ESIKOISESTA HAAVEILEVAT VOL.4

Miracle Plussaonnea hirmuusti sinne!
En sitten tiiä tuliko tuo sun nimi isolla ja muut pienel, ku en oikein noita schysteemei viel hallitse. Antakaa se mulle anyeeksi :p Muille myös plussaus onnea!
Mulla ensi viikon keskiviikkona ultra ja katellaan joskos nyt se ovulaatio onnistuis ihan kunnolla.
 
Pantalaimon :D niin no ehk mun pittää vaa uskoo et nega se on myös myöhemmin :p :D paitti et mun silmät tekee siihen silti haamujen haamujen haamujen haamun ni siks mua ärsyttää.... Mut ei se voi olla.. mua ärsyttää ko mun mielikuvituski laukkaa sen verta.. noh, äh, anti olla ja uutta putkeen vaan :D kyl tää tästä viel plussaks joskus viel muuttuu :D
 
ei saakeli oikeesti!!! Kyl mä siihen jonkun viivan pystyn kuvitteleen.... mut ko tuntuu et sit mä vaa kuvittelen sen.. apua!!! Iiks.. miksen vaa voinu aamupissasta huomen vasta testailla... apua!!! Ny minen tiiä mitä aatella :D Sit tuntuu tosi tyhmältä jos onkin nega ja mä oonkin kuvitellu sen haamujen haamujen haamumaisen viivan siihen :D eli se ois semmonen TOSI TOSI TOSI haalee et miltei ei meinais näkyä mut mun silmät sais siihen aikaan viivan :D apuva :p
 
miracle: Kuvia kehiin! :D Voidaan sitten kaikki tihrustaa ja "kuvitella" se viiva siihen! ;)

Linna: No niin mä muistelinkin, että taisitte aloittaa kuukauden meikäläisten jälkeen. Pikkaisen mua huolestuttaa, kun tuolta lapsettomuuspuolelta olen lukenut, että ennen clomejakin pitäisi tehdä aukiolo ym. tutkimuksia. Mulle gyne ei ainakaan sellaisista mitään puhunut. No, täytyy toivoa, että röörit on auki ja se plussa sieltä pärähtää! :LOL:

ON: Kauhea päänsärky ollut nyt pari tuntia. En tiedä johtuuko tästä flunssasta vai clomeista. Täytyy varmaan mennä makoilemaan sänkyyn hetkiseksi...
 
Pantalaimon: Muakaan ei kyllä tutkittu mitenkään.. En kyllä silti jaksaa huolehtia. Luin kanssa, että monialkioraskaus ois todennäköisempi Clomien kanssa. Miehen mielestä kuulemma vain hyvä. :)
 
Linna ja Pantalaimon (taisin osata) =) Mä syön nyt tällä kierrolla 2clomia/pvä ja lääkäri sanoi että pitää muistaa tulla sitten ultraan, ettei siellä oo seitsemää follikkelia. Heti en tajunut myöhemmin vasta sytytti. =) mutta sanoi silti että jokatoinen päivä harrastaa seksiä tässä tapauksessa aina parillinen päivä ja kp10 alkaen ovista metsästään.
Miten te nyt syötte noita clomeja? siis millä määrällä?
 
Linna: Mun miehen mielestä se yksikin riittää! En taida hälle kertoa, jos kaksi munasolua on kypsymässä... Olkoon yllätys! :LOL:

muoks* Piglet: Mulla annostus 1tbl/päivä, kierron 3.-7. päivä. Huomenna siis viimeinen clomipäivä. Tämä on mun eka clomikierto, siksi varmaan mennään tolla perusannostuksella. Menen ensi viikon maanantaina seurantaultraan. Joo, toi hyperstimulaation riskihän on aina. Mun käsittääkseni silloin ei saa edes yrittää, koska riskit kohdunulkoiseen ja muuhun vakavampaan on niin suuret.
 
emätinki on iha turvonnu.. outoa.. ei kai täs auta kun ootella, jotenki kyrsii kyl :D sit mun epäonnekseni menkat tuleekin varmaan torstaina :headwall: nooh, ei auta ko lyödä päätä seinään ja yrittää uuvelleen ens kierrossa :p
 
Pantalaimon Ehkä se kielto tulee sinne vasta ultrauksen jälkeen, jos siellä on paljon,koska nyt ei ainakaan kieltänyt. Tää on mun toinen clomipvä ja toinen kierto ja keskiviikkona, kp12 on se ultra. Ekalla oli sama annostus, kun sulla saatiin aikaiseks jotai pientä eikä johto follikkelia ollenkaan.
 
