ESIKOISESTA HAAVEILEVAT VOL.4

huomenta!! ja tervetuloa uusille :)

tääl on niin paljon ihmiset kirjoitellu eilen, että en tie mihin vastais! ajatus katoaa päästä kun on kaikki kommentit lukenu :D

miracle yritin jo eilen laittaa sulle kommenttia, että jännää!! sama kuumeilija87!! onhan se monilla ollu aluks tosi hailee se viiva, suht olematon, mut sitte kuitenki vahvistunu. älä nyt stressaa siitä ettei menkat jää siks pois :] ja +++++++ kaikille muillekki jännääjille.

itellä alkaa täti häipyä jo kylästä, ja kyl sen huomaaki. taidan raiskata miehen ku se tänään tulee töistä kotio. xD
 
Pantalaimon: kiitti! :) Mä itsekin toivon niin kovasti et se siit vahvistuis ja ois oikeesti se plussa.. ei vaan tiiä mitä uskoo ko kyl siin oltava jonkinäkönen viiva ko mieski sen kyl näkee ja on se ehk hitusen selvempi ku eilen.. et kai sit pitää vain huomen testata apteekin omalla ja tosissaan uskoo, oli sit tulos mikä tahansa :| pelottaa vaan niin et toi on vaa viivanpaikka ja huomen suunnillee menkat jo tulee :'( Mut joo, positiivisin mielin! Ja jos ei nyt ni sit ens kierros plussaan! :D ja yritä sie parannella flunssaas :)
 
Moikka! Mahtuisko yks mukaan? Nyt olis kp 14/30-40 ja yk 4. Ovista alan tänään etsiä tikkujen avulla. Viime kierrossa tikuttelin kanssa, mutta tikut loppu pahaan aikaan kesken. No, nyt niitä on varastossa vaikka muille jakaa! :D
 
Täähän käy jännäksi :p miracle uskon kyllä et se kunnon plussa tulee vielä. Näin viime yönä unta et tein ite plussa testin :D taitaa olla kova kuume ku unessakii jo nään et testailen plussaa vaikka kp.8/35..jospa se plussa tuliskii tän kierron lopussa..
 
miina- kotitesti.fi:n erittäin herkällä testillä :) Huomen viel tarkistan predictorilla et onhan se haamu mut ei se viivanpaikkakaan voi olla ku ei tos aiemminkaa oo ollu eikä nois muutenkaa ko aiemmin oon testaillu. Ja kuvaa en saa otettua, ainaskaa semmosta missä mittään näkyis :/
 
Tervetuloa uusille :flower: :flower: :flower:
Jännittää kyl miracle sun puolesta =) Toivotaan, et se muuttuu viel kunnon plussax =)
Nyt oli sit tullu mammaksilta testit. Ikinä ennen en oo tikutellu, mut kerta se on ensimmäinenki :D Jänskättää toisaalta, et tuleex niitä ovisplussia vai ei :/
 
tiger75
Tervetuloa uudet kuumeilijat :heart:
Hurjasti peukkuja "haamuilijoille", jännityksellä odotamme tuloksianne =) Täällä saatiin ovis suht ok hyödynnettyä, nyt vaan nää piinaviikot taas edessä... Onneksi täältä saa taustatukea, vaikka huomaan usein kirjoittelevani tänne sellaiseen aikaan, ettei muita näy.. anyway, plussatuulia taas kaikille & kuulumisiin
 
no niin viimeinkin pääsin sisään, pelkkää erroria heittäny koko päivän :)
juu enm taida alkaa kokeilemaan alkomahoolia tuon kanssa, tosin mulla ois kaapissa kolme pulloo mun rakasta WKD:tä joista menee päiväykset ( on niin rakkaita että juon niitä vaan erikoisina päivinä ).. mutt akaippa se on myyntipäivä vaan :)

hui ku jännittää miracle sun puolestas :D toivottavasti muutaman päivän päästä näkyy se sun kovalla työllä tienaama plussas paljon paremmin :hug:

 
nibbler, kiitti! =) kyl mä aion huomen jo testailla sil predictorilla ni ainaski saa tietoon et oliko se haamu vai eiks se ollu!! Mut suht luottavaisin mielin täs mennään!!

Ny vvuoto lisääntyny mut viime kierrosta tul hirmusti kans vvuotoo mut sillo se oli iha paksua ja valkoista, nyt se on kirkasta ja sitä alkaa tuleen enempi :)
 
jäiks! kyllä kuulostaa hyvältä :) siis psykologiselta kannalta.. sis että lupaavalta ei välttämättä hyvältä hyvältä. siis on olemassa "hyvää" ja on olemassa "hyvää hyvää" ja tää on nyt vaan "hyvää" ...

bisolvoni limat on jotain aivan järkkyä!! nyt on ovislimat menossa muttakun ovis on vasta viikonloppuna niin...eli tää ei oo ovislimaa koska ei oo ovis mut melkeen niinku ovis limaa. on siis olemassa"ovislimaa" ja on... noh.. tää lääke alkaa vaikuttaa :D
 
Miracle KUINKA JÄNNÄÄ!!! :eek: :eek: Tulethan sitten heti kertomaan miten käy!!! HUI! Tai siis JEE! :D :LOL:

Toiveilija82 mehän mennään samoilla kiertopäivillä... saadan jännäillä sitten melkein samoihin aikoihin! :D Ajattelin että bongaan sen oviksen ilman tikkuja, kun viime kierrossa se lima oli niin selkeä.

Kyssäri: Onks ovislima varma merkki siitä et on ovis? Tai siis onks se samana päivänä ku ekat ovislimat tulee? Mä en oo aikasemmin bongaillu tuota ovista kun viime kierrossa vasta... Ja nyt foolihapot ja greippimehut kehiin!
:LOL: Meen ostamaan ennen ovistelua jonkun söpön ja seksikkään yöasun! Voidaan sitten möyhiä peitot oikein kunnolla ;) :LOL:
 
ElinaMaria: Mä ajattelin käyttää vähän samaa taktiikkaa nyt ennen ovista. Mulla on perjantaina sopivasti synttärit (hei toiveilija, pidetäänkö yhteisbileet? ;) ) , että voisin sen "varjolla" hakea jotain seksikästä alusvaatetta. :D
 

Yhteistyössä