ESIKOISESTA HAAVEILEVAT VOL.4

Moikka kaikille =)

Mulla olis sit gyne huomenna ja tätiä ei vaan kuulu... onneks huomen saa varmaan jotain selkoo... aattelin aamupissasta viel testata et voin sit sanoo gynelle et negaa vaan näyttää... ens kierrosta plussaan kyl ihan varmasti... =) :heart:
 
Pantalaimon joo! Seksikästä sen olla pitää! Mä oon lähiaikoina pukeutunu sellaseen säkkiin että ei kyllä erakkokaan innostuis! :LOL:

Nibbler kun mä oon saanu nyt kahta informatiota: just niitten aikaan on se hetki ja kun ne on ohi niin ei enää oo toivoa. Ja toinen on et niitten aikana pitäis pupuilla... :/
Tarkottaaks noi kaaviot, että joillain on se kuiva hetki siinä ja sen jälkeen on ovis... mä en tajuu. :LOL:

Zande mä oon ihan varma että plussaat! Mäkin aion! :LOL: :heart:

Nyt suihkuun ja Grayn anatomiaa kattelemaan! :D :wave:
 
kyl mä ainaski aina lukena et ovis on viimeisenä limapvänä ja et siks niistä ei voi päätellä tarkkaan millo ovis on, ennen ku ovis on ollu jo (eli sit ku limat loppu niin oviskin on menny) :)

Ny tulleeki vvuotoa iha kivasti, semmost kirkasta mut paksumpaa ko joskus... viime kierrosta vvuoto oli enne menkkoja täysin valkoista ja menkkojen edeltävinä kahtena pvänä tuli ruskeaa tuhrua paperiin et kaiketi sitä ny raskaana sit ollaan ku mahaakin vihloo alituiseen :) Oispa huominen ni sais ainaski tietää! Ku predictoriin ei tuu viivanpaikkaa eikä mittään paitti 30min. testin teosta voi ilmestyä väärä plussa. Ni pittää ny sit vaa olla tarkkana et tarkistaa testin sillo 5min jälkee :)
 
elinamaria

kun minäkin aina ennen luulin että se olis just silloin limojen aikaan ja kipujen aikaan jos niitäkin tuntee. mulla nyt niitä kipuja ja limoja ja gynellä nähtiin että viikonloppuna olis mahdollisesti oviksen aika.
muistaakseni tais ola tämä miraclemme joka ties asiasta paremmin :)
mä en noihin kaavioihin kerennyt perehtyä vielä yönantajan ajalla kun palstailen niin pitää näyttää siltä kun kauheena rehkisi :)
 
Oho, ei tosiaan näyttänyt tuo edellinen ketju toimineen. Pahus sentään. :headwall: Mie siis manailen täällä sitä, kun ei pääse lääkäriin, edes yksityiselle. Ehkä ens kuulla sitten... Ja lapsettomuustutkimuksiin saattaa päästä elokuussa. Huh, kuinka sinnekin on vielä matkaa! Mies ottaa rauhallisemmin. Minä olen aika tuskainen tän odotuksen kanssa. Tuleekohan sitä vauvelia ikinä..? :'(
 
Pantalaimon, mä kyl aattelin laistaa koko kakkuhässäkän :D Enkä aatellu mitää sen kummempia juhlia pitää. Jos miehen kans kävis ulkona syömässä ja sit ehkä kaveriporukalla juodaan muutama siideri/ olut =) Kun kerta raskaanakaan ei olla :ashamed:
Ne menkat oli tosin aika niukat; su iltana alko, eilen iltana loppu, onnex :D
Vaikka ei ne koskaan oo ollu 4 päivää pidemmät =)
Kuulostaa kyl aika tylsiltä synttäreiltä, pitäisköhän kuiten räväyttää jotenkin :D
 
Miracle kierron pituus on 28-30 ja ensimmäinen yritys menossa.

Pohdin tänään noita mun oletettuja "valeraskausoireita". Aiemmin käytössä on ollut pillerit ja nyt syksystä asti Nuvaring. Olen ymmärtänyt, että renkaassa on suhteellisen vähän hormoneita verrattuina ainakin Yasmineihin, mitä söin ennen. Olen pitänyt erinäisistä syistä kuukauden taukoa sekä pillereistä aikoinaan että nyt renkaasta, ja ikinä ei ole tällaisia oireita ollut! (naama kukkii, alavatsassa juilii, rinnat on turvonneet ja arat) Miten on mahdollista, että hormonipitoisuudeltaan matalampi rengas aiheuttaa tällaiset "vieroitusoireet", kun ei niitä tullut aiemmin pillereistäkään?

