaan sit se apteekin oma :D ja PLUSSA++++ puhureita IIIIIHA teille kaikille :heart: :whistle: :whistle:
 
Kuumeilija: Clomeja käytetään ovulaation induktioon, ei niinkään kuukautisten aikaansaamiseen. Ovista aloin tikutella jo eilen, ja maanantaina on seurantaultra, jossa nähdään onko follikkeli/follikkeleita kehittynyt. Raskaustestin ajattelin tehdä (jos aihetta on ja ovulaatio on ens viikolla) 26.3. Mulla on silloin hammaslääkäri, jossa poistetaan viisaudenhammas, joten olisi ihan hyvä tietää tilanne silloin. :heart:
 
miracle: Joo, mäkin olen lukenut, ettei se Predictor ole mikään kauhean luotettava! :kieh: Apteekin omaa ostamaan vaan ja huomenna vielä uusintatesti! :D Täältä tulee sellaiset tädinestoloitsut, ettei pitäisi olla tädillä asiaa seuraavaan 9 kuukauteen! ++++++ :whistle: :D
 
Minäkin tahon jouluvauvan :heart: :heart: :heart: LA ois 7.12 :heart: :heart: :heart:
Ois kyllä niiiiiin ihana saada se pienokainen syliin tän vuoden puolella =)
Ai juu, tervetuloa uusille jäsenille :flower: :flower: :flower:

Tossa tein äsken vielä yhden testin mammaksin testillä, negahan se oli :ashamed:
Mut se kontrolliviivakaan ei kyl ihan oikee ollu; aika haalee ja keskellä vielä vaaleempi kohta.
No, nega mikä nega :ashamed:
 
G: Haluan tietää, jos sen näkee selvästi. Toki ainahan siinä on se riski, että näkyy huonosti ja veikkaus menee väärin. On se kiva, että vähän ennakkoon voisi varautua. Mutta yhtä haluttuja molemmat sukupuolet ovat! :heart:
 
Linna oon kuullu juttui kans et väärä sukupuoli sanottu.

meillä oli ensin mies sitä mieltä et ei kysytä, sitä ei kuulu kysyä. kun asiasta myöhemmin keskusteltiin, tai hän otti sen asian uudelleen esille, ni sanoi et olis kiva tietää, ni vois hiukan varautua. muille ei kylläkään kerrottais, tai sanottais ettei tiedetä. eilen hän oli taas hiukan eri mieltä edelliseen kommenttiinsa verrattuna. minä ainakin haluaisin tietää :) vois alkaa nimeä miettimään ja muutenki kypsytellä ajatukseen...

äh, kai toi mies ajatuksensa saa selviksi. :)
 
Me halutaan tietää sukupuoli, ihan varautumista varten :D voi turvallisin mielin lastenhuonetta väsätä ja tarvikkeita hankkia, jos siis selkeästi näkyy. mut ei kyllä kerrota muille. yhtä toivottuja ovat siis molemmat täälläkin. :)
 
Moikka kaikille! Miracle toivottavasti parin päivän kuluttua näkyy jo apteekin omallakin plussa!!! Toivoahan ei voi menettää, ennenkuin täti tulee. Ja joskus ei silloinkaan. :LOL:

Jos tällä kierrolla tärppäis, niin meillä kanssa olis jouluvauva! Se olis tosi ihana juttu, kun oon itsekin joulukuussa syntynyt, samoin isovanhempani. Olen syntynyt samana päivänä, kuin paappa ja mummi on taas joulukuun alussa, joten eiköhän siihen täällä sitten tähdätä! :saint:

Sukupuolesta: En oikein osaa sanoa vielä, haluaisinko tietää vai en. Olisihan se toisaalta kiva varautua.. Ja jos siis onkisin tiedon, niin en kanssa kertoisi sitä muille!

Täällä on vähän ovistuntemuksia. Nippailua munasarjoissa. Viime kierrossa oli aika pahoja kolotuksia, joten nyt vaan mietin, onko siellä jotain kystiä.. Kun kaikki tuntemukset ovat toispuoleisia, oikealta puolelta nippailee ja vasen lepäilee.. No, jos kierrot pysyvät alle 40, niin ei kai ole syytä huoleen..?

 

Yhteistyössä