Erin Anttila -Vanha nainen hunningolla... semmonen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hohtoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jeps";23748355]Ihana biisi minusta.. Kylmät väreet menee.[/QUOTE]

Pitää vielä lisätä että kun katsoin tuon musavideon niin en tiedä paljon kauniimpaa naista kun Erinin. Ihan mielettömän nätti.

• Tykkää
Reactions: Peppi1981
Ihanan piristävää lukea tällaista viestiketjua tällä palstalla. Kiitos ap aloituksesta!

Itsellä ei ole niin kovin kummoisia tunteita tätä kappaleta kohtaan, mutta se on ihanan virkistävää, että laulussa on tosiaankin muuta kuin nuorta kaunista vaaleanpunaista rakkautta.

En tiedä miten ylpeitä äidit ovat lapsistaan jotka antaumuksella laulelee pihakeinussa: Missä mää oon? Mä oon känissä! Missä sää oot? ;)

Kiitos Erin!
Laulu kertoo elävästä elämästä, kuinka kadottaa itsensä, kun kauan aikaa laittaa muiden tarpeet edelle. Sitten havahtuu asiaan ja tekeen jotakin repäsevää, että tuntee taas elävänsä. Niillä muistoilla pääsee taas seuraavat 40 vuotta eteenpäin...

näin se saattaapi olla. Kun vielä onnistus se repäsevän tekeminen sen oman ukkelinsa kanssa (ja päin vastoin). Tykkään laulusta mielettömästi!

[QUOTE="jonna";23785728]itse en haluaisi laulaa lapsilleni, kuinka mummo pettää pappaa jonkun nuorukaisen kanssa. tulee aikalailla oksettava, saastainen olo[/QUOTE]
mistä saat käsityksenettä mummo pettää jonkun nuorukaisen kanssa..?

Ihana laulu. Ihana Erin. Ihanan rohkeaa laulaa vahemman naisen seksuaalisuden kadottamisesta ja sen löytymisestä (näin ainakin minä ymmärsin) Liitto laimennut ja yksi kunnon villi seksiyö ja taas tulee uutta virtaa kotipetiinkin ja arkeen :) Ei ehkä ainut oikea keino, mutta varsin yleinen, molemmilla sukupuolilla, naisilla se on vaan paheksuttavampaa.

Maailmassa on paljon eroottisia lauluja, ja mikäs siinä ihminenhän on seksuaalinen olento, onneksi :) Siitä mikä kauneinta maailmassa on niin nauttikaamme <3

"tahdon rakastella sinua, tahdotkoooo sinä minua"

"itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla.."

"Marilyn milloin riisut jumpperin...Mä tuijottelin silloin vain sinun herkkupoveen
ja kuuta ulvoin illoin - langenneena loveen......
Mä rahani tuhlasin sun joka leffaan
ja unessa hampaat iskin sun peffaan"
Oli kaikkein pyhin sinun hurlumhei"

"jestas sentään mitkä rinnat, täytyy antaa täydet pinnat"

Ja tässä vielä dr feelgoodia,mutta kuinka vähän onkaan eroottisia lauluja naisten suulla esitettynä????????????

(I WANNA) MAKE LOVE TO YOU
(J. L. Williams)

How could I explain
This feeling that's true
Honey I can hardly stand it
I wanna make love to you

When the stars fall from the heavens
And the rivers have stopped to flow
If you just stop and talk to me
Honey that's when I know

I ain't gonna try and tell ya
How it's made me so blue
Sitting alone and wondering
I wanna make love to you

Please stop and tell me
Tell me you want me too
Oh come on baby
I wanna make love to you

I wanna make love to you
I wanna make love to you
I wanna make love to you
I wanna make love to you

When the stars fall from the heavens
And the rivers have stopped to flow
If you just stop and talk to me
Honey that's when I'd know

Album: CLASSIC

[QUOTE="jeps";23748360]Pitää vielä lisätä että kun katsoin tuon musavideon niin en tiedä paljon kauniimpaa naista kun Erinin. Ihan mielettömän nätti.[/QUOTE]

Erin on ihana ja pirun kauniskin vielä! ;)

Itse biisissä mua ei häiritse sanat yhtään, humppakomppi sen sijaan jonkin verran, muttei kuitenkaan liikaa. Keskiviikkona sitten tulee koko levy ulos ja livenä kuullun perusteella sieltä tulee niin kaunista tavaraa ettette edes usko. Loistavaa Erin!

Jotenkin ihmettelevään sävyyn laskit laulun naisen ikää n. 60v - miksi? Luuletko että sen ikäiset naiset eivät enää "hurvittele"? Voin kertoa - täysin väärä luulo!!

Miksi monet kritisoivat niin paljon sitä, että Erin laulaa tarinaa itseään vanhemmasta naisesta. Joku jo mainitsi Jenni Vartiaisen ihmisten edessä ja onkos Gösta Sundqvist viettänyt aivan älyttömän risaista elämää, kun laulujen sanoissa tarinat ovat sellaisia kuin ovat. Eihän laulun tarvi kertoa siitä esittäjästä itsestään.

