Pilaako maahanmuuttajan kanssa seurustelu OIKEASTI naisen maineen?

  • Viestiketjun aloittaja Kiii
  • Ensimmäinen viesti
hmm......
Samaan ilmiöön törmää miehissä, jotka seurustelvat thaityttöjen tai venäläisten/virolaisten kanssa. Monet naiset pitävät näitä miehiä vastenmielisinä.

Ihan yhtälailla monet miehet pitävät vastenmielisenä naista, joka seurustelee tai on seurustellut neekerin/karvakäden kanssa.
En ole kyllä koskaan tavannut naisia, joista virolainen tai venäläinen puoliso miehellä olisi jotenkin inha juttu... Ja tunnen pari tällaista paria joissa miehellä virolainen nainen. Yleisesti ulkomaalainen puoliso taitaa enemmän kaivaa miesten perseitä kuin toisin päin.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
"hmm"
noh, omaan tuttavapiiriini kuuluu runsaasti ulkomaalaisia, mm. välimeren maista ja afrikasta. eikä kukaan varmaan mainettaan menetä ainakaan "meidän piirin" silmissä vaikka noiden kanssa seurustelisikin. afrikkalaisten miesten kanssa en vaan itse kyllä alkaisi, ovat meinaan vähän sellaisia naistenmiehiä, vannovat rakkauttaan, haluavat hyvin helposti alkaa seurustelemaan mutta eivät tunnu mitenkään uskollisilta. muuten kyllä ihan asiallisia jannuja. itseasiassa yhtä afrikkalaista naista käy itsellä vähän sääliksi, on nimittäin aivan järkyttävän suomimiehen itselleen löytänyt... :D

noiden mediterraanisten miesten kanssa seurustelevia sitten tuskin ihmettelee kukaan muukaan, erilaisia miehiä toki tulee eri maista mutta yleisesti mukavia ihmisiä. ja siinä kuinka suomalainen nainen "menettää maineensa" ulkomaalaisen kanssa seurustellessaan tuntuu olevan ihmisten silmissä tärkeintä se kuinka tumma miehen hipiä on, sen kauheampaa mitä tummempi. minun silmissään kukaan ei kumminkaan menetä mainettaan, seurusteli sitten zimbabwelaisen, irlantilaisen tai kreikkalaisen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
"mä vaan"
Mä en tajua, missä perähikiälle tuollasta maineen menetystä tapahtuu! Itse olen törmännyt tähän maineen pilaantumiseen ainoostaan netissä. Oikeessa elämässä olen kyllä todistanut, kuinka ulkomaalaisten kanssa treffanneet/naineet/lapsia tehneet on myöhemmin hyvinkin kelvanneet kelvollisille suomalaismiehille/-naisille. Juopporetkurunkkarithan ei ketään edes kiinnosta, ne voi ihan rauhassa huudella (yleensä siis vain täällä netissä) niitä solvauksiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
"Vierailija"
No kyllähän niistä aina puhutaan..

Ja tietyt kulttuurit ovat niin kaukana omastamme, että onhan se itsellenikin ihmetyksen aihe, miten joku haluaa ja jaksaa sellaisen parisuhdekumppanin, mielestäni parisuhteessa haasteita riittää ilman kulttuurierojakin.

Ja jos on eri värinen lapsi, niin ei paljon uusioperhetoiminta kiinnostaisi, liian radikaalisti tuo koko ajan esiin sitä, että lapsi ei ole omamme. Mutta ei liity kansallisuus tai ihonväri, vaan nimenomaan itsestäni poikkeava ulkonäkö.

Mutta en minä usko, että se nykypäivänä kokonaan maineen pilaisi, tosin tiedän joitain tällaisia tapauksia, että tapailu on loppunut siihen, kun saanut tietää että tapailukumppanilla eri värinen lapsi ja ollut siis tummaihoisen kanssa aiemmin.
 
"Vierailija"
Tama viestiketju avasi mulle maailman, josta en olisi halunnut tietaa. Miss te oikein elatte? 50-luvulla? Mika "naisen maine"?! Oletteko kaikki ihan rasisteja punaniskajuntteja? Olen ihmeissani ja kauhistuttaakin. Miten joku voi ajatella noin? Vai onko niin, etta tassa puhutaan nyt jostakin sossupummi-naisista, jotka loytavat itselleen ulkomaalaisia sossupummi-miehia ja siis oikeastaa heilla on jo jokin "maine" valmiiksi riippumatta siis kumppanin varista tai kulttuurista. Huh huh.
Jos vierastaa tiettyjä kansallisuuksia parisuhdekumppanina, on rasisti punaniskajuntti, mutta sosiaalietuuksia käyttävää ihmistä (vaikkapa työtöntä) on ok haukkua?
 
