Pilaako maahanmuuttajan kanssa seurustelu OIKEASTI naisen maineen?

  • Viestiketjun aloittaja Kiii
  • Ensimmäinen viesti
Kiii
Netissä saa käsityksen, että ulkomaalaisen miehen kanssa seurusteleva nainen on ylijäämäkamaa, jotain jätettä jota kukaan itseään kunnioittava mies ei enää huoli, vaikka nainen olisi kuinka kaunis ja symppis. Erityisesti Lähi-Idästä, Balkanin maista ja Afrikasta tulleet miehet tuntuvat "pilaavan" naisen erityisen pahoin. Onko joku oikeassa elämässä oikeasti törmännyt tällaiseen suhtautumiseen? Miehiä tämä kelpaamattomaksi muuttuminen ulkomaalaisen kumppanin myötä ei tunnu juuri koskevan. Mistäköhän tämä johtuu? Jos miehiä paikalla, olisi kiva kuulla myös teidän mielipiteitänne asiasta.
 
buahhaa
Aikoinaan minun kotiseudulle tuli niitä ensimmäisiä Somaleita,
joita Suomeen alkoi tulemaan.

Pieni kylä ja sillai,
eräs nuori nainen sitten alkoi olemaan tuollaisen tumma hipiäisen miehen kanssa,
teki lapsen ja mies jätti,
tai omassa kulttuurissahan heillä sai niitä naisia kait olla vaikka kuinka,
eli olisiko se sitten niin että nainen se jätti :D

Arvaa oliko kukaan enään tuossa kylässä tuon yh äidin kanssa,
siis seurustelu mielessä ;)
Ennen oli hyvinkin haluttu mm tanssiseuralainen mutta kun tummahipiäiseen haksahti niin ei kelvannut edes tanssiseuraksi ;)
 
"kääkkääk"
Riippuu varmaan vähän kuitenkin minkäoloinen ja mistä äijä on kotoisin... Kyllähän noilla afrikkalaisilla on vähän huono maine, ja etenkin jos on yh mulattilapsen kanssa, niin moni mies vierastaa ajatusta. Väittäisin kuitenkin, että jos nainen on seurustellut esim. eteläeurooppalaisen tai balkanilaisen kanssa, niin kyse on enemmänkin miehen huonosta miehisestä itsetunnosta, jos pitää sitä pilaavana tekijänä naisessa.
 
Risto73
Netissä saa käsityksen, että ulkomaalaisen miehen kanssa seurusteleva nainen on ylijäämäkamaa, jotain jätettä jota kukaan itseään kunnioittava mies ei enää huoli, vaikka nainen olisi kuinka kaunis ja symppis. Erityisesti Lähi-Idästä, Balkanin maista ja Afrikasta tulleet miehet tuntuvat "pilaavan" naisen erityisen pahoin. Onko joku oikeassa elämässä oikeasti törmännyt tällaiseen suhtautumiseen? Miehiä tämä kelpaamattomaksi muuttuminen ulkomaalaisen kumppanin myötä ei tunnu juuri koskevan. Mistäköhän tämä johtuu? Jos miehiä paikalla, olisi kiva kuulla myös teidän mielipiteitänne asiasta.
Moni mies osaa arvostaa jos naisella on kokemusta vieraista kulttuureista.
Esim. muutama suhde somalin kanssa.
Minä ainakin haluan sellaisen naisen jolla on ko. kokemusta.
 
"akka"
Mulla on lapsi pohjoisafrikkalaisen miehen kanssa ja kyllähän sitä aikanaan toiset karsasti, vieläkin jotkut, meitä on niin monenlaisia.
Ei ole koskaan vaikuttanut kuitenkaan siihen kelpaanko suomalaiselle miehelle,hyvin olen kelvannut.
Nykyisin on ulkomaalaisia niin paljon suomessakin ettei se enää ole niin iso asia kuin vielä yli 25 vuotta sitten.
Suurin vihan kohde nykyisin on turkkilaiset pizzapojat, sen olen huomannut.Siitä kuulee kuittailuja jos ja kun niiden kanssa liikkuu.
 
"Hmm"
Mä seurustelin joskus 16-18vuotiaana kurdin kanssa.
Vientiä on riittänyt senkin jälkeen, eikä kukaan ole tuota esteenä pitänyt.
Mutta jos minulla olisi lapsi tuon miehen kanssa, olisin varmasti pohjasakkaa.


