"vieras."
Olen. Olen huomannut myös eroja ihan eurooppalaisten maiden yhteiskunnissa. Pointtisi on? Eriväriset ihmiset ovat edelleen samanarvoisia ihonväristään riippumatta.Vastaa vaan kysymykseeni.
Olen. Olen huomannut myös eroja ihan eurooppalaisten maiden yhteiskunnissa. Pointtisi on? Eriväriset ihmiset ovat edelleen samanarvoisia ihonväristään riippumatta.Vastaa vaan kysymykseeni.
Siis mistä sun puoliso on kotoisin? Inkkari??Eipä ole tarvinut 32 ikävuoteni aikana miettiä, nyt kun tuon inkkarin nain niin miten eron myötä kelpaan suomalaiselle. Nuoruudestani kun pojat alkoivat kiinnostaa, ne eivät olleet silloinkaan suomi pojat. Eli en ole niissä nähnyt koskaan mitään.
Ja jos se ero nyt tulisi, ei tarvitse miettiä jäänkö yh:si kun en suomi miestä löydä. Mieluiten yksin. Suomalaisissa on myös hyviä miehiä, mutta, ne on varattuja itsetunnon puute vaivaa noita suomi miehiä jotka täällä "räkyttää"
Ilmeisesti Hitler on sun idolis kun fantasioit ihmisjoukkojen polttamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Häpeävä;29548876:Nyt irtisanoudun tästä palstasta lopullisesti, en kestä tätä myötähäpeää enää. Olisimpa kansalaisuudeltani ihan mikä muu vaan, kuin tän junttilauman jäsen. Kuinka kukaan voi olla noin tyhmä. Rasisti-pelkurit sais polttaa, heillä ei tee kukaan ihan mitään tässä maailmassa.
En kestä.
Onko siis oikein laatikoida ne, joiden mielipiteen mukaan Muhammedista ei saa piirtää pilakuvia? Tai joiden mielestä homot on ihmisiä? Tai jotka käyttäytyvät kummallisesti kun kumartelevat kesken työpäivän johonkin hiekkakylään?Jahas, väännetään sitten ratapölkystä. Tarkoitin laatikointia kansalaisuuden tai ulkonäon perusteella. Mielipiteiden ja käytöksen perusteella laatikointi on ihan ok ja teen sitä toki itsekin.
Jaa, mutta ulkomaalainen hän oli vuosikymmeniä sitten, nyt hän on Suomalainen. Mamu hän ei ole ollut koskaan.Ei aasista tule hevosta vaikka muuttaisi samaan talliin
suomalainen :attn:Jaa, mutta ulkomaalainen hän oli vuosikymmeniä sitten, nyt hän on Suomalainen. Mamu hän ei ole ollut koskaan.
Jos ihmisellä on vapaus valita käytöksensä ja mielipiteensä, niin sen mukaan hänet tuomittakoon. Ei niiden asioiden perusteella, joihin hän ei voi itse vaikuttaa.Onko siis oikein laatikoida ne, joiden mielipiteen mukaan Muhammedista ei saa piirtää pilakuvia? Tai joiden mielestä homot on ihmisiä? Tai jotka käyttäytyvät kummallisesti kun kumartelevat kesken työpäivän johonkin hiekkakylään?
Luulin että oisit tajunnut tuosta ensimmäisestä lauseestani, että se oli jatkoa ironiselle kommentillesi. Odotin vissiin liikoja.Ironia menee ihan hukkaan täällä. Helmiä sioille :'(
Ulkomaalainen, joka on muuttanut Suomeen on maahanmuuttaja.Häntä ei ole luokitellut mamuksi kukaan, hän oli ulkomaalainen. Ollut jo suomalainen vuosikymmeniä.
Inkkarit on amerikan alkuperäiskansaa, ja niistä polveutuneita.Siis mistä sun puoliso on kotoisin? Inkkari??
No somalipakolaisetkin ovat nykyään suomalaisia jos käytämme sinun logiikkaasi, joten ketä me sitten tässä ketjussa haukutaan?Jaa, mutta ulkomaalainen hän oli vuosikymmeniä sitten, nyt hän on Suomalainen. Mamu hän ei ole ollut koskaan.
Herää kysymys, että tiedätkö edes mikä on mamu? Mistä sanasta se on lyhenne? Tämän kommenttisi mukaan ulkomaalainen miehesi ei ole ikinä muuttanut edes Suomeen jos hän ei ole ollut mamu.Jaa, mutta ulkomaalainen hän oli vuosikymmeniä sitten, nyt hän on Suomalainen. Mamu hän ei ole ollut koskaan.
Toivon mukaan sä et saa shokkia nyt, mutta miehesi on kyllä vieläkin mamu. Mamu= Suomeen muuttaneita ulkomailla syntyneitä henkilöitä.Tiedän kyllä mitä "mamu" tarkoittaa. Mutta mieheni oli aikoinaan ulkomaalainen.
Jankkaat tutulla tyylillä, mikä oli sun vanha nikki lucifer?Tiedän kyllä mitä "mamu" tarkoittaa. Mutta mieheni oli aikoinaan ulkomaalainen.
No ei pilaa!! Itse olen kaunis,hoikka. Olisin saanut suomalaisista miehistä valita melkeinpä,mutta otin ja rakastuin afgaaniin. 5vuotta jo yhdessä ja on hyvä suhde. Ei väkivaltaa eikä alkoholia.Netissä saa käsityksen, että ulkomaalaisen miehen kanssa seurusteleva nainen on ylijäämäkamaa, jotain jätettä jota kukaan itseään kunnioittava mies ei enää huoli, vaikka nainen olisi kuinka kaunis ja symppis. Erityisesti Lähi-Idästä, Balkanin maista ja Afrikasta tulleet miehet tuntuvat "pilaavan" naisen erityisen pahoin. Onko joku oikeassa elämässä oikeasti törmännyt tällaiseen suhtautumiseen? Miehiä tämä kelpaamattomaksi muuttuminen ulkomaalaisen kumppanin myötä ei tunnu juuri koskevan. Mistäköhän tämä johtuu? Jos miehiä paikalla, olisi kiva kuulla myös teidän mielipiteitänne asiasta.