Heipsan :wave: Täällähän on oltu reippaita; uus pino ja paljon tekstiä, kiva =)
Jännää seurata tuleeko plussia vai se riivatun täti, joka löysi kuin löysikin taas tiensä tänne, ja jopa sinne lentokoneen vessaan :LOL: :kieh: :LOL: Se kyllä osaa asiansa!
Pitää nyt jutella sille, ku kerta on käymässä, hempeitä, ettei tulis enää ainakaan 9 kuukauteen :D En tiä, millähän sen sais suostuteltua :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

No joo, nyt ollaan hivenen paremmilla fiiliksillä, ku eilen ja toissapäivänä =)
Lämmöt on kyl vieläkin koholla: eilen aamulla 37,4, tänään 36,9. Et semmosta täällä.
Innolla odotan, et miehen talviloma alkaa, ni saa hivenen " tuulettaa päätä ".
 
Toiveilija82: voitko kuvitella, et vaikka täti tuli hyvin selkeästi kovalla metelillä kylään, niin mä höntti huomasin täällä ketjun "raskaana vaikka menkat tulleet"... HÖ. No enkös mä nyt sitten ajatellut että niin... voihan se olla. JA KAKKA SENTÄÄN. :LOL: :LOL: Oonhan mä höntti.

Miracle!! Hui! Jännää!!! PEUKKUJA PEUKKUJA d b
tää on jännä juttu, kun vaikka mulla on kova vauvakaipuu niin heti jos täällä joku plussaa, tulee ihan sellanen fiilis että miks en mäkin?! :saint: Tänään on siivottu koko kämppä ja pesty pyykkiä oikein urakalla. Huomenna töihinpaluu - onneks kohta on jo pääsiäinen! :)

Kukas tuota nyt listaa päivittääkään? Sinne vois mulle laittaa kp 3/31. ja nyt lähtee sitten uusi kierto ja ensimmäinen oikea yritys!! IHANAA. Jännittää. :whistle: :p

tsemppiä petipuuhiin! Plussatuulia +++++++++++++++ :whistle:
 
miracle millä testasit?? minä raskaustestien suurkuluttaja osaan kyllä sanoa mihin on luottamista, eli mihin tulee viivanpaikkaa ja silleen... :D olis ihan hyvin mahdollista että plussaat kun ootte niin nuoria, pupuilette lähes päivittäin, yk on jo3, sulla on vitskuja sun muita poppaskonsteja käytössä :D

linna hienoa että sait lääkkeitä!!! :D jos ehdit/jaksat voisitko kertoa mulle vaikka yv:llä kuinka niitä otetaan miten kauan ja mitkä on vaikutukset..olis mukava tietää ennen gyneä niin osaan vaatia tarvittavia lääkeitä :saint:

(.) jep, aamulla testattu nega ja humenna gynekologin aika aamulla :D toivon todella että kaikki olis kunnossa ja lääkkeitä kehiin niin menkat tulis..pikkasen pelotta että keskenmeno on tehnyt tepposiaan alkertaan ja jotain on vialla :/
 
JJ-t juu toivos on hyvä elää ja oonha mä poppaskonstei kyl käyttäny vaiks sitä greippimehuu en ihan tarpeeks usein litkiny :p mut kotitesti.fi:n erittäin herkällä testasin ja ny en sit tiiä näänks mä siin viivan vai enks mä nää :p Joten sä ammattilaisena voisit ny sanoo et oonks mä raskaana vai en :D :D ;)
 
miracle voi kun en noista nettitestesteistä taas sitten tiedä mitään, paitsi liuskoista!!! sen tiedän että liuskat on huonoja kun en oo niillä koskaan plussaa saanut :LOL: :LOL: testaa humenna aamulla aamupissata niin eiköhän se tummu jos raskaana olet!! ja jos on apteekkiin asiaa niin aconin kasettitesti ja apteekin oma on musta parhaat: ei viivanpaikkoja ja on herkkiä!!!
 

Yhteistyössä