"hmm"
kun muuten verrataan miehen ja naisen menetystä ulkomaalaisten parinvalinnassa... tässä kumminkin on se ero, että miesten parinvalinta tällaisessa tapauksessa voi olla seksiturismia tai vaimon hakeminen oloista, josta nainen haluaa melkein minkä tahansa avioliiton kautta pois. tuossa on helpompi nähdä väärää, kuin että suomalainen nainen tapaa kotimaassaan täällä asuvan maahanmuuttajan jonka kanssa alkaa seurustelemaan.

tunnen kyllä myös miehen joka thaimaasta löysi itselleen vaimon, ja jäi tämän kanssa thaimaaseen asumaan. ostivat maata ja hankkivat siitä elinkeinon.
 
venäläiset kaunottaret
Samaan ilmiöön törmää miehissä, jotka seurustelvat thaityttöjen tai venäläisten/virolaisten kanssa. Monet naiset pitävät näitä miehiä vastenmielisinä.
Venäläiset ja virolaiset naiset ovat erittäin suosittuja ja kysyttyjä vaimoja maailmalla. Esim maailman paras futari seurustelee venäläisen mallin kanssa. Jostain syystä suomalaiset naiset eivät löydä laadukkaita ulkomaalaisia miehiä, vaan enimmäkseen "kamelintaluttajia".
 
herää
[QUOTE="hmm";29547627]kun muuten verrataan miehen ja naisen menetystä ulkomaalaisten parinvalinnassa... tässä kumminkin on se ero, että miesten parinvalinta tällaisessa tapauksessa voi olla seksiturismia tai vaimon hakeminen oloista, josta nainen haluaa melkein minkä tahansa avioliiton kautta pois. tuossa on helpompi nähdä väärää, kuin että suomalainen nainen tapaa kotimaassaan täällä asuvan maahanmuuttajan jonka kanssa alkaa seurustelemaan.

tunnen kyllä myös miehen joka thaimaasta löysi itselleen vaimon, ja jäi tämän kanssa thaimaaseen asumaan. ostivat maata ja hankkivat siitä elinkeinon.[/QUOTE]

Meinaat etteivät suomalaiset naiset harrasta seksiturismia?:D

Meinaat etteivät Suomessa asuvat mamut käytä suomalaisia naisia härskisti hyväkseen saadakseen oleskeluluvan?:D

Herää pahvi!
 
"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja herää;29547697:
Meinaat etteivät suomalaiset naiset harrasta seksiturismia?:D

Meinaat etteivät Suomessa asuvat mamut käytä suomalaisia naisia härskisti hyväkseen saadakseen oleskeluluvan?:D

Herää pahvi!
enpäs tainnut väittää ettei näin olisi. kyllä meitä tähän maailmaan mahtuu niin paljon, että tietenkin löytyy kaikenlaista, myös naisten harrastamaa seksiturismia ja miehiä, jotka haluavat oleskeluluvan avioliiton kautta. eikä edes sillä, että ketään syyllistäisin, mutta useimmiten miesten kanssakäyminen ulkomaalaisten kanssa liitetään näihin asioihin ja mainitsin, että tämän takia asiaa usein katsotaan eri sukupuolivinkkeleistä eri tavoin.

väitätkö kumminkin että esimerkiksi naisten ja miesten harrastama seksiturismi on täysin samoissa mitoissa? ;) no ei, kunhan vähän koitat provosoida.
 
viaras
[QUOTE="hmm";29547627]kun muuten verrataan miehen ja naisen menetystä ulkomaalaisten parinvalinnassa... tässä kumminkin on se ero, että miesten parinvalinta tällaisessa tapauksessa voi olla seksiturismia tai vaimon hakeminen oloista, josta nainen haluaa melkein minkä tahansa avioliiton kautta pois. tuossa on helpompi nähdä väärää, kuin että suomalainen nainen tapaa kotimaassaan täällä asuvan maahanmuuttajan jonka kanssa alkaa seurustelemaan.

tunnen kyllä myös miehen joka thaimaasta löysi itselleen vaimon, ja jäi tämän kanssa thaimaaseen asumaan. ostivat maata ja hankkivat siitä elinkeinon.[/QUOTE]

Mitäs luulet mitä ne naiset siltä mustalta mieheltä haluavat?
 
herää
[QUOTE="hmm";29547736]enpäs tainnut väittää ettei näin olisi. kyllä meitä tähän maailmaan mahtuu niin paljon, että tietenkin löytyy kaikenlaista, myös naisten harrastamaa seksiturismia ja miehiä, jotka haluavat oleskeluluvan avioliiton kautta. eikä edes sillä, että ketään syyllistäisin, mutta useimmiten miesten kanssakäyminen ulkomaalaisten kanssa liitetään näihin asioihin ja mainitsin, että tämän takia asiaa usein katsotaan eri sukupuolivinkkeleistä eri tavoin.

väitätkö kumminkin että esimerkiksi naisten ja miesten harrastama seksiturismi on täysin samoissa mitoissa? ;) no ei, kunhan vähän koitat provosoida.[/QUOTE]

Juu, naiset harrastavat seksiturismia enemmän.
 
krooh
No, ajatellaan toisinpäin niin en mäkään seukkais kenenkään kaa joka ois ollu mustannaisen kaa. Niinku Keskisen Vesa tai Tauski. Siis niinku markkina-arvo on nyt ihan nollassa.
Joo siis muutenhan Keskinen ja Tauski ois kuumaa kamaa...not...

Mun silmissä ulkomaalaisen kanssa seurustelu ei laske kenenkään markkina-arvoa. Mut mä otankin ihmiset yksilöinä, enkä laatikoi heitä johonkin tiettyyn kategoriaan kansalaisuuden tai ulkonäön perusteella. Laatikoivat ihmiset on mun mielestä juntteja ja rajoittuneita, eikä niiden mielipiteellä niin väliä olekaan.
 

Yhteistyössä