Olen ihan ulalla. Tää on just tätä, kun yhtenä päivänä vakuuttelee itselleen että ei ole raskaana, ja toisena että on :p
 
Eilen kerroin täällä, että tein aamulla testin. No tyhmä, kun olen :headwall: katsoin testiä vielä uudestaan tunteja testauksen jälkeen.. :headwall: Ja siinä oli kaksi viivaa! Tiedän tietenkin, että testiä pitää katsoa testiajan sisällä, eikä "roskishaamu" tarkoita mitään, mutta vauvakuume kai sumentaa terveen järjen! :) No pakko oli tehdä siis tänään uusi testi, joka oli tietenkin negatiivinen. Ärsyttää vaan itseni, kun olin jo ajat sitten luovuttanut tämän kierron suhteen ja tosi iloinen niistä Clomeista. Turhaa miettimistä vaan itselleni järjestän..
 
zande toivottavasti gynellä selviää jotain!! ja pidä pääsi siinä että tutkii kunnolla!!! mun eilinen gyne oli niin kamala etten haluu että kukaan joutuu sellaselle!!!

linna ei tullut teroja tänne, ei :kieh: pitää vaan odottaa!!!kuka lasta toivova jaksaa 60 päivän kiertoja..?? ei kukaan!!! voisit lähettää mulle sieltä thaimaasta vähän lääkkeitä :D :D

miracle missä oot.....?? onko hyviä uutisia!!?? :saint:
 
JJ-t : Ärsyttävää! Mulla gyne oli ihan kauhuissaan täällä mun 70 päivän kierrossa. Suomessakin gyne sanoi, että jos kierto ei ole tasainen (yli 40 päivää!!), niin Teroja vaan! Pitäisköhän aloittaa lääkkeiden salakuljetus-bisness..? :D
 
Minkälaisia oireita vauvakuume aiheuttaa? Meikäläinen melkein rupesi itkemään, kun kuin synnytyskertomusta blogista. Itkin siis ilosta ja surusta ennen kuin vauva oli edes saapunut maailmaan.. Olen pöhkö! :D
 
Plussatuulia!!++++++++++++++++++++++++++++++++++++
(tos tul plussapuhuri jokkaiselle )

Linna.......................kp 72/35................................yk 3
rapu83....................kp 66/29.................................yk 5
Zande.....................kp 64/30.................................yk 2
JJ-t..........................kp 57/??..................................yk 1
PikkuMyy-82............kp 49/27-29............................yk 3
Emili.........................kp 34/31-32..............................yk 5
Sirpula.....................kp 34/34-71..............................yk 9
kiharapää................kp 29/32-35..............................yk 7
auri77.....................kp 29/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 28/25...................................yk 62
miina-......................kp 26/31.................................yk 3
Enchantress............kp 24/27...................................yk 2
TanjaK.....................kp 24/28-30..............................yk 1
Veena......................kp 23/24-28.............................yk 9
Ouska.....................kp 23/28-30...............................yk 2
miisa84...................kp 22/31...................................yk 2
hanni......................kp 21/24..................................yk?
xAnnax....................kp 20/29.................................yk 3
tiger75.....................kp 17/28.................................yk 8
Mimmukka81............kp 15/30-40..............................yk 4
LEP...........................kp 14/27-30...........................yk 3
Peppi1981...............kp 14/28-30............................yk.33
Juli05......................kp12/25-29..............................yk 8
Kaa..........................kp 11/32.................................yk 3 (taustalla)
nibbler.....................kp 10/28....................................yk 8
tyty86......................kp 9/35.....................................yk 1
arabel.....................kp 8/26.....................................yk10
Pantalaimon............kp 8/29-?.................................yk 5
Talvimamma08-09....kp 7/30-31.............................yk 1
Piglet........................kp 6/27....................................yk5
toiveilija82...............kp 5/34-42.............................yk 8
ElinaMaria...............kp 5/31.......................................yk1
Kuumeilija87............kp 1/30-35................................yk3
della........................kp ?/??....................................yk 6
HK86.......................kp ?/??.......................................yk1
sothis......................kp ?/??.......................................yk 13




Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Jouskari-82..............odotamme pikaista paluuta!
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin


Haamuilee:
miracle..........................yk3


Plussanneet:

Diodium.......................yk 6
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk3

kesk. 3,86 kiertoa (oiskohan uus 3,62 kiertoa?)
 
vauvakuumetta on monenlaista. se voi aiheuttaa mm. herkistymisiä erityisesti pienten varpaiden lähellä, kasvavien mahojen tuijottelua, miniatyyrikokoisten vaatteiden pakonomaista hypistelyä shoppailukierroksella. oireiden kirjo on erittäin suuri, ja joskus vauvakuumeella on myös sivuvaikutuksia
- oma vatsa suurenee
- kotoa alkaa löytyä vauvantarvikkeita ja -vaatteita
- mielialojen vaihtelua entisestään
ja monia muita.

vauvakuume jää usein piileväksi elimistöön, ja aktivoituu useamman kerran.

oonko väsyny. :D
 
eli predictorin vastaus ois EI, en olis raskaana... niin kahtellaan ny sit vielä ku tätiä ei näy.. outoa jos turhaan ois niihi kolmeen kotitesti.fi:n liuskatestiin haamu sit tullu...

ja mahan juiliminen ja lisääntyny vvuoto vain jatkuu... :kieh:
 
Kuumeilija87: Syön nyt noita Primulutteja, jonka avulla pitäis kuukautisten alkaa tällä viikolla. Toivottavasti mahdollisimman nopeasti! On niitä saanut tässä odotellakkin.. =) Voidaan sitten yhdessä plussata huhtikuussa! Jouluvauvat :heart:
 
Kuumeilija87 saa sanoa :D onhan mun nikki vähän pitkä... mä laskin et jos plussaisin heti täst kierrost ni se ois la 5.12 :) itsenäinen vauva!! Vähän niinku äitinsäkin! Ois kyllä hienoa viettää joulu vaavin kanssa...
 

Yhteistyössä