Herään vieraassa talossa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle
nukkuvalle miehelle että olen naimisissa.
Ja miten vaikee ois selittää, kuinka liitto laimenee. Nelkytvuotta saman
miehen lakanoissa, naiseuteni niihin pudotin. Sen löytämän sun halusin.

Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua
halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen
hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla.

Seison portilla kauan ja kuulen kuinka koira räksyttää. Ei naapuri
tehnyt lumitöitä eilenkään vaikka juuri niin sovittiin.
Sut jätin nukkumaan nätisti, enkä tahdo enää tavata.
Puutarhatuoli lumen alta pilkottaa, en usko ett on kesä kaukana,
vaikk on vielä pakkasta.

Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua
halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen
hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla.

Ihana, ihana Erin! Ja mahtava biisi - hänen itse tekemänsä, huom!

Myös mun tytön (kohta 3v) suosikki, kilpaa hoilataan kertosäettä kun auton radiosta tulee.. Eikä mua se huolestuta - tyttö ei tosiaan tiedä mistä laulaa ja hyvä niin. :) Relatkaa naiset!

[QUOTE="jonna";23785728]itse en haluaisi laulaa lapsilleni, kuinka mummo pettää pappaa jonkun nuorukaisen kanssa. tulee aikalailla oksettava, saastainen olo[/QUOTE]

Tää on taas yksi tekopyhyyden huippu. Ja olettavasti aika nuoren kommentti.

Kyllä Nygård saa laulaa "preeria horo siinä on ämmille läksyy" mutta kun Erin vetäs biisin elävästä elämästä niin alkaa oksettaa. Puhumattakaan että ihannoidaan lavalla tekokyrvällä ratsastavaa ruova GaGAa tai liki alasti keikuttelevaa Rihannaa. Siinäpä vasta oksettavaa esimerkkiä sille perheen pienelle.

Totta kuulkaas on että mummotkin harrastaa seksiä, ja saattaa sitä harrastaa nuoren miehen kanssa. Erin kertoo aiheen kauniisti, ei hankaamalla haarojaan ja esittämällä tissejään =)

[QUOTE="heh";23832484]Ihana, ihana Erin! Ja mahtava biisi - hänen itse tekemänsä, huom!

Myös mun tytön (kohta 3v) suosikki, kilpaa hoilataan kertosäettä kun auton radiosta tulee.. Eikä mua se huolestuta - tyttö ei tosiaan tiedä mistä laulaa ja hyvä niin. :) Relatkaa naiset![/QUOTE]

Juuri näin. Pienet hokee sanoja, ymmärtämättä lainkaan tarkoitusta niiden takaa - joten väliäkö hällä. Mieluummin tällästä rallattelee kuin vetää putkeen läjän kirjosanoja...

Mutta vaikka itse en ole 40+ niin kuten joku sanoi - 20v neitoset (toki poikeuksia on) tuskin tätä tajuaa. Heillä heilahtaa herne nenuun kun kuvittelevat että seksi kuuluu vain ja ainoastaan nuorille ja näteille ;)

Erin: ”Mietimme, pääseekö Vanha nainen hunningolla edes radiosoittoon”

Ajankohtaista - Pe 20.5.2011, klo 16.53

Erin Anttilan kappale Vanha nainen hunningolla on soinut radioissa tiuhaan ja säilyttänyt paikkansa latauslistoilla ilmestymisestään lähtien. Laulu kertoo vanhemman naisen intohimon hetkestä. Aihe on herättänyt paljon tunteita ja mielipiteitä sekä puolesta että vastaan. Jopa joissain lehdissä laulua on moitittu liian rivoksi.

Erinin mukaan jo laulua tehdessä käväisi mielessä, että pääseekö näin suurta tabua käsittelevä laulu edes radiosoittoon. Tarkoitus ei ollut provosoida, tarina on kuitenkin kokonaisuudessaan kaunis, sanoo laulun tekijä ja esittäjä Erin.

Toukokuun lopulla Erin julkaisee albumin ”Hunningolla”, jossa lauletaan vanhan naisen tarinan lisäksi kolmikymppisen naisen tunnoista, - ”siltä hetkeltä, kun ensimmäistä kertaa vanhenee”

Yle

Miksi monet kritisoivat niin paljon sitä, että Erin laulaa tarinaa itseään vanhemmasta naisesta. Joku jo mainitsi Jenni Vartiaisen ihmisten edessä ja onkos Gösta Sundqvist viettänyt aivan älyttömän risaista elämää, kun laulujen sanoissa tarinat ovat sellaisia kuin ovat. Eihän laulun tarvi kertoa siitä esittäjästä itsestään.

Puhumattakaan kun Samuli Edelmann laulaa siitä sängyssä olevasta tatuoidusta miehestä Millana :laugh:

Minuakin kyllä häiritsee vähän se Erinin äänen nuoruus tuossa biisissä enkä todellakaan kuuntelisi tuota lapsen aikana. En ole tiukkis mutta en halua lapsen rallattelevan tuollaista biisiä sitten kuitenkaan. Samantien menee radio kiinni muidenkin "arveluttavia sanoituksia" sisältävien biisien kohdalla.

Yhteistyössä