Liitynpä minäkin tämän ketjun hännille, kun en yhtä aktiivista ketjua ole muualta löytänyt.
Esikoinen haaveissa..2015 vuosi taitaa olla realistisempi toive!
Jotain minusta:
Viimeisen E-pillerin nappasin elokuussa 2012 (yli 10 vuotta niitä popsineena osasin aavistaa, että hetki voi mennä ennenkuin kroppa niistä palautuu..) Ajatuksissa silloin oli, että vauva saa tulla jos on tullakseen. No eipä tullut, eikä kuukautisetkaan meinanneet tulla. Kierrot heittelivät (49,61,30,30,69,50,45,45,40,44..) Ja aina kun kierto venyi vähän pidemmäksi, kehittelin kaikenlaisia oireita. Joko nyt olen raskaana..?
Kun oli kulunut reipas vuosi ja kierrot edelleen heittelivät, hiipi pieni pelko ja ahdistus. Tuskaisuutta lisäsi myös se, että työkaverit jäivät yksi toisensa jälkeen mammalomalle.. Miksen minä??
Yhtenä tuskaisimmista päivistä varasin ajan yksityiselle gynelle. Siellä mut sitten ultrattiin, kaikki näytti olevan kunnossa. Kierto vain pitäisi saada lyhemmäksi. Mulle määrättiin Terolut (kp 15-24).Eka kierto kesti niillä 28, toka ja kolmas 29 päivää. Neljäs sitten jostain syystä venyi. Oireita muka ilmaantui..rinnat aremmat kuin ennen, ehkä vähän öklö olo.. testejä tehtiin, neuvolaan jo soitin kun viikon olivat jo myöhässä. Mutta kierroksi tuli 35.
Nämä kuutautiset ovat kuitenkin olleet erilaiset. Niukemmat, ovat kyllä niukentuneet koko ajan Terojen ollessa käytössä.Ei mitään kipuja. Yleensä olen aivan mielettömän kipeä, kramppeja niin että ei voi liikkua. Ja nyt näitä foorumeja lukiessa pieni toivonkipinäkin hetkeksi syttyi, jos se oiskin ollut joku alkuraskauden vuoto..no tuskimpa sentään.
Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Olo on juuri nyt niinkuin ilma ulkona, myskyinen ja märkä. Kyynel ja kipu..
Saanko liittyä seuraanne?