Ja mä muistan kuinka mä ratsastin kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mummo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mummo"

Vieras
OTIN TIETOISEN RISKIN KUN HAIRAHDIN
OLIN VANHA NAINEN HUNNINGOLLA!

Mieheni epäilee, että koska kuuntelin tätä Youtubesta, kuuntelen sitä sen vuoksi että SAMAISTUN lauluun eli olen pettänyt.

Viimeksi samanlainen episodi tuli Jenni Vartiaisen "mullon toinen mies.. " - biisistä.

Jebou! Saletisti natsaa saatana! Vitun kiva sunnuntai! Saatanan epäilevä paska!

Meillä käynyt vähän sama tuon Laura Närhen "Tämä on totta" -biisin kanssa... Tosin tottahan siitä sitten tulikin, kun asiat lähti satasta alamäkeen miehen kanssa. Joten saletisti natsaa!

Meillä käynyt vähän sama tuon Laura Närhen "Tämä on totta" -biisin kanssa... Tosin tottahan siitä sitten tulikin, kun asiat lähti satasta alamäkeen miehen kanssa. Joten saletisti natsaa!

Mä en ymmärrä mitä noiden miesten päässä liikkuu, en en en en!!!
Mustasukkaisuusepisodeja aina välillä tulee ja ne lähtee tämmösestä ihan MITÄTTÖMÄSTÄ ja sitten puhutaan ja melskataan, sovitaan ja saattaa mennä vuosikin ihan ookoo...
Päässä vikaa tolla varmaan.

[QUOTE="wtf";23401674]Häh? Oikeestiko? :O

:laugh: :laugh: :laugh:[/QUOTE]

no miksei?
itse seurustelin aikoinaan niin vainoharhaisen ja mustasukkaisen miehen kanssa, että eräänkin kerran kun juttelin vanhan koulukaverini kanssa, se keksi jonkun ihme tarinan siitä että se koulukaveri (nainen) on syntyjään mies ja esitti nyt naista vaan että "pääsee" juttusilleni :D

ei sillon naurattanu

[QUOTE="alkup";23401666]Mä en ymmärrä mitä noiden miesten päässä liikkuu, en en en en!!!
Mustasukkaisuusepisodeja aina välillä tulee ja ne lähtee tämmösestä ihan MITÄTTÖMÄSTÄ ja sitten puhutaan ja melskataan, sovitaan ja saattaa mennä vuosikin ihan ookoo...
Päässä vikaa tolla varmaan.[/QUOTE]

No meillä sikäli mies kai oikeassa, kun niinhän siinä sitten kävi. Mutta ajattelin olla epäilyksen arvoinen :D Eli ensin epäiltiin, sitten vasta hommattiin syy!

Meillä epäilystä taas herättää Mariskan Suloinen myrkyn keittäjä piisi :D Kuuntelen tuota kappaletta usein ja lauleskelen, miehellä herää epäilykset, sairasta....

Meillä Mariskan yksi biisi,nimeä en nyt enää muista.Olisko puolivuotta sitten pinnalla ollut rallatus sai aikaan pientä närää.Mies harvoin kiinnostuu mistään biiseistä niin sitä kuunteli youtubesta harva se päivä ja mä skitsoilin :D

Yhteistyössä