Pilaako maahanmuuttajan kanssa seurustelu OIKEASTI naisen maineen?

  • Viestiketjun aloittaja Kiii
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuskin se mitenkään yleisesti pilaa naisen mainetta, mutta en kyllä tunne ketään, joka suostuisi omien sanojensa mukaan seurustelemaan sellaisen naisen kanssa. Todellisuudesta en tiedä, mutta puheiden tasolla näin. Harvemmalla kai on varaa valita kuitenkaan.
 
vierailija
Hei höpönassut nyt taas jotain rajaa tähän touhuun, mitä vittua? Oleks te noin rasisteja ja yksinkertaisia? Mies saa seurustella tai vaan nussia kaikenvärisiä mutta jos Suomen pyhälehmä SuomiNainen seurustelee erivärisen kanssa kuin Suomalainen mies on hän on heti saastunut mitä vitun logiikkaa tää on elämmekö edelleen 1950 luvulla?
Jos mies "saa" seurustella tai nussia kaikenvärisiä, niin se johtuu ainoastaan siitä, että naiset ovat miehiä suvaitsevampia. Ihan tutkitusti. Naiset suvaitsevat niin ulkomaalaisia kuin miehen seksikumppaneitakin paremmin kuin miehet naisten vastaavia. Miehen aikaisempi menestys naismarkkinoilla on jopa tutkitusti positiivinen asia uuden parisuhteen solmimisen kannalta toisin kuin naisen aikaisemmat kumppanit. On myös tutkittu, että kaikkialla maailmassa naiset vähättelevät aikaisempien kumppaniensa määrää ja miehet liioittelevat. Takana on jollain tasolla biologinen yhtälö koska sama lopputulos on havaittavissa eri kulttuureissa.

Eli tiivistettynä: se nyt vaan menee niin, että naisen kohdalla irtoseksin ja mamupanojen täyttämä menneisyys on huono juttu ja miehen kohdalla sillä ei joko ole väliä tai se on jopa positiivista.
 
vierailija
Riippuu mamusta. Jos on naimisissa länsieurooppalaisen kanssa, niin kukaan ei katso vinoon. Sen sijaan afrikkalaisen tai lähi-itäläisen kanssa naimisissa oleva on pikkasen... no...
 
vierailija
Mä en tajua, missä perähikiälle tuollasta maineen menetystä tapahtuu! Itse olen törmännyt tähän maineen pilaantumiseen ainoostaan netissä. Oikeessa elämässä olen kyllä todistanut, kuinka ulkomaalaisten kanssa treffanneet/naineet/lapsia tehneet on myöhemmin hyvinkin kelvanneet kelvollisille suomalaismiehille/-naisille. Juopporetkurunkkarithan ei ketään edes kiinnosta, ne voi ihan rauhassa huudella (yleensä siis vain täällä netissä) niitä solvauksiaan.
Kyllähän se kelpaa kun salassa pitäö asian, mutta aina välillä ne tulee sieltä päivän valoon. Sitten ei suhde ole enää entisensä.
 
vierailija
Se on vähän sama juttu kuin mies ja prostituutio. Toisille mahdoton hyväksyä ja toisia ei oikeastaan kiinnosta tai haittaa, jos ennen parisuhdetta on sellaista harrastanut. Ja sitten on pienen pieni vähemmistö, jota suorastaan kiihottaa ajatus siitä.
 
vierailija
Ei ollut ei, selvisi vuosien kuluttua. Nyt naisen arvo silmissäni roska luokkaa.
Mulle selvisi puolen vuoden jälkeen.
Tapasin kaupungilla silloisen vaimoni kanssa tummaihoisen, ruman äijänkäppänän, joka moikkasi vaimoani kuin vanhaa tuttuaan ja jäi sanalle.
Kotiin saakka kestin epätietoisuutta ja vasta siellä kysyin mistä mies oli tuttu.
Oli vaimoni entinen seurustelukumppani.
Avioliittoamme kesti sen jälkeen kaksi kuukautta kunnes pakkasin kamani ja lähdin lopullisesti.
 
vierailija
Mulle selvisi puolen vuoden jälkeen.
Tapasin kaupungilla silloisen vaimoni kanssa tummaihoisen, ruman äijänkäppänän, joka moikkasi vaimoani kuin vanhaa tuttuaan ja jäi sanalle.
Kotiin saakka kestin epätietoisuutta ja vasta siellä kysyin mistä mies oli tuttu.
Oli vaimoni entinen seurustelukumppani.
Avioliittoamme kesti sen jälkeen kaksi kuukautta kunnes pakkasin kamani ja lähdin lopullisesti.
Ps.
Yritin pitää homman pelkkänä panosuhteena, sillä silloinen vaimoni oli kaunis ja hemmetin hyvä sängyssä, mutta ei sekään onnistunut, sillä vaikka olin siihen saakka pitänyt itseäni hyvinkin suvaitsevaisena ja "maailmanmiehenä", mutta kun se maailma tuli kylään hieman liian intiimisti, se oli liikaa itsetunnolleni.
Kuvittelin siihen saakka, että naiseni taso oli korkea ja juuri siksi hän valitsi minut, mutta huomatessani kuinka alas hän oli vajonnut ennen minua, laski itsetuntoni lähelle nollaa enkä pystynyt enää jatkamaan avioliittoamme.
 
vierailija
Netissä saa käsityksen, että ulkomaalaisen miehen kanssa seurusteleva nainen on ylijäämäkamaa, jotain jätettä jota kukaan itseään kunnioittava mies ei enää huoli, vaikka nainen olisi kuinka kaunis ja symppis. Erityisesti Lähi-Idästä, Balkanin maista ja Afrikasta tulleet miehet tuntuvat "pilaavan" naisen erityisen pahoin. Onko joku oikeassa elämässä oikeasti törmännyt tällaiseen suhtautumiseen? Miehiä tämä kelpaamattomaksi muuttuminen ulkomaalaisen kumppanin myötä ei tunnu juuri koskevan. Mistäköhän tämä johtuu? Jos miehiä paikalla, olisi kiva kuulla myös teidän mielipiteitänne asiasta.
Netissä saa käsityksen, että ulkomaalaisen miehen kanssa seurusteleva nainen on ylijäämäkamaa, jotain jätettä jota kukaan itseään kunnioittava mies ei enää huoli, vaikka nainen olisi kuinka kaunis ja symppis. Erityisesti Lähi-Idästä, Balkanin maista ja Afrikasta tulleet miehet tuntuvat "pilaavan" naisen erityisen pahoin. Onko joku oikeassa elämässä oikeasti törmännyt tällaiseen suhtautumiseen? Miehiä tämä kelpaamattomaksi muuttuminen ulkomaalaisen kumppanin myötä ei tunnu juuri koskevan. Mistäköhän tämä johtuu? Jos miehiä paikalla, olisi kiva kuulla myös teidän mielipiteitänne asiasta.
Et ainakaan minulle kelpaa. T.Suomalainen valkoihoinen mies
 
vierailija
äö-80 afrikkalaisen tai muslimin kanssa seurustelevalla on varmasti jokin hyvä syy mikä on aiheuttanut tämän seuraamuksen.
Onko syy isän puute lapsuudessa? on varmasti 90% tapauksissa. Onko muitankin psyykkisiä ongelmia ? on varmasti. Meneekö jatkoon? ei todellakaan
 

Yhteistyössä