(Ja kyllä, pidän niitä ns.tyypillisiä neekerin morsiamia ö-luokan kansalaisina. Tiedätteyän ne reippaasti ylipainoiset blondit, kunnon white trashia, jotka seurustelevat vain mustien miesren kanssa. )
 
vieras x
No mä oli kahden mulattilapsen yh kun tutustuin nykyiseen suomalaiseen mieheeni, joka on mukava, kunnollinen ja fiksu työssäkäyvä mies. Ei koskaan tullut mieleen mulle tai nykyiselle miehelleni että mun maine olis jotenkin pilalla.
 
en tunne yhtään kamelikuskia mutta ei ne ihan tyhmiä voi olla kun pärjäävät aavikolla minne palstamamma menhtyy parissa päivässä.
täällä suomessa pärjää tyhmempikin kun just sossun luukulle osaa mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29546177:
en tunne ketään joka olisi seurustellut afrikkalaisen kanssa niin en pääse pilaantumisesta sanomaan. mutta kuulopuheiden perusteella maine on mennyt ko, tapauksissa.
Onko tunisialainen afrikkalainen? Entä egyptiläinen? No joo, en pidä näitä naisia jotka tunnen ja jotka ovat naimisissa edellä mainittujen kansalaisuuksia edustavien kanssa, mitenkään erikoisina.

Tässä tarkoitetaan varmaan tummaihoisen afrikkalaisen kanssa olleita? Heistä minäkin tiedän sanottavan ties mitä, eivätkä nämä naiset itsekään ole olleet ns. ravintoketjun huipulla.

Itse olen seurustellut Neuvostoliitossa syntyneen ja siellä lapsuutensa viettäneen pojan kanssa. En tiedä, mitä siitä sanottaisiin, eikä kiinnosta.
 
Onko tunisialainen afrikkalainen? Entä egyptiläinen? No joo, en pidä näitä naisia jotka tunnen ja jotka ovat naimisissa edellä mainittujen kansalaisuuksia edustavien kanssa, mitenkään erikoisina.

Tässä tarkoitetaan varmaan tummaihoisen afrikkalaisen kanssa olleita? Heistä minäkin tiedän sanottavan ties mitä, eivätkä nämä naiset itsekään ole olleet ns. ravintoketjun huipulla.

Itse olen seurustellut Neuvostoliitossa syntyneen ja siellä lapsuutensa viettäneen pojan kanssa. En tiedä, mitä siitä sanottaisiin, eikä kiinnosta.
Minä myös!:attn:
 
Onko tunisialainen afrikkalainen? Entä egyptiläinen? No joo, en pidä näitä naisia jotka tunnen ja jotka ovat naimisissa edellä mainittujen kansalaisuuksia edustavien kanssa, mitenkään erikoisina.

Tässä tarkoitetaan varmaan tummaihoisen afrikkalaisen kanssa olleita? Heistä minäkin tiedän sanottavan ties mitä, eivätkä nämä naiset itsekään ole olleet ns. ravintoketjun huipulla.

Itse olen seurustellut Neuvostoliitossa syntyneen ja siellä lapsuutensa viettäneen pojan kanssa. En tiedä, mitä siitä sanottaisiin, eikä kiinnosta.
en tiedä ketä on ollut kyseessä, eikä kauheesti kiinnosta kuulopuheet.
 
Aikoinaan minun kotiseudulle tuli niitä ensimmäisiä Somaleita,
joita Suomeen alkoi tulemaan.

Pieni kylä ja sillai,
eräs nuori nainen sitten alkoi olemaan tuollaisen tumma hipiäisen miehen kanssa,
teki lapsen ja mies jätti,
tai omassa kulttuurissahan heillä sai niitä naisia kait olla vaikka kuinka,
eli olisiko se sitten niin että nainen se jätti :D

Arvaa oliko kukaan enään tuossa kylässä tuon yh äidin kanssa,
siis seurustelu mielessä ;)
Ennen oli hyvinkin haluttu mm tanssiseuralainen mutta kun tummahipiäiseen haksahti niin ei kelvannut edes tanssiseuraksi ;)
Ei somalialaiset ole ainoita suomessa.
 

Yhteistyössä